Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

e-Shop deals 19: Hurry up! Wat rappe deals.

Yup, ik ben een weekend te laat. Ik zat lekker met mijn hoofd in de wolken met hemelvaart – aan het genieten van mijn lange weekend.

En zo zijn er ineens wat deals die vandaag al voorbij zijn, waaronder The Coma, Slain en Letter Quest Remastered.

De Wii U titels van deze week komen voornaamlijk van Joindots, die blijkbaar de memo nog niet hebben gekregen dat dit apparaat al enige tijd in de steek is gelaten, ongeliefd en ongebruikt, en dat alles waarvoor iemand zo’n ding nog zou willen hebben al een transplantatie heeft gekregen naar de Switch.

Switch aanbiedingen
Tot 14 Mei
The Coma: Recut (van €19,99 voor €9,99)
Energy Cycle (van €2,99 voor €2,39)
Letter Quest Remastered (van €11,99 voor €5,99)
Raging Justice (van €12,99 voor €11,69)
Slain: Back From Hell (van €19,99 voor €9,99)

Tot 16 Mei
Azkend 2: The World Beneath (van €7,99 voor €4,79)

Tot 17 Mei
Fairune Collection (van €9,99 voor €8,99)
UNBOX: Newbie's Adventure (van €29,99 voor €14,99)

Tot 20 Mei
Spy Chameleon (van €7,99 voor €6,79)

Tot 21 Mei
Runner3 (van €27,99 voor €23,79)

Tot 22 Mei
Heroes of the Monkey Tavern (van €9,99 voor €4,99)

Tot 23 Mei
Death Road to Canada (van €14,99 voor €11,99)
FRAMED Collection (van €9,99 voor €8,99)

Tot 24 Mei
3D MiniGolf (van €19,99 voor €17,99)
Dimension Drive (van €12,99 voor €9,74)
EARTHLOCK (van €24,99 voor €19,99)
The Fall (van €9,99 voor €6,99)
The Fall Part 2 Unbound (van €14,20 voor €9,94)
Island Flight Simulator (van €19,99 voor €17,99)
Tiny Troopers Joint Ops XL (van €12,99 voor €10,39)
World Conqueror X (van €9,99 voor €7,49)

Tot 25 Mei
TorqueL -Physics Modified Edition- (van €9,99 voor €7,49)

Tot 28 Mei
Cartoon Network: Battle Crashers (van €29,99 voor €19,79)
Monster Jam: Crush It (van €29,99 voor €19,79)

Tot 29 Mei
Disco Dodgeball - REMIX (van €14,99 voor €11,99)

Tot 30 Mei
Super Ping Pong Trick Shot (van €4,99 voor €2,99)

Tot 31 Mei
Puzzle Box Maker (van €14,99 voor €11,99)

Wii U aanbiedingen
Tot 24 Mei
Ascent of Kings (van €1,99 voor €1,49)
Bridge Constructor Playground (van €9,99 voor €2,99)
Dracula's Legacy (van €7,99 voor €2,39)
Frankenstein - Master of Death (van €7,99 voor €2,39)
Inside My Radio (van €14,99 voor €3,99)
Island Flight Simulator (van €7,99 voor €2,39)
Kung Fu FIGHT! (van €1,99 voor €1,49)
Super Destronaut 2: Go Duck Yourself (van €1,99 voor €1,39)
Suspension Railroad Simulator (van €7,99 voor €2,39)

New 3DS aanbiedingen
Tot 24 Mei
Ascent of Kings (van €2,25 voor €1,68)
Super Destronaut 3D (van €1,99 voor €1,39)

Tot 7 Juni
Breakout Defense 2 (van €6,99 voor €4,89)

3DS aanbiedingen
Tot 17 Mei
Johnny's Payday Panic (van €4,49 voor €2,29)

Tot 24 Mei
3D Game Collection (van €6,99 voor €5,24)
3D MahJongg (van €4,99 voor €3,74)
Ambition of the Slimes (van €5,00 voor €3,00)
Castle Conqueror Defender (van €4,99 voor €2,99)
Funfair Party Games (van €6,99 voor €5,24)
Gardenscapes (van €7,99 voor €5,99)
Kung Fu FIGHT! (van €2,25 voor €1,68)
Puzzle Labyrinth (van €5,00 voor €3,00)

Tot 30 Mei
Collide-a-Ball (van €1,99 voor €0,99)
Ping Pong Trick Shot (van €1,99 voor €0,99)

Laatste reacties

avatar van TheMayMaysJack
Door TheMayMaysJack (200 reacties) op 14-05-2018 14:34
( PM )
Hmm, meh, ik zie niets zeer interessants voor de switch. Volgende week afwachten dan maar.
avatar van Skull_kid
Door Skull_kid (27056 reacties) op 14-05-2018 14:35
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
Ik zat lekker met mijn hoofd in de wolken met hemelvaart


Jezus, ben jij het?
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1732 reacties) op 14-05-2018 15:36
( PM )
Wow!
Ik ken geen een titel.
Hoe krijg je het voor elkaar nintendo
avatar van Niels
Door Niels (18113 reacties) op 14-05-2018 16:15
Rol: Community event manager
( PM )
De devs zelf bepalen de deals he... Dus het is meer 'hoe krijg je het voor elkaar circle, joindots, gaijin games' etc etc.

Bovendien kan Nintendo geen verantwoordelijkheid nemen voor jouw gamekennis

Runner3 is n bekende, switch exclusive, vervolg op Bit trip presents... Runner 2, vervolg op Bit.trip.runner. Jammer dat t een deal van niks is.
avatar van Tomax99
Door Tomax99 (101 reacties) op 14-05-2018 16:26
( PM )
Nintendo sales zijn echt waardeloos als je het vergelijkt met alle andere platformen die er zijn... Toch kijk ik altijd even :/
avatar van Beakz
Door Beakz (333 reacties) op 14-05-2018 16:27
( PM )
Quote:
De devs zelf bepalen de deals he... Dus het is meer 'hoe krijg je het voor elkaar circle, joindots, gaijin games' etc etc.

Bovendien kan Nintendo geen verantwoordelijkheid nemen voor jouw gamekennis

Runner3 is n bekende, switch exclusive, vervolg op Bit trip presents... Runner 2, vervolg op Bit.trip.runner. Jammer dat t een deal van niks is.


Dat mag een beste runner zijn dan voor dat geld. €15 max voor zoiets.

Verder kan je gamekennis hebben tot en met, maar het is op de Switch niet meer bij te houden hoeveel shit er per week gedumpt wordt. 20-25 games per week is heel normaal waarvan 80-90% helemaal niks is. Begint een beetje op Steam te lijken.

Er komt genoeg goeds uit hoor, maar die store is gewoon een zooitje aan het worden.
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1548 reacties) op 14-05-2018 17:06
( PM )
Quote:
alles waarvoor iemand zo’n ding nog zou willen hebben al een transplantatie heeft gekregen naar de Switch

Super Mario 3D World en Xenoblade Chronicles X zijn nog altijd exclusief voor de Wii U.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22437 reacties) op 14-05-2018 17:10
( PM )
Quote:
Dat mag een beste runner zijn dan voor dat geld. €15 max voor zoiets.

Zoals Amerikanen zouden zeggen; It better give it a run for it's money.
avatar van Cruz
Door Cruz (3233 reacties) op 14-05-2018 18:44
( PM )
Mooie prijzen voor goede games, dat stukje Nintendo magie™ vind je nergens anders.
avatar van Meivogeltje
Door Meivogeltje (378 reacties) op 14-05-2018 20:22
( PM )
Wow, pak gelijk m'n switch erbij!
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1478 reacties) op 14-05-2018 20:38
( PM )
Zit wel zwaar te twijfelen over Raging Justice, maar ik houd me in.

Heb Runner 3 wel gepreorderd in de Mexicaanse eShop voor een tientje (ZA eShop is even duur als die van MX btw), Runner 2 was erg goed.
avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (625 reacties) op 14-05-2018 20:48
( PM )
Woooooooooooaaaah. Best deals evurrrr.
avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (596 reacties) op 14-05-2018 21:25
( PM )
Quote:
[..]

Super Mario 3D World en Xenoblade Chronicles X zijn nog altijd exclusief voor de Wii U.


Nog.
avatar van Niels
Door Niels (18113 reacties) op 15-05-2018 07:00
Rol: Community event manager
( PM )
Quote:
[..]

Super Mario 3D World en Xenoblade Chronicles X zijn nog altijd exclusief voor de Wii U.


Vergeet Animal Crossing: Amiibo Festival niet!
avatar van Beakz
Door Beakz (333 reacties) op 15-05-2018 15:00
( PM )
Quote:
Zit wel zwaar te twijfelen over Raging Justice, maar ik houd me in.

Heb Runner 3 wel gepreorderd in de Mexicaanse eShop voor een tientje (ZA eShop is even duur als die van MX btw), Runner 2 was erg goed.


Hoe heb je dat gedaan? Mijn beide CC's worden niet geaccepteerd daar. Via tegoed wat je ergens anders koopt?
avatar van Crispy
Door Crispy (75 reacties) op 15-05-2018 15:11
( PM )
Wat een werk om dit bij te houden met al die verschillende data...Respect voor Niels!
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1478 reacties) op 15-05-2018 17:31
( PM )
Quote:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Mijn beide CC's worden niet geaccepteerd daar. Via tegoed wat je ergens anders koopt?

ZA (Zuid-Afrika): PAL regio dus gewoon eigen CC, MX (Mexico): aparte US Paypal moeten aanmaken en aanvullen met CC die NIET gekoppeld staat aan andere Paypal (anders krijg je troubles).
avatar van Aapje_nl
Door Aapje_nl (2825 reacties) op 15-05-2018 17:52
( PM )
Fairune heb ik gespeeld op de 3ds, best goed mee vermaakt!