Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Subnautica (PC) gratis

In de nieuwe store van Epic Games kun je nu Subnautica voor de PC gratis downloaden. De actie is geldig tot en met 27 december.



Daarnaast zal de Epic Games store elke 2 weken tot het einde 2019 een gratis game aanbieden, de volgende wordt Super Meat Boy.

Bedankt voor het melden: Hell Rider

Laatste reacties

avatar van Josplays
Door Josplays (550 reacties) op 15-12-2018 14:18
( PM )
Lijkt mij een gave game om gratis te spelen. Wel knap dat Epic Games volgend jaar ongeveer zo'n 26 games weggeeft. Maar mij hoor je voor nu nog niet klagen :)
avatar van Mats313
Door Mats313 (109 reacties) op 15-12-2018 14:27
( PM )
Hoe krijg je mensen naar een nieuw platform? Zo dus.
avatar van MarkD
Door MarkD (354 reacties) op 15-12-2018 14:49
( PM )
Net 5 uur in de ps4 versie. Letterlijk nog steeds dicht aan het oppervlak. Wat een fantastische game.

Ben wel 80% van mn speeltijd bang en gespannen geweest, daar moet je tegen kunnen.
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (133 reacties) op 15-12-2018 15:21
( PM )
Creepy spooky game man. 10/veryscary
avatar van Jonkerman
Door Jonkerman (11 reacties) op 15-12-2018 16:00
( PM )
Bedankt voor de tip! Stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.
avatar van Mandamo
Door Mandamo (29 reacties) op 15-12-2018 16:10
( PM )
Gisteren nog toegevoegd aan mijn Steam wishlist. Komt dus wel mooi uit!
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (1145 reacties) op 15-12-2018 16:11
( PM )
Een echte top game. Aanrader
avatar van Kels
Door Kels (86 reacties) op 15-12-2018 17:15
( PM )
Bij het kopen, zorg dat je de box aantikt als je geen spam wilt..
avatar van Freshmaker
Door Freshmaker (31 reacties) op 15-12-2018 17:52
( PM )
Het is dat ze meerdere games gaan weggegeven, want heb niet echt zin in de zoveelste launcher
avatar van Doobieters
Door Doobieters (20153 reacties) op 15-12-2018 17:59
( PM )
Ik kom niet eens in de launcher.. Krijg een error. Jullie wel?
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (878 reacties) op 15-12-2018 20:54
( PM )
Quote:
Ik kom niet eens in de launcher.. Krijg een error. Jullie wel?

Ik ben geen problemen tegen gekomen, had het spel vandaag al even gespeeld
avatar van Ghost Dog
Door Ghost Dog (224 reacties) op 15-12-2018 21:36
( PM )
Launcher werkte wel goed voor mij. Had de game niet geïnstalleerd maar alvast aan de library toegevoegd.
Zit gewoon op Windows 10 trouwens.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2367 reacties) op 15-12-2018 21:38
( PM )
Prima launcher gebruik hem al een tijd! Vooral patches gaan lekker snel hiero!.
Steam kan wel wat tegengas gebruiken.
Jammer dat unreal tournament nu echt stop gezet is en het alleen community stuff is
avatar van Multiman77
Door Multiman77 (167 reacties) op 16-12-2018 08:43
( PM )
En voor de PS4 is die uitgesteld (zou 4 december uitkomen) en vragen ze ook nog doodleuk 40 euro. Zelfde met stranded deep. Ook nog steeds niet uitgekomen.
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (191 reacties) op 16-12-2018 09:18
( PM )
Quote:
Net 5 uur in de ps4 versie. Letterlijk nog steeds dicht aan het oppervlak. Wat een fantastische game.

Ben wel 80% van mn speeltijd bang en gespannen geweest, daar moet je tegen kunnen.

Ps4 versie. Dit is toch de PC versie? Is er een ps4 versie?
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1876 reacties) op 16-12-2018 10:15
( PM )
Dit is de PC versie ja, denk meer dat ie commentaar levert over hoe vet de game is
En ja er is een PS4 versie, maar die is niet gratis.
avatar van Thornado78
Door Thornado78 (52 reacties) op 16-12-2018 11:08
( PM )
Epic levert wel een vlotte en minimalistische shop af. Ik ben benieuwd hoe de winkel zich ontwikkeld. :)
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (324 reacties) op 16-12-2018 13:05
( PM )
oh vet, komt mooi uit, stond op mijn wanted list maar voor dat geldkan ik nu dan een andere titel binnentrekken.

Edit: uhh niet via steam dus kansloos. Dan haal ik hem wel via steam, wegwezen met die kansloze zooi. Beetje jammer en gemiste kans.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8316 reacties) op 16-12-2018 16:54
( PM )
Prima aktie; meteen een account aangemaakt en de game geclaimed. Alleen lastig dat je niet kunt zien welke games je op je account hebt (zoals bij Steam. Gog e.d.).

Ik ga de demo van Subnautica op de Xbox One X ook nog eens uitproberen; geen idee of het op een console lekker speelt met controller
avatar van SonicRPR
Door SonicRPR (2174 reacties) op 16-12-2018 17:02
( PM )
Quote:
oh vet, komt mooi uit, stond op mijn wanted list maar voor dat geldkan ik nu dan een andere titel binnentrekken.

Edit: uhh niet via steam dus kansloos. Dan haal ik hem wel via steam, wegwezen met die kansloze zooi. Beetje jammer en gemiste kans.


Eerder dat deze remark kansloos is........maar ok, dochterlief speelt fortnite dus de launcher was hier al aanwezig, leuk spel om toe te voegen dus bedankt voor het melden
avatar van Echo
Door Echo (113 reacties) op 16-12-2018 19:05
( PM )
Bedankt!
avatar van MarkD
Door MarkD (354 reacties) op 16-12-2018 22:28
( PM )
Quote:
oh vet, komt mooi uit, stond op mijn wanted list maar voor dat geldkan ik nu dan een andere titel binnentrekken.

Edit: uhh niet via steam dus kansloos. Dan haal ik hem wel via steam, wegwezen met die kansloze zooi. Beetje jammer en gemiste kans.


Ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte voelt bij dit soort comments?

Voor dit soort pannenkoeken is GRATIS nog steeds te duur omdat het van de “verkeerde” source komt.

Ongelooflijk triest.
avatar van BeWanno
Door BeWanno (341 reacties) op 16-12-2018 23:51
( PM )
Heb net een game laptop gekocht. Dus komt goed uit om voor het eerst naar de originele Sims weer op pc te spelen
avatar van TheWARRIOR
Door TheWARRIOR (9 reacties) op 18-12-2018 22:28
( PM )
Quote:
Alleen lastig dat je niet kunt zien welke games je op je account hebt (zoals bij Steam. Gog e.d.).

Onder 'store' kan je op 'library' klikken, dan zie je welke games je hebt. Bij mij staat er nu deze game en fortnite. Ook gelijk even gekoppeld aan PS account.

Quote:
[..]
Ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte voelt bij dit soort comments?
Voor dit soort pannenkoeken is GRATIS nog steeds te duur omdat het van de “verkeerde” source komt.
Ongelooflijk triest.

Nee. Noteren dat hij het liever op steam heeft zou een ding zijn, maar het zelfs kansloze zooi noemen omdat het niet op de gewenste launcher gratis weggegeven wordt, is.....
Overigens de launcher is in elk geval prettiger in gebruik dan die van Uplay en Origin, zover ik het tot nog toe bekeken heb. Alleen steam en gog zijn wel beter nog. Maar goed FREE STUFF PEOPLE! ALWAYS GOOD...
Quote:
oh vet, komt mooi uit, stond op mijn wanted list maar voor dat geldkan ik nu dan een andere titel binnentrekken.
Edit: uhh niet via steam dus kansloos. Dan haal ik hem wel via steam, wegwezen met die kansloze zooi. Beetje jammer en gemiste kans.

ah! ah! ah! ah! (klik)
avatar van Jumpman
Door Jumpman (472 reacties) op 19-12-2018 23:41
( PM )
Bedankt!