Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze week 3=2 bij MediaMarkt op alle games, films & CD's

Ook dit jaar is deze actie er weer: deze week is het 3 halen 2 betalen op games, films en cd's bij MediaMarkt.nl. Dat betekent dat als je drie games bestelt, je de goedkoopste van de drie geheel gratis krijgt! Het geldt op nagenoeg alle titels, behalve preorders. De 3 halen 2 betalen actie geldt daarnaast zowel in de winkels als op de website. Zie voor het online assortiment ook MediaMarkt.nl.

Laatste reacties

avatar van Jvalks
Door Jvalks (243 reacties) op 12-02-2018 08:19
( PM )
En alle goede titels zijn 'uitverkocht'...
avatar van Rubans
Door Rubans (461 reacties) op 12-02-2018 08:21
( PM )
2 anderen die bij MediaMarkt R'dam Centrum Bayonetta 2 met me willen kopen?
avatar van Rickk1986
Door Rickk1986 (839 reacties) op 12-02-2018 08:27
( PM )
Quote:
2 anderen die bij MediaMarkt R'dam Centrum Bayonetta 2 met me willen kopen?


Ik!
avatar van The_ghostmen
Door The_ghostmen (32 reacties) op 12-02-2018 08:37
( PM )
Wel leuk om te zien dat wolfenstein old blood en the new order gisteravond nog 9.99 euro per stuk kosten en nu 12.99 en 17.99
avatar van MarcusFenix
Door MarcusFenix (74 reacties) op 12-02-2018 08:40
( PM )
Iemand die Kingdom come samen wilt halen? €33,- p.p. Het liefst omgeving Amsterdam!
avatar van DashX
Door DashX (110 reacties) op 12-02-2018 08:55
( PM )
Nog meer mensen die een game moeten halen van €60? (Omgeving Rotterdam)
avatar van AMK281
Door AMK281 (173 reacties) op 12-02-2018 09:43
( PM )
Nog 2 mensen die Super Mario Odyssey willen halen? 36,66 p.p.
avatar van SR8
Door SR8 (2734 reacties) op 12-02-2018 09:58
( PM )
Edit.
avatar van _Casper_
Door _Casper_ (465 reacties) op 12-02-2018 10:25
( PM )
Quote:
Iemand die Kingdom come samen wilt halen? €33,- p.p. Het liefst omgeving Amsterdam!


Ik wil graag monster hunter, woon amsterdam noord
avatar van Slick
Door Slick (753 reacties) op 12-02-2018 10:34
( PM )
Dank voor het bericht! 3x Bayonetta besteld
avatar van Rada
Door Rada (84 reacties) op 12-02-2018 10:39
( PM )
geld zeker niet voor prepaid game cards?
dat hoort toch ook bij games dacht ik
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (1760 reacties) op 12-02-2018 10:43
( PM )
Quote:
geld zeker niet voor prepaid game cards?
dat hoort toch ook bij games dacht ik

Nee, prepaid kaarten vallen buiten deze actie.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23102 reacties) op 12-02-2018 11:03
( PM )
Quote:
geld zeker niet voor prepaid game cards?
dat hoort toch ook bij games dacht ik

Je kan proberen door bij de kassa uit te leggen dat je ermee gaat kwartetten of een kaartenhuis er van wilt bouwen. Dat zijn ook spelletjes.
avatar van Rane3005
Door Rane3005 (114 reacties) op 12-02-2018 11:10
( PM )
3x Bayonetta Switch gekocht. Nog 1 over voor 40 euro.

Eindhoven Centrum! Af te halen op releasdag (16-02)

PM maar

Edit: vergeven aan Dagmar
avatar van Eleqtrique
Door Eleqtrique (57 reacties) op 12-02-2018 11:19
( PM )
Ik wil NBA 2K18 halen, €38,-. Omgeving A'dam.
avatar van Bart1622
Door Bart1622 (928 reacties) op 12-02-2018 11:21
( PM )
Net mario rabbids, shadow colossus en cars 3 gehaald voor 70€
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (94 reacties) op 12-02-2018 11:30
( PM )
Ik vermoed eerst alle prijzen verhogen om dan de 3e game ''gratis'' weg te geven?
avatar van Bully007
Door Bully007 (361 reacties) op 12-02-2018 11:38
( PM )
Van alle spellen die ik gisteren in de gaten hield, zijn er geen verhoogd van prijs.
avatar van DjuntzUntz
Door DjuntzUntz (73 reacties) op 12-02-2018 11:40
( PM )
Quote:
3x Bayonetta Switch gekocht. Nog 1 over voor 40 euro.

Eindhoven Centrum! Af te halen op releasdag (16-02)

PM maar


Hoe kan dat eigenlijk? Gewoon een serieuze vraag hoor! :) Bayonetta komt toch pas 16-02 uit? Dus in principe een pre-order? Of doen ze daar niet moeilijk over met de 3=2 halen actie omdat ie deze week uitkomt? ben benieuwd! en wil 'm eigenlijk ook wel halen! :)
avatar van Slick
Door Slick (753 reacties) op 12-02-2018 11:47
( PM )
Quote:
[..]


Hoe kan dat eigenlijk? Gewoon een serieuze vraag hoor! :) Bayonetta komt toch pas 16-02 uit? Dus in principe een pre-order? Of doen ze daar niet moeilijk over met de 3=2 halen actie omdat ie deze week uitkomt? ben benieuwd! en wil 'm eigenlijk ook wel halen! :)


Kirby: Star Allies komt pas in maart uit en die kun je ook mee laten doen met deze actie. Geen idee hoe dat precies gaat eigenlijk.

Bayonetta lijkt me inderdaad wat logischer, gezien die vrijdag uit komt. Heb zelf betalen bij afhaling gedaan dus we zien het wel. Sowieso ook nog afwachten of ze kunnen leveren uiteraard.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8500 reacties) op 12-02-2018 11:48
( PM )
Quote:
Ik vermoed eerst alle prijzen verhogen om dan de 3e game ''gratis'' weg te geven?


Dat zie je verkeerd. MediaMarkt werkt met dagprijzen dus daar kunnen ze helemaal niks aan doen
avatar van General_leo
Door General_leo (3 reacties) op 12-02-2018 12:15
( PM )
Nare keten dat MediaMarkt. Vanochtend was Kingdom Come 49 euro, nu 58.
avatar van Nand00w
Door Nand00w (80 reacties) op 12-02-2018 12:16
( PM )
Als er nog luitjes zijn in de omgeving Amsterdam(-Noord) die op zoek zijn naar een actiepartner, stuur mij een PM, ik ben ook op zoek naar Monster Hunter World ;)!
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6464 reacties) op 12-02-2018 12:17
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
[..]


Kirby: Star Allies komt pas in maart uit en die kun je ook mee laten doen met deze actie. Geen idee hoe dat precies gaat eigenlijk.

Bayonetta lijkt me inderdaad wat logischer, gezien die vrijdag uit komt. Heb zelf betalen bij afhaling gedaan dus we zien het wel. Sowieso ook nog afwachten of ze kunnen leveren uiteraard.


Kirby: Star Allies doet ook niet mee met de actie.
avatar van Hlabrand1981
Door Hlabrand1981 (12 reacties) op 12-02-2018 12:43
( PM )
Heeft nou niemand door dat de prijzen van games daar ineens 10 a 15 euro duurder zijn geworden als normaal?

de aktie is net zo fake als hun btw aktie....pure oplichterij
avatar van GerardBowling
Door GerardBowling (130 reacties) op 12-02-2018 12:46
( PM )
Quote:
Heeft nou niemand door dat de prijzen van games daar ineens 10 a 15 euro duurder zijn geworden als normaal?

de aktie is net zo fake als hun btw aktie....pure oplichterij


Ik heb de prijzen zodra de actie bekend werd opgeslagen en moet zeggen dat ze niet zijn aangepast. Misschien dat dit bij sommige titels is gebeurd.
avatar van Schumi7
Door Schumi7 (20 reacties) op 12-02-2018 12:57
( PM )
Actiepartners gezocht voor de regio Amersfoort. Ik ben zelf geďnteresseerd in Call of Duty WW2, prijs is identiek aan laatste weken (€ 55).
avatar van Slick
Door Slick (753 reacties) op 12-02-2018 13:23
( PM )
Quote:
Heeft nou niemand door dat de prijzen van games daar ineens 10 a 15 euro duurder zijn geworden als normaal?

de aktie is net zo fake als hun btw aktie....pure oplichterij


Bij games voor de Switch is dit eigenlijk niet zo, komt vooral omdat Nintendo hun first party games eigenlijk nooit afprijst.

Quote:
[..]


Kirby: Star Allies doet ook niet mee met de actie.


Aah, de banner liet zien alsof dat wel het geval was. Sorry, je hebt gelijk.
avatar van StraatHufter
Door StraatHufter (3 reacties) op 12-02-2018 13:42
( PM )
Quote:
Nare keten dat MediaMarkt. Vanochtend was Kingdom Come 49 euro, nu 58.


Gore schuur is het. Via de website of een bepaald filiaal?
avatar van Hunterr
Door Hunterr (314 reacties) op 12-02-2018 14:13
( PM )
Actie alleen nuttig voor de nooit dalende Nintendo games.
avatar van DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1220 reacties) op 12-02-2018 14:17
( PM )
Quote:
[..]


Gore schuur is het. Via de website of een bepaald filiaal?


daarom ook meteen bestellen als het 00'00 is
avatar van General_leo
Door General_leo (3 reacties) op 12-02-2018 15:02
( PM )
Quote:
[..]


Gore schuur is het. Via de website of een bepaald filiaal?


Online.
avatar van Dadaveke
Door Dadaveke (56 reacties) op 12-02-2018 16:00
( PM )
jammer dat MM de game night of Azura 2 niet heeft

wil mario odyssee en mario kart 8 en .... helaas, wachten tot volgende keer 3=2
avatar van Ginryuu
Door Ginryuu (8655 reacties) op 12-02-2018 16:03
( PM )
Nog mensen voor Mario Odyssee?
avatar van Mats313
Door Mats313 (96 reacties) op 12-02-2018 16:10
( PM )
Quote:
[..]
Quote:
2 anderen die bij MediaMarkt R'dam Centrum Bayonetta 2 met me willen kopen?

Ik!


Ik ook!
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6464 reacties) op 12-02-2018 16:11
Rol: Forum Moderator
( PM )
Op zich wil ik Mario Odyssee ook wel. Zat al te proberen een combo te bouwen maar zonder succes yet
avatar van Atilim
Door Atilim (89 reacties) op 12-02-2018 16:12
( PM )
Baynotte 2 Switch
Persona 5 en Crash voor de PS4 gehaald

Netto denk ik dat ik ongv 10 a 20 euro goedkoper uit ben dan als ik alle games los zou kopen op tijdens een sale. Voordeel komt voornamelijk omdat Switch games zo fucking duur zijn en blijven en dat Persona 5 (intertoys deal gemist) ook maar rond de 30 zweeft tijdens bepaalde momenten.
avatar van Jvalks
Door Jvalks (243 reacties) op 12-02-2018 16:39
( PM )
Had graag Monster Hunter (PS4) en Arms gehad, helaas niet online te krijgen en in de winkels hebben ze ineens geen voorraad meer, zelfs de prijskaartjes hebben ze al van het rek verwijderd... uhhuh!
avatar van AMK281
Door AMK281 (173 reacties) op 12-02-2018 16:41
( PM )
Quote:
Op zich wil ik Mario Odyssee ook wel. Zat al te proberen een combo te bouwen maar zonder succes yet


Same here, dus mocht er nog iemand interesse hebben dan zijn we rond.
avatar van Roppie_
Door Roppie_ (236 reacties) op 12-02-2018 16:45
( PM )
Ik wil wel hoor, met Mario Odyssee! iemand nog ergens Breath of the Wild op voorraad gezien?
avatar van Henri-Alexander
Door Henri-Alexander (12727 reacties) op 12-02-2018 17:06
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Pokemon Gold Version, Pokemon Crystal Version en Mario Tennis: Ultra Smash maar besteld. Helaas geen Silver Version maar ik kon mij van mijn laatste bezoek herinneren dat Amsterdam ArenA alleen Gold en Silver version had, dan mis ik Crystal weer. Silver Version dus maar duurder kopen.
avatar van Bart1622
Door Bart1622 (928 reacties) op 12-02-2018 17:09
( PM )
Mm amersfoort had zelda op voorraad. Ook mario rabbids en oddyssey
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (446 reacties) op 12-02-2018 17:52
( PM )
Quote:
Iemand die Kingdom come samen wilt halen? €33,- p.p. Het liefst omgeving Amsterdam!


en wie krijgt die 3rde game, of breek je die doormidden? XD
avatar van Wester6f
Door Wester6f (1 reacties) op 12-02-2018 18:04
( PM )
Quote:
Ik wil NBA 2K18 halen, €38,-. Omgeving A'dam.


welke console ?
avatar van Colossus360
Door Colossus360 (19 reacties) op 12-02-2018 18:21
( PM )
Quote:
Heeft nou niemand door dat de prijzen van games daar ineens 10 a 15 euro duurder zijn geworden als normaal?

de aktie is net zo fake als hun btw aktie....pure oplichterij
klopt beide totaal niet. Dus nu niet huilie huilie om niks
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1472 reacties) op 12-02-2018 18:44
( PM )
Quote:
Heeft nou niemand door dat de prijzen van games daar ineens 10 a 15 euro duurder zijn geworden als normaal?

de aktie is net zo fake als hun btw aktie....pure oplichterij


Street Fighter V: Arcade Edition voor PS4 is vandaag zelfs €7 goedkoper geworden. Was €36,99 is nu €29,99 bij Media Markt
avatar van Eleqtrique
Door Eleqtrique (57 reacties) op 12-02-2018 18:55
( PM )
Quote:
[..]


welke console ?


ps4
avatar van JoeZuCK
Door JoeZuCK (352 reacties) op 12-02-2018 19:48
( PM )
Meh
avatar van Ybdisk
Door Ybdisk (3 reacties) op 12-02-2018 20:15
( PM )
Quote:
[..]
klopt beide totaal niet. Dus nu niet huilie huilie om niks


Fire Emblem fates nu opeens 59,99. Samus Returns vanochtend nog 39,99 nu 44,99.
Ze verhogen wel degelijk prijzen voor een actie. Je moet alleen goed zoeken voor de echte deals.
avatar van Ice-T
Door Ice-T (205 reacties) op 12-02-2018 21:46
( PM )
Zo mario 3d land, zelda link between worlds en dragon quest viii gehaald voor 60 euro. De eerste twee waren 20 maar dq8 40. Maar toch redelijk mooie prijs voor 3 topgames.

Ook maar meteen bij amazon een new 3ds xl gehaald snes editie. Was daar 190. Heb zelf de aqua 3ds, die ik met launch heb gehaald maar vind het scherm toch te klein dus wou al langer upgraden.
avatar van Colossus360
Door Colossus360 (19 reacties) op 12-02-2018 22:41
( PM )
Quote:
[..]


Fire Emblem fates nu opeens 59,99. Samus Returns vanochtend nog 39,99 nu 44,99.
Ze verhogen wel degelijk prijzen voor een actie. Je moet alleen goed zoeken voor de echte deals.
man man man.
avatar van Ybdisk
Door Ybdisk (3 reacties) op 12-02-2018 23:01
( PM )
Quote:
[..]
man man man.


Het is de waarheid, man... Ik ga niet teveel klagen aangezien het filiaal waar ik mijn games haal altijd netjes de game prijzen matched met de concurrentie voordat ik ze meekrijg voor zo'n 3=2 actie. Maar wees nou eens eerlijk, 59,99 voor Fates Birthright? Kom op, man...
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1933 reacties) op 13-02-2018 01:31
( PM )
Quote:
[..]


Fire Emblem fates nu opeens 59,99. Samus Returns vanochtend nog 39,99 nu 44,99.
Ze verhogen wel degelijk prijzen voor een actie. Je moet alleen goed zoeken voor de echte deals.


Jammer dit
avatar van Djbosanac
Door Djbosanac (65 reacties) op 13-02-2018 05:28
( PM )
Zou graag nier: automata willen halen.
avatar van Mariodroepie
Door Mariodroepie (199 reacties) op 13-02-2018 09:44
( PM )
Iemand die ook Dragon Quest Builders voor de Switch wilt halen?
avatar van Pallie
Door Pallie (163 reacties) op 13-02-2018 10:19
( PM )
Vorige week was een monsterhunter game voor de 3ds nog 18,- nu 39,99,-
avatar van Alex
Door Alex (6488 reacties) op 13-02-2018 10:32
( PM )
Quote:
[..]


Fire Emblem fates nu opeens 59,99. Samus Returns vanochtend nog 39,99 nu 44,99.
Ze verhogen wel degelijk prijzen voor een actie. Je moet alleen goed zoeken voor de echte deals.


FE Fates was al langer die prijs.
avatar van Racierox
Door Racierox (2 reacties) op 13-02-2018 10:37
( PM )
Zoals andere heb ik ook het probleem dat de game die ik wil toevallig uitverkocht is.
Nu vraag ik me af of het een mogelijkheid is om een andere game te bestellen en die na de actie weer te retourneren. Van dat retourbedrag koop ik dan de game die nu niet op voorraad is. Heeft iemand ervaring met retourneren van een artikel wat tijdens een actie gekocht is? Ik vraag me af welk bedrag ik terug krijg als ik één van de 3 games retourneer.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23102 reacties) op 13-02-2018 10:45
( PM )
Uit de Media Markt topic:

Quote:
Ff met de mediamarkt gechat:

Mark: Goedendag, mijn naam is Mark. Hoe kan ik je van dienst zijn?
U: Hoi
U: Morgen hebben jullie de 3=2 actie op games
Mark: Goedemiddag
Mark: Dat klopt.
U: Hoe werkt het met retourneren bij de 3=2 actie?
Als ik er bv 1 retourneer moet ik dan voor de 2 die ik hou de volledige prijs betalen?
Bv ik koop 3 x zelda voor 60 is dus 120 en retourneer er 1 krijg ik dan 40 terug of krijg ik helemaal niks terug omdat ik de volle prijs betaal voor de 2 die ik hou?
Mark: Dan betaal je gewoon de kosten voor de twee games. Je krijgt dan geen geld terug.
U: Dat dacht ik inderdaad al
U: Mag ik wel 3 dezelfde games kopen?
Mark: Dat is geen probleem.

Kan natuurlijk altijd zelf nog contact opnemen met Media Markt hierover of misschien hier iemand strikken die jouw derde game wilt hebben.
avatar van Armor
Door Armor (19 reacties) op 13-02-2018 11:41
( PM )
In MM Rotterdam centrum, Rijswijk en Den Haag is Monster Hunter World uitverkocht.
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3171 reacties) op 13-02-2018 11:54
( PM )
Quote:
[..]

Je kan proberen door bij de kassa uit te leggen dat je ermee gaat kwartetten of een kaartenhuis er van wilt bouwen. Dat zijn ook spelletjes.


Gek genoeg lukt dit dus, doe ik altijd..
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6464 reacties) op 13-02-2018 14:40
Rol: Forum Moderator
( PM )
Splatoon 2 is ook opeens van de site verdwenen nu.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23102 reacties) op 13-02-2018 14:54
( PM )
Dus voor al die mensen die nu nog 3x Farming Simulator willen halen voor de Switch; Sla snel je slag.
avatar van Roppie_
Door Roppie_ (236 reacties) op 13-02-2018 16:02
( PM )
Zelda Breath of the wild voor de switch is weer te bestellen online, weliswaar een langere levertijd, maar kan je in ieder geval profiteren van de 3=2 actie. Ik heb Mario Odyssey, Mario Kart en BotW besteld. Nu nog ergens een switch voor een leuke prijs vinden en ik kan los
avatar van Niels
Door Niels (18113 reacties) op 13-02-2018 16:52
Rol: Community event manager
( PM )
Jammer. Zag gister of eergister nog Mario + Rabbids voor €33, maar is nu nergens meer op de site te bekennen. Zou een leuke combi zijn geweest met 2 3D blurays die normaliter €30 zijn.
avatar van Cynch
Door Cynch (201 reacties) op 13-02-2018 17:56
( PM )
Ik ben in de winkel geweest maar bij andere winkels online bestellen was goedkoper dan de 3=2 actie.
avatar van Bully007
Door Bully007 (361 reacties) op 14-02-2018 09:22
( PM )
Ik had eerst online besteld, maar toen ik naar MM Breda ging, was alles in de winkel nog perfect op voorraad met goedkopere prijzen dan online, dus maar ff geannuleerd en het zo meegepakt, scheelde toch enkele euro's.
avatar van Charizard
Door Charizard (75 reacties) op 14-02-2018 12:24
( PM )
Mario + Rabbids: Kingdom Battle staat nu weer online bij Mediamarkt (levertijd 5-7 werkdagen)
avatar van Dadaveke
Door Dadaveke (56 reacties) op 14-02-2018 13:38
( PM )
Zelda is weer te bestellen voor de switch bij de Mediamarkt
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6464 reacties) op 14-02-2018 16:54
Rol: Forum Moderator
( PM )
Dat was gisteren al. Zie een paar reacties boven je.
avatar van Marty84
Door Marty84 (979 reacties) op 14-02-2018 18:58
( PM )
Voor het eerst dat ik geen handtekening hoef te zetten voor een bestelling bij de mediamarkt. Ging gewoon in de brievenbus
avatar van Riquelme
Door Riquelme (1023 reacties) op 14-02-2018 19:12
( PM )
Ik weet het niet meer. Nu staat Splatoon 2 er weer, maar is Mario Kart uitverkocht..
avatar van RusTboy
Door RusTboy (786 reacties) op 16-02-2018 06:15
( PM )
Quote:
Ik weet het niet meer. Nu staat Splatoon 2 er weer, maar is Mario Kart uitverkocht..


Het zit ook nooit mee heh. Volgens mij kan je beide nu wel bestellen
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (901 reacties) op 16-02-2018 09:22
( PM )
Quote:
Uit de Media Markt topic:

[..]

Kan natuurlijk altijd zelf nog contact opnemen met Media Markt hierover of misschien hier iemand strikken die jouw derde game wilt hebben.


Dat werkt in de praktijk anders. Op de bon staat de 33% korting per game berekend, en bij terug brengen kreeg ik dat bedrag gewoon terug.