Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Nieuwe PSN Store Deals: Persona 5, Hitman en meer

Er zijn vanaf vandaag weer nieuwe deals in de PSN Store te vinden. Onder andere de Hitman GOTY Edition is nu te krijgen voor slechts € 24,99. Ook de Destiny Collection is niet duur voor € 19,99, ook al is deel 2 nu geheel gratis te downloaden voor PSN Plus gebruikers. Verder is de Persona 5: Ultimate Edition voor € 24,99 niet duur. Zie hieronder voor een overzicht van alle deals, meer info vind je in de PSN Store.

Deal of the Week
Hitman GOTY € 24,99

PSN Deals voor deze week
Assetto Corsa Ultimate Edition 23,99
BioShock: The Collection 14,99
Call of Duty: Infinite Warfare 19,99 ( € 7,49 in de BG prijslijsten)
Call of Duty: Infinite Warfare Digital Deluxe 34,99
Call of Duty: Modern Warfare Remastered 18.99
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy 23,99
Cyberdimension Neptunia: 4 Goddesses Online Day One € 24,99
Destiny – The Collection 19,99
Farming Simulator 17 10,99
Farming Simulator 17 – Platinum Edition 19,99
Farming Simulator 17 – Premium Edition 17,49
FIGHTING EX LAYER (Light Version) 19,74
FIGHTING EX LAYER (Standard Version) 34,49
Gran Turismo Sport 19,99
Gran Turismo Sport Digital Deluxe Edition 29,99
Kingdom Come: Deliverance 35,99
Megadimension Neptunia VIIR 34,99
Middle-earth: Shadow of War 29,99 ( €22,40 in de BG prijslijsten)
MotoGP18 39,99
MXGP PRO 39,99
New Gundam Breaker Launch Bundle 34,99
NieR: Automata 34,99 ( € 27,99 in de BG prijslijsten)
NieR:Automata 3C3C1D119440927 6,99
ONRUSH 23,99
ONRUSH DELUXE EDITION 26,99
PAYDAY 2 – CRIMEWAVE EDITION – THE BIG SCORE DLC 12,99
PAYDAY 2 – CRIMEWAVE EDITION + THE BIG SCORE 14,99
PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – The Master Plan 7,99
PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – The Most Wanted 7,99
PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION. 9,99
Persona 5: Ultimate Edition 24,99
Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered 20,99
Secret of Mana 19,99
Shining Resonance Refrain 34,99
Tennis World Tour 34,99
Tennis World Tour Legends Edition 44,99
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition 19,99
The Elder Scrolls V: Skyrim VR 29,99
Tour de France 2018 29,99
Train Sim World 34,99
Train Sim World Digital Deluxe Edition 39,99
TT Isle of Man – Ride on the Edge 28,99
UNDER NIGHT IN-BIRTH Exe:Late[st] 24,99
WRC Collection 25,99
XCOM 2 14,99
XCOM 2 Collection 44,99
XCOM 2 Digital Deluxe Edition 19,99

Laatste reacties

avatar van EPMD
Door EPMD (5497 reacties) op 05-09-2018 16:53
( PM )
Persona 5 Ultimate Edition is wel een erg nette prijs.
Jammer dat ik de base game al heb gekocht via PSN.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (439 reacties) op 05-09-2018 16:57
( PM )
voor mensen die onrush gaan kopen, speel alsjeblieft offline totdat je het spel hebt uitgespeeld. ranked is 6 tegen 6 en dus is het mogelijk dat een level 1 bij een level 200 in het team zit.. vaak kansloos om te winnen dus waarom proberen?
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (246 reacties) op 05-09-2018 16:58
( PM )
Quote:
Persona 5 Ultimate Edition is wel een erg nette prijs.
Jammer dat ik de base game al heb gekocht via PSN.


Ik twijfel er ook nog over.. even een paar nachtjes over slapen, al teveel wat ik nu speel (fliiiiiiinke backlog).
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (2941 reacties) op 05-09-2018 17:18
( PM )
Jezus met deze vaart krijg je Onrush met twee maanden gratis..
avatar van GeneralVaultBoy
Door GeneralVaultBoy (314 reacties) op 05-09-2018 18:05
( PM )
Godverdomme Echt zit telkens te wachten tot Destiny The Collection in de aanbieding ging. Gisteren maar retail gekocht bij Nedgame en zie nu dat die voor 20 te koop is op PSN. Echt fucking hell zeg

Neemt Nedgame games weer terug als je ze in de folie laat? Want dan stuur ik hem terug.
avatar van Ice-T
Door Ice-T (196 reacties) op 05-09-2018 18:29
( PM )
Yakuza 0 gister voor 13 euro gekocht. Daarnaast bezig met darksiders 1 en daarna 2 en nog een hele zooi andere games. Dus ik heb pas weer nieuwe games nodig met de december en januari sale. Dan ga ik wel voor spidey.
avatar van Treasure
Door Treasure (13 reacties) op 05-09-2018 18:47
( PM )
Let op: Hitman 2 zal geremasterde missies bevatten van Season One.
avatar van Maartend
Door Maartend (79 reacties) op 05-09-2018 19:01
( PM )
Quote:
Godverdomme Echt zit telkens te wachten tot Destiny The Collection in de aanbieding ging. Gisteren maar retail gekocht bij Nedgame en zie nu dat die voor 20 te koop is op PSN. Echt fucking hell zeg

Neemt Nedgame games weer terug als je ze in de folie laat? Want dan stuur ik hem terug.

Vroeg je ook al op tweakers
avatar van -GJ-
Door -GJ- (1987 reacties) op 05-09-2018 19:18
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
Let op: Hitman 2 zal geremasterde missies bevatten van Season One.

Volgens mij krijg je die alleen als je de eerste Hitman game ook in je bezit hebt.
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1586 reacties) op 05-09-2018 19:23
( PM )
Quote:
[..]

Volgens mij krijg je die alleen als je de eerste Hitman game ook in je bezit hebt.


Bron? Zou balen zijn
avatar van Treasure
Door Treasure (13 reacties) op 05-09-2018 19:25
( PM )
Quote:
[..]

Volgens mij krijg je die alleen als je de eerste Hitman game ook in je bezit hebt.


Bedankt, je hebt idd gelijk. Als je de eerste Hitman niet hebt dan zijn die missies DLC.
avatar van Treasure
Door Treasure (13 reacties) op 05-09-2018 19:43
( PM )
Quote:
[..]


Bron? Zou balen zijn


http://www.dualshockers.com/hitman-2-world-of-assassination/
avatar van Marty84
Door Marty84 (916 reacties) op 05-09-2018 19:45
( PM )
Quote:
Godverdomme Echt zit telkens te wachten tot Destiny The Collection in de aanbieding ging. Gisteren maar retail gekocht bij Nedgame en zie nu dat die voor 20 te koop is op PSN. Echt fucking hell zeg

Neemt Nedgame games weer terug als je ze in de folie laat? Want dan stuur ik hem terug.

Je zou gewoon even hun veel gestelde vragen sectie lezen ;)
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1586 reacties) op 05-09-2018 20:10
( PM )


Balen
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1586 reacties) op 05-09-2018 20:10
( PM )
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1586 reacties) op 05-09-2018 20:10
( PM )
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19014 reacties) op 05-09-2018 23:00
( PM )
Life is Strange Before the Storm is ook in de aanbieding. 6,99 voor het complete seizoen en 9,99 voor de deluxe incl extra episode.
avatar van Sezpey
Door Sezpey (92 reacties) op 06-09-2018 09:23
( PM )
Is de ultimate edition van Persona 5 €30 waard (heb geen PS+) als je de base game al bezit?
avatar van Apoclysm
Door Apoclysm (8 reacties) op 07-09-2018 17:10
( PM )
Quote:
Is de ultimate edition van Persona 5 €30 waard (heb geen PS+) als je de base game al bezit?


Denk het niet. Je krijgt wat extra Persona's, outfits, wat andere (verwaarloosbare) ingame items en de Japanse audio. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of er in de base game al de optie was om Japanse audio te kiezen.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1571 reacties) op 07-09-2018 18:27
( PM )
Quote:
[..]
Denk het niet. Je krijgt wat extra Persona's, outfits, wat andere (verwaarloosbare) ingame items en de Japanse audio. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of er in de base game al de optie was om Japanse audio te kiezen.

Ja, de Japanse audio is gratis DLC, Maar alle kostuums en persona los zijn €50 + €20 euro, dus als je ze heel graag wil hebben is het een goeie deal.
avatar van RubeL
Door RubeL (479 reacties) op 07-09-2018 22:24
( PM )
Krijg je bij Persona 5 ook de BGM packs met de muziek uit oudere Persona games?