Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De Xbox Live Gold games van december zijn bekend

Voordat de Sint hopelijk onze huisjes weer langs rijdt, kunnen we Xbox Live bezitters zich eerst nog opmaken voor een sloot aan gratis games. De Xbox Live Gold games van december zijn namelijk bekend.

Interessant is Q.U.B.E. 2 die een beetje doet denken aan Rhyme. Een archeologe wordt wakker in de ruines op een buitenaardse planeet en moet met de hulp op afstand van een andere overlevende, de structuur van de planeet be´nvloeden. Wanneer je de omgeving ontdekt moet je allerlei puzzels oplossen die je verder brengen in het avontuur.

Xbox One bezitters kunnen verder vanaf 16 december aan de slag met de winterse sidescrolling platformer Never Alone, waarin je met een eskimootje en vosje op pad gaat. Het is met het bijzondere artwork een leuke speelervaring.


Xbox 360 bezitters kunnen verder aan de slag met de RPG Dragon Age II en dit keer zit er zelfs een Xbox titel bij Mercenaries die vanaf 16 december beschikbaar zal zijn.. Zit er iets voor jou bij deze maand?


Xbox Live Gold december
Vanaf 1 december gratis:
Q.U.B.E. 2
Dragon Age II

Vanaf 16 december gratis
Never Alone
Mercenaries

Laatste reacties

avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 27-11-2018 18:41
( PM )
Mooi setje games; alleen Dragon Age II heb ik wel, maar op disc en digitaal is toch veel makkelijker. Alle games van Games For Gold zijn immers ook op de XBox One te spelen.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 27-11-2018 18:49
( PM )
never alone

avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5844 reacties) op 27-11-2018 18:55
( PM )
Mercenaries?! Microsoft gaat nu ook helemaal terug naar de OG Xbox?

Had dan liever Conker gezien.
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (360 reacties) op 27-11-2018 20:38
( PM )
Never Alone is erg vermakelijk, ga ik zeker opnieuw doen (is toch heel kort).
Ook wel blij met Mercenaries, die wilde ik al opnieuw fysiek halen, scheelt weer (deel 2 heb ik nog liggen, maar vond 1 wat beter). Wat mij betreft prima afsluiter van het jaar.
avatar van Tediz2013
Door Tediz2013 (47 reacties) op 27-11-2018 22:53
( PM )
Disapointing
avatar van Sen
Door Sen (100 reacties) op 28-11-2018 07:07
( PM )
Cool dat ze ook OG Xbox doen nu. Hopelijk komen er meer games in die reeks.
avatar van ShiftyInc
Door ShiftyInc (60 reacties) op 28-11-2018 08:38
( PM )
Quote:
Xbox 360 bezitters kunnen verder aan de slag met de RPG Dragon Age II
Xbox One bezitters dus ook.
avatar van Aceje
Door Aceje (221 reacties) op 28-11-2018 11:32
( PM )
........... wow ............
avatar van Papimo
Door Papimo (2 reacties) op 28-11-2018 13:21
( PM )
Quote:
[..]
Xbox One bezitters dus ook.
nadat je je creditcard gegevens hebt gegeven ja. Dat vind ik niet tellen
avatar van Mishima
Door Mishima (259 reacties) op 29-11-2018 14:21
( PM )
Flut.
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (360 reacties) op 29-11-2018 18:48
( PM )
Quote:
[..]
nadat je je creditcard gegevens hebt gegeven ja. Dat vind ik niet tellen
Hoeft helemaal niet. Ik heb geen creditcard, alleen Paypal en kan ze altijd spellen. En best of all, de 360 spellen blijven speelbaar ook na het aflopen van je gold abonnement.