Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bekendmaking winnaars tickets Ubisoft Community event!

Update Winnaars: Het is de hoogste tijd om de Budgetgamers bekend te maken die aanstaande woensdag naar Ubisoft toe mogen voor de Ubisoft Switch Night! De winnaars, die samen met een vriend of vriendin naar ubi mogen, zijn geworden:

Winnaars 2 tickets voor het Ubisoft Community event
Nr|Five
ArkhamKnight


Van harte gefeliciteerd! Heb je niet gewonnen? Dan niet getreurd! Het jaar is pas net weer begonnen, dus genoeg nieuwe kansen die er aan zitten te komen!

---

Het is de allereerste vrijdag van 2018! En dat betekent dat tevens het allereerste weekend van het nieuwe jaar voor de deur staat! Dat is nog eens iets om naar uit te kijken en genoeg reden voor een klein feestje in de vorm van een gloednieuwe goodievrijdag! In samenwerking met onze vrienden van Ubisoft geven we wekelijks een leuke gamegoodie weg, die je meestal nergens anders kunt krijgen. Deze week is echter anders dan anders, want julile als Budgetgaming community zijn uitgenodigd voor een speciale avond.



Maak 2x kans op een Switch avond op het Ubisoft hoofdkantoor in Utrecht samen met een vriend of vriendin + Goodies!
Je maakt dit 2x keer kans op een uitnodiging om samen met een vriend of vriendin woensdagavond langs te komen op het Ubisoft hoofdkantoor! Op woensdag 10 januari vind nameljik het Ubisoft Community evenement plaats op het Ubisoft hoofdkantoor nabij Utrecht.

Hierbij zal de gehele avond in het teken van de Nintendo Switch staan. Dat betekent dat je die avond aan de slag zult kunnen gaan met titels zoals Mario + Rabbids Kingdom Battle, Rayman Legends Definitive Edition, Just Dance 2018, UNO en Monopoly. Daarnaast wordt er ook een quiz gehouden waar je kans maakt op mooie prijzen en krijg je sowieso wat goodies mee naar huis. Alsof dat nog niet genoeg is, wordt aan avondeten gedacht, dus ook daar hoef je je geen zorgen over te maken. Kijk, dat is nog eens een relaxe avond.

Wat moet je doen?
De voorgaande keren dat we als Budgetgamers waren uitgenodigd was het een groot succes, dit keer maken dus opnieuw twee van jullie kans om hier heen te mogen! Kortom, een unieke kans om eens bij Ubisoft te buurten tegelijkertijd budgetgaming te vertegenwoordigen! Maar wat moet je doen om hier kans op te maken?

Plaats hieronder een reactie en je maakt direct kans!

Let op: Zorg wel dat je in de avond van 10 januari ook daadwerkelijk naar Utrecht kunt komen. Weet je niet wat te schrijven, vertel dan bijvoorbeeld welke game die in 2018 uit komt, sowieso al op jouw wenslijstje staat.

Tot Slot
We maken er weer een goodieweekend van, dus je hebt nog tot en met zondag 23:59 om te reageren, daarna maken we de Budgetgamers bekend die samen met een vriend of vriendin richting Ubisoft mogen gaan trekken. Heel veel succes iedereen en alvast weer een heel fijn weekend iedereen!


Laatste reacties

avatar van Megafire777
Door Megafire777 (16 reacties) op 05-01-2018 10:31
( PM )
Door een maat bij het summer camp geweest. Super gezellig!
Dit zou leuk zijn
avatar van Swift
Door Swift (3556 reacties) op 05-01-2018 10:34
( PM )
Gratis pizza, here i come!
avatar van Sabin5995
Door Sabin5995 (2875 reacties) op 05-01-2018 10:42
( PM )
Leuk! Ik ben ge´nteresseerd.
avatar van Care
Door Care (11992 reacties) op 05-01-2018 10:43
( PM )
Ik heb een etentje tot 1930. Mag ik daarna ook nog komen of moet je perse om 1800 er zijn als je wint?
avatar van Rolf1977
Door Rolf1977 (9 reacties) op 05-01-2018 10:45
( PM )
Ik wil dit wel eens meemaken
avatar van Ihiji
Door Ihiji (11 reacties) op 05-01-2018 10:48
( PM )
Nog een reden om die Switch toch nog deze week te kopen!
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (137 reacties) op 05-01-2018 10:49
( PM )
Klinkt leuk. Ik zou graag gaan.
avatar van Skorpus
Door Skorpus (17 reacties) op 05-01-2018 11:00
( PM )
yes please

Dit lijkt me echt super gaaf.

En de perfecte kans om de switch te proberen, zit nu al e en tijdje te twijelen of ik hem zal halen.

En ubisoft maakt gewoon geweldige games.

Echter wist ik niet dat we ubisoft in utrecht hadden, dat is wel cool.

Misschien hebben ze nog wel een vacature vrij voor me :3
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (227 reacties) op 05-01-2018 11:18
( PM )
Voor mij zou het de reden zijn om te kijken of de Switch wat voor mij is :)

En natuurlijk pizza!
avatar van MJB
Door MJB (2902 reacties) op 05-01-2018 11:23
( PM )
hmmm
avatar van Sebastien
Door Sebastien (82 reacties) op 05-01-2018 11:25
( PM )
Het lijkt mij geweldig om met mijn vriendin te gaan! Wij zijn grote Switch fans!
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (70 reacties) op 05-01-2018 11:37
( PM )
Oewww lijkt me zeer tof om heen te gaan met mijn meisje! (Kittiedald hier op bg)
avatar van HierRuben
Door HierRuben (38 reacties) op 05-01-2018 11:57
( PM )
Zal wel leuk zijn als eerste kennismaking met de Switch. En goed weekeinde iedereen!
avatar van Pipo01
Door Pipo01 (37 reacties) op 05-01-2018 12:14
( PM )
Jaaaaa, ik wil gaan! Mijn switch is een grote hit hier in huis, dus zo'n event zou erg tof zin (en laat ik nou toevallig op die dag al in Utrecht zijn...)
avatar van Koopjesjager
Door Koopjesjager (122 reacties) op 05-01-2018 12:16
( PM )
Zo cool! De Switch uitproberen lijkt me al leuk genoeg!
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (30 reacties) op 05-01-2018 12:23
( PM )
Lijkt me erg vet om het mee te maken. Als ik ze krijg mag me vriendin mee zal ze heel blij van worden. Is beter dan met een bloemetje aankomen ;)
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (435 reacties) op 05-01-2018 12:27
( PM )
Fijn weekend allen, ik doe mee!
avatar van DarklordTensho
Door DarklordTensho (150 reacties) op 05-01-2018 12:37
( PM )
Ja, ik doe mee! Zo chill dat het in Utrecht is. Ik woon in Utrecht, dus ben blij dat dat dichtbij is
avatar van Larseelkema
Door Larseelkema (8 reacties) op 05-01-2018 12:49
( PM )
ja graag
avatar van Iersmeisje
Door Iersmeisje (153 reacties) op 05-01-2018 12:55
( PM )
Graag
avatar van Sander3100
Door Sander3100 (22 reacties) op 05-01-2018 12:57
( PM )
Heel erg leuk lijkt me dat
avatar van Dagmar
Door Dagmar (14389 reacties) op 05-01-2018 13:00
( PM )
Quote:
Gratis pizza, here i come!

Ja dat was wel lekker de vorige keer.
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (644 reacties) op 05-01-2018 13:28
( PM )
wil wel een keer naar ubisoft count me in!
avatar van Johnny_ardenne
Door Johnny_ardenne (60 reacties) op 05-01-2018 13:31
( PM )
Kom maar op
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (47 reacties) op 05-01-2018 13:33
( PM )
Top actie
avatar van NoExpense
Door NoExpense (20 reacties) op 05-01-2018 13:42
( PM )
Nice!
avatar van Hellkith
Door Hellkith (874 reacties) op 05-01-2018 13:50
( PM )
Mario + rabbids story DLC, can't wait
avatar van BoneMill
Door BoneMill (104 reacties) op 05-01-2018 13:51
( PM )
Sweet.. Succes allemaal!!! Ik doe mee!!
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (3962 reacties) op 05-01-2018 13:56
( PM )
Quote:
Gratis pizza, here i come!


avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (589 reacties) op 05-01-2018 13:58
( PM )
Ubisoft? Switch? Yes please!
Oh, en fijn weekend allemaal ;)
avatar van Supertofu
Door Supertofu (2 reacties) op 05-01-2018 14:03
( PM )
Gaaf! Lijkt me super leuk!
avatar van Chronootje
Door Chronootje (122 reacties) op 05-01-2018 14:10
( PM )
Ben benieuwd! ik doe mee!
avatar van Smoke9
Door Smoke9 (95 reacties) op 05-01-2018 14:16
( PM )
Supercool! Count me in!
avatar van Xsillian
Door Xsillian (812 reacties) op 05-01-2018 14:22
( PM )
Mama miaaaa, count me in!
avatar van Niels
Door Niels (16270 reacties) op 05-01-2018 14:49
Rol: Community event manager
( PM )
Tof! Dan kan ik niet, maar ik mag toch niet meedoen. Komt dßt even goed uit.
avatar van TheMayMaysJack
Door TheMayMaysJack (34 reacties) op 05-01-2018 15:57
( PM )
Lijkt me super leuk, ik doe mee!
avatar van EL SALVADOR
Door EL SALVADOR (49 reacties) op 05-01-2018 17:11
( PM )
Leuk! Prettig weekend gewenst.
avatar van Razerbe
Door Razerbe (303 reacties) op 05-01-2018 17:35
( PM )
Succes iedereen!
avatar van Jorden1506
Door Jorden1506 (358 reacties) op 05-01-2018 17:39
( PM )
Ik doe mee ^^
avatar van Sparkle
Door Sparkle (69 reacties) op 05-01-2018 17:48
( PM )
Ik doe mee. Lijkt me een geweldige leuke avond.
Fijne weekend allemaal.
avatar van Wasneeplus
Door Wasneeplus (39 reacties) op 05-01-2018 17:51
( PM )
Wij hebben net een switch, dus dat lijkt ons erg leuk!
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (652 reacties) op 05-01-2018 18:19
( PM )
Heey wat gaaf zeg zeg, ik doe mee! Leuk!
avatar van Davidov
Door Davidov (8241 reacties) op 05-01-2018 18:55
( PM )
Hebb0n
avatar van Atilim
Door Atilim (64 reacties) op 05-01-2018 20:12
( PM )
geining event.
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (768 reacties) op 05-01-2018 20:19
( PM )
Wauw dat is echt super vet! Ik doe graag mee!
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (60 reacties) op 05-01-2018 21:30
( PM )
Klinkt zeker goed!
avatar van Rektifious
Door Rektifious (57 reacties) op 06-01-2018 00:05
( PM )
Geen Nintendo man, maar het evenement ziet er wel leuk uit
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (177 reacties) op 06-01-2018 00:55
( PM )
Nog nooit bij een "camp" geweest, zou hier dan ook wel graag heen willen.
avatar van Doc81
Door Doc81 (24 reacties) op 06-01-2018 09:29
( PM )
Omen of Sorrow (multi platform) is de game die ik echt wilt spelen. het lijkt op Killer Instinct alleen met een castlevania mix look.
Suc6 iedereen.
avatar van Vanillah
Door Vanillah (610 reacties) op 06-01-2018 11:30
( PM )
Gratis eten en gamen? Laat maar komen!!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (86 reacties) op 06-01-2018 12:31
( PM )
Yes, in De Meern is voor mij een thuiswedstrijd. Op tijd ga ik zeker komen, gezien de afstand. Daarnaast houd ik niet zo van koude pizza Hawaii.
Ik neem voor de zekerheid ook mijn eigen Switch mee aangezien de kans bestaat een digitale code voor een Ubisoft game te bemachtigen.
avatar van Drie-haringen
Door Drie-haringen (13 reacties) op 06-01-2018 13:07
( PM )
nog nooit geweest, zou een leuk vader/zoon momentje kunnen worden.
avatar van Droomdoos
Door Droomdoos (9 reacties) op 06-01-2018 13:14
( PM )
Ik doe mee voor m'n neefje :)
avatar van PeterA
Door PeterA (43 reacties) op 06-01-2018 13:30
( PM )
Hartstikku leuk :)
avatar van BlueEx
Door BlueEx (133 reacties) op 06-01-2018 13:38
( PM )
Count me in!
avatar van ArkhamKnight
Door ArkhamKnight (50 reacties) op 06-01-2018 13:46
( PM )
Toffe actie ik doe mee! reistijd moet geen probleem zijn woon er dichtbij. Ook een unieke kans om de Switch eens uit te proberen aangezien ik er geen heb.
avatar van Geo
Door Geo (48 reacties) op 06-01-2018 15:21
( PM )
Lijkt me tof om eens mee te maken
avatar van Shanez
Door Shanez (8 reacties) op 06-01-2018 17:56
( PM )
ik zou graag met mijn vriendin hier naar toe willen wij zijn allebij rayman fans en zouden het geweldig vinden om hier samen naar toe tegaan !!!
avatar van Muttley
Door Muttley (527 reacties) op 06-01-2018 17:59
( PM )
Lijkt me leuk om erbij te zijn!
avatar van Jordydenhartog
Door Jordydenhartog (9 reacties) op 06-01-2018 22:23
( PM )
Ik ben een Ninty en Ubi fan, dus dat komt goed uit!
avatar van Lfshiu
Door Lfshiu (180 reacties) op 07-01-2018 02:38
( PM )
Supergaaf! Ik doe graag mee :)
avatar van Mr Reggae
Door Mr Reggae (118 reacties) op 07-01-2018 08:13
( PM )
Awesome, ik heb altijd gewild om een keer een kijkje te nemen achter de schermen bij Ubisoft
avatar van DrKoek
Door DrKoek (68 reacties) op 07-01-2018 10:47
( PM )
Leuk
avatar van Pasquale NL
Door Pasquale NL (7 reacties) op 07-01-2018 11:48
( PM )
[EDIT] Ik kan niet
avatar van Venduran
Door Venduran (22 reacties) op 07-01-2018 18:11
( PM )
Leukt me leuk om een keer te kijken!
avatar van Y°rn
Door Y°rn (3835 reacties) op 08-01-2018 09:28
Rol: Administrator
( PM )
Bekendmaking winnaarts!
avatar van Pipo01
Door Pipo01 (37 reacties) op 08-01-2018 11:11
( PM )
Gefeliciteerd winnaars (en mochten jullie nog een kaartje over hebben, mijn woensdagavond is nog vrij )
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1463 reacties) op 08-01-2018 13:42
( PM )
Gefeliciteerd Nr|Five en ArkhamKnight. Veel plezier bij Ubisoft.
avatar van Niels
Door Niels (16270 reacties) op 08-01-2018 13:50
Rol: Community event manager
( PM )
Gefeliciteerd heren, geniet van de gratis pizza!
avatar van Swift
Door Swift (3556 reacties) op 08-01-2018 16:31
( PM )
Gefeliciteerd!! Neem je een pizza mee voor ons?
avatar van Jordydenhartog
Door Jordydenhartog (9 reacties) op 08-01-2018 17:23
( PM )
Gefeliciteeeerd!
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (227 reacties) op 08-01-2018 18:49
( PM )
awesome!!! :)

Pizza here we come ;)

En natuurlijk dank dank BG!
avatar van ArkhamKnight
Door ArkhamKnight (50 reacties) op 09-01-2018 09:00
( PM )
Yess thanks BG! Kijk al uit naar morgen
avatar van Ijslapje
Door Ijslapje (15 reacties) op 09-01-2018 20:34
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Superdarkknight
Door Superdarkknight (29 reacties) op 09-01-2018 22:42
( PM )
Gefeliciteerd winnaars met je Switch avond!