Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bol.com BulkAlert

Vanaf vandaag zijn er weer mooie deals bij Bol.com, de BulkAlert is namelijk weer van start gegaan! Er zijn weer diverse aanbiedingen op het gebied van games, hieronder het overzicht:

Games
Football Manager 2018: 10 (PC)
XCOM2: 10
Plants vs Zombies: Garden Warfare 2: 15
Total War: Rome 2 Caesar Edition: 17,99
Just Dance 2018: 19 (ook voor de Switch)
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition: 19
Fallout 4 - Game of the Year Edition: 19
Ni No Kuni 2: 19
Wolfenstein The New Order & The Old Blood Double Pack: 19
Burnout Paradise Remastered: 19
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege (Advanced Edition) : 22
Assassin's Creed: Origins: 29
Call Of Duty: WWII: 29
UFC 3: 34
Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy: 34
THE CREW 2: 34
F1 2018 Headline Edition: 44

De Sims 4: 29
De Sims 4: Aan het Werk: 19
De Sims 4: Honden en Katten Expansion Pack: 19

Consoles
Xbox console + FIFA 19 + Rocket League + 2 controllers: 244
Logitech G29 Driving Force Racestuur + F1 2018: 249
PlayStation 4 1TB + 2 Dualshock controller - 1TB + Fifa 19: 325
Nintendo Switch + Mario Kart OF Mario Rabbids OF Just Dance 2018: 339

Alle deals zijn te vinden op Bol.com.

Laatste reacties

avatar van Andromeda
Door Andromeda (73 reacties) op 24-09-2018 08:21
( PM )
Een paar games zijn mooi geprijsd, AS Origins, Just Dance maar verder geen bijzondere aan aanbiedingen denk ik.
avatar van Rubans
Door Rubans (462 reacties) op 24-09-2018 08:27
( PM )
No thanks.
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (589 reacties) op 24-09-2018 08:28
( PM )
Xbox console + FIFA 19 + Rocket League + 2 controllers: 244.

Een betere deal dan die Intertoys banners hier. 6 goedkoper en inclusief Rocket League.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (280 reacties) op 24-09-2018 08:30
( PM )
meh
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (345 reacties) op 24-09-2018 08:38
( PM )
Helaas zit er niets leuks tussen.
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1502 reacties) op 24-09-2018 08:42
( PM )
Ni No Kuni 2 is scherp geprijsd 19,-

Dark Souls III Game of the Year Edition PS4 is scherp geprijsd 25,-

Zijn nergens anders goedkoper en doen tevens mee met de 3 voor 50 actie.
avatar van Slick
Door Slick (763 reacties) op 24-09-2018 09:02
( PM )
Switch + Mario Kart is ook best netjes voor 339.
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4792 reacties) op 24-09-2018 09:22
( PM )
Mooiste voor 3 voor 50 waren:
- LEGO DC Super-Villains PS4 64,99
- Plantronics RIG 400HS Stereo Official Licensed Gaming Headset zwart (PS4 + PS Vita 45 (?)

Helaas razendsnel uitverkocht...
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (2112 reacties) op 24-09-2018 09:36
( PM )
Just Dance voor de Switch. Hoe werkt dat in het OV?
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 24-09-2018 09:43
( PM )
Quote:
Just Dance voor de Switch. Hoe werkt dat in het OV?

HAHAHHAHAHAHAHA
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (589 reacties) op 24-09-2018 09:50
( PM )
Quote:
Mooiste voor 3 voor 50 waren:
- LEGO DC Super-Villains PS4 64,99
- Plantronics RIG 400HS Stereo Official Licensed Gaming Headset zwart (PS4 + PS Vita 45 (?)

Helaas razendsnel uitverkocht...

Door Pepper com snel weg inderdaad.
avatar van EPMD
Door EPMD (5621 reacties) op 24-09-2018 11:23
( PM )
Quote:
Xbox console + FIFA 19 + Rocket League + 2 controllers: 244.

Een betere deal dan die Intertoys banners hier. 6 goedkoper en inclusief Rocket League.


Alleen kun je Spider-man dan niet spelen.
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (133 reacties) op 24-09-2018 11:48
( PM )
Is die ps4 set een goede deal?
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (589 reacties) op 24-09-2018 12:33
( PM )
Quote:
[..]


Alleen kun je Spider-man dan niet spelen.

Jawel hoor.

http://www.budgetgaming.nl/xboxone/the+amazing+spider-man+2.html
avatar van M-iichel
Door M-iichel (244 reacties) op 24-09-2018 12:55
( PM )
jammer dat de Fallout 4 GOTY voor Xbox One er niet is in 3 voor 50 sectie, maar wel voor ps4
avatar van Xtralecherus
Door Xtralecherus (70 reacties) op 24-09-2018 14:50
( PM )


For shame, zo'n brakke game vergelijken met de topper die Insomniac Games ontwikkeld heeft :x.

En idd ja Dark Souls 3 GOTY & Ni No Kuni staat nergens anders goedkoper om te genieten van de 3 voor 50 heb ik er nog Dark Souls remastered bij gepakt ;). Topdeal dus.
avatar van Snowmanski
Door Snowmanski (71 reacties) op 24-09-2018 15:31
( PM )
Xbox One X console + Shadow of the Tomb Raider + FIFA 19 (wordt automatisch aan winkelmandje toegevoegd): 444,-
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19492 reacties) op 24-09-2018 15:32
( PM )
Dark souls remaster voor 19 euro
avatar van Sigmund666
Door Sigmund666 (153 reacties) op 24-09-2018 15:33
( PM )
Fallout 4 GOTY voor Xbox One wordt steeds duurder en duurder. In 5 dagen tijd is dat spel van 25 euro naar 43 euro gegaan.....
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 24-09-2018 15:45
( PM )
Net maar ff Just Dance besteld.
avatar van Wwereport
Door Wwereport (234 reacties) op 24-09-2018 15:49
( PM )
Twijfels over Ni No Kuni 2.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (119 reacties) op 24-09-2018 16:02
( PM )
Quote:
Twijfels over Ni No Kuni 2.

Zelfde hier, de game lijkt me leuk maar lijkt ook enorm veel tijd te kosten.
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (124 reacties) op 24-09-2018 16:54
( PM )
Zit niet heel veel bij. Jammer.....
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5848 reacties) op 24-09-2018 17:02
( PM )
Burnout Paradise remastered , Dark Souls 3 GOTY, en Dark Souls remastered samen voor 50,- Daar ga ik even over nadenken.

Hier staan de 3 voor 50 titels
avatar van Wwereport
Door Wwereport (234 reacties) op 24-09-2018 17:14
( PM )
Quote:
[..]

Zelfde hier, de game lijkt me leuk maar lijkt ook enorm veel tijd te kosten.


Toch maar gedaan. Al heb ik eerst nog Nier Automata om uit te spelen.
avatar van Yuna
Door Yuna (284 reacties) op 24-09-2018 17:41
( PM )
Quote:
[..]

Zelfde hier, de game lijkt me leuk maar lijkt ook enorm veel tijd te kosten.


Als het een leuk spel is, is dat toch niet erg?
avatar van Nickachu
Door Nickachu (661 reacties) op 24-09-2018 17:58
( PM )
Quote:
[..]


Als het een leuk spel is, is dat toch niet erg?

Omdat je niet altijd de tijd hebt om een game uit te spelen, of omdat je het liefst meerdere games speelt en niet 1 enkel spel.
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (69 reacties) op 24-09-2018 19:03
( PM )
Ni no Kuni voor 19 euro is een goeie deal
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2109 reacties) op 24-09-2018 19:10
( PM )
ik snap trouwens niet waar de inkopers mee bezig zijn daar op bol.
vandaag me tweede preorder geannuleerd omdat ze weer duurder zijn dan wehkamp.

snel scoren word niet scoren.

pokemon let's go pikachu inc pokeball en de playstation mini classic
allebij 10 euro goedkoper bij wehkamp.

ktugach edit: Schelden niet nodig, en de winkels gaan zelf over hun prijzen. Inkopers moet je niet hebben trouwens, je moet de verkopers hebben als ze te duur zijn :)
avatar van X-Mannus
Door X-Mannus (37 reacties) op 24-09-2018 21:48
( PM )
Dragon Ball Fighter Z 29 euro
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1458 reacties) op 25-09-2018 07:01
( PM )
DS3 GOTY besteld .

In combinatie met een maat van mij, hij heeft DS1 Remastered en Skyrim besteld
avatar van ZWGamemaster
Door ZWGamemaster (2016 reacties) op 25-09-2018 10:42
( PM )
Zo een deal kan ik niet laten liggen al heb ik nog een enorme backlog.
Zojuist DS1 remastered, DS3GOTY en Yakuza 0 besteld.
avatar van Batavier
Door Batavier (49 reacties) op 25-09-2018 16:29
( PM )
Aardig, maar niet voor mij deze keer. Toch wel leuk dat ze dit soms doen!
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (450 reacties) op 25-09-2018 19:52
( PM )
ni no kuni misschien, maar heb games nu liever digitaal.. teveel games en te weinig ruimte
avatar van Sephterra
Door Sephterra (15 reacties) op 26-09-2018 12:38
( PM )
Helaas is de Wolfenstein bundel foetsie uit de 3 voor 50 deal...

Dus nu toch maar overstag gegaan voor:
Ni No Kuni 2
Dark Souls Remastered
Yakuza 0 (ipv Wolfenstein)
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5848 reacties) op 27-09-2018 20:03
( PM )
Quote:
jammer dat de Fallout 4 GOTY voor Xbox One er niet is in 3 voor 50 sectie, maar wel voor ps4


Staat er weer tussen http://www.bol.com/nl/p/fallout-4-game-of-the-year-editie-xbox-one/9200000081394965/
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (438 reacties) op 28-09-2018 07:43
( PM )
Quote:
Helaas is de Wolfenstein bundel foetsie uit de 3 voor 50 deal...

Dus nu toch maar overstag gegaan voor:
Ni No Kuni 2
Dark Souls Remastered
Yakuza 0 (ipv Wolfenstein)

Nu wel (weer?) beschikbaar. Voor PS4.