Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Winner's Circle: 14 jarig bestaansprijsvraag, goodieweekenden

Voor we het jaar uitvliegen, maken we nog even bekend wie de winnaars zijn van onze 14-jarig jubileumprijsvraag! Daarnaast hebben jullie nog enkele goodievrijdagwinnaars tegoed. Het is duidelijk dat er in ieder geval nog heeeel wat games op onze wenslijstjes staan. Populair zijn onder andere Super Smash Bros Melee, Red Dead Redemption 2 en Spider-Man.

De winnaars zijn geworden:

Winnaars Budgetgaming Jubileum prijsvraag
Beatstruck -> en wilde graag Hitman 2
Cypher XCII -> en wilde graag Super Smash Bros: Ultimate
Aceje -> en wilde graag Spider-Man




Goodieweekend winnaars
Verder maakte je in december ook nog kans op prijzen tijdens de goodieweekendprijsvragen! Voor we 2019 in vliegen, maken we ook nog bekend wie er vanuit hier nog een extra cadeautje onder de kerstboom krijgt.

Winnaar Steep goodies
ElCheapo




Winnaar The Division Feestdag Survival pakket
Blaxtard




Winnaar Assassins Creed Origins (h)(g)oodiepakket
Dommel50




Tot slot
Bedankt iedereen voor het meedoen bij onze laatste prijsvraag van het jaar! Gefeliciteerd ook alle winnaars zo aan het uiteinde van het jaar! Heb je niet gewonnen? Dan niet getreurd, want ongetwijfeld dat er weer heel wat prijsvragen aan zitten te komen in 2019. Eens kijken wat voor moois komend jaar ons allemaal zal gaan brengen!

Laatste reacties

avatar van Aceje
Door Aceje (225 reacties) op 31-12-2018 11:36
( PM )
Wow ik heb wat gewonnen ?! Hartstikke bedankt BG aangezien dit de 1ste keer in me leven is dat ik iets win!
avatar van Notmegalodon
Door Notmegalodon (152 reacties) op 31-12-2018 11:37
( PM )
Gefeliciteerd winnaars en hiep hiep hoera voor budgetgames!
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1440 reacties) op 31-12-2018 11:39
( PM )
Holy shit! Te gek!!!! Dankjewel budgetgaming!
avatar van Dommel50
Door Dommel50 (1026 reacties) op 31-12-2018 11:43
( PM )
Toppie.
Prima manier om dit jaar af te sluiten.

Iedereen fijne jaarwisseling
avatar van DeX97
Door DeX97 (485 reacties) op 31-12-2018 11:43
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1084 reacties) op 31-12-2018 11:43
( PM )
Congratulations to all
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24254 reacties) op 31-12-2018 11:44
( PM )
Gefeliciteerd winnaars. Iedereen een fijne jaarwisseling.
avatar van GrimoireHunter
Door GrimoireHunter (99 reacties) op 31-12-2018 11:46
( PM )
Super Smash Bros: Ultimate* lijkt mij?

Verder gefeliciteerd aan de winnaars!
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3053 reacties) op 31-12-2018 11:50
( PM )
Gefeliciteerd winnaars en iedereen een fijn uiteinde
avatar van Wedlock
Door Wedlock (599 reacties) op 31-12-2018 12:00
( PM )
gefeliciteerd allemaal!!
en iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8117 reacties) op 31-12-2018 12:05
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
(inlcusief ikzelf als winnaar van het Steep goodies pakket)

En iedereen een hele gezellige jaarwisseling!
Een voorspoedig 2019!
avatar van Valuna
Door Valuna (232 reacties) op 31-12-2018 12:26
( PM )
Gefeliciteeerd allemaal!
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8635 reacties) op 31-12-2018 12:38
( PM )
Er is wederom een fout gemaakt. Ik heb namelijk wr niets gewonnen.
avatar van DjuntzUntz
Door DjuntzUntz (91 reacties) op 31-12-2018 12:38
( PM )
gefeliciteerd allemaal!
avatar van Gradon
Door Gradon (2387 reacties) op 31-12-2018 12:41
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Maico
Door Maico (45 reacties) op 31-12-2018 12:45
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Caeser
Door Caeser (1748 reacties) op 31-12-2018 12:48
( PM )
Gefeliciteerd BG en de winnaars!
avatar van King Bowser
Door King Bowser (13002 reacties) op 31-12-2018 12:57
( PM )
Quote:
Wow ik heb wat gewonnen ?!

Nee hihihi, ze maakten maar een grapje. Ja, anders staat je naam er niet toch, knijp even in je arm, wrijf even in je ogen, lees het dertig keer hardop voor Kom tot het besef haha. Je hebt wat gewonnen!

Van harte gefeliciteerd aan de winnaars! Veel plezier met jullie awesome prijzen. En als jullie uitgekeken zijn op de prijs, geef hem dan maar aan mij
avatar van Armor
Door Armor (42 reacties) op 31-12-2018 13:04
( PM )
Van harte
avatar van Baris
Door Baris (1144 reacties) op 31-12-2018 13:30
( PM )
Gefeliciteerd winnaars :)
avatar van Darynn
Door Darynn (385 reacties) op 31-12-2018 13:45
( PM )
Gefeliciteerd :)
avatar van DKUp
Door DKUp (85 reacties) op 31-12-2018 13:50
( PM )
Gefeliciteerd !
avatar van Josplays
Door Josplays (396 reacties) op 31-12-2018 13:53
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! En veel plezier met de games!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24254 reacties) op 31-12-2018 13:54
( PM )
Quote:
Nee hihihi, ze maakten maar een grapje. Ja, anders staat je naam er niet toch, knijp even in je arm, wrijf even in je ogen, lees het dertig keer hardop voor Kom tot het besef haha. Je hebt wat gewonnen!

Ik wrijf altijd nog een paar keer in mijn ogen als ik niet heb gewonnen. Maar dat komt dan door de droge lucht rond mijn PC dat er zoveel tranen in mijn ogen staan.
avatar van Akashii
Door Akashii (436 reacties) op 31-12-2018 14:00
( PM )
Gefeliciteerd winnaars en voor iedereen een fijne jaarwisseling.
avatar van Psychopill
Door Psychopill (71 reacties) op 31-12-2018 14:28
( PM )
Gefeliciteerd alle winnaars! Dat we allemaal veel games mogen uitspelen in 2019.
avatar van Superdarkknight
Door Superdarkknight (46 reacties) op 31-12-2018 14:31
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! Dan word ik volgend jaar wel lid van de budgetgaming winnaars groep
avatar van Beatstruck
Door Beatstruck (137 reacties) op 31-12-2018 14:31
( PM )
Wat een leuke verrassing om het jaar te sluiten! Bedankt BG!
avatar van Remedy
Door Remedy (649 reacties) op 31-12-2018 14:42
( PM )
Gefeliciteerd allen. Nou dat is mooi Aceje, ik gun het je 200%. Mooi iets om het jaar af te sluiten :)
avatar van URL
Door URL (375 reacties) op 31-12-2018 14:50
( PM )
Leuk :) proficiat aan de winnaars!
avatar van Mmaaarrtt
Door Mmaaarrtt (42 reacties) op 31-12-2018 14:53
( PM )
Quote:
Wow ik heb wat gewonnen ?! Hartstikke bedankt BG aangezien dit de 1ste keer in me leven is dat ik iets win!


Nice gefeliciteerd!
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (774 reacties) op 31-12-2018 15:15
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! En allen een hele fijne jaarwisseling!
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (363 reacties) op 31-12-2018 15:22
( PM )
Gefeliciteerd aan allen winnaars!
avatar van SillySly
Door SillySly (71 reacties) op 31-12-2018 15:56
( PM )
Gefeliciteerd winnaars! Tot volgend jaar
avatar van Dandanna
Door Dandanna (171 reacties) op 31-12-2018 16:09
( PM )
Congratz allemaal en vooral enjoy!
avatar van Mave XI
Door Mave XI (76 reacties) op 31-12-2018 17:40
( PM )
Wilde veel mensen Super Smash Bros Melee??..
avatar van R.D.
Door R.D. (128 reacties) op 31-12-2018 18:18
( PM )
Gefeliciteerd 2019 zijn er weer nieuwe kansen
avatar van THoefnagels
Door THoefnagels (30 reacties) op 31-12-2018 19:12
( PM )
Iedereen alvast de beste wensen en veel gameplezier in 2019!!
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (132 reacties) op 31-12-2018 19:13
( PM )
Yeah! thanks! en allemaal de beste wensen!
avatar van Gr1542
Door Gr1542 (137 reacties) op 31-12-2018 20:09
( PM )
Winnaars gefeliciteerd en iedereen alvast de beste wensen.
avatar van Khalen
Door Khalen (20 reacties) op 31-12-2018 21:33
( PM )
Gefeliciteerd allemaal! Op naar een gelukkig en gezond Nieuwjaar!
avatar van Doc81
Door Doc81 (104 reacties) op 01-01-2019 00:07
( PM )
he wat jammer nou dat ik er niet bij de winnaars ben, maar ja geeft niet in elk geval mijn felicitatie aan de winnaars. maak er wat goed van alle komende dagen.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (13002 reacties) op 01-01-2019 01:01
( PM )
Quote:
[..]

Ik wrijf altijd nog een paar keer in mijn ogen als ik niet heb gewonnen. Maar dat komt dan door de droge lucht rond mijn PC dat er zoveel tranen in mijn ogen staan.

Ik wrijf ook zeker altijd nog een paar keer in mijn ogen als ik niet heb gewonnen. Maar dat is omdat ik de tranen wil verbergen voor anderen. Dan zeg ik meestal iets als ''nee, natuurlijk huil ik niet. Ik heb een haartje in mijn oog'' of ''ik prikte net in mijn oog, vind je het gek dat ik nu even in mijn ogen wrijf''.
avatar van EPMD
Door EPMD (5648 reacties) op 01-01-2019 17:02
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van TW333331
Door TW333331 (48 reacties) op 01-01-2019 17:39
( PM )
geen idee hoe je dit online doet
avatar van MJB
Door MJB (3149 reacties) op 02-01-2019 10:54
( PM )
Gefeliciteerd allemaal!.
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (116 reacties) op 02-01-2019 12:16
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Ricardo_verhees
Door Ricardo_verhees (87 reacties) op 02-01-2019 20:30
( PM )
He jammer. Weer niet. Volgende keer beter
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (586 reacties) op 05-01-2019 06:00
( PM )
Gefeliciteerd allemaal.
avatar van Johantopper
Door Johantopper (509 reacties) op 05-01-2019 16:59
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Ginryuu