Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Scherpe Black Friday deals bij wehkamp.nl

Ook bij wehkamp.nl zijn de Black Friday deals gestart en er zitten een paar mooie gamedeals tussen. Zo is bijvoorbeeld Fifa 19 voor slechts € 34,95 natuurlijk niet duur en ook Spider-Man voor € 34,95 is natuurlijk een mooie aanbieding. De beste dealtjes hebben we hieronder voor je uiteengezet, een overzicht van alle gamesaanbiedingen vind je op wehkamp.nl.

PS4 Deals
Destiny 2 € 6,95
Little Nightmares Complete Edition € 16,99
Burnout Paradise € 17,95
Gran Turismo € 17,95
South Park: Fractured But Whole € 19,95
Assassin’s Creed Odyssey € 29,95/ Medusa Edition € 74,95
Far Cry 5 € 29,95
The Crew € 29,95
Fifa 19 met pet € 34,95
Spider-Man € 34,95
Just Dance 2019 € 34,95
Call of Duty Black Ops 4 € 40,95
Fifa 19 + Spider-Man € 64,95

Xbox One Deals
Destiny 2 € 6,95
Watch Dogs 2 € 6,95
PUBG € 16,95
Burnout Paradise € 17,95
Ghost Recon Wildlands € 19,95
Assassin’s Creed Odyssey € 29,95
The Crew 2 € 29,95
Fifa 19 € 34,95
Forza Horizon 4 € 34,95
Starlink Starterpack € 39,95
Call of Duty Black Ops 4 € 42,95
Fallout 76 Tricentennial € 72,95 (was € 89,95)

Zie voor nog meer deals de gamedealspagina

3DS
Yokai Watch 2 Skeletspoken € 16,95
Fire Emblem Warriors € 19,95
Yokai Watch 2 Gigageesten € 24,95
Pokemon Ultra Sun € 27,95
Fire Emblem Shadows of Valentia € 29,95
Pokemon Ultra Moon Steelbook € 29,95

Switch
LA Noire € 17,99
Fifa 19 € 29,95
Just Dance 2019 € 29,95
Arms € 39,95
Starlink Starterpack € 39,95
Let’s Go Pokemon Eevee of Pikachu € 49,95
Lano Robotpakket van € 79,95, voor € 44,95

PC
Mass Effect Andromeda € 12,95
De Sims 4 € 19,95
F1 2018 € 24,95
Battlefield V € 42,95

Zie voor nog meer deals de gamedealspagina

Laatste reacties

avatar van CageFighter
Door CageFighter (1341 reacties) op 22-11-2018 12:44
( PM )
Nice!

Check de linkjes even, die gaan nu naar een image...
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 22-11-2018 13:03
( PM )
is LA noire wat op de switch? had die game op me ps3 gespeeld en vond hem toen wel geinig
avatar van Sjoeter
Door Sjoeter (119 reacties) op 22-11-2018 13:29
( PM )
gamedealspagina link gaat naar een afbeelding
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23566 reacties) op 22-11-2018 13:34
( PM )
Quote:
gamedealspagina link gaat naar een afbeelding

Ik weet niet hoe het met hou zit maar uk hen enorm veel zin om Spider-Man voor de PS4 te halen
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1669 reacties) op 22-11-2018 13:46
( PM )
Goede link hier
Echt wel heel erg in de verleiding om Spiderman te halen....maar SSBU komt er al bijna aan, dus laat ik nog maar even wachten tot ie nσg goedkoper wordt.
avatar van Beem
Door Beem (47 reacties) op 22-11-2018 13:46
( PM )
Quote:
is LA noire wat op de switch? had die game op me ps3 gespeeld en vond hem toen wel geinig


Het is dezelfde game, dus als je m op de PS3 gespeeld hebt kun je aardig inschatten wat je kunt verwachen.
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (97 reacties) op 22-11-2018 15:17
( PM )
Crystal Dualshock's 4 ook 39 euro. Nice
avatar van Ice-T
Door Ice-T (224 reacties) op 22-11-2018 16:08
( PM )
Quote:
Crystal Dualshock's 4 ook 39 euro. Nice


Helaas hebben ze de blauwe crystal niet meer. Wou die nog graag hebben. Maar heb nog 2 500million editie controllers. Ook blauw en doorzichtig dus vind het prima.

Waarom is er geen uberdeal op ac origins. Wil die nog wel, mag toch wel 20 euro zijn met black friday.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10003 reacties) op 22-11-2018 16:12
Rol: Administrator
( PM )
Ja jongens en meisjes, er wordt wel eens een copy paste foutje gemaakt :)
avatar van Jonkerman
Door Jonkerman (8 reacties) op 22-11-2018 16:46
( PM )
Bij Bol.com is de Medusa versie van AC: Odessey 69 euro! Ik twijfel toch wel hoor...
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 22-11-2018 16:48
( PM )
Quote:
[..]


Het is dezelfde game, dus als je m op de PS3 gespeeld hebt kun je aardig inschatten wat je kunt verwachen.


ik doelde meer op de gfx gameplay met de kleine joysticks etc.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (131 reacties) op 22-11-2018 16:51
( PM )
Quote:
Waarom is er geen uberdeal op ac origins. Wil die nog wel, mag toch wel 20 euro zijn met black friday.

30 euro is al best netjes toch, de game is net anderhalve maand uit.
avatar van Pichu
Door Pichu (110 reacties) op 22-11-2018 16:54
( PM )
Quote:
[..]

30 euro is al best netjes toch, de game is net anderhalve maand uit.

Origins is van vorig jaar.

Ik had ook op €20 gehoopt. Morgen nog even afwachten en anders maar voor 30 halen...
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (131 reacties) op 22-11-2018 17:07
( PM )
Oh crap, verkeerd gelezen! Odyssey is 30 euro, Origins € 21.58 bij base.com

http://www.base.com/buy/product/assassins-creed-origins-ps4/dgc-asscops4.htm
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (119 reacties) op 22-11-2018 17:12
( PM )
Dit begint er meer op te lijken. Ik hoop BF5 morgen aan te treffen voor 45 euro bij de Mediamarkt.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (131 reacties) op 22-11-2018 17:13
( PM )
In Den Bosch stond gisteren een flinke kar helemaal vol met Battlefield 5. Lijkt me duiden op een deal??
avatar van Stefh
Door Stefh (64 reacties) op 22-11-2018 19:57
( PM )
Kirby Star Allies vandaag voor 39,95 en Dark Souls Switch voor 29,95 ben ik zeer blij mee!
avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (625 reacties) op 22-11-2018 20:08
( PM )
Hmm, Pokemon Ultra Moon... Twijfeltwijfel.
avatar van Recon
Door Recon (9 reacties) op 22-11-2018 21:00
( PM )
Far Cry 5 weet ik nog steeds wat ik van moet vinden. Hoeveel uur kan je daar ongeveer in steken totdat je de singleplayer hebt uitgespeeld?
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (131 reacties) op 22-11-2018 21:55
( PM )
Quote:
Far Cry 5 weet ik nog steeds wat ik van moet vinden. Hoeveel uur kan je daar ongeveer in steken totdat je de singleplayer hebt uitgespeeld?

Veel! Ik denk dat ik ruim 45 uur met de campagne bezig ben geweest en ik heb me - na het spelen van alle delen - werkelijk met geen ιιn Far Cry game zo heb vermaakt. Beste in de reeks en een hele toffe open wereld
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1493 reacties) op 23-11-2018 07:24
( PM )
Hyrule Warriors Definitive Edition (Nintendo Switch) € 39,95 Wehkamp
avatar van Dizztro
Door Dizztro (37 reacties) op 23-11-2018 14:04
( PM )
Quote:
Hmm, Pokemon Ultra Moon... Twijfeltwijfel.

Ultramoon is nu 22,99 bij coolshop:
http://www.coolshop.nl/product/pokemon-ultra-moon/AJ8Q2N/

Wel zonder steelbook, maar voor sommige mensen is dat niet echt interessant (Ik had bijv Ultrasun al digitaal, wou ook nog een fysiek exemplaar).
avatar van LGHyourinmaru
Door LGHyourinmaru (10 reacties) op 24-11-2018 10:45
( PM )
Standaard versie Odyssey staat niet op site by Wehkampf alleen Medusa editie.
avatar van FOX-Inc
Door FOX-Inc (131 reacties) op 24-11-2018 12:23
( PM )
Quote:
Standaard versie Odyssey staat niet op site by Wehkampf alleen Medusa editie.

Zal ook uitverkocht zijn dan, want heb 'm daar wel gekocht.