Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Nieuw: De Super Smash Bros Ultimate Limited Edition

Update: Op dit moment is de game alweer uitverkocht bij Bol en Game Mania, het is afwachten op de volgende winkels die het product gaan aanbieden!

Ben jij een echte Super Smash Bros fan en kan je niet zonder een echte Gamecube controller om al je speciale moves op het beeldscherm te toveren? Of ben je wel in voor een speciale editie van de grootste Nintendo release van het najaar? Dan is het goed om te weten dat de Super Smash Bros: Ultimate Limited Edition ter reservering is gespot voor € 99,99.

De Super Smash Bros: Ultimate - Limited Edition is een grote doos met daarin de game, een Super Smash Bros Gamecube controller en een Converter waarmee je de Gamecube controller kunt aansluiten op je Nintendo Switch. Los van elkaar kost de game € 56,99, de controller € 34,95 en de adapter € 22,94, samen maakt dat € 114,88. Afgezien van de extra grote doos, bespaar je rond de € 15 als je al een Gamecube controller wilde kopen. De verkopen lijken al hard te gaan, maar zolang de voorraad strekt vind je de beste prijs in het Limited Ediiton prijsprofiel. Is dit een editie voor jou, of ga je voor de standaardversie?


Laatste reacties

avatar van Hinade
Door Hinade (168 reacties) op 10-08-2018 00:27
( PM )
Al besteld!
Enigste reden waarom ik heylt ooit zou cancellen is als er nog een grotere/betere Limited Edition wordt aangekondigd.
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (124 reacties) op 10-08-2018 00:57
( PM )
Ik heb hem ook gelijk besteld, bij bol.com! Heb afterpay geselecteerd. Stel hij raakt uitverkocht, ben ik dan nogsteeds verzekerd van mijn bestelling of is dat alleen als het al is betaald?
avatar van Slick
Door Slick (739 reacties) op 10-08-2018 01:10
( PM )
Quote:
Ik heb hem ook gelijk besteld, bij bol.com! Heb afterpay geselecteerd. Stel hij raakt uitverkocht, ben ik dan nogsteeds verzekerd van mijn bestelling of is dat alleen als het al is betaald?


Zou niet mogen, het is namelijk gewoon een betaalmethode en wie het eerst komt, het eerst maalt. :)
avatar van Davidov
Door Davidov (8847 reacties) op 10-08-2018 03:02
( PM )
''samen maat dat € 114,88.''
*maaKt dat ;p

Yorn edit: Fixeld :-)
avatar van Mekker
Door Mekker (52 reacties) op 10-08-2018 06:16
( PM )
Besteld, de direct van woensdag was fantastisch
avatar van RusTboy
Door RusTboy (778 reacties) op 10-08-2018 08:03
( PM )
Ik wil smash zo graag Digital..... zucht
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9924 reacties) op 10-08-2018 08:44
Rol: Administrator
( PM )
En uitverkocht bij bol
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4743 reacties) op 10-08-2018 09:07
( PM )
Wii U adapter is ook gewoon te gebruiken toch? Dan haal ik alleen een keer zo'n nieuwe GC controller. Ik laat deze versie wel aan mij voorbij schieten. Wel hyped zeg!!!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22501 reacties) op 10-08-2018 09:28
( PM )
Quote:
Enigste reden waarom ik heylt ooit zou cancellen is als er nog een grotere/betere Limited Edition wordt aangekondigd.

Ik had ook gehoopt met op een mooiere box. Aangezien in de Direct werd opgeschept dat er ruim 900 muziek tracks zijn hadden ze nog wel een cdtje er bij kunnen doen. Of een leuk hebbedingetje. Maar dat zal er waarschijnlijk niet keer van komen.

Quote:
Wii U adapter is ook gewoon te gebruiken toch?

Klopt.
avatar van Alph
Door Alph (126 reacties) op 10-08-2018 10:15
( PM )
Alhoewel deze Limited Edition er zeer goed uitziet, ga ik toch maar voor de digitale versie van Smash. Dit spel gaat veel gespeeld worden, altijd wel lekker om dan niet constant te hoeven swappen.
avatar van Squally
Door Squally (118 reacties) op 10-08-2018 13:42
( PM )
Nu nog een Ultimate Collector's Edition, die inclusief met alle amiibo's komt.
avatar van DarklordTensho
Door DarklordTensho (156 reacties) op 10-08-2018 21:03
( PM )
Dit is best cool, maar ik hoop ook op een switch bundle met dit erin (of alleen smash bros)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19145 reacties) op 10-08-2018 21:48
( PM )
Gelijk weer zin om de Wii u versie op te starten :-)
avatar van Canyarion
Door Canyarion (299 reacties) op 10-08-2018 23:53
( PM )
Quote:
Gelijk weer zin om de Wii u versie op te starten :-)
Ik ook, maar ik ben bang dat ik dan Smash-moe wordt voordat de Switch versie er is. Ik hou een stilte voor de storm.
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (262 reacties) op 12-08-2018 22:48
( PM )
Quote:
[..]


Zou niet mogen, het is namelijk gewoon een betaalmethode en wie het eerst komt, het eerst maalt. :)


Precies maar hou er wel rekening mee dat je dan wel een betaalverplichting hebt.
avatar van URL
Door URL (343 reacties) op 12-08-2018 23:18
( PM )
Quote:
Ik heb hem ook gelijk besteld, bij bol.com! Heb afterpay geselecteerd. Stel hij raakt uitverkocht, ben ik dan nogsteeds verzekerd van mijn bestelling of is dat alleen als het al is betaald?


Ik vertrouw Bol.com niet helemaal met limited editions. Hen al eens gehad dat mijn preorder ineens “verdween” uit mijn lijst van bestellingen...
avatar van Bartt3002
Door Bartt3002 (510 reacties) op 16-08-2018 11:58
( PM )
Ik vind die adapter echt nergens opslaan, waarom bedraad? Waarom niet gewoon standaard draadloos of met USB ..

avatar van Bartt3002
Door Bartt3002 (510 reacties) op 16-08-2018 11:59
( PM )
Quote:
Ik heb hem ook gelijk besteld, bij bol.com! Heb afterpay geselecteerd. Stel hij raakt uitverkocht, ben ik dan nogsteeds verzekerd van mijn bestelling of is dat alleen als het al is betaald?


Bol werkt niet met afterpay, ik neem aan dat je gewoon acceptgiro bedoeld?
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1444 reacties) op 16-08-2018 12:37
( PM )
Quote:
Ik vind die adapter echt nergens opslaan, waarom bedraad? Waarom niet gewoon standaard draadloos of met USB ..


Input lag

En als je toch al zo hardcore/competetief bent om de game te spelen met een Gamcube controller, dan wil je ook de meest perfecte ervaring met zo min mogelijk input lag.
Deze controller is hierdoor wellicht minder geschikt voor casual players en meer bestemd voor de hardcore competitieve spelers.

Voor draadloos bestaat al de Nintendo Switch Pro controller

Dit is dan ook de reden dat ik deze limited edition voorbij laat gaan. Ik speel de game niet hardcore genoeg om de meerprijs voor mij te rechtvaardigen. Dan is de Gamecube Controller uiteindelijk niets meer dan een gimmick die ik een enkele keer bij slechts 1 Nintendo Switch game ga gebruiken.
avatar van Reptile
Door Reptile (1962 reacties) op 16-08-2018 12:42
( PM )
Quote:
Ik vind die adapter echt nergens opslaan, waarom bedraad? Waarom niet gewoon standaard draadloos of met USB ..



Ik vind het persoonlijk geweldig. Een splinter nieuwe Gamecube controller met een langere kabel dan de Gamecube controllers van 15 jaar terug en die kan je ook nog eens aansluiten op de Gamecube en Wii.

Gelukkig hebben we daarvoor de Pro Controllers om draadloos te gamen of de Gamecube's Wavebird controllers.
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3172 reacties) op 16-08-2018 13:33
( PM )
Wat een heerlijk editie. Zou wel mooi zijn als er nog echt iets 'exclusiefs' bij zou zitten als een munt of artbook, maar qua prijs is dit een prima setje.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1759 reacties) op 16-08-2018 13:39
( PM )
sws besteld op bol bedankt budgetgaming.
anders had ik hem zeker gemist