Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bekendmaking winnaars Eshop/PSN/Xbox Live giftcards!

Update Winnaars 15-03 19:00: Het is de hoogste tijd om bekend te gaan maken welke Budgetgamers een leuke game of DLC mogen gaan uitzoeken in de digitale stores! De winnaars die dankzij Dreamgame binnenkort een code toegestuurd krijgen om lekker digitaal te gaan shoppen zijn geworden:

Bekendmaking Winnaars
Nintendo Eshop 25 giftcard: Arcadia
PS4 20 giftcard: ATM7
Xbox One 20 giftcard: M-iichel


Van harte gefeliciteerd winnaars! Heb je niet gewonnen? Dan niet getreurd! Er komen nog genoeg prijsvragen aan.

----------

Een hele goedendag Budgetgamers! Prijsvragen zijn altijd leuk en helemaal als je zelf mag bepalen wat je met de prijs mag gaan kopen! Zo geven we vandaag in samenwerking met Dreamgame.nl giftcards weg die je kunt besteden via Xbox Live, de PSN Store of de Nintendo eShop! Heb je al een tijdje een spel in gedachte die je graag digitaal zou willen scoren? Dan maak je nu kans op een 20 giftcard voor en van deze platforms! Hoe tof is dat?



Maak kans op giftcards voor PSN/Xbox Live of de eShop dankzij Dreamgame
Niet iedereen zal Dreamgame nog kennen, maar deze webwinkel verkoopt allerlei digitale games en tevens kun je daar Xbox Live, PSN Plus abonnementen en andere giftcards bestellen. Om het heugelijk feit te vieren dat ze blij zijn met jullie, mogen we vandaag onder jullie diverse giftcards verloten!

We aan drie prijzen weg geven:
1x Playstation Network Card 20
1x Xbox Gift Card 20
1x Nintendo eShop Card 25 code
Zo is er voor ieder wat wils! Maar wat moet je doen om kans te maken op n van deze giftcards? Heel simpel! Geef antwoord op de volgende vraag:

Welke game heb jij nog op je wishlist staan die in de eshop/ PSN Store of op Xbox Live te vinden is? Vermeld tevens voor welke giftcard je meedoet

Je hebt nog tot en met woensdag 23:59 om te reageren. Daarna sluiten de digitale lijnen en gaan we de winnaars selecteren. De codes zullen digitaal worden toegestuurd.

Tot Slot
We bedanken Dreamgame voor het beschikbaar stellen van deze prijzen en wensen jullie natuurlijk heel veel succes met de prijsvraag! Eens kijken welke spellen jullie zoal nog op jullie digitale verlanglijst hebben staan!

Laatste reacties

avatar van PS3-freak
Door PS3-freak (87 reacties) op 13-03-2018 08:30
( PM )
Life is Strange before the storm. Ik doe graag mee voor de playstation network card.
avatar van Donpropedro
Door Donpropedro (501 reacties) op 13-03-2018 08:33
( PM )
A Night in The Woods....en Celeste...voor de Switch natuurlijk.
Graag doe ik mee voor de Nintendo eshop card
avatar van Care
Door Care (17769 reacties) op 13-03-2018 08:34
( PM )
Rise of the tomb raider, 20 year anniversary gebeuren.
Ik doe graag mee voor de PSN kaart.

En "We aan drie prijzen weg geven:" volgens mij moet er nog ergens een letter.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (234 reacties) op 13-03-2018 08:39
( PM )
Persona 5, of de dlc van old hunters voor bloodborne.
Een kaart voor de playstation komt altijd van pas :)
avatar van A_Nerd_In_A_F16
Door A_Nerd_In_A_F16 (70 reacties) op 13-03-2018 08:43
( PM )
Night in the woods@PSN.
avatar van MisterJaspert
Door MisterJaspert (6 reacties) op 13-03-2018 08:43
( PM )
Ik doe graag mee voor de PSN kaart. Ik wil nog steeds graag Last of Us Remasterd voor de ps4 hebben. ik heb de game gespeeld op de PS3 maar t was een zo een goede game dat ik 't graag nog een keer wil spelen. hij staat al lang op m'n lijstje en hij is nu ook in de sale!

avatar van Mr.Bayonetta
Door Mr.Bayonetta (9 reacties) op 13-03-2018 08:44
( PM )
Rocket League natuurlijk. Ik speelde deze game vroeger met een vriend op PC, maar nu het eindelijk op de Nintendo Switch is kan ik het eindelijk spelen op een Nintendo Platform.

Graag de Nintendo Eshop card.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (19633 reacties) op 13-03-2018 08:44
( PM )
Crypt of the NecroDancer: Nintendo Switch Edition op de eShop.

Het geld dat overblijft spaar ik voor Celeste. Ding dus graag mee voor de eShop card.
avatar van ResidentS
Door ResidentS (30 reacties) op 13-03-2018 08:44
( PM )
Ik wil nog graag The Evil Within 2, of de season pass van Battlefield 1. @Xbox
avatar van Asharon
Door Asharon (355 reacties) op 13-03-2018 08:44
( PM )
Q.u.b.e. 2 voor de PS4! Ik doe dus mee voor de Playstation Network Card.
avatar van Luke
Door Luke (1279 reacties) op 13-03-2018 08:46
( PM )
Ik zou graag The Escapists 2 willen kopen, deze game lijkt mij erg leuk om co-op te doen. @PSN
avatar van SGT xan
Door SGT xan (2803 reacties) op 13-03-2018 08:48
( PM )
Cuphead voor op de Xbox One. Mocht er nog geld overblijven, dan gaat dat naar Celeste toe
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4489 reacties) op 13-03-2018 08:54
( PM )
Aangezien ik vl liever fysieke uitgaves heb dan digitale, moet het maar een digital only worden: Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies

Dan is die Nintendo eShop Card 25 code direct weer op.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (5971 reacties) op 13-03-2018 08:54
( PM )
Splatoon 2 staat nog in de wishlist voor de Nintendo eshop, die zou ik wel digitaal willen hebben want mijn fysieke exemplaren heb ik 2x weggeven door vergeten verjaardagen. Thx dreamgame!
avatar van Swift
Door Swift (4915 reacties) op 13-03-2018 08:54
( PM )
Lootboxes!!! Ow wacht een game...state of decay 2!!! Ow die telt niet mee omdat hij nog niet uit is?
Dan maar pubg op de xbox one.
En met het wisselgeld Lootboxes of een auto in Rocket league.
Ik doe mee voor de xbox kaart.
avatar van Noes
Door Noes (102 reacties) op 13-03-2018 08:55
( PM )
Golf story voor de switch. Ik zou dus graag meedoen voor het eshop tegoed.
avatar van ShadyAce
Door ShadyAce (1223 reacties) op 13-03-2018 08:56
( PM )
Season pass voor WW2 denk ik dan maar (PS4)
avatar van ChaosKiller
Door ChaosKiller (49 reacties) op 13-03-2018 08:57
( PM )
Steamworld Dig 2, Switch ;)
avatar van Vega4776
Door Vega4776 (4 reacties) op 13-03-2018 08:59
( PM )
Rise of the tomb raider, 20 year anniversary!!
PSN Store
avatar van Patrick95d
Door Patrick95d (54 reacties) op 13-03-2018 09:00
( PM )
Ik zou graag nog de season pass van Assassin's Creed Origins halen op de PS4, dus ik doe mee voor de PSN card.
avatar van Haaibaai
Door Haaibaai (234 reacties) op 13-03-2018 09:00
( PM )
Leuk, ik heb World of Final Fantasy nog op het oog. Doe mij maar een PSN bon. Maar Xbox Live tegoed is ook welkom hoor!
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (187 reacties) op 13-03-2018 09:05
( PM )
Gaaf! Ik heb Okami HD nog hoog op de wishlist staan, ik wil dan graag meedoen voor de PSN card :)
avatar van Marato24
Door Marato24 (820 reacties) op 13-03-2018 09:07
( PM )
Zou de remaster van Burnout Paradise wel willen hebben. Ik doe mee voor de PSN kaart :)
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (815 reacties) op 13-03-2018 09:08
( PM )
Celeste voor de Switch zou mooi zijn.
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (100 reacties) op 13-03-2018 09:08
( PM )
Thimbleweed Park en Sonic Mania (van PlayStation Network) zouden hier beide erg welkom zijn.
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (2012 reacties) op 13-03-2018 09:09
( PM )
Ik heb 42 games op mijn psn wishlist staan, maar voor die 20,- zou ik de fallout season pass halen, staat het langste op mijn wishlist.
avatar van Sebacoraje
Door Sebacoraje (21 reacties) op 13-03-2018 09:10
( PM )
Devil may cry collection.
PSN graag ^^
avatar van TrueNeophyte
Door TrueNeophyte (78 reacties) op 13-03-2018 09:10
( PM )
South Park: The Fractured But Whole voor de PS4 staat al een tijdje op de wishlist
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4637 reacties) op 13-03-2018 09:11
( PM )
Ik zou wel graag Kirby Star Allies willen hebben voor de Switch, kan ik meteen een nieuwe game voor de Switch erbij halen. Ik doe dus mee voor de eShop card.
avatar van Dbaws
Door Dbaws (254 reacties) op 13-03-2018 09:11
( PM )
Welke game heb jij nog op je wishlist staan die in de eshop/ PSN Store of op Xbox Live te vinden is? Vermeld tevens voor welke giftcard je meedoet:

Horizon: Frozen Wilds staat op mn wishlist, dus doe graag mee voor t PS4 tegoed.
avatar van UniQ Gamer NL
Door UniQ Gamer NL (205 reacties) op 13-03-2018 09:12
( PM )
Celeste! Ik doe mee voor de Xbox gift card.
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (90 reacties) op 13-03-2018 09:13
( PM )
Nioh Season Pass, Horizon Zero Dawn The Frozen Wilds en NieR Automata DLC. Allemaal voor PS4.
avatar van Castanza
Door Castanza (1 reacties) op 13-03-2018 09:13
( PM )
Horizon Zero Dawn lijkt me ontzettend gaaf om te spelen! Uiteraard een PSN card.
avatar van Romeo95november
Door Romeo95november (31 reacties) op 13-03-2018 09:14
( PM )
De Curse Of The Pharoahs DLC van Assassins Creed: Origins voor de PS4. Ik doe mee voor het PSN tegoed.
avatar van Fonsy007
Door Fonsy007 (391 reacties) op 13-03-2018 09:16
( PM )
Ben zelf heel benieuwd naar Hellblade: Senua's Sacrifice, voor de PS4 :)
avatar van Hunterr
Door Hunterr (202 reacties) op 13-03-2018 09:16
( PM )
Xenoblade 2 season pass voor de Switch ! 25 euro eshop card ;).
avatar van DBMaffe
Door DBMaffe (15 reacties) op 13-03-2018 09:17
( PM )
Wil heel graag Sea of Thieves kopen. Ga dus ook voor een XBOX live card
avatar van Henkskills
Door Henkskills (726 reacties) op 13-03-2018 09:17
( PM )
Celeste, Steamworld Dig 2 en Stardew Valley staan alle 3 hoog op mijn wishlist van de Nintendo Eshop. Ik doe dus ook mee voor een Nintendo Eshop card.
avatar van Geonicus
Door Geonicus (230 reacties) op 13-03-2018 09:20
( PM )
Ik heb Owlboy nog op mijn wishlist staan voor de Nintendo (Switch) eShop en dan zou die eShop card wel hl erg goed uitkomen ;)
avatar van SR8
Door SR8 (2662 reacties) op 13-03-2018 09:23
( PM )
Ik wil graag de Deus Ex Mankind Divided & Driveclub Season pass gaan halen op de PSN store, die nu in de aanbieding zijn. PSN card dus.
avatar van Chronootje
Door Chronootje (141 reacties) op 13-03-2018 09:26
( PM )
Stardew valley, ik doe graag mee voor de eshop kaart :)
avatar van Nasicornis
Door Nasicornis (15 reacties) op 13-03-2018 09:28
( PM )
COD WW2 voor de PS
avatar van Hupegel
Door Hupegel (369 reacties) op 13-03-2018 09:30
( PM )
State of Decay 2 voor Xbox One / play anywhere...
Een Xbox Gift card graag!
Zo'n kaart zou dan goed uitkomen.
avatar van IBorNL
Door IBorNL (26 reacties) op 13-03-2018 09:30
( PM )
Ik zou er octopath traveler voor halen voor de switch
Nintendo Eshop Card dus
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (155 reacties) op 13-03-2018 09:30
( PM )
Ik zou een Playstation Network Card wel kunnen gebruiken voor een van de volgende games op mijn wish list:
Uncharted 4
Rez Infinite
Shantae: Half-Genie Hero
SAMURAI SHODOWN II
Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
Tooth and Tail

Wel lastig dat ik dan nog een keuze moet maken als ik win
avatar van Ekfad
Door Ekfad (303 reacties) op 13-03-2018 09:33
( PM )
Damn, Ik heb nog verschillende games op mijn wishlist staan zoals het binnenkort te verschijnen Sea of Thieves, maar ik zou de giftcard vooral kunnen gebruiken voor de verlenging van mijn Xbox live abbo. Dat verloopt namelijk op 19/03!
avatar van Teannoodles
Door Teannoodles (850 reacties) op 13-03-2018 09:34
( PM )
Momenteel is Horizon Zero Dawn 19,99 in de PlayStation Store...deze game staat al heeeeeeeeeeeeeeeel lang op mijn wishlist. Dus die PSN card van 20,- is van harte welkom.
avatar van Mrpisthebest
Door Mrpisthebest (588 reacties) op 13-03-2018 09:35
( PM )
Life is Strange before the storm! (PS4) Heb genoten van de 1e game!
avatar van Gawashida
Door Gawashida (51 reacties) op 13-03-2018 09:37
( PM )
Star Hawk PSN
avatar van Bukowski
Door Bukowski (68 reacties) op 13-03-2018 09:41
( PM )
Bayonetta 2 dus een eshop kaart zou leuk zijn!
avatar van Leleisaan
Door Leleisaan (1572 reacties) op 13-03-2018 09:42
( PM )
Hellblade Senua's Sacrifice ben ik heel benieuwd naar. Maar wacht nog op een pricedropje (of het winnen van een prijsvraag ).

Ik doe mee voor de PSN kaart

avatar van Carmaniac
Door Carmaniac (183 reacties) op 13-03-2018 09:43
( PM )
Ik zou voor Moss gaan, aangezien hier alleen maar positieve geluiden over te horen zijn. PSN-kaart zou welkom zijn!
avatar van Pujos_pl
Door Pujos_pl (48 reacties) op 13-03-2018 09:43
( PM )
DLC voor Horizon / Celeste @ PSN
avatar van Bombaron
Door Bombaron (208 reacties) op 13-03-2018 09:44
( PM )
ik zou graag killzone shadow fall willen halen
avatar van KOBloodflames
Door KOBloodflames (87 reacties) op 13-03-2018 09:47
( PM )
The nonary games voor de Playstation :). Ik wil graag mee doen voor de PSN kaart
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (93 reacties) op 13-03-2018 09:48
( PM )
Yakuza Zero (PSN) sowieso! Bij Giant Bomb zijn ze helemaal fan, Yakuza is sowieso chill, Zero schijnt de kroon te spannen en nog eens vet mooi te zijn!
avatar van Mesa
Door Mesa (400 reacties) op 13-03-2018 09:48
( PM )
Horizon Zero Dawn wil ik heel graag nog eens spelen. De PSN card dus!
avatar van Pacboyslim
Door Pacboyslim (289 reacties) op 13-03-2018 09:49
( PM )
Sinds de aankondiging ben ik superblij dat Okami HD naar de Switch komt, dus ik doe graag mee voor de eShop card.
avatar van PepperPoker
Door PepperPoker (145 reacties) op 13-03-2018 09:53
( PM )
Ik heb goede verhalen gehoord over Inside @PSN, en laat die toevallig net 19,99 kosten!
avatar van Salsanadia
Door Salsanadia (30 reacties) op 13-03-2018 09:57
( PM )

Cities: Skylines - PlayStation4 Edition
voor de PS4 dus.
avatar van Koen
Door Koen (1682 reacties) op 13-03-2018 09:57
( PM )
Kirby: Star Allies in de eShop! Dus uiteraard het liefst een eShop-kaart
avatar van Sonicfreak
Door Sonicfreak (64 reacties) op 13-03-2018 09:59
( PM )
Shadow of the Colossus in de PlayStation Store. Ik doe dus mee voor een Playstation Network Card
avatar van FacialCream
Door FacialCream (76 reacties) op 13-03-2018 09:59
( PM )
Ys: Origin staat al tijden op mijn wishlist. Vind alleen 19.99 een beetje aan de prijzige kant. Een PSN tegoed kaart zou daarom zeer welkom zijn.
avatar van Timmerito
Door Timmerito (1988 reacties) op 13-03-2018 10:00
( PM )
Geen game maar wel DLC, wil graag de Breath of the Wild DLC halen in de wii u eshop, dus doe graag mee voor de eshop kaart!
avatar van Cmpunk
Door Cmpunk (207 reacties) op 13-03-2018 10:01
( PM )
thimbleweed park voor psn ipv steam
dus de psn card :)
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (289 reacties) op 13-03-2018 10:03
( PM )
Ik heb Shadow of the Colossus op mijn verlanglijstje staan in de Playstation Store, dus een bon zou zeker welkom zijn!
avatar van Orienator
Door Orienator (4 reacties) op 13-03-2018 10:04
( PM )
Graag zou ik de devil May cry spel willen hebben! Een PSN bon zou mij uitstekend kunnen helpen!
avatar van Arcadia
Door Arcadia (708 reacties) op 13-03-2018 10:06
( PM )
Overcooked op de E-shop. Dus ik doe mee voor de e-shop code!
avatar van Spicious
Door Spicious (32 reacties) op 13-03-2018 10:08
( PM )
Gang Beasts voor de PS4, graag zou ik de PSN Gift Card willen.
avatar van Larseelkema
Door Larseelkema (13 reacties) op 13-03-2018 10:13
( PM )
farcry 5 voor de PS4, dus ik zou graag de PSN gift card willen
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1398 reacties) op 13-03-2018 10:13
( PM )
Night in the Woods!
avatar van Kelly89
Door Kelly89 (1288 reacties) op 13-03-2018 10:17
( PM )
Super leuk, ik zou graag de eshop kaart willen voor golf story op de switch en pokemon crystal op de 3ds. Dan heb ik dus 2 spellen voor die super gave eshop kaart
avatar van Indicatie
Door Indicatie (20 reacties) op 13-03-2018 10:19
( PM )
Ben nog steeds aan het twijfelen om Doom voor de Switch aan te schaffen. Zo'n kaart zou me over de drempel kunnen helpen....
Ik doen dan ook mee voor de Nintendo eShop Card.
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (61 reacties) op 13-03-2018 10:19
( PM )
Cuphead, dus ik zou graag een kaart voor xbox live willen.
avatar van Kentetsu
Door Kentetsu (167 reacties) op 13-03-2018 10:19
( PM )
Hellblade: Senua's Sacrifice.
Ik doe mee voor de PSN-card.
avatar van Xraster
Door Xraster (56 reacties) op 13-03-2018 10:19
( PM )
Rise of the Tomb Raider 20th Year Anniversary Edition staat al een tijd lang op m'n wishlist

Ik doe graag mee voor de PSN-kaart!
avatar van Remedy
Door Remedy (540 reacties) op 13-03-2018 10:19
( PM )
Dreamgame kende ik nog niet, nu wel :)

Ik ga voor "1x Playstation Network Card 20 ", dan ga ik zeker minimaal Hidden Agenda bestellen!
avatar van Sixtripple
Door Sixtripple (36 reacties) op 13-03-2018 10:20
( PM )
Moss voor de psvr
avatar van Jakkie
Door Jakkie (78 reacties) op 13-03-2018 10:22
( PM )
DmC, Rayman Legends, Zero Escape en Zero Time Dilemma wil ik nog halen op PSN, dus die giftcard helpt wel mee ;)
avatar van Joost013
Door Joost013 (81 reacties) op 13-03-2018 10:23
( PM )
Persona 5, ik doe graag mee voor de PSN card
avatar van Kuromad
Door Kuromad (242 reacties) op 13-03-2018 10:24
( PM )
Bayonetta 1+2 voor de Switch staan vrij hoog op mn verlanglijstje Dus een eShop kaart zou ik heel blij mee zijn
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (117 reacties) op 13-03-2018 10:24
( PM )
Toffe actie! Ik doe graag mee voor de Nintendo E-shop card. Ik heb een aantal games in mijn wishlist die ik graag zou willen hebben maar ik kan niet kiezen. Shovel knight, Fast RMX, human fall flat, Steamworld dig 2, Sonic mania.
avatar van Jakerockwell
Door Jakerockwell (306 reacties) op 13-03-2018 10:26
( PM )
Voez voor de Nintendo Switch uit de eShop.
avatar van Rektifious
Door Rektifious (87 reacties) op 13-03-2018 10:27
( PM )
Ik doe mee voor de Playstation Network Card 20 en hiermee zou ik heel graag Gangbeast willen kopen hij staat al maanden op mijn wishlist!!
avatar van ShiningOrange
Door ShiningOrange (27 reacties) op 13-03-2018 10:29
( PM )
Ik heb 2 spellen op mijn lijst staan: Monster Hunter en Dragonball fighter Z.
Ik doe mee voor de PS4
avatar van Nightshade
Door Nightshade (797 reacties) op 13-03-2018 10:34
( PM )
Doe graag mee voor de eShop-kaart. Die zou perfect zijn voor de aankomende Splatoon 2 DLC of misschien toch Golf Story en Mighty Gunvolt Burst.
avatar van Remmetje
Door Remmetje (9 reacties) op 13-03-2018 10:36
( PM )
Zelda DLC! Of Overcooked op de Switch.

Ik doe graag mee voor de Nintendo eshop te goed.
avatar van DutchBrownieMix
Door DutchBrownieMix (9 reacties) op 13-03-2018 10:37
( PM )
Monsterhunter voor de xbox one
avatar van MLP_
Door MLP_ (58 reacties) op 13-03-2018 10:38
( PM )
Ik heb net een PSVR gehaald en zag de trailer van Moss. DIe lijkt me zo vet om te spelen. Samen met een heldhaftige muis vijanden verslaan en puzzels oplossen in een sprookjesachtige wereld in VR. Gotta love it.

Ik doe graag mee voor de playstation network giftcard.
avatar van Hitsquad
Door Hitsquad (38 reacties) op 13-03-2018 10:41
( PM )
Ik doe graag mee voor de Xbox gifcard.

Ik zou graag nog dragon ball fighter z willlen hebben.
avatar van Johandy
Door Johandy (1023 reacties) op 13-03-2018 10:42
( PM )
Op mijn wishlist staat nog steeds Assassin's Creed: Origins. Ik doe mee voor xbox live.
avatar van Sebastien
Door Sebastien (208 reacties) op 13-03-2018 10:42
( PM )
Ik zou heel graag de nieuwe Kirby willen voor de Nintendo Switch!
25 euro E-shop tegoed zou mij aardig op weg helpen.
avatar van Dee0342
Door Dee0342 (283 reacties) op 13-03-2018 10:43
( PM )
Ik wil graag voor de Nintendo kaart gaan omdat eind deze maand Alliance Alive uitkomt op de eshop van de 3DS. Jammer genoeg zal deze niet fysiek uitkomen in Europe en daardoor kan ik hem niet plaatsen op mijn wishlist.
avatar van Pyroxene
Door Pyroxene (45 reacties) op 13-03-2018 10:44
( PM )
Ook bij mij staat Cuphead op het verlanglijstje.
Ik doe graag mee voor de Xbox Gift Card!
avatar van GrimoireHunter
Door GrimoireHunter (79 reacties) op 13-03-2018 10:44
( PM )
Een paar indie games zou ik nog wel willen voor mijn Xbox, b.v. Celeste of Stardew Valley
avatar van Vanillah
Door Vanillah (626 reacties) op 13-03-2018 10:48
( PM )
Oeh niceN ik zat nog te azen op World of Final fantasy voor de vita of de season pass van final fantasy XV voor de ps4. Die PSN kaart zou me hierbij goed van pas komen ^_^
avatar van Baka1894
Door Baka1894 (5 reacties) op 13-03-2018 10:49
( PM )
Graag zou ik de zelda BOTW expansion pass willen hebben. Ik doe graag mee voor de nintendo eshop kaart!
avatar van DrKoek
Door DrKoek (81 reacties) op 13-03-2018 10:50
( PM )
Ik doe graag mee voor Sea of Thieves. Voor een Xbox Gift Card.
Ook voor Super Smash die dit jaar uitkomt, doe ik graag mee. Dan zou ik graag de Nintendo card voor de eShop ontvangen.
avatar van Bouncemeister
Door Bouncemeister (483 reacties) op 13-03-2018 10:51
( PM )
Halo Wars 2 ontbreekt nog aan mijn Halo collectie, die zou ik er nog wel aan toe willen voegen.

(Xbox Gift Card)
avatar van Mauzzahr
Door Mauzzahr (939 reacties) op 13-03-2018 10:51
( PM )
Wolfenstein 2 voor xbox is nog digitaal welkom!
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1371 reacties) op 13-03-2018 10:53
( PM )
Hollow voor de Nintendo Switch staat op m'n lijstje! Dus de eShop kaart zou vanharte welkom zijn!
avatar van Jackyanimal
Door Jackyanimal (24 reacties) op 13-03-2018 10:54
( PM )
Ik zou graag Xenoblade Chronicles 2 voor de Switch willen. Een Eshop card zou daar erg handig voor zijn.
avatar van Darynn
Door Darynn (365 reacties) op 13-03-2018 10:56
( PM )
Ik zou graag sea of thieves willen. Dus de Xbox One kaart
avatar van Robinson1990
Door Robinson1990 (4 reacties) op 13-03-2018 10:57
( PM )
Golf Story voor de Switch zou toch wel heel aantrekkelijk zijn met een eShop tegoed kaart :)
avatar van Kongpool
Door Kongpool (32 reacties) op 13-03-2018 10:57
( PM )
Celeste op de Nintendo Switch, graag de Nintendo eShop Card dus!
avatar van Vloetje
Door Vloetje (217 reacties) op 13-03-2018 10:57
( PM )
Hmmm... Niet cht een game an sich, maar na het compleet uit elkaar trekken en uitspelen van Assassin's Creed Origins zou ik graag de (in principe veulste dure) losse Season Pass aanschaffen om verder te kunnen spartelen in Egypte.

Voor PS graag
avatar van DutchChewbacca
Door DutchChewbacca (373 reacties) op 13-03-2018 10:59
( PM )
Ik heb Moss bovenaan de wenslijst staan.

Ik doe mee voor de Playstation Network Card.
avatar van Lilytje
Door Lilytje (26 reacties) op 13-03-2018 11:00
( PM )
Ik heb een paar minder bekende games op mijn wensenlijst staan, waaronder Mononoke Forest en Of Mice and Sand.

Ik doe mee voor de nintendo eShop card!
avatar van Banapples
Door Banapples (708 reacties) op 13-03-2018 11:09
( PM )
Ik heb Hellblade: Senua's Sacrifice op mijn lijstje staan. Ik doe graag mee voor de Playstation voucher.
avatar van Walkingtall
Door Walkingtall (2 reacties) op 13-03-2018 11:10
( PM )
A way Out staat samen met Kirby: Star Allies bovenaan mijn lijstje.

Een moeilijke keuze, maar ik ga toch maar voor A Way Out voor de PS4. Er gaat niks boven een lekkere co-op game de PlayStation Network voucher Dus!
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (85 reacties) op 13-03-2018 11:10
( PM )
PSN Giftcard.
Ik heb Nioh in mijn wagentje gezet
avatar van Thetick
Door Thetick (131 reacties) op 13-03-2018 11:14
( PM )
TESO Morrowind nog steeds, want ben nog niet klaar met TESO. Voor de xbox one.
avatar van Tebeth
Door Tebeth (53 reacties) op 13-03-2018 11:15
( PM )
Ik doe mee voor de Playstation Network Card.
Horizon Zero Dawn bijna uitgespeeld, wat een ontzettend gaaf spel.
Dus ik zou graag de DLC Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds erbij kopen.
En anders Little Nightmares.
avatar van M-iichel
Door M-iichel (213 reacties) op 13-03-2018 11:19
( PM )
Burnout Paradise Remaster op XBOX ONE
avatar van Blob_91
Door Blob_91 (19 reacties) op 13-03-2018 11:20
( PM )
Zou ideaal zijn voor de Nathan Drake Collection, PSN Card dus
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (669 reacties) op 13-03-2018 11:21
( PM )
Ik ga voor de Lego game : Lego movie, mijn zoontje van bijna 4 is momenteel achter de PlayStation vandaan te slaan en is helemaal verzot van Lego Avengers . Superhelden is helemaal zijn ding. Ik ga voor de psn card
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6322 reacties) op 13-03-2018 11:23
( PM )
Een Xbox Store gift card zou echt fantastisch zijn, dan kan ik eindelijk met een dikke rode marker Cuphead van de wishlist af krassen. Ik wil die game al hebben sinds hij getoond werd maar heb tot nu toe nog niet de kans gehad om alles bij elkaar te sprokkelen om hem ook te kopen EN te spelen.
avatar van MeisterHim
Door MeisterHim (68 reacties) op 13-03-2018 11:25
( PM )
Leuke actie!

Hmm, ik denk dan eindelijk maar eens Assassin's Creed: Origins op de Xbox One te gaan halen. Moet er nog wel wat geld bij (denk ik), maar goed.
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (79 reacties) op 13-03-2018 11:25
( PM )
Hmm heb een Ps4 en Xbox. Ik zou momenteel dan toch voor State of Decay 2 gaan voor op de Xbox om samen met een vriend cop te spelen.
avatar van Josplays
Door Josplays (290 reacties) op 13-03-2018 11:27
( PM )
Nintendo eShop Card zou voor mij geweldig zijn. Met de nieuwe Kirby game en Donkey Kong game die aankomen voor de Switch en dan natuurlijk nog de games die al een tijdje op de E-shop staan zoals Stardew Valley staan al een tijdje op mijn wishlist.
avatar van TmoomT
Door TmoomT (560 reacties) op 13-03-2018 11:29
( PM )
Ik zou de PSN kaart gebruiken om een Battle Pass te kopen voor Fortnite
avatar van Hardy
Door Hardy (9 reacties) op 13-03-2018 11:31
( PM )
Super Mario Odyssey.

Nintendo eShop Card.
avatar van Lukas Prince
Door Lukas Prince (43 reacties) op 13-03-2018 11:35
( PM )
hmmmm heb op PSN nog Horizon Zero Dawn staan, maar wil ook graag Burnout Paradise Remastered deze week.

PSN kaart
avatar van Pannenkoek
Door Pannenkoek (84 reacties) op 13-03-2018 11:38
( PM )
Wil al een tijdje Dark Souls 3 kopen...
Xbox live kaart
avatar van ChrizzM
Door ChrizzM (12 reacties) op 13-03-2018 11:42
( PM )
Monster Hunter World graag nog een keer aanschaffen.
PSN kaart :)
avatar van Julos
Door Julos (5 reacties) op 13-03-2018 11:45
( PM )
Sonic Mania, om zo weer even de gouden Sonic-dagen te kunnen herleven van de Sega Mega Drive! Ik doe graag mee voor de Nintendo Eshop.
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (726 reacties) op 13-03-2018 11:45
( PM )
Ik doe graag mee voor de PSN kaart.
Ik zou hiervoor graag een BattlePass kopen voor Fortnite.
avatar van Wolfear
Door Wolfear (76 reacties) op 13-03-2018 11:48
( PM )
Persona 4 Golden staat nog steeds op mijn wishlist, maar aangezien ik daar de console niet voor heb, ga ik toch maar voor Apollo Justice: Ace Attorney op de 3ds met die mooie Nintendo eshop kaart.
avatar van Atilim
Door Atilim (80 reacties) op 13-03-2018 11:48
( PM )
Monster Hunter: World wil ik nog kopen voor de ps4
avatar van HorrorFox
Door HorrorFox (3 reacties) op 13-03-2018 11:51
( PM )
Cities: Skylines zou ik graag willen kopen. Dus ik doe graag mee voor de PS4 kaart!
avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (207 reacties) op 13-03-2018 11:52
( PM )
Snake Pass wil ik altijd nog proberen op de PS4. Ik zou dus graag meedoen voor de PSN kaart.
avatar van Sender
Door Sender (281 reacties) op 13-03-2018 11:54
( PM )
Xbox One.

Ik wil Stardew Valley graag spelen. :)
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1364 reacties) op 13-03-2018 11:57
( PM )
Ik zou graag willen meedoen voor de Nintendo eshop kaart, ik heb net een switch en zou graag Golf Story en Stardew valley aan mijn beginnende collectie toe willen voegen.
avatar van BlueFireGaming
Door BlueFireGaming (358 reacties) op 13-03-2018 11:58
( PM )
Wil nog steeds een keer Shovel Knight in de eShop willen kopen. Nog nooit gespeeld en hoor alleen maar positiefs. Plus, op de Switch lijkt het mij helemaal chill!
avatar van Thuijting
Door Thuijting (43 reacties) op 13-03-2018 11:59
( PM )
Oeh, Celeste wil ik heel graag hebben! De eShop-kaart dus!
avatar van DonAtello
Door DonAtello (474 reacties) op 13-03-2018 12:00
( PM )
Flinthook :), net toen ik achter het bestaan van deze game kwam las ik ook dat hij voor de switch uit zou komen. Het zag er best leuk uit.

Eshop/Nintendo tegoed
avatar van Battlehenkie
Door Battlehenkie (127 reacties) op 13-03-2018 12:02
( PM )
Celeste op de eShop!

Ik doe dus graag mee voor de Nintendo eShop kaart.
avatar van Solowing82
Door Solowing82 (66 reacties) op 13-03-2018 12:02
( PM )
Ik speel mee voor de Xbox live kaart. Ik wil graag Sea of Thieves kopen. Ik heb 2 xbox ones(1 X) en kan dan mooi 1 digitale versie kopen om op 2 xboxen te spelen samen met mijn vrouw. Nog maar een weekje en dan is die game uit.

avatar van Immortal
Door Immortal (34 reacties) op 13-03-2018 12:05
( PM )
PS4 Cities Skylines,
1x Playstation Network Card 20
avatar van Maico
Door Maico (16 reacties) op 13-03-2018 12:06
( PM )
Ik zou de PSN kaart gebruiken om Hellblade: Senua's Sacrifice te kopen!
avatar van Immortalbenny
Door Immortalbenny (340 reacties) op 13-03-2018 12:08
( PM )
Nou met een xbox tegoed kaart zou ik toch weer een stap dichterbij bij Burnout Paradise remasterd zijn op mijn One.
avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (19 reacties) op 13-03-2018 12:09
( PM )
fast rmx of owl boy voor de switch lijken me tof.
avatar van Kloes
Door Kloes (3362 reacties) op 13-03-2018 12:16
( PM )
Wil nog steeds een keer The Orange Box aanschaffen op Xbox Live... Half-Life FTW
avatar van Bilal010
Door Bilal010 (34 reacties) op 13-03-2018 12:16
( PM )
Ik zou de nintenso eshop card ebruiken om southpark te pre orderen.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14698 reacties) op 13-03-2018 12:17
( PM )
Monster Hunter World digital zou nice zijn!
avatar van Tth020
Door Tth020 (26 reacties) op 13-03-2018 12:17
( PM )
Ik zou graag nog Horizon: Zeron Dawn halen, dus ik doe mee voor de PSN Card.
avatar van Monk
Door Monk (62 reacties) op 13-03-2018 12:18
( PM )
Voor de PSN zou ik graag Celeste willen kopen. Voor de Nintendo 3DS zou ik voor snes-klassiekers kopen, zoals Earthbound Zero en Zelda.
avatar van The Goon
Door The Goon (392 reacties) op 13-03-2018 12:18
( PM )
Wonderboy: the dragon's trap. Ik ben al fan van Wonderboy sinds de arcadekasten voor Wonderboy. Zou super zijn als ik hem via het PSN op mijn PS4 kan spelen.
avatar van MarcelProust
Door MarcelProust (628 reacties) op 13-03-2018 12:19
( PM )
Celeste of Stardew Valley. Ik ben vrij benieuwd naar deze twee gezien de lovende commentaren in de forum.

Nintendo eShop.
avatar van Reptile
Door Reptile (1935 reacties) op 13-03-2018 12:21
( PM )
Een Nintendo eShop card zou zeer van pas komen voor Sonic Mania (Nintendo Switch)
De allereerste game die ik in bezit heb in mijn leven was de eeste Sonic met een Sega Megadrive.
Sonic Mania schijn een zeer goede 2d platformer te zijn, dus ben zeer benieuwd kan ik weer mijn jeugdsentiment herbeleven.
avatar van Destroymichelle
Door Destroymichelle (4943 reacties) op 13-03-2018 12:24
( PM )
Kirby Star Allies uit de eShop
avatar van Alex
Door Alex (6344 reacties) op 13-03-2018 12:26
( PM )
25 euro voor Fast Racing neo in de eshop! ^o^
avatar van CB_
Door CB_ (11 reacties) op 13-03-2018 12:28
( PM )
Devil may Cry HD collection playstation shopp
avatar van Sefirosu
Door Sefirosu (196 reacties) op 13-03-2018 12:32
( PM )
Hellblade: Senuas Sacrifice op PSN staat hoog op mijn lijstje!
avatar van Yunasia
Door Yunasia (619 reacties) op 13-03-2018 12:34
( PM )
Code: Realize ~Guardian of Rebirth~ de artstyle is heel leuk. En van wat ik gehoord heb, os jet verhaal ook heel goed. Deze zou ik wel heel graag willen.
Ik ga voor PSN tegoed. Kan ik hem meteen halen
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1156 reacties) op 13-03-2018 12:34
( PM )
A hat in time voor de Xbox One!
avatar van Jobsterr
Door Jobsterr (65 reacties) op 13-03-2018 12:35
( PM )
The binding of isaac dan toch eindelijk maar eens halen op de PS4 ^^
avatar van M Monster D
Door M Monster D (1347 reacties) op 13-03-2018 12:36
( PM )
Maffia 3 season pass, Assassins Creed Origins season pass, Destiny 2 expansion pass. Genoeg DLC's voor toffe games.

Doe mee voor de Xbox Giftcard
avatar van Spoelly
Door Spoelly (377 reacties) op 13-03-2018 12:38
( PM )
Stardew Valley voor de Switch. Lijkt mij een perfecte game voor een handheld!

Dus een Eshop Card voor de Switch zou heel goed uitkomen..
avatar van Isauretjuh
Door Isauretjuh (955 reacties) op 13-03-2018 12:40
( PM )
Hellblade en observer voor psn! Oftewel ik doe graag mee voor een psn network card ;)
avatar van Manthonydenobel
Door Manthonydenobel (1 reacties) op 13-03-2018 12:41
( PM )
Ik heb nog niet zo veel games maar met jullie PSN Card zou ik heel graag A way Out willen pre-orderen, hij komt al heel snel uit en dan kan ik eindelijk weer een game bij mijn collectie toevoegen!
avatar van Phobia79
Door Phobia79 (267 reacties) op 13-03-2018 12:47
( PM )
Eigenlijk teveel maar oa Danganronpa V3, inside en the witness staan op het verlanglijstje.

Psn card.
avatar van FransHunter
Door FransHunter (258 reacties) op 13-03-2018 12:50
( PM )
Eshop en dan shovel knight. De amiibo heb ik al zo lang staan en wil echt eens het spel spelen!
avatar van Arseni100
Door Arseni100 (21 reacties) op 13-03-2018 12:51
( PM )
Detroit: Become Human. Deze game komt in mei uit en zelf kan ik er niet op wachten. (voor de Ps4)
avatar van BBoyFloww
Door BBoyFloww (7 reacties) op 13-03-2018 12:53
( PM )
Ik doe graag mee voor de eShop card:
Kirby Star Allies
avatar van Ghotirey
Door Ghotirey (5 reacties) op 13-03-2018 12:55
( PM )
Ik doe graag mee: Nier Automata PS4 @PSN
avatar van Arnii
Door Arnii (26 reacties) op 13-03-2018 12:55
( PM )
Celeste op PSN lijkt me al een tijdje interessant!
avatar van BlueEx
Door BlueEx (161 reacties) op 13-03-2018 12:57
( PM )
Burnout Paradise lijkt me wel iets op de PS4. Graag een PSN card.
avatar van Maikeru1992
Door Maikeru1992 (338 reacties) op 13-03-2018 13:00
( PM )
Ori and the blind forest op Xbox One.. Tenzij ze Hollow Knight voor X1, aankondigingen ;)
avatar van Sebase
Door Sebase (1 reacties) op 13-03-2018 13:02
( PM )
Shovel knight voor nintendo switch. Dus voor mij graag de eshop kaart
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (690 reacties) op 13-03-2018 13:07
( PM )
Shadow of the Colossus voor de PS4 code
avatar van Dommel50
Door Dommel50 (973 reacties) op 13-03-2018 13:07
( PM )
Firewatch staat nog steeds op mn verlanglijstje. @ psn
avatar van MissableLink
Door MissableLink (351 reacties) op 13-03-2018 13:11
( PM )
Rise of the Tomb Raider en Wolfenstein II staan allebei nog in mijn wishlist, al zie ik de prijs telkens naar een gunstiger punt dalen

Mocht ik zo veel mazzel hebben, dan graag de Xbox gift card!
avatar van Pallie
Door Pallie (150 reacties) op 13-03-2018 13:11
( PM )
Assassins creed roque remastered, doe graag mee voor een ps4 kaart.
avatar van Nrg50
Door Nrg50 (842 reacties) op 13-03-2018 13:18
( PM )
Heel graag eShop tegoed voor Kirby Star Allies die vrijdag uit komt
avatar van Plasje
Door Plasje (6 reacties) op 13-03-2018 13:21
( PM )
PSN kaart@ uhmmm, night in the woods, echo, papo & yo, fe, oure. Heb nog teveel op de verlanglijst.
avatar van Themadman
Door Themadman (108 reacties) op 13-03-2018 13:22
( PM )
Sonic mania en surviving mars voor de Xbox
avatar van Stef
Door Stef (2805 reacties) op 13-03-2018 13:23
( PM )
Ik doe graag mee voor het Eshop tegoed, Project Octopath wil ik graag kopen :)
avatar van Nisitu
Door Nisitu (28 reacties) op 13-03-2018 13:23
( PM )
Ik wilde heel graag aan de Breath of the Wild uitbreiding gaan beginnen. Een Nintendo kaartje komt dus goed van pas:)
avatar van Dudeson
Door Dudeson (103 reacties) op 13-03-2018 13:26
( PM )
PSN Card. Deze gaat hoogstwaarschijnlijk gebruikt worden voor de volgende fortnite battle pass
avatar van Merdera
Door Merdera (71 reacties) op 13-03-2018 13:29
( PM )
Far Cry 5 voor de PS4, dus een psn card.
avatar van Tinus2606
Door Tinus2606 (212 reacties) op 13-03-2018 13:39
( PM )
Owlboy en Celeste staan beide nog op mijn wishlist, Ik zou gaan voor een PSN kaart
avatar van Bambam1979
Door Bambam1979 (77 reacties) op 13-03-2018 13:47
( PM )
Ik wil sinds de release al Resident Evil VII een keer aanschaffen, tot op heden steeds niks van gekomen.

Ik doe graag mee voor Xbox Live.
avatar van Jvt777
Door Jvt777 (505 reacties) op 13-03-2018 13:48
( PM )
Celeste en Blossom tales voor op switch staan nog op mijn wishlist
avatar van Solbaid
Door Solbaid (52 reacties) op 13-03-2018 13:49
( PM )
Stardew Valley voor de switch staat nog op mijn verlanglijstje! Daarbij zou een eshop kaart erg kunnen helpen
avatar van Hungphi
Door Hungphi (8 reacties) op 13-03-2018 13:50
( PM )
The Seven Deadly Sins: Knights of Britannia voor PS4 (PSN) , geweldige Anime. Spel ziet ook heel indrukwekkend uit!
avatar van Tommie90
Door Tommie90 (14 reacties) op 13-03-2018 13:55
( PM )
God of war 4 natuurlijk. Als fanatieke PS4 gamer is dit een must-have
avatar van ATM7
Door ATM7 (1551 reacties) op 13-03-2018 13:55
( PM )
Nioh voor de ps4
avatar van JustB
Door JustB (81 reacties) op 13-03-2018 13:59
( PM )
Na Crash Bandicoot te hebben uitgespeeld op mijn PS4, hunkert mijn hart naar snel weer een goede platformer! Oke, het is niet de beste, maar hij lijkt mij persoonlijk echt geweldig en dat is: Yooka - Laylee. Ik kan niet wachten om mijn deze platformer weer helemaal grijs te spelen en proberen de game 100 % uit te spelen!

Ik ga dus voor de PSN card ;)

Succes allemaal!
avatar van FemaleMagician
Door FemaleMagician (273 reacties) op 13-03-2018 14:01
( PM )
Mijn wensen zijn om terug te gaan naar de oude pokemon wereld.
Namelijk pokemon red blue en yellow. Ik ga voor de Nintendo eShop Card.
avatar van Atomicheartbeat
Door Atomicheartbeat (976 reacties) op 13-03-2018 14:03
( PM )
Ik doe mee voor de Nintendo eShop card. Ik zou heel graag Fear Effect Sedna kopen!
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (2766 reacties) op 13-03-2018 14:05
( PM )
Ik doe mee voor de Playstation Giftcard.

Met deze giftcard wil ik graag Burnout remaster voor de PS4 kopen.
avatar van Xiaomi
Door Xiaomi (39 reacties) op 13-03-2018 14:08
( PM )
Ik zou dan de ps2 classic SMT: Digital Devil Saga kopen met PSN tegoed.
avatar van Yue
Door Yue (1550 reacties) op 13-03-2018 14:08
( PM )
Oh my God Zero Time Dilemma in de eshop
avatar van Erik79
Door Erik79 (42 reacties) op 13-03-2018 14:09
( PM )
WWE 18 voor de Nintendo Switch!
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (96 reacties) op 13-03-2018 14:11
( PM )
Ik ga voor de nintendo card, zelda was zo geweldig dat ik de dlc wil!
avatar van T.Pennings
Door T.Pennings (3636 reacties) op 13-03-2018 14:14
( PM )
Ik zou voor Life is Strange: Before the Storm gaan voor Playstation.
avatar van Curly1991
Door Curly1991 (1986 reacties) op 13-03-2018 14:18
( PM )
Earthlock voor de Nintendo Switch, ehsop kaart it is
avatar van SGG
Door SGG (19 reacties) op 13-03-2018 14:26
( PM )
Ghost Recon: Wildlands voor de PS4
avatar van Jaspelino
Door Jaspelino (127 reacties) op 13-03-2018 14:33
( PM )
Doe mij maar dat kaartje voor de Nintendo Eshop! Dan kan ik eindelijk zonder blikken of blozen Owlboy halen, want 23 euro vind ik eigenlijk een tikkie te duur voor die game. :)
avatar van Blacky
Door Blacky (18 reacties) op 13-03-2018 14:33
( PM )
Ik wil graag Kirby voor de Switch hebben. Ik doe graag mee voor de eShop card.
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5330 reacties) op 13-03-2018 14:34
( PM )
De DLC voor Fallout 4 met de Xbox Gift Card
avatar van Disker91
Door Disker91 (22 reacties) op 13-03-2018 14:39
( PM )
Detroit become all human.

Altijd wel veel plezier van deze developer. Dus een 20 euro psn kaart zal daar wel bij helpen.
avatar van Ghostly
Door Ghostly (435 reacties) op 13-03-2018 14:42
( PM )
Demetrios
The flame in the flood

Met een PSN card :)
avatar van DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1166 reacties) op 13-03-2018 14:44
( PM )
dlc van forza horizon 3

1x Xbox Gift Card 20
avatar van Cerberus
Door Cerberus (131 reacties) op 13-03-2018 14:54
( PM )
Dan ga ik voor de PSN Store Card waarmee ik dan Okami HD voor de PS4 zou aanschaffen. Kost ook precies 20 euro.
avatar van Santosvdb
Door Santosvdb (13 reacties) op 13-03-2018 14:57
( PM )
Burnout Paradise Remasterd (Pre order)
Shadow of the colossus!!

Ik doe mee voor de PSN card :)
avatar van Surkow
Door Surkow (68 reacties) op 13-03-2018 14:57
( PM )
Bayonetta (switch) in de Nintendo eshop!

Daarom doe ik graag mee voor de Nintendo eShop Card.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8283 reacties) op 13-03-2018 15:02
( PM )
Ik doe mee voor de Nintendo eShop Card. Zou graag River City: Rival Showdown voor de 3DS willen.
avatar van Shinnto
Door Shinnto (316 reacties) op 13-03-2018 15:13
( PM )
De dlc van Horizon zero dawn. Ik doe mee voor de psn kaart :)
avatar van RudyV
Door RudyV (224 reacties) op 13-03-2018 15:18
( PM )
Southpark! Graag vd Xbox
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1099 reacties) op 13-03-2018 15:27
( PM )
Zelda breath of the wild Season pass voor de switch. Ik doe mee voor de Nintendo eshop card
avatar van Duiv3l
Door Duiv3l (29 reacties) op 13-03-2018 15:30
( PM )
Ik wil Bayonetta voor de Switch nog hebben ik doe dus graag mee voor de Nintendo eShop Card :)
avatar van Glawen
Door Glawen (102 reacties) op 13-03-2018 15:34
( PM )
Ik wil nog heel graaf Final Fantasy XV kopen. Voor de PlayStation 4.
avatar van Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2551 reacties) op 13-03-2018 15:35
( PM )
Bloodborne die ik graag via PS+ wil verkrijgen, door met de evt gewonnen PSN tegoed 3 maanden aan te schaffen!
avatar van Skozaa
Door Skozaa (30 reacties) op 13-03-2018 15:38
( PM )
Ik wil graag Twisted Metal nog een keer aanschaffen voor de PS4

vroeger op de PS1 en PS2 veel gespeeld en zou 't graag weer een keer terug willen zien op de PS4 en die is enkel digitaal te verkrijgen @ PS4

uiteraard wil ik kans maken op de PSN card
avatar van Taz76
Door Taz76 (74 reacties) op 13-03-2018 15:41
( PM )
Cuphead!!!!! XBOX
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (482 reacties) op 13-03-2018 15:41
( PM )
Leuk!
Romancing saga of the Darkest dungeon op de Switch zou ik willen halen(ik twijfel nog). Dus ik ga voor E-shop tegoed.
avatar van Diederick96
Door Diederick96 (32 reacties) op 13-03-2018 15:52
( PM )
Leuke actie.
Ik zou graag shovel knight willen ook de switch.
avatar van Legendofninny
Door Legendofninny (832 reacties) op 13-03-2018 15:53
( PM )
Ik doe graag mee voor PSN tegoedm, ben erg benieuwd naar Hellblade: Senua's Sacrifice
avatar van Denneke
Door Denneke (48 reacties) op 13-03-2018 16:00
( PM )
Tales from the Borderlands.

In de Xbox 360 Store.
Met de Xbox Gift Card uiteraard.
avatar van Daftmark18
Door Daftmark18 (3 reacties) op 13-03-2018 16:04
( PM )
Ik doe mee voor de xbox gift card.
Wil graag dragon ball xenoverse extra pack 1 en 2
avatar van Chriis
Door Chriis (68 reacties) op 13-03-2018 16:06
( PM )
Mijn dreamgame voor het moment is Celeste voor de Switch. Eigenlijk vind ik deze game te duur (19,99) dus dit zou een droomachtige budget-oplossing zijn! Van de resterende 5,01 zou ik Arcade Archives Super Mario Bros. kopen, ook voor de Switch!
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (267 reacties) op 13-03-2018 16:06
( PM )
Skyrim voor de Switch. Dan heb ik wel die Nintendo eShop Card nodig. Nogal prijzig voor een oude game.
avatar van Karzka
Door Karzka (8 reacties) op 13-03-2018 16:07
( PM )
Owlboy voor de Switch, en later deze week Kirby!
Dan zou een Nintendo eShop card een fijne hulp zijn.
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (342 reacties) op 13-03-2018 16:09
( PM )
Ik heb al een tijd Celeste op het oog. Het zou fantastisch zijn als ik een eShop card mocht ontvangen zodat ik dit spel kan uitproberen :)
avatar van Watever
Door Watever (423 reacties) op 13-03-2018 16:09
( PM )
Ik doe mee voor de PSN giftcard, wil graag sonic mania nog een keertje kopen
avatar van Ruud-123
Door Ruud-123 (61 reacties) op 13-03-2018 16:11
( PM )
Ontzettend aan het verheugen op OKAMI HD voor Switch! Eindelijk terug op een Nintendo console! Duurt nog even maar eh, dan hebben we een deel al. 😜
avatar van Mutsjeee
Door Mutsjeee (31 reacties) op 13-03-2018 16:12
( PM )
Ik heb Soul Sacrifice Delta al veel te lang op mijn verlanglijstje staan, ik doe dus graag mee voor PSN tegoed!
avatar van Jpdr
Door Jpdr (74 reacties) op 13-03-2018 16:21
( PM )
Far Cry 5 Ik doe graag mee voor de playstation network card.
avatar van GoRightAhead
Door GoRightAhead (6 reacties) op 13-03-2018 16:22
( PM )
Ik ben al aan het uitkijken naar Celeste op de Switch.
Een Nintendo tegoed zou fantastisch uitkomen!
avatar van Pelkmans
Door Pelkmans (14 reacties) op 13-03-2018 16:26
( PM )
ik wil graag far cry 5 voor de playstation 4 halen of kirby voor de switch!
avatar van DeOpperstamper
Door DeOpperstamper (28 reacties) op 13-03-2018 16:38
( PM )
Ik doe graag mee voor de PSN kaart. Ik zou Horizon Zero Dawn kopen, of misschien de Bloodborne DLC
avatar van Lisa_Cooper91
Door Lisa_Cooper91 (150 reacties) op 13-03-2018 16:39
( PM )
Graag zou ik nog Assassin's Creed: Origins voor PS4 willen aanschaffen! 20,- aan PSN tegoed zou daarom zeker goed uitkomen; alle kleine beetjes helpen :) Fingers crossed! Hopelijk vliegt binnenkort Senu aan mijn zijde.
avatar van Xenomar
Door Xenomar (67 reacties) op 13-03-2018 16:45
( PM )
Ik doe mee voor de Playstation Network Card en ik zou Life is Strange: Before the storm willen.
avatar van Kachun1991
Door Kachun1991 (36 reacties) op 13-03-2018 16:45
( PM )
Nintendo E-shop tegoed! Ga voor de Pokken tournament DLC, altijd al een pokemon fan geweest!
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1205 reacties) op 13-03-2018 16:45
( PM )
de nieuwe dlc voor splatoon 2
nintendo switch
avatar van MarkBogaard
Door MarkBogaard (7 reacties) op 13-03-2018 16:47
( PM )
Nier: Automata en de PlayStation Network card
avatar van Taken NL
Door Taken NL (240 reacties) op 13-03-2018 17:01
( PM )
Ik zou Rise of the Tomb Raider die ik heb verkocht na het 100%uitspelen graag opnieuw willen kopen met een seasonpass op de Xbox One.
avatar van Md_73
Door Md_73 (148 reacties) op 13-03-2018 17:02
( PM )
Life is Strange: Before the Storm en Nier: Automata staan nog op mijn verlanglijst.
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (278 reacties) op 13-03-2018 17:02
( PM )
Doe mee voor een PSN kaart, wil Horizon Zero Dawn eindelijk wel eens proberen :)
avatar van Raimundus
Door Raimundus (201 reacties) op 13-03-2018 17:04
( PM )
Assassins Creed : Origins dlc voor de xbox one zou ik graag willen halen :)
avatar van Theetjuh
Door Theetjuh (42 reacties) op 13-03-2018 17:05
( PM )
Nioh, ik doe graag mee voor de PSN kaart
avatar van Jopvdsteen
Door Jopvdsteen (2609 reacties) op 13-03-2018 17:08
( PM )
Had je me dit een week geleden gevraagd dan had ik meteen gekozen voor de Zelda Breath of the Wild DLC. Nu twijfel ik tussen dat of de Splatoon 2 DLC. Hoe dan ook, hij kan goed gebruikt worden!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (286 reacties) op 13-03-2018 17:17
( PM )
Shadow of war voor de PS4. Ik doe dus mee voor de Playstation network card
avatar van Sjordi
Door Sjordi (290 reacties) op 13-03-2018 17:19
( PM )
Celeste voor Nintendo Switch! Dus ik hoop dat ik kans maak op de Nintendo eShop tegoed kaart!
avatar van Rens0101
Door Rens0101 (755 reacties) op 13-03-2018 17:21
( PM )
Cod ww 2 voor de psn
avatar van TiewL
Door TiewL (151 reacties) op 13-03-2018 17:28
( PM )
Ik moet nog altijd eens Shovel Knight aanschaffen in de eShop. Zou dus ook graag De Nintendo eShop kaart willen hebben!
avatar van Doobieters
Door Doobieters (18658 reacties) op 13-03-2018 17:28
( PM )
Ik zou graag Life is Strange 2 willen halen. PSN plz.
avatar van Multiman77
Door Multiman77 (143 reacties) op 13-03-2018 17:41
( PM )
Spintires Mudrunner voor de PS4 graag!
avatar van Schumi7
Door Schumi7 (16 reacties) op 13-03-2018 17:42
( PM )
Horizon Zero Dawn nog steeds niet gespeeld. Daarvoor heb ik een PSN card nodig ;)
avatar van NL Michael K
Door NL Michael K (27 reacties) op 13-03-2018 17:42
( PM )
Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds, PSN
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1195 reacties) op 13-03-2018 17:43
( PM )
Rise of the Tombraider, HZD, Life is Strange 2.. ik wil er nog wel een paar. Maar ik kan tegen die tijd wel een keus maken! PSN dan graag.
avatar van Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1352 reacties) op 13-03-2018 17:44
( PM )
Ik heb al een eeuwigheid Sonic Mania voor de Switch op mijn wishlist staan. Mocht ik de Nintendo eshop tegoed winnen dan is dat de game die ik meteen ga binnen hengelen.
avatar van Aapje_nl
Door Aapje_nl (2417 reacties) op 13-03-2018 17:47
( PM )
Ik wil graag de nieuwe dlc van splatoon of FE gaan spelen! Doe dus mee voor t eshop tegoed:)
avatar van Kensuke
Door Kensuke (25 reacties) op 13-03-2018 17:56
( PM )
Ik wil graag Flinthook voor Switch!
avatar van Rogg
Door Rogg (21 reacties) op 13-03-2018 18:02
( PM )
Ik zou de card gebruiken voor Fast rmx; Zou graag de eshop kaart willen winnen
avatar van Megatobii
Door Megatobii (47 reacties) op 13-03-2018 18:08
( PM )
Ik zou de PSN kaart gebruiken om uncharted lost legacy of horizon zero dawn: the frozen wilds te kopen
avatar van Yuria the Witch
Door Yuria the Witch (289 reacties) op 13-03-2018 18:08
( PM )
Ik zou Horizon Zero Dawn hebben! Dus een PSN tegoed graag
avatar van DashX
Door DashX (97 reacties) op 13-03-2018 18:09
( PM )
Toffe actie. Als ik zzou winnen, zou ik kiezen voor Monster hunter world in de Ps store. Ik doe mee voor de Ps4 giftcard. Succes iedereen
avatar van Dinegs
Door Dinegs (504 reacties) op 13-03-2018 18:31
( PM )
Mijn grootste "wish" op dit moment is Super Smash Bros voor de Switch.
Ik doe dus graag mee voor de Nintendo Eshop kaart!
avatar van Kuros
Door Kuros (74 reacties) op 13-03-2018 18:35
( PM )
Ik zou graag overcooked op de switch halen zodat ik dit gezellig met mijn vriendin kan spelen :)
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (42 reacties) op 13-03-2018 18:43
( PM )
Will the Last of us (remastered) eindelijk een keer spelen (psn)
avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (41 reacties) op 13-03-2018 18:48
( PM )
Bloodborne Goty, nog steeds niet gekocht om die een of andere manier en PSN tegoed graag
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (122 reacties) op 13-03-2018 18:51
( PM )
Assassin Creed Origins voor de ps4.
avatar van Tan-chanNL
Door Tan-chanNL (34 reacties) op 13-03-2018 18:53
( PM )
Mario Odyssey voor mij, dus voor de Nintendo eShop :)
avatar van Mahooow
Door Mahooow (252 reacties) op 13-03-2018 18:59
( PM )
Ik doe mee voor de 20 euro psn card. Kan ik Nioh of Horizon Zero Dawn mee kopen.
avatar van Mintvis
Door Mintvis (303 reacties) op 13-03-2018 18:59
( PM )
Mario Kart 8 Deluxe in de eShop. Ik stel de aankoop telkens uit omdat ik 8 + dlc al op de Wii U heb gespeeld (en verkocht). Maar het blijft een geniale party game, dus uiteindelijk moet ik hem toch een keer kopen.
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7717 reacties) op 13-03-2018 19:01
( PM )
Nintendo eShop - Wii U Zelda Breath of the Wild Expansion Pass, moet 'em nog altijd aanschaffen. Hij is 19,99 in de eShop dus dat komt prima uit zo.
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (603 reacties) op 13-03-2018 19:08
( PM )
De Xbox Live kaart, zo budgetgaming mogelijk besteden door spellen die mij aanspreken met de wekelijkse aanbiedingen of special sales te kopen.
avatar van Qontroller
Door Qontroller (446 reacties) op 13-03-2018 19:08
( PM )
Coole actie. Ik ga voor de eShop card voor de aankoop van Kirby
avatar van Kuroi Majutsushi
Door Kuroi Majutsushi (428 reacties) op 13-03-2018 19:16
( PM )
Op m'n wishlist staat de Splatoon 2 DLC, dus ik doe mee voor de Nintendo eShop card.
avatar van Jons
Door Jons (95 reacties) op 13-03-2018 19:19
( PM )
Wipeout voor PS4 staat al erg lang op m'n wishlist. Dit is m'n kans!
avatar van Iersmeisje
Door Iersmeisje (170 reacties) op 13-03-2018 19:22
( PM )
Zelda BOTW uitbreiding zou ik kopen als ik de Nintendo eShop Card win.
avatar van Crazyboychris
Door Crazyboychris (101 reacties) op 13-03-2018 19:22
( PM )
I Am Setsuna
avatar van DragonflySoldier
Door DragonflySoldier (5870 reacties) op 13-03-2018 19:23
( PM )
Undertale!

De psn voucher
avatar van Berends
Door Berends (140 reacties) op 13-03-2018 19:28
( PM )
state of decay 2
god of war
red dead redemption
en ik doe mee voor de playstation
Playstation Network Card 20
avatar van I-am-JDK
Door I-am-JDK (50 reacties) op 13-03-2018 19:29
( PM )
Monster Hunter PS4
PSN kaart
avatar van Yanick534
Door Yanick534 (36 reacties) op 13-03-2018 19:30
( PM )
zou graag rocket league hebben voor op de Switch

Ik doe dus graag mee voor een E-shop kaart
avatar van Kiebin
Door Kiebin (2 reacties) op 13-03-2018 19:32
( PM )
Nu ik Mario Odyssey zo goed als uitgespeeld heb, wordt het tijd om een tweede game voor de Switch (BOTW of Splatoon 2) aan te schaffen. E-shop tegoed zou daarbij zeker welkom zijn!

Ik doe mee voor de E-shop kaart.
avatar van R.D.
Door R.D. (116 reacties) op 13-03-2018 19:41
( PM )
Voor de nieuwste DLC van Rainbow Six: Siege

Dan kan ik weer een jaar vooruit met deze game!

PSN
avatar van Maarten95
Door Maarten95 (484 reacties) op 13-03-2018 19:42
( PM )
Rocket league voor de switch. Ik doe mee voor de nintendo eshop card.
avatar van Dreamare
Door Dreamare (60 reacties) op 13-03-2018 19:43
( PM )
Uncharted Lost Legacy voor de Playstation uiteraard.
avatar van Kenshee
Door Kenshee (32 reacties) op 13-03-2018 19:45
( PM )
ni no kuni 2
psstore aub
avatar van Bart87
Door Bart87 (13 reacties) op 13-03-2018 19:45
( PM )
Flinthook, Celeste, rocket league. Ik heb genoeg wanna haves op de eshop gezien.
Eshop tegoed dus graag;p
avatar van Atarashii
Door Atarashii (12 reacties) op 13-03-2018 19:49
( PM )
Kirby voor de switch
Ik doe mee voor het eshop tegoed
avatar van Superpingu
Door Superpingu (59 reacties) op 13-03-2018 20:04
( PM )
Nintendo eShop!
En dan natuurlijk de topper in local multiplayer... Overcooked!
avatar van Lammelammie
Door Lammelammie (4 reacties) op 13-03-2018 20:06
( PM )
Ik zou graag A way out willen pre-orderen!
Ik doe mee voor de PSN kaart!
avatar van Desertfish
Door Desertfish (89 reacties) op 13-03-2018 20:11
( PM )
Wonderboy: The Dragon's Trap! Lijkt me een gave remake van een fantastische game!

PSN kaart.
avatar van Rebbels
Door Rebbels (98 reacties) op 13-03-2018 20:11
( PM )
Ik zou heel graag Far Cry 5 kopen en dat met een Playstation Network Card.
Zou geweldig zijn, wat een game!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (119 reacties) op 13-03-2018 20:16
( PM )
Toffe actie van Dreamgame.nl!
Op mijn wishlist staan sowieso Kirby Star Allies en Ōkami HD voor de Nintendo Switch.
Ik doe dus mee voor de Nintendo eShop Card!
avatar van Timutz
Door Timutz (245 reacties) op 13-03-2018 20:16
( PM )
Q.u.b.e 2 ps4
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2253 reacties) op 13-03-2018 20:17
( PM )
Night in the woods PSN kaart
avatar van Laura
Door Laura (623 reacties) op 13-03-2018 20:23
( PM )
A way out voor de ps4.
avatar van Wulfie_NL
Door Wulfie_NL (36 reacties) op 13-03-2018 20:27
( PM )
Monster hunter world en de season pass voor assassin's creed origins wil ik nog even halen, daar helpt die kaart voor de xbox heel erg goed bij
avatar van Michael_vd_L
Door Michael_vd_L (21 reacties) op 13-03-2018 20:29
( PM )
Call of Duty WWII voor de ps4 staat nog op mijn wishlist.
Vroeger vaak Cod gespeeld (niet op de ps4) en zag Caratan map maar nog mooier. Oude herinneringen kwamen weer naar boven.
Dus die giftcard gaat daar aan gebruikt worden.
avatar van BlueB0lt080
Door BlueB0lt080 (3 reacties) op 13-03-2018 20:30
( PM )
Ik wil heel graag I am Setsuna voor de PS4 kopen. (PSN Kaart)
avatar van Cryothic
Door Cryothic (81 reacties) op 13-03-2018 20:34
( PM )
Psn kaart, voor Burnout Paradise Remastered eind deze week
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (256 reacties) op 13-03-2018 20:36
( PM )
PSN kaart.....pfff en wat voor een game......Shadow of War dan maar denk ik
avatar van Crusader
Door Crusader (72 reacties) op 13-03-2018 20:36
( PM )
Moss lijkt me geweldig voor PS4!
avatar van Tinkso
Door Tinkso (10 reacties) op 13-03-2018 20:47
( PM )
Bij mij staat "Horizon Zero Dawn: The frozen wilds" nog op mijn verlanglijstje. Geweldige game en ik ga ervan uit dat ik met de uitbreiding weer aardig wat uurtjes zoet zal zijn.
avatar van Fairstrike
Door Fairstrike (14 reacties) op 13-03-2018 20:48
( PM )
Zou graag rainbow six siege voor de ps4 halen
avatar van Cread0r
Door Cread0r (158 reacties) op 13-03-2018 20:51
( PM )
A way out op de xbox one!
avatar van NoExpense
Door NoExpense (23 reacties) op 13-03-2018 20:52
( PM )
Ik ding graag mee voor een Playstationkaart om 'A Way Out' te spelen op release of 'Celeste' aangezien ik heel wat uren in 'Towerfall: Ascension' en diens uitbreiding heb zitten.
avatar van Aarjen116
Door Aarjen116 (125 reacties) op 13-03-2018 20:54
( PM )
Ik zou Burnout Paradise Remastered kopen. Heerlijk weer die oude race-actue herbeleven!

Ik doe mee voor het PSN tegoed. :)
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7829 reacties) op 13-03-2018 20:56
( PM )
Ik zou PUBG op de Xbox One kopen (lijkt me het beste kunnen met een Xbox giftcard ).
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1548 reacties) op 13-03-2018 21:03
( PM )
Ik wil oude tijden laten herleven met Age of Empires: Definitive Edition
door gebruik te maken van Xbox gift card.
avatar van Nonette
Door Nonette (6 reacties) op 13-03-2018 21:04
( PM )
Ik zou graag Final Fantasy IX op de PS4 halen! De Playstation Network Card zou mij heel erg blij maken :)
avatar van Ryjuu
Door Ryjuu (21 reacties) op 13-03-2018 21:07
( PM )
Ik heb Mario Kart 8 Deluxe voor de Nintendo Switch op mijn verlanglijstje staan en zou hem graag middels de Nintendo eShop willen aanschaffen. Daarom voor mij de Nintendo eShop tegoed!
avatar van Lonestar
Door Lonestar (161 reacties) op 13-03-2018 21:14
( PM )
Ik wil nog steeds graag de Fire Emblem conquest upgrade aanschaffen. Hier zou ik graag een eshop card voor willen gebruiken en winnen ;)
avatar van Wasneeplus
Door Wasneeplus (45 reacties) op 13-03-2018 21:22
( PM )
Uncharted the lost legacy, prachtig spel! Ik ga voor de psn card.
avatar van Sparkle
Door Sparkle (85 reacties) op 13-03-2018 21:23
( PM )
Ik doe mee voor de nintendo e shop.
Kirby staat bovenaan mijn lijstje
avatar van Markderoos
Door Markderoos (113 reacties) op 13-03-2018 21:56
( PM )
The Escapists op Nintendo Switch. Ik ding met veel plezier meer voor de Nintendo eShop kaart! :)
avatar van ZeroGeass1
Door ZeroGeass1 (474 reacties) op 13-03-2018 22:08
( PM )
Ik doe graag mee voor de PS4 giftcard!
Zou er graag Hellblade mee kopen, heb deze al een tijdje op het oog maar nog niet gekocht
avatar van Yaso0ow
Door Yaso0ow (17 reacties) op 13-03-2018 22:11
( PM )
hellblade shenhua's sacrifice, PSN kaart
avatar van Rillanon
Door Rillanon (199 reacties) op 13-03-2018 22:16
( PM )
Leuke actie! Ik wil nog graag splatoon 2 aanschaffen, een eshop card zou dan zeer van pas komen
avatar van Jason2306
Door Jason2306 (2 reacties) op 13-03-2018 22:22
( PM )
Farcry 5 vanwege de arcade mode/ map editor. Echt geweldig idee om dat bij farcry te voegen nu met die arcade mode erbij, de map editor is altijd leuk om te hebben bij een spel. PSN kaart is mijn voorkeur.
avatar van Pieterpost83
Door Pieterpost83 (45 reacties) op 13-03-2018 22:30
( PM )
Ik zou ontzettend graag Kingdom Come Deliverence kopen. Het lijkt me een fantastische game, alleen nu nog even geen centjes voor. Dit zou dan een welkome verassing zijn.

Ik speel op de xbox one!
avatar van HierRuben
Door HierRuben (64 reacties) op 13-03-2018 22:30
( PM )
Dacht eerst aan The Last of Us.

Maar doe toch mee voor Kirby in de Nintendo eShop
avatar van DeX97
Door DeX97 (384 reacties) op 13-03-2018 23:06
( PM )
Ik twijfel tussen The Frozen Wilds DLC voor Horizon Zero Dawn en tussen Kingdom Come: Deliverance. Hoe dan ook, het zal altijd helpen ongeacht de keuze .

Ik doe mee voor de PSN card.
avatar van Miesie
Door Miesie (2116 reacties) op 13-03-2018 23:16
( PM )
Ik ga voor ff9. Tot mijn grote schaamte heb Ik deze nog nooit gespeeld en met een gratis psn kaartje ga ik dat zeker doen!
avatar van Raven
Door Raven (16 reacties) op 13-03-2018 23:18
( PM )
Rise of the tomb raider, top! De Nintendo eShop Card zou tof zijn.
avatar van Taha
Door Taha (60 reacties) op 13-03-2018 23:36
( PM )
AC Origins Season Pass voor de PS4
avatar van Overkill
Door Overkill (892 reacties) op 13-03-2018 23:37
( PM )
Rise of the Tomb Raider staat nog altijd hoog op mijn wishlist. Ik doe graag mee voor de PSN kaart.
avatar van Gryphonrider
Door Gryphonrider (2455 reacties) op 14-03-2018 00:08
( PM )
De Nintendo eShop card zou ik inzetten om Splatoon 2 DLC te kopen voor mijn zoon.
avatar van Galigula77
Door Galigula77 (325 reacties) op 14-03-2018 00:15
( PM )
Psn card zou ik voor bloodborne dlc gebruiken en een Psvr game erbij
avatar van Tielo
Door Tielo (59 reacties) op 14-03-2018 00:59
( PM )
Op het PSN store zou ik The Talos Principle, Firewatch of What Remains of Edith Finch willen kopen maar als een aanbetaling voor Detroit: Become Human zou ik 'm ook wel willen gebruiken.
avatar van Elvira
Door Elvira (1 reacties) op 14-03-2018 02:42
( PM )
Code: Realize-Guardian of Rebirth staat al lang op mijn verlanglijst, hierom ga ik voor de Playstation Network Card
avatar van Secretmaster
Door Secretmaster (683 reacties) op 14-03-2018 03:47
( PM )
Shadow of War staat al een behoorlijke tijd op m'n lijstje, doe graag mee voor de psn card.
avatar van Multigamer
Door Multigamer (5 reacties) op 14-03-2018 07:06
( PM )
Cuphead op Xbox Live
avatar van DarkForce
Door DarkForce (401 reacties) op 14-03-2018 07:38
( PM )
State of Decay 2 lijkt me wel wat met de Xbox live kaart
avatar van Onderbroek
Door Onderbroek (4 reacties) op 14-03-2018 08:31
( PM )
Zou graag Okami HD willen, de PSN card zou daarbij helpen :)
avatar van Sainter
Door Sainter (114 reacties) op 14-03-2018 08:40
( PM )
Ik ga voor overcooked voor de Nintendo Switch! zou ook voor de xbox mogen!
avatar van Hellkith
Door Hellkith (989 reacties) op 14-03-2018 08:45
( PM )
Kirby star allies op de nintendo switch
avatar van Visser55
Door Visser55 (30 reacties) op 14-03-2018 08:48
( PM )
Hmm nog zoveel leuks te spelen op de xbox, bon zou voor veel spellen goed zijn
avatar van Stefjepayuta
Door Stefjepayuta (26 reacties) op 14-03-2018 09:07
( PM )
Knack 2 zou ik wel leuk vinden
avatar van Stidjen
Door Stidjen (162 reacties) op 14-03-2018 09:27
( PM )
Ik wil in de PSN Store graag Shadow of the Colossus meepikken :)
avatar van Zwimpy
Door Zwimpy (18 reacties) op 14-03-2018 10:01
( PM )
Wat extra V-Bucks of een pakje voor Fortnite, met een PSN kaart maak je me blij :)
avatar van JordyFR
Door JordyFR (27 reacties) op 14-03-2018 10:04
( PM )
Ik denk dat ik dan voor Rise of the Tomb Raider zou gaan uit de PSN store.
avatar van ELuctric
Door ELuctric (166 reacties) op 14-03-2018 10:28
( PM )
Ik zou graag nog een versie van The Jackbox Party Pack aan m'n switch collective willen toevoegen, een E-shop kaart zou daarom erg welkom zijn.
avatar van DenXD
Door DenXD (430 reacties) op 14-03-2018 10:31
( PM )
Ik heb DLC van RE7, Evil Within en Binding of Isaac nog staan die ik wil.
Voor Xbox :)
avatar van Dumbell
Door Dumbell (25 reacties) op 14-03-2018 10:38
( PM )
Ik zou Madden 18 nog willen. Ik wissel Fifa en Madden af per jaar en dit jaar was het Fifa. Voor de PSN graag.
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (66 reacties) op 14-03-2018 10:41
( PM )
Mijn lijst is nog zo lang van spellen die ik nog wil downloaden maar om te beginnen wil ik aan de tomb raider serie beginnen. Graag doe ik mee voor de psn
avatar van Gemezz
Door Gemezz (315 reacties) op 14-03-2018 10:55
( PM )
Wil nog graag een keer de DLC van Horizon zero dawn kopuuuh. (PS4 dus)
avatar van Arthurius
Door Arthurius (43 reacties) op 14-03-2018 10:59
( PM )
Bayonetta 2 en Owlboy voor de Switch.
Ik doe graag mee voor de Nintendo eshop card
avatar van Dhfje74
Door Dhfje74 (2 reacties) op 14-03-2018 11:25
( PM )
Ace Attorney Trilogy staat al heel lang op mijn verlanglijstje, die zou ik graag willen. (eShop)
avatar van RJGAMER
Door RJGAMER (238 reacties) op 14-03-2018 11:53
( PM )
https://www.dreamgame.nl/wwe-2k18-myplayer-kick-start

avatar van Montalvo
Door Montalvo (2193 reacties) op 14-03-2018 12:25
( PM )
Stardew Valley en Sonic Mania op de Switch. Den eShop dus.
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (1342 reacties) op 14-03-2018 12:33
( PM )
Zou de kaart gebruiken voor Far Cry 5 op de Xbox One.
avatar van Deadlymuffins
Door Deadlymuffins (158 reacties) op 14-03-2018 12:36
( PM )
Life is Strange: Before the Storm. Zou ik heel goed kunnen halen met een PSN giftcard!
avatar van Klusgt
Door Klusgt (19 reacties) op 14-03-2018 13:18
( PM )
de pre-order van Far Cry 5 ziet er weer spannend uit.
voor de PSN natuurlijk!
avatar van Voog81
Door Voog81 (37 reacties) op 14-03-2018 13:24
( PM )
Ik ben echt toe aan de nieuwe God of War voor ps4
avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (642 reacties) op 14-03-2018 13:37
( PM )
Wat een leuke prijsvraag! Ik zou graag nog Far Cry 5 willen aanschaffen in de Xbox Store. Een gift card voor Xbox zou mij daar dan ook erg bij kunnen helpen
avatar van Lennius
Door Lennius (14 reacties) op 14-03-2018 13:45
( PM )
The Last of Us Remastered!! Was al een toffe game en nu nog weer mooier op de PS4!! Graag een giftcard voor PSN!!!!
avatar van Dadaveke
Door Dadaveke (45 reacties) op 14-03-2018 13:52
( PM )
Nintendo : Mario Odysee , Mario Kart 8 , Nights of Azure 2
PS4 : Secret of Mana Remake , God of War , Nu No Kuni 2

Nu laat de kaarjes voor geluk maar branden
avatar van Danielle0173
Door Danielle0173 (1101 reacties) op 14-03-2018 13:53
( PM )
Ik zou voor de season pass van Xenoblade Chronicles 2 gaan. Lees veel dat die het geld niet helemaal waard is. Maar uiteindelijk gaat die er toch komen. En met gewonnen eShop tegoed is het natuurlijk helemaal perfect.
avatar van Veldin
Door Veldin (7 reacties) op 14-03-2018 14:00
( PM )
Een PSN kaart voor Celeste zou leuk zijn
avatar van Henkpeters
Door Henkpeters (6 reacties) op 14-03-2018 14:18
( PM )
Uncharted: Lost Legacy. Uiteraard voor een psn-kaartje
avatar van JeffreyBtt
Door JeffreyBtt (860 reacties) op 14-03-2018 14:20
( PM )
Het is niet 1 game, maar een hele zooi games. Ik zou namelijk voor die Xbox Game Pass gaan mocht ik het Xbox tegoed winnen. Zeker nu ze alle nieuwe games erin gooien en later deze maand Sea of Thieves te spelen is weet ik gelijk waar ik mijn tijd in zou steken.
avatar van MauMau
Door MauMau (107 reacties) op 14-03-2018 14:32
( PM )
Dragon quest builders in de Eshop.

Ben er toch wel heel benieuwd naar! Voor de Nintendo Eshop Giftcard
avatar van Dionfcu70
Door Dionfcu70 (745 reacties) op 14-03-2018 14:47
( PM )
The Warriors in de psn store, dit spel doet mij zo denken aan vroeger toen ik dit voor het eerst speelde op de playstation 2. Ik vond het toen echt een fantastische game. Ik doe graag mee voor de psn card.
avatar van EL SALVADOR
Door EL SALVADOR (66 reacties) op 14-03-2018 14:50
( PM )
Voor de Xbox Gift Card wil ik zeker meedoen, tof! Bij mij staat met name Forza 7 nog hoog op de verlanglijst
avatar van Rskef
Door Rskef (60 reacties) op 14-03-2018 15:02
( PM )
Telltale: Guardians of the Galaxy voor een PSN kaartje!
avatar van Remaix
Door Remaix (8 reacties) op 14-03-2018 16:33
( PM )
Wil erg graag nog Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia aanschaffen. Dus doe mee voor de Nintendo Eshop card! <3
avatar van DavidNL
Door DavidNL (476 reacties) op 14-03-2018 17:00
( PM )
What Remains of Edith Finch op de PS4 belooft een toffe verhalende game te zijn. Ik doe dus graag mee voor de PSN card.
avatar van Chewbaka
Door Chewbaka (1119 reacties) op 14-03-2018 17:24
( PM )
Ga deze week een switch halen, dus gelijk een Eshop card erbij zou geweldig zijn! En omdat ik mario kart op de Wii u al heb en hem nog wel een keer wil, maar niet fysiek ga ik die ermee kopen!
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (429 reacties) op 14-03-2018 18:39
( PM )
ik heb er nog zoveel zoals, sonic mania, crash bandicoot, monster hunter, shadow of the colossus, zelda (switch),eventide: slavic fable
eventide: sorcerer's mirror
enigmatis 1
grim legends 1
dark arcana
abyss: the wraiths of eden
Lost Grimoires 2
en zo kan ik nog wel even doorgaan
avatar van XyienceNL
Door XyienceNL (69 reacties) op 14-03-2018 18:58
( PM )
Leuk! Ik ga voor de Nintendo eShop, speciaal voor Splatoon2!
avatar van Myrnaz
Door Myrnaz (177 reacties) op 14-03-2018 19:05
( PM )
Mocht ik winnen ga ik waarschijnlijk Kirby Star Allies halen voor de switch.
Lijkt me erg leuk om te zien hoe de multiplayer werkt.
avatar van VaKeM
Door VaKeM (140 reacties) op 14-03-2018 19:57
( PM )
Ik zou graag de season pass voor BF1 willen kopen op Xbox Live...
avatar van RetroChris
Door RetroChris (189 reacties) op 14-03-2018 20:05
( PM )
Ik zou graag Wonder Boy: The Dragon's Trap willen aanschaffen voor op de switch, wat overblijft als start voor steamworld heist voor de switch, dus doe graag mee voor de Nintendo eshop.
avatar van HalfMar
Door HalfMar (44 reacties) op 14-03-2018 20:32
( PM )
Ik doe mee voor PSN, en zou er Battlefront II mee aanschaffen.
avatar van Alx-9
Door Alx-9 (84 reacties) op 14-03-2018 20:35
( PM )
Ik zou graag Rise of the Tom Raider op PSN willen kopen.
avatar van Marlous2604
Door Marlous2604 (2102 reacties) op 14-03-2018 20:47
( PM )
Doe mee voor de eshop giftcard omdat ik graag zero time dilemma zou willen hebben
avatar van TheSpeedforce
Door TheSpeedforce (12 reacties) op 14-03-2018 20:52
( PM )
Ik doe mee voor de PSN voor Code Realize! Ik will aan mijn shoujo games werken haha
avatar van MichelV
Door MichelV (420 reacties) op 14-03-2018 21:52
( PM )
PSN code voor Wolfenstein 2! Dat zou geweldig zijn
avatar van Hadi
Door Hadi (15 reacties) op 14-03-2018 21:53
( PM )
Monster Hunter: World voor de Playstation 4
avatar van Doodgraver
Door Doodgraver (570 reacties) op 14-03-2018 22:07
( PM )
Ik wil nog heel graag Jurassic Park - The Game voor de PS3 van Telltale spelen. Die is helemaal aan mij voorbij gegaan en wil hem nog graag spelen.
Ik ga dus voor het PSN tegoed.
avatar van Coen
Door Coen (1320 reacties) op 14-03-2018 22:24
( PM )
Ik zou gaan voor Far Cry 5 die over een paar weken uitkomt! Ik va voor de Xbox kaart :)
avatar van Martians
Door Martians (581 reacties) op 14-03-2018 22:48
( PM )
Life is Strange: Before the Storm op Xbox.
avatar van Shadow warriors
Door Shadow warriors (9611 reacties) op 14-03-2018 23:03
( PM )
Nintendo eShop Card
Celeste Nintendo Switch
avatar van JohanStompwijk
Door JohanStompwijk (66 reacties) op 14-03-2018 23:07
( PM )
God of war, PSN zal het worden.
avatar van PeterA
Door PeterA (52 reacties) op 15-03-2018 11:31
( PM )
Celeste Nintendo Switch

Nintendo eShop Card

En natuurlijk vele andere geweldige titels op de switch
avatar van TheFaust
Door TheFaust (2 reacties) op 15-03-2018 11:51
( PM )
Hellblade: Senua's Sacrifice voor de PS4, dus ik ga voor het PSN tegoed.

Kan niet wachten om deze game met koptelefoon te spelen, schijnt een geweldige ervaring te zijn!
avatar van Vlutje
Door Vlutje (286 reacties) op 15-03-2018 12:17
( PM )
Ik doe mee voor de xbox cadeau kaart. Rocket league wil ik nog steeds een keer aanschaffen
avatar van Jellevdburg
Door Jellevdburg (1887 reacties) op 15-03-2018 12:28
( PM )
Het lijkt mij heerlijk om Rocket League onderweg te kunnen spelen; waar je ook maar wilt. Ook al heb ik de game al op de PS4, het lijkt mij nog steeds heerlijk en daarom doe ik mee voor het eShop tegoed!
avatar van Amaly
Door Amaly (17 reacties) op 15-03-2018 17:43
( PM )
Jammer, dat ik het nu pas zag & een game dat ik wilde voor de Nintendo Switch kwam juist vandaag uit World Neverland verder staat ook o.a Xenoblade 2 season pass op de wishlist & nog veel meer! Uiteraard staan er ook veel andere games op mijn wenslijst voor andere systemen zoals PS4 & PSV zoals Aterlier Ayesha plus.

Maar uiteindelijk wilde ik toch wel een eshop giftcard om mijn nieuwe Nintendo Switch aankoop te vieren!;)


avatar van Rasblackfire
Door Rasblackfire (266 reacties) op 15-03-2018 19:04
( PM )
ah damn ben ook te laat
had graag meegedaan voor de eshop voor pikachu detective<3
avatar van Yrn
Door Yrn (3886 reacties) op 15-03-2018 19:13
Rol: Administrator
( PM )
Bekendmaking winnaars!
avatar van Arcadia
Door Arcadia (708 reacties) op 15-03-2018 19:19
( PM )
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT BEDANKT BUDGETGAMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
avatar van ATM7
Door ATM7 (1551 reacties) op 15-03-2018 19:21
( PM )
Hartelijk bedankt. Ga er goed gebruiken van maken :)
avatar van M-iichel
Door M-iichel (213 reacties) op 15-03-2018 20:18
( PM )
YEAHJUH let's go XD hahaha thanks BG
avatar van Yue