Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Vandaag en morgen 7,5% korting bij YGZ.nl (Yourgamezone)

Vandaag en morgen krijg je bij YGZ.nl (voorheen Yourgamezone) 7.5% korting op alles. Wat moet je doen? Gebruik de code EINDEJAARSKORTING2019 bij het afrekenen en de korting wordt toegepast op je winkelmandje.

Actievoorwaarden: Deze actie kan niet met terugwerkende kracht worden gebruikt en werkt niet met andere codes.

Laatste reacties

avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (25206 reacties) op 31-12-2018 09:42
( PM )
Eerste die roept: 'PRIJZEN ZIJN VERHOOGD! KORTINGSCODE HAALT NIETS UIT! GROM GROM GROM!'

Nu dat uit de weg is en niet elke 3 posts herhaald hoeft te worden, er zijn veel pre-orders die het laagste geprijsd in de lijsten staan via YGZ.nl, waaronder New Super Mario Bros. U Deluxe waar je de code nog een keer overheen kan gooien. Vrolijk kerstfeest.
avatar van Lioness
Door Lioness (60 reacties) op 31-12-2018 09:47
( PM )
Hmm had 28 december Kingdom hearts gereserveerd bij ygz. Kon dus beter nog even wachten
avatar van Malistix
Door Malistix (1105 reacties) op 31-12-2018 09:49
( PM )
Kingdom hearts voor xbox gereserveerd
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8773 reacties) op 31-12-2018 10:04
( PM )
Quote:
Hmm had 28 december Kingdom hearts gereserveerd bij ygz. Kon dus beter nog even wachten


Reservering kan je uiteindelijk gewoon annuleren.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (169 reacties) op 31-12-2018 10:15
( PM )
website ligt plat?
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6801 reacties) op 31-12-2018 10:18
( PM )
Wehkamp is duur, verzendkosten wtf
avatar van Banketbakkerij
Door Banketbakkerij (296 reacties) op 31-12-2018 10:50
( PM )
Net een bestelling geplaatst en nu pas dit bericht gelezen. Ging maar om een tientje achja.
avatar van Iikkee
Door Iikkee (75 reacties) op 31-12-2018 10:58
( PM )
Quote:
Kingdom hearts voor xbox gereserveerd


Krijg je dan wel de NL uitgave of bijv. een United Arab Emirates versie?
avatar van Obleon
Door Obleon (2187 reacties) op 31-12-2018 11:05
( PM )
Quote:
[..]


Krijg je dan wel de NL uitgave of bijv. een United Arab Emirates versie?


Dat word aangegeven sinds een tijdje terug als ik me niet vergis
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1821 reacties) op 31-12-2018 11:26
( PM )
Toch maar Kingdom Hearts 3 gehaald, en zag ook dat Sphinx and the Cursed Mummy een remake krijgt voor de Switch, dus tja, voor €25 - 7,5% pik ik die ook nog wel mee
avatar van M-iichel
Door M-iichel (267 reacties) op 31-12-2018 12:13
( PM )
Quote:
Eerste die roept: 'PRIJZEN ZIJN VERHOOGD! KORTINGSCODE HAALT NIETS UIT! GROM GROM GROM!'



toch ga ik het zeggen over de Spyro Reignited collectie hoor van 28 naar 40....
avatar van Valuna
Door Valuna (239 reacties) op 31-12-2018 13:03
( PM )
Is er geen optie om het in de winkel af te halen? Op dag van release ben ik toevallig in de buurt van een van de winkels en dan is er nog die verzending die vaak wel wat langer duurt tegenwoordig. Dan heb ik het spel direct.
avatar van Darkninja22
Door Darkninja22 (76 reacties) op 31-12-2018 13:15
( PM )
Kingdom hearts 3 gereserveer op 30 december, die ben ik nu aan het annuleren zodat ik het met deze code kan halen.
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5268 reacties) op 31-12-2018 14:28
( PM )
Rage 2 Deluxe Edition (PS4) besteld
avatar van Care
Door Care (22408 reacties) op 31-12-2018 14:37
( PM )
Quote:
Is er geen optie om het in de winkel af te halen? Op dag van release ben ik toevallig in de buurt van een van de winkels en dan is er nog die verzending die vaak wel wat langer duurt tegenwoordig. Dan heb ik het spel direct.

Heeft ygz winkels?
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10100 reacties) op 31-12-2018 14:58
Rol: Administrator
( PM )
Reacties opgeruimd die in de shopsurvey of op het forum horen.
avatar van Multiman77
Door Multiman77 (164 reacties) op 31-12-2018 18:58
( PM )
Quote:
[..]


toch ga ik het zeggen over de Spyro Reignited collectie hoor van 28 naar 40....


Die was mij ook al opgevallen. Een van de weinige op mijn wensenlijst.
avatar van Zidane007nl
Door Zidane007nl (233 reacties) op 31-12-2018 19:42
( PM )
Toch maar Kingdom Hearts III gereserveerd.
avatar van Doc81
Door Doc81 (132 reacties) op 01-01-2019 02:41
( PM )
nes retro adapter gehaald om ff te kijken als ik met mijn ps4 controller oude classics kan spelen zoals mario, ninja gaiden, zelda, double dragon etc etc, ben benieuwd hoeveel ms het scheelt en tot waar het bereik is. toch nog een kleine 2 euries ervan af. tis ff wat anders dan normaal games kopen.
avatar van Toonybee
Door Toonybee (148 reacties) op 01-01-2019 14:05
( PM )
WTF ik denk zal eens kijken naar COD BO 4. 74 euro bij YGZ!!! Het dubbele van anderen...
avatar van EPMD
Door EPMD (5703 reacties) op 01-01-2019 16:28
( PM )
Toch maar RE2 bij YGZ besteld.
1e aankoop van het jaar
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10100 reacties) op 01-01-2019 16:54
Rol: Administrator
( PM )
New super Mario bros maar vast in de preorder gezet:)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19882 reacties) op 01-01-2019 19:19
( PM )
Shenmue I en II remasters gehaald voor 17 euro.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6801 reacties) op 01-01-2019 19:33
( PM )
Quote:
Old super Mario bros in a new jacket maar vast in de preorder gezet:)

Fixed
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10100 reacties) op 01-01-2019 20:59
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
[..]

Fixed


Ik heb geen Wii U en de kids hier hebben nu de leeftijd om dit te spelen, dus prima deal :)
avatar van Darkninja22
Door Darkninja22 (76 reacties) op 02-01-2019 14:12
( PM )
Kingdom hearts 3 gereserveerd voor 43,95!
avatar van Daxy
Door Daxy (78 reacties) op 02-01-2019 18:12
( PM )
Ah, jammer. Net gemist. Was gisteren nog aan het bijkomen
avatar van RjPm1983
Door RjPm1983 (192 reacties) op 02-01-2019 22:10
( PM )
re2 remake en devil may cry 5 bestelt
avatar van Jordydenhartog
Door Jordydenhartog (60 reacties) op 04-01-2019 14:14
( PM )
Jammer dat ik deze gemist heb. Ik wilde RE2 en KH3 bestellen.