Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Stem mee op Budgetgaming in de Website v/h Jaar Verkiezing!

We dit jaar voor de vierde keer op rij genomineerd in de Website van het jaar verkiezing in de categorie Prijsvergelijkers als potentieel Beste Prijsvergelijker van Nederland! Bij deze een oproepje vanuit ons aan iedereen die nog niet heeft gestemd, om bij deze alsnog te stemmen! Het kost slechts twee minuten van je tijd en wij zouden er heel erg blij mee zijn!

Twijfel je om op ons te stemmen? Bedenk dan of je het afgelopen jaar iets aan ons gehad hebt of niet, vanuit daar kan je bepalen of je op ons zou moeten stemmen, ha! Je kunt hier op Budgetgaming stemmen.

We zijn de afgelopen jaren steeds tweede geworden, dus wat dat aangaat zijn we goed bezig met zijn allen! Stemmen kan nog tot en met aanstaande donderdag. Nog ontzettend bedankt aan iedereen van jullie die al gestemd heeft! En natuurlijk ook superbedankt alvast aan die gene die alsnog hun stem laten horen. Elke stem telt! Heb jij al gestemd?

Laatste reacties

avatar van Logical
Door Logical (470 reacties) op 15-10-2018 12:49
( PM )
Natuurlijk, mijn stem hebben jullie. Maar ik vraag me elk jaar weer af wat deze 'wedstrijd' nu effectief voor nut heeft?
avatar van Arteroot
Door Arteroot (37 reacties) op 15-10-2018 13:25
( PM )
Heb gestemd! Heb nog nooit zoveel geld bespaard
avatar van Drie-haringen
Door Drie-haringen (57 reacties) op 15-10-2018 13:33
( PM )
Huppa, gestemd natuurlijk voor deze prachtige webpagina.
avatar van Rapsniperr
Door Rapsniperr (19 reacties) op 15-10-2018 14:36
( PM )
Gestemd 10/10.
avatar van Bombaron
Door Bombaron (247 reacties) op 15-10-2018 15:34
( PM )
Quote:
Heb gestemd! Heb nog nooit zoveel geld bespaard

De eer! En door website van het jaar te worden besluiten veel mensen om eens een kijkje te nemen. En natuurlijk heb ik ook gestemt op jullie
avatar van MarcusSpinner
Door MarcusSpinner (3 reacties) op 15-10-2018 15:44
( PM )
Sorry maar ik ga negatief stemmen dus zeker niet op deze site, ben op zo'n onvolwassen manier behandelt en de prijzen kloppen ook niet altijd.
avatar van Nickachu
Door Nickachu (632 reacties) op 15-10-2018 16:05
( PM )
Ik heb uiteraard op BG gestemd!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23016 reacties) op 15-10-2018 16:06
( PM )
Quote:
De eer!

Dat geintje proberen ze op mijn werk ook elke maand. Heb toch liever gewoon geld.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9960 reacties) op 15-10-2018 16:26
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Sorry maar ik ga negatief stemmen dus zeker niet op deze site, ben op zo'n onvolwassen manier behandelt en de prijzen kloppen ook niet altijd.


Stem dan maar niet :)

Kun je anders even je klacht mailen naar info@budgetgaming.nl? Dan kunnen we er wat mee.
avatar van Jethunt
Door Jethunt (1116 reacties) op 15-10-2018 18:08
( PM )
Gestemd
avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (654 reacties) op 15-10-2018 18:38
( PM )
Zoals altijd uiteraard gestemd! Veel succes
avatar van Larseelkema
Door Larseelkema (15 reacties) op 15-10-2018 18:51
( PM )
tuurlijk stem ik op jullie
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (93 reacties) op 15-10-2018 20:44
( PM )
Ik had al gestemd, ideale website dit.
avatar van Tediz2013
Door Tediz2013 (40 reacties) op 15-10-2018 20:53
( PM )
Mijn stem hebben jullie!
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6373 reacties) op 15-10-2018 21:07
( PM )
Quote:
Mijn stem hebben jullie!


Hoe praat je dan?
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (334 reacties) op 16-10-2018 06:46
( PM )
Uiteraard al gedaan.
avatar van Jazzer
Door Jazzer (89 reacties) op 16-10-2018 07:33
( PM )
Done!
avatar van Kobrakay
Door Kobrakay (854 reacties) op 16-10-2018 09:09
( PM )
Ik ken de website niet, maar heb wel gestemd
avatar van Doggyguard
Door Doggyguard (28 reacties) op 16-10-2018 10:18
( PM )
Heb even op budgetgaming gestemd.
Succes!
avatar van Niels_w
Door Niels_w (102 reacties) op 16-10-2018 18:44
( PM )
Al jaren mijn favoriete site, heb natuurlijk gestemd!
avatar van Davidov
Door Davidov (8879 reacties) op 17-10-2018 06:12
( PM )
Goedlopende eerste zin wel.
Fix it and I'll vote ;)
avatar van Kuromad
Door Kuromad (246 reacties) op 17-10-2018 08:40
( PM )
De kracht van deze site is voor mij de prijsreacties van gebruikers. De prijsvergelijker zelf is misschien de basis daarvoor, maar die is zeker geen stem waard in een wedstrijd waar de Tweakers Pricewatch ook meedoet.

In de "voordeel" of "community" groep zou het wel mijn stem hebben gekregen :)
avatar van Megane377
Door Megane377 (3711 reacties) op 17-10-2018 10:18
( PM )
Done, good luck
avatar van Multimediaknaller
Door Multimediaknaller (331 reacties) op 17-10-2018 10:23
( PM )
Ik zie Hyves nergens staan

avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (96 reacties) op 17-10-2018 12:39
( PM )
Gedaan!
avatar van Berends
Door Berends (162 reacties) op 18-10-2018 00:19
( PM )
veel succes mijn stem hebben jullei!
avatar van Davidov
Door Davidov (8879 reacties) op 18-10-2018 04:52
( PM )
''We dit jaar''?