Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Thimbleweed Park (PC) gratis

Vanaf nu kun je de game Thimbleweed Park voor de PC gratis downloaden vanuit de Epic Games Store. Dit is een klassieke point-and-click adventure, precies zoals die eind jaren 80 werden gemaakt en zo speelt en ziet de game er ook uit.



Bedankt voor het melden: Darky_79

Laatste reacties

avatar van MrFit
Door MrFit (625 reacties) op 22-02-2019 09:23
( PM )
Top zeg. Stond al een jaartje ofzo op mijn wishlist. Van de makers van Monkey Island. De graphics weerhielden mij vooralsnog deze game te kopen. Maar gratis... Bedankt voor de tip.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1959 reacties) op 22-02-2019 09:37
( PM )
Nice, bedankt voor de reminder!
avatar van Wedlock
Door Wedlock (627 reacties) op 22-02-2019 09:39
( PM )
qua graphics lijkt het net Leisure Suite Larry ;p
avatar van Jdw89
Door Jdw89 (80 reacties) op 22-02-2019 12:45
( PM )
Zou die op de Switch nu ook goedkoper worden?
avatar van Transfolmer™
Door Transfolmer™ (67 reacties) op 22-02-2019 12:50
( PM )
De switch variant was laatst al in de aanbieding 😊
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 22-02-2019 13:10
( PM )
Quote:
qua graphics lijkt het net Leisure Suite Larry ;p


Je hebt duidelijk geen LSL gespeeld, dit ziet er uit zoals bijvoorbeeld Maniac Mansion.

Erg vermakelijk spel, dat het nu gratis aangeboden wordt vind ik wel bijzonder. Stiekem hoop ik op een nieuwe game van (o.a.) Ron Gilbert.
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 22-02-2019 13:11
( PM )
Quote:
Zou die op de Switch nu ook goedkoper worden?


Die was al behoorlijk goedkoop toch? (Als digitale versie dan, de fysieke uitgave ligt wat lastiger)
avatar van DutchBiker
Door DutchBiker (34 reacties) op 22-02-2019 16:44
( PM )
Leuk! Die stond al even op mijn wishlist.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8627 reacties) op 22-02-2019 18:00
( PM )
Bedankt voor het melden; meteen even gratis 'gekocht'
avatar van Sebastien
Door Sebastien (378 reacties) op 22-02-2019 18:01
( PM )
Quote:
De switch variant was laatst al in de aanbieding 😊

Wanneer was dat dan? Ik zat er ook op te wachten
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 22-02-2019 20:57
( PM )
Quote:
[..]

Wanneer was dat dan? Ik zat er ook op te wachten

Volgens mij was dat echt al even geleden, zit er ook al tijdje op te asen. Tumblestone en Tumbleseed wel vaak zat gezien laatste tijd.

Sowieso ook maar even toegevoegd op Epic, kleine moeite
avatar van Wedlock
Door Wedlock (627 reacties) op 23-02-2019 01:25
( PM )
Quote:
[..]
Je hebt duidelijk geen LSL gespeeld


come on dude, it was a long time ago.
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 23-02-2019 07:59
( PM )
Quote:
[..]


come on dude, it was a long time ago.


Don't take it so seriously dude ;)
Excuses als je je aangevallen voelde.

De eerste LSL zagen er niet alleen grafisch heel anders uit, je kon er ook niet zo eenvoudig voorgekauwde commando's kiezen. (Wat overigens tot zeker in deel 7 ook nog steeds niet zo was als bij de SCUMM games)

Zelf vind ik het daardoor totaal niet te vergelijken, nou ja het zijn beide adventure games maar daar houdt het wel een beetje op vind ik :)

Misschien leuk als je de oude adventures nog eens opnieuw speelt met SCUMM. :)
avatar van LamerDeluxe
Door LamerDeluxe (46 reacties) op 23-02-2019 11:42
( PM )
Ik heb de Steam versie helemaal uitgespeeld. Een aanrader, echt in de stijl van de oude LucasArts games.

Vergeet niet in de settings de referenties naar de oude games aan te zetten, daar kwam ik pas achter nadat ik hem al uit had gespeeld.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 23-02-2019 11:46
( PM )
Quote:
Ik heb de Steam versie helemaal uitgespeeld. Een aanrader, echt in de stijl van de oude LucasArts games.

Vergeet niet in de settings de referenties naar de oude games aan te zetten, daar kwam ik pas achter nadat ik hem al uit had gespeeld.

Naar welke oude games wordt oa verwezen? Heb alleen Larry en King's Quest gespeeld qua point en click
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 23-02-2019 12:59
( PM )
Quote:
[..]

Naar welke oude games wordt oa verwezen? Heb alleen Larry en King's Quest gespeeld


Veelal naar Lucas arts games, maar ook wel wat links naar Sierra games, maar meer algemene opmerkingen.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 23-02-2019 13:47
( PM )
Quote:
[..]


Veelal naar Lucas arts games, maar ook wel wat links naar Sierra games, maar meer algemene opmerkingen.

Ok, thanks. Dan zet ik het wel aan denk ik.
avatar van Doc81
Door Doc81 (189 reacties) op 23-02-2019 19:28
( PM )
got it
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 23-02-2019 19:52
( PM )
Quote:
[..]

Ok, thanks. Dan zet ik het wel aan denk ik.


En vergeet niet je voorkeur in te stellen voor of je het wc papier naar voren of achteren wilt op de rol, zeer belangrijke optie!
avatar van Mats313
Door Mats313 (120 reacties) op 23-02-2019 19:58
( PM )
Hey nog geen geklaag over de Epic Launcher, fijn! Toch al een leuke library gratis opgebouwd.
avatar van Thornado78
Door Thornado78 (93 reacties) op 23-02-2019 20:21
( PM )
Heb ik hem nu dubbel: Steam en epic
avatar van Wedlock
Door Wedlock (627 reacties) op 23-02-2019 22:57
( PM )
Quote:
[..]

De eerste LSL zagen er niet alleen grafisch heel anders uit, je kon er ook niet zo eenvoudig voorgekauwde commando's kiezen. (Wat overigens tot zeker in deel 7 ook nog steeds niet zo was als bij de SCUMM games)

Zelf vind ik het daardoor totaal niet te vergelijken, nou ja het zijn beide adventure games maar daar houdt het wel een beetje op vind ik :)

Misschien leuk als je de oude adventures nog eens opnieuw speelt met SCUMM. :)


de graphic stijl komt mee heel bekend voor. kan het alleen niet echt plaatsen.

Heb vroeger veel day of the tentacle gespeeld, maar dat is toch weer anders.

avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (344 reacties) op 24-02-2019 04:16
( PM )
hmm aangezien ik dit soort adventures vet vond en nog steeds vind maar ff geclaimed….
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 24-02-2019 11:19
( PM )
Quote:
[..]
En vergeet niet je voorkeur in te stellen voor of je het wc papier naar voren of achteren wilt op de rol, zeer belangrijke optie!

Kan dat?
avatar van Thornado78
Door Thornado78 (93 reacties) op 24-02-2019 16:31
( PM )
Quote:
[..]

Kan dat?

Yup, was bijna een rel over tijdens de ontwikkeling :)
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 25-02-2019 13:59
( PM )
Quote:
[..]

Yup, was bijna een rel over tijdens de ontwikkeling :)


Inderdaad, fantastische feature gewoon haha
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 25-02-2019 14:00
( PM )
Quote:
[..]


de graphic stijl komt mee heel bekend voor. kan het alleen niet echt plaatsen.

Heb vroeger veel day of the tentacle gespeeld, maar dat is toch weer anders.



In Day of the Tentacle had je het wel kunnen zien, aangezien dit deel 2 is van Maniac Mansion, en Maniac Mansion ook speelbaar is in Day of the Tentacle :)
avatar van MartZuid
Door MartZuid (9 reacties) op 26-02-2019 08:15
( PM )
Mijn enige spel op Epic. Geïnstalleerd met de launcher en die erna weer afgegooid. Spel werkt ook prima zonder.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 26-02-2019 11:38
( PM )
Quote:
[..]
Inderdaad, fantastische feature gewoon haha

Tof
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28486 reacties) op 26-02-2019 11:41
( PM )
Quote:
Yup, was bijna een rel over tijdens de ontwikkeling :)

Snap die rel niet want iedereen weet dat de velletjes van een wc rol van de muur moeten hangen.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 26-02-2019 12:41
( PM )
Exact, gewoon naar voren.
avatar van NHJZ
Door NHJZ (31 reacties) op 27-02-2019 08:08
( PM )
dank u
avatar van Knapejor
Door Knapejor (204 reacties) op 27-02-2019 16:39
( PM )
Quote:
[..]

Snap die rel niet want iedereen weet dat de velletjes van een wc rol van de muur moeten hangen.


Vanuit dat oogpunt is de optie dus ook helemaal niet nodig.