Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

LEGO Lord of the Rings (PC) gratis

Vanaf nu kun je de komende 47 uur de game LEGO® Lord of the Rings voor de PC gratis downloaden! Je krijgt een steam key om de game te kunnen downloaden.



Bedankt voor het melden: GamingCows, Berends, Kingmartini en Nodfanatic

Laatste reacties

avatar van MarkD
Door MarkD (303 reacties) op 20-12-2018 20:42
( PM )
Waarom niet op de Epic store?? Boycotten deze troep!!

avatar van Tan-chanNL
Door Tan-chanNL (45 reacties) op 20-12-2018 22:39
( PM )
Bedankt!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8117 reacties) op 20-12-2018 22:56
( PM )
Goede tip; altijd leuk die Lego games; deze heb ik (helaas) al op Steam.
avatar van Armor
Door Armor (42 reacties) op 20-12-2018 23:36
( PM )
Lekker hoor
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (128 reacties) op 20-12-2018 23:43
( PM )
nou nou
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (297 reacties) op 21-12-2018 06:29
( PM )
Quote:
Waarom niet op de Epic store?? Boycotten deze troep!!



Boycotten die epic store bedoel je. Die is gewoon overbodig.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1713 reacties) op 21-12-2018 08:46
( PM )
Quote:
[..]
Boycotten die epic store bedoel je. Die is gewoon overbodig.

Als ik als ontwikkelaar kan kiezen om 30% van m'n inkomsten aan een store over te dragen, of 12%, dan zou ik het wel weten. Dus ja, kut voor ons als gamers, maar best begrijpelijk vanuit de developers.
Thanks voor de tip, maar heb hem zelf ook al. Leuke games :)
avatar van MarkD
Door MarkD (303 reacties) op 21-12-2018 20:04
( PM )
Quote:
[..]


Boycotten die epic store bedoel je. Die is gewoon overbodig.


Sommige mensen vinden het niet erg dat hun huis stoffig is. Zij vinden de swiffer overbodig.

Ieder zn ding.

Spoiler warning: mijn post was sarcastisch. Dit is natuurlijk een super actie. Al is het de PVV die gratis games weggeeft; gratis is een goeie deal.
avatar van Moekefoek
Door Moekefoek (300 reacties) op 22-12-2018 11:17
( PM )
Quote:
[..]


Sommige mensen vinden het niet erg dat hun huis stoffig is. Zij vinden de swiffer overbodig.

Ieder zn ding.

Spoiler warning: mijn post was sarcastisch. Dit is natuurlijk een super actie. Al is het de PVV die gratis games weggeeft; gratis is een goeie deal.


Groenlinks zul je bedoelen.
avatar van Stefanfjk
Door Stefanfjk (1459 reacties) op 23-12-2018 09:53
( PM )
Dank voor de tip!
avatar van Swizard
Door Swizard (782 reacties) op 24-12-2018 10:03
( PM )
Quote:
[..]

Als ik als ontwikkelaar kan kiezen om 30% van m'n inkomsten aan een store over te dragen, of 12%, dan zou ik het wel weten. Dus ja, kut voor ons als gamers, maar best begrijpelijk vanuit de developers.
Thanks voor de tip, maar heb hem zelf ook al. Leuke games :)

Elk bedrijf eindigt hetzelfde, 100% zeker dat epic als het aan zou slaan omhoog zou gaan