Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Destiny 2 (PC) Gratis

Tot 18 november is het basisspel van Destiny 2 (PC) gratis te claimen voor personen met een battle.net account.


Bedankt voor de vele, vele meldingen!

Laatste reacties

avatar van Ktugach
Door Ktugach (9960 reacties) op 03-11-2018 19:40
Rol: Administrator
( PM )
Ik was een dagje op BHV training, dus ik kon het helaas niet eerder melden.

Ontopic: ik speel verder geen games op de PC, dus deze laat ik aan me voorbij gaan.
avatar van JaslanNL
Door JaslanNL (116 reacties) op 03-11-2018 20:03
( PM )
Bedankt voor 't melden! Meteen even meegepakt.
avatar van Phantom20099
Door Phantom20099 (81 reacties) op 03-11-2018 20:23
( PM )
'New Battle.net accounts created after 11:00 a.m. PDT on November 2, 2018, will need to enable Blizzard SMS Protect before claiming their free copy.'
- MAW: Een grote vis-actie van Blizzard naar telefoonnummers, die ze dan vervolgens kunnen doorverkopen aan derde partijen die je telefoon dan vol spam gooien.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9960 reacties) op 03-11-2018 20:25
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
'New Battle.net accounts created after 11:00 a.m. PDT on November 2, 2018, will need to enable Blizzard SMS Protect before claiming their free copy.'
- MAW: Een grote vis-actie van Blizzard naar telefoonnummers, die ze dan vervolgens kunnen doorverkopen aan derde partijen die je telefoon dan vol spam gooien.


Lekker negatief, alsof dat mag verder...
avatar van Phantom20099
Door Phantom20099 (81 reacties) op 03-11-2018 20:26
( PM )
Quote:
[..]


Lekker negatief, alsof dat mag verder...


Want het gebeurd namelijk nooit...
avatar van Ktugach
Door Ktugach (9960 reacties) op 03-11-2018 20:33
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
[..]


Want het gebeurd namelijk nooit...


Goh, fijn dat ze investeren in een service die ervoor zorgt dat jouw account zo veilig mogelijk is en niet gehacked kan worden. Die wetten zijn de laatste tijd best streng, ze gaan dat echt niet op het spel zetten met commerciële berichten denk ik zo.

Maar goed, dit gaat offtopic zo.
avatar van Ashazy
Door Ashazy (1030 reacties) op 03-11-2018 21:39
( PM )
Meteen geclaimed. bedankt voor het melden!
avatar van Benenstrekken
Door Benenstrekken (454 reacties) op 03-11-2018 21:40
( PM )
@Phantom: Wat een onzin, sms-protectie staat al jaren aan op mijn account en krijg naast, codes voor veiligheid, helemaal niks.

Ik heb hem meteen geclaimt, gratis is altijd fijn.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7996 reacties) op 03-11-2018 21:52
( PM )
Goede aktie; gratis is nooit te duur
Even zien of ik al een battle.net account had, anders even een aan maken hiervoor.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1922 reacties) op 03-11-2018 22:51
( PM )
Quote:
'New Battle.net accounts created after 11:00 a.m. PDT on November 2, 2018, will need to enable Blizzard SMS Protect before claiming their free copy.'
- MAW: Een grote vis-actie van Blizzard naar telefoonnummers, die ze dan vervolgens kunnen doorverkopen aan derde partijen die je telefoon dan vol spam gooien.

lekker janken

avatar van MarkD
Door MarkD (295 reacties) op 04-11-2018 09:21
( PM )
Quote:
'New Battle.net accounts created after 11:00 a.m. PDT on November 2, 2018, will need to enable Blizzard SMS Protect before claiming their free copy.'
- MAW: Een grote vis-actie van Blizzard naar telefoonnummers, die ze dan vervolgens kunnen doorverkopen aan derde partijen die je telefoon dan vol spam gooien.


Voor 24.99 kun je van mij custom made aluminium folie hoedjes voor je ios of android toestel kopen. Geen spam meer! Wel even verwijderen als je een berichtje van een vertrouwd iemand verwacht.

Beste deel van deze deal, ik hoef je mobiele nummer niet en kan hem dus niet doorverkopen aan de slechte mega corporaties!
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1625 reacties) op 04-11-2018 09:24
( PM )
Quote:
'New Battle.net accounts created after 11:00 a.m. PDT on November 2, 2018, will need to enable Blizzard SMS Protect before claiming their free copy.'
- MAW: Een grote vis-actie van Blizzard naar telefoonnummers, die ze dan vervolgens kunnen doorverkopen aan derde partijen die je telefoon dan vol spam gooien.

Ik heb al jaren SMS protection aan staan, enig idee hoe erg er wordt gejaagd op Battle.net accounts door hackers? Nog nooit spam ontvangen op m'n telefoon, dus zet je alu-hoedje maar weer op en ga in de hoek staan.
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (81 reacties) op 04-11-2018 10:52
( PM )
Ik heb dat kak spel gratis gehad door te kijken naar blizzcon via de app... Helaas account bound anders kon ik iemand anders blij maken.
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (96 reacties) op 04-11-2018 19:00
( PM )
Gratis altijd goed. Maar vond de game behoorlijk saai wel beter dan deel 1.
avatar van MrFit
Door MrFit (564 reacties) op 05-11-2018 10:03
( PM )
Vond hem op de PS4 enorm tegenvallen. Of ik em ga spelen op de pc weet ik niet maar als hij gratis is wil ik deze best wel eens op de pc proberen en dus geclaimed. Bedankt voor de tip.
avatar van Paardenaad
Door Paardenaad (23 reacties) op 05-11-2018 21:03
( PM )
chill
avatar van Peek
Door Peek (3 reacties) op 09-11-2018 10:18
( PM )
Bedankt voor het melden. Was even gedoe om het spel te claimen, maar is mij gelukt.