Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Mediamarkt 3=2 op Blu-ray en muziek

Helaas deze week geen games, maar wel veel films (en muziek) in de 3=2 actie bij Mediamarkt! En aangezien hier ook wel wat blu-rayliefhebbers te vinden zijn, kun je mooi je collectie uitbreiden!

Oh en toch nog iets qua games: de nintendo switch kun je deze week oppikken voor 309!

Laatste reacties

avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7902 reacties) op 21-05-2018 11:48
( PM )
In de MediaMarkt aktie bij 3=2 is de goedkoopste film/muziek gratis, dus als je optimaal gebruik wilt maken van de aktie dan kun je het beste 3 artikelen nemen die precies even duur zijn.
avatar van Hennie286
Door Hennie286 (453 reacties) op 21-05-2018 11:49
( PM )
Is dat een aanbieding voor de switch? Die was toch al 300 euro bij launch?
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (84 reacties) op 21-05-2018 11:58
( PM )
Actie geldt ook op 4K uhd films.
avatar van Gebrook
Door Gebrook (11 reacties) op 21-05-2018 11:59
( PM )
309 niet echt goede aanbieding, Duitse MM regelmatig aanbiedingen van 279-299, lijkt me sowieso verstandig even E3 af te wachten. Misschien mooie aanbiedingen in die week, en wie weet wel nieuwe update versie van switch (betere accu).
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9849 reacties) op 21-05-2018 12:02
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Is dat een aanbieding voor de switch? Die was toch al 300 euro bij launch?


329 en dat is nog steeds de normale prijs.
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1845 reacties) op 21-05-2018 16:16
( PM )
Quote:
309 niet echt goede aanbieding, Duitse MM regelmatig aanbiedingen van 279-299, lijkt me sowieso verstandig even E3 af te wachten. Misschien mooie aanbiedingen in die week, en wie weet wel nieuwe update versie van switch (betere accu).


Tja, maar dan moet je wel eerst naar Duitsland rijden. Als je echt aan de grens woont en vlak bij een MM zit valt het nog mee, maar denk dat je vaak wel een paar tientjes aan benzine kwijt bent waardoor naar de MM of Game Mania in Nederland rijden goedkoper is
avatar van Svencp
Door Svencp (62 reacties) op 21-05-2018 18:02
( PM )
Deadpool, Age of Ultron en Guardian of the Galaxy 2 gehaald! Thanks!
avatar van Bartt3002
Door Bartt3002 (497 reacties) op 21-05-2018 18:33
( PM )
Mediamarkt ekkersrijt gaf vandaag aan dat de prijsbelofte niet meer bestaat.. geen uitleg ofzo blijkbaar staat het ook niet meer op de website.

Ik vond er al niks aan en nu al helemaal niet meer.. sowieso een vreselijke winkel die op ekkersrijt.
avatar van Spiritsoul
Door Spiritsoul (67 reacties) op 21-05-2018 19:10
( PM )
Is deze post echt gerelateerd aan budgetGAMING?
avatar van SR8
Door SR8 (2696 reacties) op 21-05-2018 19:21
( PM )
Quote:
Is deze post echt gerelateerd aan budgetGAMING?


Ja, want budgetgaming vergelijkt ook de prijzen van blurays sinds 2011.
avatar van Abee075
Door Abee075 (363 reacties) op 21-05-2018 21:29
( PM )
Blu-ray is 5,99 per stuk, en in een '2 voor 10' actie. Ik doe er 3 in mijn winkelmandje. Wat zou je voor prijs verwachten, exclusief verzendkosten?

A. 10 euro
B. 11,98
C. 15,98

Werkt lekker die actie....
avatar van Handenplasser
Door Handenplasser (542 reacties) op 21-05-2018 21:59
( PM )
Quote:
Blu-ray is 5,99 per stuk, en in een '2 voor 10' actie. Ik doe er 3 in mijn winkelmandje. Wat zou je voor prijs verwachten, exclusief verzendkosten?

A. 10 euro
B. 11,98
C. 15,98

Werkt lekker die actie....

B. 11,98 ?
avatar van Chimnino
Door Chimnino (44 reacties) op 22-05-2018 10:00
( PM )
Quote:
[..]


Ja, want budgetgaming vergelijkt ook de prijzen van blurays sinds 2011.


Gelukkig wel
avatar van Fernando93
Door Fernando93 (1457 reacties) op 22-05-2018 12:09
( PM )
Quote:
Is deze post echt gerelateerd aan budgetGAMING?
Is jou post wel nodig pff nieuweling met aardig wat praat.
avatar van Spiritsoul
Door Spiritsoul (67 reacties) op 22-05-2018 14:54
( PM )
Quote:
[..]
Is jou post wel nodig pff nieuweling met aardig wat praat.

Het spijt me dat mijn account 2 maanden jonger is dan de jouwe en niet elke dag een post maakt, is duidelijke een onnodige post

Maar duidelijk, wist niet dat DVDs ook bij budgetgaming behoorde.
avatar van Bartt3002
Door Bartt3002 (497 reacties) op 22-05-2018 16:08
( PM )
Quote:
[..]
Is jou post wel nodig pff nieuweling met aardig wat praat.


Lijkt me niet dat iemand die nieuw is niks mag zeggen, wat jij er ook van vindt. Komop zeg budgetgaming is voor iedereen.

En overigens is hij lid sinds 2012
avatar van Abee075
Door Abee075 (363 reacties) op 22-05-2018 17:31
( PM )
Quote:
[..]

B. 11,98 ?


Helaas was het C. 15,98. B had ik nog kunnen begrijpen en geaccepteerd
avatar van DeeKIDestiny
Door DeeKIDestiny (530 reacties) op 22-05-2018 17:56
( PM )
Jammer dat bij deze actie altijd veel 3D Blu-Rays niet meer op de site te vinden zijn.
In de winkels in Groningen heb ik helaas niks leuk gevonden
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1451 reacties) op 22-05-2018 21:24
( PM )
Quote:
[..]
329 en dat is nog steeds de normale prijs.

Was 309 bij launch MM :)