Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Hyrule, Hitman, Dragon's Crown

Het is weer maandag en dat betekent dat we weer kunnen uitkijken naar diverse nieuwe games die in de winkels komen te liggen. Deze week kun je je onder andere opmaken voor de Hitman Definitive Edition. Voorheen uitgekomen in episodes, nu dus als totaalpakket binnen te halen. De game is over het algemeen goed ontvangen, dus zeker een aanrader als je fan bent van het genre.

Verder wordt de Switch verwend met aardig wat titels waaronder de Defintive Edition van Hyrule Warriors, die zowel alle karakters van de Wii U versie als de 3DS uitvoering bevat.

RPG fans kunnen zich op hun beurt opmaken voor Shin Megami Tensei: Strange Journey voor de 3DS. Beviel het originele State of Decay je verder goed, dan is het goed om te weten dat de Ultimate Edition deze week al in de winkels ligt. De standaard editie volgt volgende week. Zit er iets voor je bij?

PS4
AO International Tennis
Dragon's Crown Pro Battle Hardened Steelbook Edition
Flipping Death
Hero Defense
Hitman: Definitive Edition
Hitman: Definitive Edition (Day One Steelbook)
Steamworld Dig 2

Xbox One
AO International Tennis
Hitman: Definitive Edition
Hitman: Definitive Edition (Day One Steelbook)
State of Decay 2 Ultimate Edition

Switch
Battle Chasers: Nightwar
Flipping Death
Hyrule Warriors: Definitive Edition
Little Nightmares: Complete Edition
Super Chariot

3DS
Shin Megami Tensei: Strange Journey Redux

Blu-Ray
Earth: Een Onvergetelijke Dag
The Greatest Showman
The Greatest Showman (4K Ultra HD)

Laatste reacties

avatar van Bart4june
Door Bart4june (430 reacties) op 14-05-2018 12:25
( PM )
Battle Chasers: Nightwar lijkt mij heel vet!

Iemand daar ervaring mee? Ik wil hem aanschaffen voor de Switch.
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (534 reacties) op 14-05-2018 12:41
( PM )
Zin in State of Decay 2. Maar serieus? €20 meer betalen om de game 4 dagen eerder te spelen? Dat vind ik echt belachelijk.

Die 4 dagen overleef ik wel en ik speel het eerst wel gratis met een game pass trial.
avatar van Alex
Door Alex (6440 reacties) op 14-05-2018 13:02
( PM )
Hyrule Warriors for me!
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8430 reacties) op 14-05-2018 13:10
( PM )
Quote:
Battle Chasers: Nightwar lijkt mij heel vet!

Iemand daar ervaring mee? Ik wil hem aanschaffen voor de Switch.


Op NintendoLife staat een review.

Jammer, niks voor Dagmar deze week.
avatar van Riquelme
Door Riquelme (992 reacties) op 14-05-2018 13:16
( PM )
AO International Tennis... eehm wacht wel nog een paar weken op World Tour.
avatar van Syberious
Door Syberious (352 reacties) op 14-05-2018 13:56
( PM )
Battlechasers, Little Nightmares, Hyrule Warriors...

Hele dure week deze zeg.
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (274 reacties) op 14-05-2018 16:24
( PM )
Hitman: Definitive Edition Xbox One link werkt niet.

Edit Yorn: Fixed bij deze :-)
avatar van Shadowx
Door Shadowx (119 reacties) op 14-05-2018 21:28
( PM )
Quote:
Zin in State of Decay 2. Maar serieus? €20 meer betalen om de game 4 dagen eerder te spelen? Dat vind ik echt belachelijk.

Die 4 dagen overleef ik wel en ik speel het eerst wel gratis met een game pass trial.


Het is niet alleen 4 dagen eerder spelen, het is inclusief seasonpass.
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (534 reacties) op 14-05-2018 22:16
( PM )
Quote:
[..]


Het is niet alleen 4 dagen eerder spelen, het is inclusief seasonpass.


Nee er is geen season pass.
avatar van Uribium
Door Uribium (2741 reacties) op 14-05-2018 22:21
( PM )
SMT Redux! Nog even aan het twijfelen of ik een aanbieding af wacht, of gelijk overstag ga...
avatar van Shadowx
Door Shadowx (119 reacties) op 15-05-2018 02:52
( PM )
Quote:
[..]


Nee er is geen season pass.


Extra DLC dan waaronder een nieuwe map met missies.

Daybreak Pack Take the fight to the zombies in this all-new game mode that introduces a new map with new siege facilities, missions and a variety of events including the challenging new “Horde” mode.

Plus deel 1 (maar die hebben de meeste al) krijg je erbij, oftewel het is dus niet alleen 4 dagen eerder spelen.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22401 reacties) op 15-05-2018 07:30
( PM )
Jammer. Niks voor mij deze week.
avatar van Swift
Door Swift (5900 reacties) op 15-05-2018 09:11
( PM )
Quote:
Jammer. Niks voor mij deze week.

Maar... Hyrule warriors?
Ook al hebben we deze op de wii u en nds.
avatar van Bartt3002
Door Bartt3002 (506 reacties) op 19-05-2018 08:05
( PM )
Quote:
[..]

Maar... Hyrule warriors?
Ook al hebben we deze op de wii u en nds.


Onder welke steen heb jij geleefd.. is toch lang en breed aangekondigd.. dit is een versie die alle dlc bevat van wiiu en 3ds.