Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PlayStation Store Update: Dubbele kortingen

Vanaf vandaag zijn er nieuwe aanbiedingen in de PlayStation Store. De bekende dubbele kortingen maken als actie een rentree in de Store. Met een PlayStation Plus-abonnement pak je tot wel 80% korting op een aantal games. Heb je geen abonnement dan profiteer alsnog van kortingen tot wel 40%.

Gezien de omvang van de actie vind je hieronder een kleine greep uit het aanbod van deze week. De lijst biedt in ieder geval voor iedereen wat wils. Dus check zeker even de PlayStation Store. Mocht je nog een leuke aanbieding of tip hebben, deel deze dan met ons via de reactie's hieronder. Naast de dubbele kortingen is ook de Digital Zone actie terug ιn is Crash Bandicoot N-Sane Trilogy de wekelijkse deal.


Deal van de Week
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy nu €23,99

Dubbele kortingen
PES 2018 14,39
L.A. Noire nu €29,59
Call of Duty: Modern Warfare Remastered nu €19,99
The Shadow Warrior collection nu €14,39
The Surge nu €19,99
RiME nu €10,49
Syberia 3 nu €14,99
Yooka-Laylee nu €14,39
This is the Police nu €3,99
Need for Speed Deluxe-bundel nu €14,39
Red Faction nu €2,99
Red Dead Revolver nu €7,49
WRC 6 FIA World Rally Championship nu €9,99
Mount & Blade Warband nu €5,99
F1 2016 nu €13,99
No Man's Sky nu €11,99
Mirror's Edge Catalyst nu €5,99
WRC 5 eSports Edition nu €7,99
Max Payne nu €7,49
EA's UFC 2 nu €8,99
This War of Mine: The Little Ones nu €7,99
Sιbastien Loeb Rally EVO nu €7,99
GTA: San Andreas nu €7,49
GTA: III nu €7,49
GTA: Vice City nu €7,49
Chivalry: Medieval Warfare nu €3,99
Dragon Age Inquistion GOTY nu €8,99
Metro Redux nu €5,99

Prijzen zijn op basis van een PlayStation Plus-abonnement

Laatste reacties

avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3269 reacties) op 11-04-2018 16:06
( PM )
Yooka maar eens kaufen..
avatar van Megabyte-9001
Door Megabyte-9001 (5 reacties) op 11-04-2018 16:36
( PM )
Mirror`s Edge Catalyst is €12,99 en als je rekent met die PS+ korting kom je uit op €8,45! Op zich nog steeds een leuke prijs, maar 6 euro zou natuurlijk wel fijner zijn
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2358 reacties) op 11-04-2018 16:52
( PM )
Quote:
Mirror`s Edge Catalyst is €12,99 en als je rekent met die PS+ korting kom je uit op €8,45! Op zich nog steeds een leuke prijs, maar 6 euro zou natuurlijk wel fijner zijn


Ben ingelogd met PlayStation Plus-account. De game kost bij mij €5,99.
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3017 reacties) op 11-04-2018 18:19
( PM )
Niks kopen, Far cry uitspelen en dan beginnen aan de nieuwe God of war.
avatar van Isauretjuh
Door Isauretjuh (1040 reacties) op 11-04-2018 21:55
( PM )
Ik ga denk ik observer maar eens ga kopen, Lijkt me zo een vette game.
avatar van Xiomata
Door Xiomata (501 reacties) op 12-04-2018 01:01
( PM )
Dragon Age Inquistion GOTY is €8,99 niet €5,99
avatar van GeNoMe
Door GeNoMe (116 reacties) op 12-04-2018 07:51
( PM )
Metro redux voor die prijs is crimineel! Goeie game voor weinig, kopen als je die niet hebt.
avatar van Legendofxderp
Door Legendofxderp (478 reacties) op 12-04-2018 09:01
( PM )
Niks voor mij helaas
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (2491 reacties) op 12-04-2018 09:18
( PM )
Yesterday origins en chaos over deponia aangeschaft voor €7,50 het stuk
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (184 reacties) op 12-04-2018 10:19
( PM )
WRC 6 FIA World Rally Championship nu €9,99
No Man's Sky nu €11,99
Sιbastien Loeb Rally EVO nu €7,99
Titanfall™ 2 Standard Edition €11,99

Uit deze moet ik nog ff kiezen
avatar van Care
Door Care (21175 reacties) op 12-04-2018 11:29
( PM )
Sniper Elite 4 digital deluxe edition €27,99
3 is erg gaaf. Maar heb nog zoveel te spelen. Wachten op een volgende deal maar denk ik.
avatar van Rominick
Door Rominick (2045 reacties) op 12-04-2018 11:57
( PM )
Ik hou mijn geld even vast, heb nog farcry 5 liggen.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6505 reacties) op 12-04-2018 12:27
( PM )
Quote:
WRC 6 FIA World Rally Championship nu €9,99
No Man's Sky nu €11,99
Sιbastien Loeb Rally EVO nu €7,99
Titanfall™ 2 Standard Edition €11,99

Uit deze moet ik nog ff kiezen


Sowieso WRC boven Sebastien Loeb
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (154 reacties) op 12-04-2018 19:52
( PM )
Volgens mij is de F1 2015 13.99 en niet de F1 2016. Die komt niet eens in de buurt.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (120 reacties) op 12-04-2018 20:59
( PM )
La noire ...29??? Lmfao
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (184 reacties) op 13-04-2018 08:18
( PM )
Quote:
[..]


Sowieso WRC boven Sebastien Loeb


Loeb gekocht en No man sky die andere nog ff over nadenken
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (124 reacties) op 13-04-2018 10:00
( PM )
Zit niet heel veel bij helaas
avatar van Grizzlywilde
Door Grizzlywilde (94 reacties) op 13-04-2018 11:53
( PM )
Whoah Elite Dangerous voor een tientje ziet er grafisch enorm mooi uit, maar ik zat even een oude stream op Youtube te kijken en het leek me vrij saai. Iemand ervaringen?

Titanfall 2 en Carmageddon zijn mooie aankopen met deze actie. Alsmede Mount & Blade: Warband (klassieker op de PC).
avatar van Albatros
Door Albatros (81 reacties) op 14-04-2018 00:42
( PM )
LA Noire 30 euro, right.
avatar van Jaspelino
Door Jaspelino (127 reacties) op 14-04-2018 07:21
( PM )
Quote:
Whoah Elite Dangerous voor een tientje ziet er grafisch enorm mooi uit, maar ik zat even een oude stream op Youtube te kijken en het leek me vrij saai. Iemand ervaringen?

Titanfall 2 en Carmageddon zijn mooie aankopen met deze actie. Alsmede Mount & Blade: Warband (klassieker op de PC).


Elite Dangerous is een ervaring op zich, maar veel mensen vinden het inderdaad saai. Alleen al opstijgen en landen is een serieuze klus, en een missie (iets afleveren, toeristen langs een bijzondere planeet vliegen, een paar piraten kapotschieten) kan al snel 1 a 2 uur in beslag nemen. Het klinkt als een open deur bij een serieuze space game, maar als je iets wil doen ben je laaaaaaaaaaaaang onderweg. Zelf word ik er heel zen van, en ik vind het fantastisch om dingen als binaire sterren op te zoeken en missies te grinden om steeds grotere ruimteschepen te kopen, maar het vergt indd nogal wat geduld.

De standaardeditie mist trouwens wel veel content, maar als de seasonpass ook in de sale is is dat tientje natuurlijk een mooie prijs om de game eens uit te proberen.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (572 reacties) op 14-04-2018 14:43
( PM )
Uhh ja, er zit helaas niks bij, maar ik zit nog vol in Far cry 5.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (572 reacties) op 15-04-2018 01:14
( PM )
Quote:
Uhh ja, er zit helaas niks bij, maar ik zit nog vol in Far cry 5.


Game inmiddels uitgespeeld, dus heel misschien ga ik voor Bulletstorm Full Clip Edition.
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (788 reacties) op 16-04-2018 17:51
( PM )
Quote:
Sniper Elite 4 digital deluxe edition €27,99
3 is erg gaaf. Maar heb nog zoveel te spelen. Wachten op een volgende deal maar denk ik.


Als ik zo op een andere game site lees zit bij deze Deluxe Edition WEL alle DLC en niet zoals bij deel 3 dat de missies met Hitler er niet bij zitten
avatar van Care
Door Care (21175 reacties) op 16-04-2018 18:13
( PM )
Quote:
[..]


Als ik zo op een andere game site lees zit bij deze Deluxe Edition WEL alle DLC en niet zoals bij deel 3 dat de missies met Hitler er niet bij zitten

Zullen we het toch maar doen dan of wachten op een volgende aanbieding? God of war komt vrijdag ook uit namelijk
avatar van John67