Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Anno 1800, World War Z

Een nieuwe week brengt ons nieuwe games en het zijn er aardig wat, zij het de wat kleinere games. Zo komt bijvoorbeeld deze week de real life city sim game My Time at Portia uit. Ook een soort van city sim is World War Z, zij het meer in de vorm van games als Left 4 Dead waar je hordes zombies moet zien te overleven in de stad. Ben je meer van het zelf bouwen van een welvarende stad, dan is het goed om te weten dat Anno 1800 deze week in de winkels ligt. De Deluxe edities zijn allemaal aardig uitverkocht, maar de digitale versie zal via diverse kanalen nog te krijgen zijn. Helaas is de fysieke standaard versie op het laatste moment gecanceld.

Nintendo Switch spelers komen verder de trein niet meer uit met de remaster van Final Fantasy X & X2, vooral deel X was ik toentertijd helemaal verslingerd aan, zeker een mooie game voor onderweg. Tot slot verschijnt ook de speelbare novelle Our World is Ended deze week in de winkels. Zit er iets voor jou bij deze week?

PS4
Ghost Giant (PSVR)
My Time At Portia
Our World Is Ended - Day One Edition
Petoons Party
Truberbrook
Whisper: De komst van Ari
World War Z

HED - Ear Force Recon 70P (Blauw/Wit)
Sony Wireless Dualshock PlayStation 4 Controller V2 (Alpine Green)

Xbox One
My Time At Portia
World War Z

HED - Ear Force Recon 70X (Groen/Wit)

Switch
Final Fantasy X & X2 HD Remaster
My Time At Portia
Our World Is Ended - Day One Edition
Whisper: De komst van Ari

HED - Ear Force Recon 70N (Rood/Zwart)

PC
Anno 1800 - Deluxe Edition
Anno 1800 - Pioneers Edition

Guides
The World of Tom Clancy's the Division - Limited Edition

Blu-Ray
American Animals
Aquaman
Aquaman (2D+3D)
Aquaman (Limited Edition)
Aquaman (4K Ultra HD + 2D + 3D) steelbook
Aquaman (4K Ultra HD)
Das Boot - Seizoen 1
Holmes and Watson
Let The Right One In (10th Anniversary Edition)
Mortal Engines
Night School
Ralph Breaks the Internet

Laatste reacties

avatar van Tremmy
Door Tremmy (505 reacties) op 15-04-2019 08:42
( PM )
World War Z - PS4
avatar van Nickachu
Door Nickachu (790 reacties) op 15-04-2019 08:59
( PM )
Voor mij ook World War Z, hopelijk speelt het zoals Left 4 Dead
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (304 reacties) op 15-04-2019 09:24
( PM )
World war z komt voor mij uit een dode hoek (snap je em :))
Maar de films zien er leuk uit, aquaman en mortal engines
avatar van Quorumz
Door Quorumz (113 reacties) op 15-04-2019 09:43
( PM )
World War Z - X1X pre-ordered ben benieuwd
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3634 reacties) op 15-04-2019 10:59
( PM )
World war z pak ik wel even mee voor die paar euro...
avatar van Josplays
Door Josplays (526 reacties) op 15-04-2019 13:19
( PM )
Had World War Z gepre-ordered voor de PC (goedkopere prijs dan op de Epic Game Store), maar werd gecancelled. Dus helaas skip ik de game voor nu.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (462 reacties) op 15-04-2019 17:25
( PM )
world war z.. maar niet nu, volgende maand pas aangezien ik mortal kombat volgende week ga spelen en deze week nog even de laatste rewards in onrush unlocken en als ik nog zin heb verder met dangerous driving. volgende maand weer een nieuwe game
avatar van ShiftyInc
Door ShiftyInc (68 reacties) op 15-04-2019 17:39
( PM )
Ik was van plan om World War Z te kopen, maar previews van de game zien er niet goed uit, dus wacht wel even. Anno 1800 al in de pocket.
avatar van Why So Serious?
Door Why So Serious? (2915 reacties) op 15-04-2019 18:01
( PM )
World War Z maar besteld bij Wehkamp voor 30 (een beetje korting met Wissel.nl cadeaubonnen). Ik heb wel zin in een co-op zombie shooter en hopelijk net zoals Left 4 Dead. Ook houd het mij even bezig totdat Days Gone komt.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (799 reacties) op 15-04-2019 18:22
( PM )
Ik skip de games van deze week, voorlopig.
avatar van Scourger
Door Scourger (138 reacties) op 15-04-2019 19:32
( PM )
World War Z voor de ps4 (eindelijk weer een left 4 dead variant) en Aquaman 4k3dbluray
avatar van Smeetjuh1990
Door Smeetjuh1990 (51 reacties) op 15-04-2019 21:00
( PM )
Jaaaa eindelijk My time at Portia
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2304 reacties) op 15-04-2019 23:51
( PM )
Voor stardew valley en animal crossing fans!...

Portia schijnt best leuk te zijn.
Ik.wacht nog even af met hoe hij draait op de switch!
avatar van KittieDald
Door KittieDald (238 reacties) op 16-04-2019 15:01
( PM )
Ik zou best graag Final Fantasy X voor de Switch willen halen maar niet voor de prijs waarvoor hij momenteel gaat. Aangezien ik hem al op meerdere consoles heb, kan ik de prijs niet goed praten voor mezelf.
avatar van Zorewin
Door Zorewin (225 reacties) op 16-04-2019 16:50
( PM )
Anno 1800