Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De eerste games van 2019: New Super Mario Deluxe, Tales

Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en het wordt alweer tijd om de welkomstballonnen uit de kast te trekken! Deze week verschijnen namelijk de aller eerste games van 2019 in de winkels. Toegegeven, het zijn er nog niet veel, maar het zijn zeker leuke titels.

Nintendo fans kunnen deze week ruimte maken voor New Super Mario Bros U Deluxe, een compilatie van New Super Mario Bros U and New Luigi U. Een prima pakket om de nodige tijd mee te vermaken. Verder komt er nog n titel uit en dat is de Definitive Edition van Tales of Vesperia! Kortom, het zijn niet veel titels deze week, weinig nieuws, maar het is wel n van de weken waarin de meeste titels uitkomen voor de Switch, ha! Een goed begin van het jaar voor de Switch, zit er iets voor jou bij deze week, of ben je nog druk bezig je backlog weg te werken?

Switch
New Super Mario Bros. U Deluxe
Tales of Vesperia: Definitive Edition
Tales of Vesperia: Definitive Edition Premium Edition

PS4
Tales of Vesperia: Definitive Edition
Tales of Vesperia: Definitive Edition Premium Edition

Xbox One
Tales of Vesperia: Definitive Edition
Tales of Vesperia: Definitive Edition Premium Edition

Laatste reacties

avatar van BlaBlaBla
Door BlaBlaBla (410 reacties) op 07-01-2019 08:20
( PM )
Tales of Vesperia Def Ed!
Zoooo'n zin om die game weer eens te spelen na al die jaren.:
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6605 reacties) op 07-01-2019 08:44
( PM )
Old Super Mario bros in a new jacket U Deluxe voor mij. Kom maar op met die sms gamemania.
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1439 reacties) op 07-01-2019 08:49
( PM )
Yesss, New Super Mario voor mij! Laatst met een kortingscode via Wehkamp gepreorderd voor 42,50
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1595 reacties) op 07-01-2019 09:29
( PM )
Erg jammer dat Tales of Vesperia een day one patch heeft, in tegenstelling tot het origineel. Na twee ports zou je toch mogen verwachten dat de bugs eruit zijn tegen dat het uitkomt.
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3846 reacties) op 07-01-2019 09:41
( PM )
Tales of Vesperia voor de Switch!
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3239 reacties) op 07-01-2019 10:27
( PM )
Goede week , meer dan Tales heb je niet nodig ;).
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (366 reacties) op 07-01-2019 11:11
( PM )
Tales heb ik al een tijdje geleden gereserveerd, dus die komt sowieso binnen.
Mario U heb ik toentertijd al op de Wii U uitgespeeld maar nu wil mn vriendin hem heel graag samen op de Switch spelen dus ik denk dat die er ook maar komt xD
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1083 reacties) op 07-01-2019 12:05
( PM )
Tales of Vesperia: Definitive Edition Premium Edition PS4
avatar van VenusQueenEJ
Door VenusQueenEJ (702 reacties) op 07-01-2019 12:21
( PM )
Waarschijnlijk beide games. Voor nu alleen nog New Super Mario Bros. U gereserveerd, maar ik hoor zoveel goeds over Tales of Vesperia (en de speelstijl lijkt me wel te liggen) dat die vast ook nog gekocht gaat worden in de komende weken.
avatar van DKUp
Door DKUp (79 reacties) op 07-01-2019 15:00
( PM )
New Super Mario Bros U Deluxe misschien wel kopen als ik klaar ben met Donkey Kong Country Tropical Freeze. Ik vind de Wii U-ports geen straf in de rustige weken/maanden en ik heb de Wii U overgeslagen
Alleen de New Super Mario Bros DS-versie gespeeld en de andere delen van deze serie niet.
avatar van Yue
Door Yue (1683 reacties) op 07-01-2019 15:33
( PM )
Ik had Tales of Vesperia nog in de pre-order staan; voor 37.50 zal het best een prima spel zijn
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24178 reacties) op 07-01-2019 15:38
( PM )
Quote:
Old Super Mario bros in a new jacket U Deluxe voor mij. Kom maar op met die sms gamemania.

Was toch 'Not so New Super Mario Bros Fak U give us money' editie?
avatar van Ginryuu
Door Ginryuu (8757 reacties) op 07-01-2019 16:04
( PM )
Meh, heb al op de WiiU...............
avatar van Jordydenhartog
Door Jordydenhartog (60 reacties) op 07-01-2019 16:13
( PM )
Nein, niets erbij deze week. Still waiting for Kingdom Hearts III en Resident Evil 2
avatar van Slappehap
Door Slappehap (1 reacties) op 07-01-2019 16:20
( PM )
Tales Of series is al jaren mijn to go to Jrpg series, ook deze gaan we zeker (nog een keer) spelen.
avatar van SillySly
Door SillySly (69 reacties) op 07-01-2019 17:09
( PM )
Voor het eerst Vesperia spelen. Zo blij dat deze eindelijk op playstation komt.
avatar van Shatish_s
Door Shatish_s (67 reacties) op 07-01-2019 17:12
( PM )
Tales of vesperia voor de switch. Kan niet wachten.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1711 reacties) op 07-01-2019 17:46
( PM )
Tales of Vesperia op de Switch, deze game roept er gewoon om ^^
avatar van Cyborgftw
Door Cyborgftw (6 reacties) op 07-01-2019 19:11
( PM )
New Super Mario Bros. U Deluxe voor de Switch.
avatar van Joranflamman
Door Joranflamman (128 reacties) op 07-01-2019 19:25
( PM )
Mario is wel een goeie hoor
avatar van Mave XI
Door Mave XI (76 reacties) op 07-01-2019 23:17
( PM )
New super mario met codes bij wehkamp voor 37,50
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1910 reacties) op 08-01-2019 00:16
( PM )
Quote:
Mario U heb ik toentertijd al op de Wii U uitgespeeld maar nu wil mn vriendin hem heel graag samen op de Switch spelen dus ik denk dat die er ook maar komt xD


Precies waarom die ook hier in huis komt weer. En ik had Luigi U niet gespeeld dus dat is ook nog leuk.

Quote:
Yesss, New Super Mario voor mij! Laatst met een kortingscode via Wehkamp gepreorderd voor 42,50


En ook vanwege deze prijs bij Wehkamp inderdaad
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2141 reacties) op 08-01-2019 00:22
( PM )
Tof meer wii u games op me switch.
Er is een rede dat ik die schijt console heb verkocht
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24178 reacties) op 08-01-2019 07:56
( PM )
Quote:
Precies waarom die ook hier in huis komt weer. En ik had Luigi U niet gespeeld dus dat is ook nog leuk.

Na de besturing van Luigi vond ik het spel toch een stuk minder leuk. Hij speelt nog glibberiger dan een paling ingevet met olijfolie in een emmer met snot.
avatar van Soninlaw
Door Soninlaw (272 reacties) op 08-01-2019 09:32
( PM )
Mooi... Nu kan de nieuwe generatie gamers ook eens de beste Tales of game gaan spelen!
avatar van Meliodas
Door Meliodas (32 reacties) op 08-01-2019 10:44
( PM )
Tales of Vesparia ziet er goed uit.

Vraagje, als ik ni no kuni 2 mooi vond, vind ik deze dan ook mooi?

En de graphics op de switch. Zijn die goed? Niet dat het zo'n Ys 8 gevalletje is?
avatar van Marty84
Door Marty84 (1027 reacties) op 08-01-2019 18:14
( PM )
Tales of Vesperia is vandaag al verzonden door YGZ
avatar van Ronburgundy2606
Door Ronburgundy2606 (231 reacties) op 10-01-2019 10:27
( PM )
Quote:
Mooi... Nu kan de nieuwe generatie gamers ook eens de beste Tales of game gaan spelen!

Komt Tales of Symphonia ook uit voor de nieuwe generatie dan?
avatar van Tohu71
Door Tohu71 (287 reacties) op 10-01-2019 11:30
( PM )
Yes tales of versperia premium edition voor mij!