Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Vrijdag 10-18:00: PrijsvraagMarathon - Just Cause 4 Edition!

Beste Budgetgamers, het is binnenkort weer zover. Voor we het jaar uitgaan zit er namelijk een gloednieuwe Budgetgaming Marathonprijsvraag aan te komen! Een prijsvraag waarbij we vrijdag vanaf s’ochtends 10:00 tot 18:00 op de website gaan ‘rennen’ en je elk uur kans maakt op mooie prijzen! Om het geheel verder iets up te spicen (alleen rennen is ook zo saai), heeft de Marathon van aanstaande vrijdag een Just Cause 4 tintje! Dat betekent dat we gaan voertuig hoppen, skydiven en weet ik al wat niet meer, daarnaast zul je ook nog rekening moeten houden met de Black Hand en het wispelturige weer, want die laatste kan zo in een tornado kan omslaan. Chaos gegarandeerd!

Vrijdag: PrijsvraagMarathon: Just Cause 4 Launchparty Edition met elk uur prijzen!
Dit alles doen we om de release van Just Cause 4 te vieren welke vanaf deze week in de winkels ligt, Square Enix heeft ons gevraagd om er samen met jullie een supergezellig launch feestje van te maken en dat gaan we doen! Natuurlijk ligt de game dinsdag al in de schappen, maar we vieren het vrijdag zodat we knallend het weekend in gaan met zn allen.



Voor wie de marathonprijsvraag niet kent: aankomende vrijdag gaan we vanaf 10:00 tot en met 18:00 ‘rennen’ op Budgetgaming! Rennen doe je door elk uur onder het Marathonbericht te reageren. Ren je de gehele marathon mee door ieder uur te reageren? Dan maak je ook nog eens kans op een hoofdprijs!

Je hoeft niet de gehele marathon mee te rennen om kans te maken op prijzen, je kunt ook voor een korte sprint gaan door een keer tijdens een uur te reageren. Dan maak je namelijk kans op de prijs die gedurende dat uur wordt weg gegeven. Rennen kun je dit keer overigens zien als een breed begrip, want je krijgt dit keer een Rugtas mee met allerhande gadgets die je tijdens de Run kunt gebruiken. Donderdag laten we je zien welke gadgets er allemaal in de rugtas zitten, die je meekrijgt.



Het 1024 vierkante kilometer grote Solis wordt onze marathonlocatie!
De Marathon vindt dit keer plaats in Solis, op de wereldkaart van Just Cause 4. We verwachten je dan ook vrijdag boven op een berg ergens in het westen van Solis. Daar zal vrijdag om 10:00 het startschot worden gegeven en krijg je tevens je digitale rugtas mee met gadgets. We zullen het bericht vrondom de startlijn al vrijdag vóór 10:00 plaatsen zodat je alvast klaar kunt gaan staan.

Vanaf 10:00 kun je vervolgens tijdens elk uur een reactie plaatsen om als het ware te ‘rennen’, ‘racen’, ‘vliegen’ etc. Het Just Cause tintje zorgt er in ieder geval voor dat de race anders wordt dan anders want we gaan je elk uur een uitdaging meegeven die op je pad komt. Je kunt vervolgens je Just Cause 4 gadgets rugzak gebruiken om deze uitdagingen te overwinnen. Morgen vertellen we wat er allemaal in zit.

In ieder geval gaan we ons best doen om de 1024 vierkante kilometer grote wereldkaart heelhuids te overbruggen. We hebben er alle vertrouwen in dat je je er doorheen gaat slaan. Leg je wingsuit en je grapple hook dus maar alvast naast je sportschoenen, dan ben je in ieder geval op alles voorbereid.



Win Just Cause 4 voor console naar keuze of GameMania cadeaubonnen t.w.v. € 10, € 20 of € 30!
Je rent natuurlijk niet voor niets, want je maakt ook kans op de nodige prijzen! Daarbij maken we een onderscheid tussen sprinters die een uurtje meedoen en de marathonrenners die de gehele dag meerennen.

Prijzen voor de sprinters 10:00 – 18:00
Je maakt tijdens de marathon elk uur kans op prijzen die onder jullie renners verloten. Zie het als een beloning voor het lopen/ overleven van de uitdagende marathon. Zowel sprinters als marathonrenners maken gedurende de gehele dag elk uur kans op prijzen. We beginnen rustig met GameMania bonnen van € 10, € 20 én € 30 die ze uit eigen initiatief gedoneerd hebben voor dit festijn! Zo kun je bijvoorbeeld Just Cause 4 straks met flinke korting kopen of iets anders leuks! Aan het eind van middag maak je tevens kans op een exemplaar van Just Cause 4 voor een console naar keuze! En loop je de hele marathon mee? Dan maak je ook nog kans op de Just Cause 4 Gold Edition!



Marathonrenners maken tevens kans op de Just Cause 4 Gold Edition!
Het verschil tussen marathonrenners en sprinters zit hem in het feit dat sprinters af en toe een uurtje mee doen. Ben je een marathonrenner? Dan reageer je elk uur gedurende de gehele marathon! Dat is natuurlijk niet gemakkelijk, maar daar is de beloning dan ook naar! Je maakt niet alleen elk uur kans om een prijs te winnen. Die gene die het lukken om de gehele marathon succesvol uit te lopen maken tevens kans op de Gold Editon van Just Cause 4 voor Xbox one of PS4! Alleen die gene die de marathon geheel uitlopen maken kans op deze prijs te winnen.



De Solis speeltuin zelf onveilig maken?
Wil je je alvast in Solis voorbereiden op de Run zodat je zeker weet dat je een bon in de wacht weet te slepen? Dan kun je hieronder een overzicht vinden van de versies van Just Cause 4 die vanaf vandaag in de winkels liggen. Elke versie linkt naar het prijsprofiel, zodat je direct kun zien wat de prijzen zijn voor elke uitvoering. Ook is die verkrijgbaar in de PlayStation Store en via Xbox Live.

PlayStation 4
Just Cause 4
Just Cause 4 Steelbook Edition
Just Cause 4 Gold Edition

Xbox One
Just Cause 4
Just Cause 4 Steelbook Edition
Just Cause 4 Gold Edition

PC
Just Cause 4
Just Cause 4 Gold Edition



Ready for the Run?
Wij kijken er in ieder geval alvast naar uit om met jullie weer een nieuwe editie van de marathon te gaan lopen/ rennen en weet ik al wat niet meer! Donderdag vertellen we meer over de gadgets die je zult kunnen gebruiken tijdens de Run. Heb je nog vragen? Laat het weten en wie weet zien we je dan aanstaande vrijdag aan de start van de marathon! Ben jij er klaar voor?



Laatste reacties

avatar van EPMD
Door EPMD (5617 reacties) op 04-12-2018 20:54
( PM )
Ik trek mijn hardloopschoenen alvast aan!

Vette actie weer.
avatar van Cynch
Door Cynch (209 reacties) op 04-12-2018 20:57
( PM )
Ik doe mee :)
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1880 reacties) op 04-12-2018 21:18
( PM )
Ik doe niet mee, maar wel een hele vette actie
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8039 reacties) op 04-12-2018 21:20
( PM )
Even zoeken naar m'n wingsuit en parachute; die komen denk ik wel van pas om wat sneller uit die bergen te komen. En als het op vrijdag is wordt het in het weekend uitrusten van zo'n tocht door het enorme Just Cause 4 landschap met mooie vergezichten
avatar van Nickachu
Door Nickachu (660 reacties) op 04-12-2018 21:29
( PM )
Toffe actie, ik doe mee!
avatar van DarkLight
Door DarkLight (370 reacties) op 04-12-2018 21:31
( PM )
We hebben er zin in
avatar van Dynaw
Door Dynaw (7794 reacties) op 04-12-2018 21:31
( PM )
Ik doe mee, groot Just Cause fan! Dus ik moet wel.

Overigens doen de PC linkjes het niet, ze linken naar de PS4 versies.

Yorn Edit: Scherp! Fixed!
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (119 reacties) op 04-12-2018 21:44
( PM )
Ik doe mee..wil weer op een vliegende raket staan
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1670 reacties) op 04-12-2018 21:56
( PM )
Haha cool idee, maar heel veel succes met het doorspitten van de reacties XD
avatar van Ice-T
Door Ice-T (224 reacties) op 04-12-2018 21:58
( PM )
Zorg dat ik vrijdag thuiswerk zodat ik niet afgeleid word door werk en volle bak kan rennen.
avatar van Eshura
Door Eshura (146 reacties) op 04-12-2018 22:16
( PM )
Leuke actie!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23574 reacties) op 04-12-2018 23:01
( PM )
Quote:
Haha cool idee, maar heel veel succes met het doorspitten van de reacties XD

CTRL + F is your friend.
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (407 reacties) op 04-12-2018 23:26
( PM )
Ik hoop maar dat ik niet zo druk bezig ben met Smash Ultimate dat ik hier en daar een uur mis.
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (167 reacties) op 04-12-2018 23:44
( PM )
Ben op werk, maar ik ga alsnog mijn best doen om elk uur in te checken
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (791 reacties) op 04-12-2018 23:48
( PM )
Leuke actie weer, zin in :)
avatar van Mave XI
Door Mave XI (57 reacties) op 05-12-2018 00:07
( PM )
Niet mijn game... JC3 ligt nog te verstoffen...
Wel vette actie. Succes heren en dames!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (92 reacties) op 05-12-2018 00:36
( PM )
Leuke actie, ik ga alvast rekken en strekken voor vrijdag!
avatar van Overkill
Door Overkill (926 reacties) op 05-12-2018 00:46
( PM )
Toevallig ben ik vrijdag vrij, dus ik heb geen excuses meer om de marathon niet uit te lopen...
avatar van MvdP
Door MvdP (25 reacties) op 05-12-2018 01:01
( PM )
Klinkt leuk!! Ik doe mee!!
avatar van Vloetje
Door Vloetje (378 reacties) op 05-12-2018 01:14
( PM )
I'm in. Just cause I can.
avatar van Armor
Door Armor (32 reacties) op 05-12-2018 01:31
( PM )
Yeah Let's Go!
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (68 reacties) op 05-12-2018 02:48
( PM )
Ready to run!
avatar van Blob_91
Door Blob_91 (47 reacties) op 05-12-2018 02:48
( PM )
Hele nette actie.

Altijd de twijfel om mee te doen omdat ik weet dat er hier mensen deze game vele malen liever willen dan ik, JC3 ooit uit de PS plus nog niet aangeraakt door de backlog. Tot vrijdag de tijd om te kijken om ik de game echt wil
avatar van Flip122
Door Flip122 (50 reacties) op 05-12-2018 03:23
( PM )
Daar wil ik wel aan meedoen ! Sounds fun.
avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 05-12-2018 05:33
( PM )
Ik sta al klaar in de virtuele startblokken!
avatar van Niels_w
Door Niels_w (112 reacties) op 05-12-2018 06:20
( PM )
Super vet, probeer hem helemaal uit te lopen
avatar van Psychopill
Door Psychopill (62 reacties) op 05-12-2018 06:46
( PM )
Leuke actie. Gaan voor die Marathon!
avatar van Remedy
Door Remedy (627 reacties) op 05-12-2018 07:21
( PM )
Eerst even pijltje naar boven oppoetsen
avatar van Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1383 reacties) op 05-12-2018 07:51
( PM )
Ik ben alvast bezig met de warmup en het strekken. Tot vrijdag! Deze boy is er klaar voor
avatar van Konings1
Door Konings1 (33 reacties) op 05-12-2018 08:41
( PM )
Hmm het laatste uur zou nog weleens lastig kunnen worden. Maar we gaan zeker voor de marathon!
avatar van Typical
Door Typical (175 reacties) op 05-12-2018 08:43
( PM )
Met mijn conditie moet dit wel goedkomen, of mislukken natuurlijk.
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (97 reacties) op 05-12-2018 08:44
( PM )
Yeah
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3829 reacties) op 05-12-2018 08:45
( PM )
Very nice
avatar van VaKeM
Door VaKeM (161 reacties) op 05-12-2018 09:11
( PM )
Leuke actie! Ik doe de hele rit mee !
avatar van Ser ArtoriaZ
Door Ser ArtoriaZ (2568 reacties) op 05-12-2018 09:39
( PM )
Leuke actie
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12648 reacties) op 05-12-2018 09:46
( PM )
Ooooooh snap... Mijn knieën gaan mij echt haten komende vrijdag. Sorry alvast lichaam, maar, prijzen! Dus krijg gewoon even lekker een keer het heen- en weer. Daarna zit ik wel op de blaren.

Moet alleen mijn vrouw nog even zo gek zien te krijgen om ook mee te doen... En als ze zou winnen, hopen dat ze de prijs afstaat hihihi.

Super toffe actie Ik ben ontzettend benieuwd, en heb er zin in. Ga er zelfs werk voor verschuiven naar vandaag en morgen, dan heb ik vrijdag alle tijd om mee te doen. Yeah let's go!
avatar van THoefnagels
Door THoefnagels (27 reacties) op 05-12-2018 09:53
( PM )
Ik ga alvast warmlopen.
avatar van M-iichel
Door M-iichel (241 reacties) op 05-12-2018 10:53
( PM )
sure, why not
avatar van KittieDald
Door KittieDald (112 reacties) op 05-12-2018 10:57
( PM )
Toffe actie, misschien wil ik wel iets leuk voor een vriend die fan is van de series :)
avatar van Bryanvd819
Door Bryanvd819 (28 reacties) op 05-12-2018 11:00
( PM )
Geweldige actie, en een leuk verhaal erbij om te lezen. Goed verzonnen.
avatar van Madrigol
Door Madrigol (71 reacties) op 05-12-2018 11:00
( PM )
Haha nice!
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (179 reacties) op 05-12-2018 11:09
( PM )
Vrijdag dan maar vrij nemen ;)
avatar van Pep5
Door Pep5 (147 reacties) op 05-12-2018 11:19
( PM )
Schoenen: aan
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (242 reacties) op 05-12-2018 11:19
( PM )
iM IN!
avatar van Eagle Eye
Door Eagle Eye (31 reacties) op 05-12-2018 13:09
( PM )
Ikke ikke
avatar van DutchDemons
Door DutchDemons (266 reacties) op 05-12-2018 13:55
( PM )
leuke actie
avatar van DutchDemons
Door DutchDemons (266 reacties) op 05-12-2018 14:43
( PM )
Nog steeds leuk
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (675 reacties) op 05-12-2018 15:11
( PM )
beetje vage actie tho, maargoed
avatar van Ashazy
Door Ashazy (1039 reacties) op 05-12-2018 15:26
( PM )
Just Because I can I’m in
avatar van MichelV
Door MichelV (465 reacties) op 05-12-2018 15:30
( PM )
Gave actie!
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (766 reacties) op 05-12-2018 17:09
( PM )
Ik zet m'n nikies vast klaar! Leuke editie weer zo met JC4!
avatar van DashX
Door DashX (116 reacties) op 05-12-2018 17:12
( PM )
Top. Ik doe mee
avatar van Taha
Door Taha (74 reacties) op 05-12-2018 17:18
( PM )
I'm in
avatar van Razerbe
Door Razerbe (341 reacties) op 05-12-2018 18:01
( PM )
succes iedereen
avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (48 reacties) op 05-12-2018 20:06
( PM )
Ik doe mee
avatar van MaXiiMuM
Door MaXiiMuM (961 reacties) op 05-12-2018 21:36
( PM )
Ik ga alvast warmlopen!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (161 reacties) op 06-12-2018 09:28
( PM )
Ready, set, g...
avatar van DashX