Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Goodieweekend: Win een AC Odyssey Escape Room ervaring!

Een hele goedendag Budgetgamers! Terwijl het zonnetje schijnt, zouden we bijna vergeten dat met Eerste en Tweede Paasdag we een lekker lang (game)weekend voor de boeg hebben! Hoe lekker is dat! Ook deze week vieren we dit heugelijke feit weer in samenwerking met onze vrienden van Ubisoft. En bij een bijzonder weekend, hoort natuurlijk een bijzondere prijs, of zoals Ubisoft het noemt iets ‘out-of-this-worlds’.

Maak kans op een Assassin’s Creed Odyssey VR Escape Room ervaring, samen met drie vrienden, in Breda!
Deze week maak je namelijk geen kans op een goodiepakket, maar op een ervaring! Vanaf 7 mei opent namelijk in VR Worlds Breda de Assassin’s Creed VR Escape Room ‘Beyond Medusa’s Gate’. De winnaar mag hier, samen met 3 vrienden, heen om deze virtuele escape room te gaan ervaren! Net als elke Escape Room heb je ook bij ‘Beyond Medusa’s Gate’ 60 minuten om te ontsnappen, alleen hebben jullie allemaal VR headsets op en lopen jullie dus als het ware door een Assassin’s Creed wereld heen.

‘Beyond Medusa’s Gate’ speelt zich af in het voormalige Griekenland uit Assassin’s Creed Odyssey. Teams van twee of vier spelers hebben 60 minuten om hun weg uit een Egeïsche kustgrot te vinden. Daar ligt het legendarische schip van de Argonauten klaar om ze op te halen. Om de ontsnapping tot een succes te laten verlopen moeten de spelers zich een weg banen langs raadsels en andere obstakels. Teamwork is hierbij vereist. Bij aanvang kunnen deelnemers hun eigen avatar kiezen en aanpassen met diverse Griekse accessoires. Het doet me een beetje denken aan Hearthstone meets cardgames, maar dan VR meets Escape Rooms, het VR aspect kan een hele nieuwe dimensie bieden aan de Escape Room ervaring.



‘Beyond Medusa’s Gate’7 mei open voor publiek, de winnaar mag 6 mei al naar binnen
Waar de VR Escape Room ‘Beyond Medusa’s Gate’ voor het algemene publiek op 7 mei open gaat, mag de winnaar al op maandag 6 mei de virtuele kamer in duiken. Je zult dus als één van de allereerste deze nieuwe escape room mogen gaan ervaren.
Hoe het verder allemaal precies in zo’n kamer, in zijn werk gaat is nog een mysterie, dat is aan de winnaar met zijn crew om uit te gaan vinden. Maar wat moet je doen om hier kans op te maken?

Plaats hieronder een reactie en je maakt direct kans! Vermeld tevens onderin je bericht of je beschikbaar (ja/nee) bent op 6 mei en in Breda aanwezig kan zijn.

Kun je niet op 6 mei? Dan kan er altijd een andere afspraak worden ingepland, maar het tofste is natuurlijk om het direct voor iedereen te kunnen uitchecken! Weet je verder niet wat te schrijven, vertel dan bijvoorbeeld of je ooit wel eens een escape room hebt gedaan en wat je laatste escape room was. Is het je eerste escape room? Dan is dat natuurlijk ook erg spannend!



Winnaar van vorige week.
Tijdens de goodieweekend van vorige week maakte je kans op de Pioneers Edition van Anno 1800. De winnaar hebben we van de week bekend gemaakt, zodat deze direct aan de slag kon op de dag van release. De winnaar was geworden:

Winnaar Goodieweekend vorige week
DjuntzUntz


Tot Slot
We wensen jullie natuurlijk een ontzettend fijn paasweekend toe en zijn benieuwd welke Budgetgamer we kunnen gaan afvaardigen om de temple van Medusa te gaan betreden, zou jij er klaar voor zijn? We bedanken Ubi Ubi Ubisoft weer voor het beschikbaar stellen van de toffe prijs en wensen jullie zoals elke week weer heul veul succes met de prijsvraag!

Laatste reacties

avatar van Madrigol
Door Madrigol (98 reacties) op 19-04-2019 09:19
( PM )
Goed weekend allemaal!
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (318 reacties) op 19-04-2019 09:21
( PM )
Poar Neemn!
avatar van Ryme
Door Ryme (38 reacties) op 19-04-2019 09:21
( PM )
Fijn paasweekend toegewenst
avatar van UniQ Gamer NL
Door UniQ Gamer NL (227 reacties) op 19-04-2019 09:22
( PM )
Wat vet! Ik doe graag mee. 6 mei ben ik beschikbaar en kan ik in Breda zijn.
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (192 reacties) op 19-04-2019 09:40
( PM )
Ik doe mee, klinkt vet! Ben 6 mei toevallig vrij :)
avatar van Aelysium
Door Aelysium (31 reacties) op 19-04-2019 09:46
( PM )
Heel gaaf, maar ik kan helaas niet aanwezig zijn op 6 mei. Heel veel plezier alvast voor de winnaar!
avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (90 reacties) op 19-04-2019 09:47
( PM )
Heel tof wilde met me pa en broers nog naar een escape room, dit klint als een hele toffe.
avatar van Uribium
Door Uribium (2874 reacties) op 19-04-2019 09:50
( PM )
Quote:
Poar Neemn!


Probleemn?!
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (171 reacties) op 19-04-2019 09:53
( PM )
Heel vet deze prijs deze wil ik graag winnen! Goed weekend allemaal
avatar van Donselaar
Door Donselaar (403 reacties) op 19-04-2019 10:03
( PM )
toffe prijs weer. fijn weekeind iedereen
avatar van Immortaly007
Door Immortaly007 (16 reacties) op 19-04-2019 10:12
( PM )
Heel gaaf! Fijn weekend!
avatar van Dijano
Door Dijano (46 reacties) op 19-04-2019 10:15
( PM )
Altijd leuk . prettig weekend allemaal.
avatar van Grizzlywilde
Door Grizzlywilde (114 reacties) op 19-04-2019 10:18
( PM )
Jaaa cool! Leuk apart thema ook voor een escape room. Met gaming als thema kan je ook niet mis gaan, natuurlijk.
avatar van Venduran
Door Venduran (54 reacties) op 19-04-2019 10:20
( PM )
Dat is vet!
avatar van SGG
Door SGG (48 reacties) op 19-04-2019 10:37
( PM )
Ben echt fan van Odyssey en ben echt benieuwd hoe dit gaat zijn. Dus kom maar door!!! Fijn weekend.
avatar van KittieDald
Door KittieDald (333 reacties) op 19-04-2019 10:43
( PM )
Dat klinkt echt super vet om te doen!
avatar van DiabloDice
Door DiabloDice (1 reacties) op 19-04-2019 10:49
( PM )
Te gek!
avatar van Swift
Door Swift (7793 reacties) op 19-04-2019 11:21
( PM )
Telt ontsnappen uit dagmar zijn kelder?
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (111 reacties) op 19-04-2019 11:22
( PM )
Vette prijs! Ga wel lekker veel gamen dit weekend!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (143 reacties) op 19-04-2019 11:32
( PM )
Gave prijs! Voor 6 mei vragen we vrij..... Ik doe mee :)
avatar van JustDippiN
Door JustDippiN (41 reacties) op 19-04-2019 11:38
( PM )
zoo dit is een leuke prijs. Count me in
avatar van Kuros
Door Kuros (106 reacties) op 19-04-2019 11:39
( PM )
Yes, ik dacht er sowieso al aan om dit te gaan doen. Dit zou natuurlijk helemaal handig zijn.
avatar van Jazzer
Door Jazzer (118 reacties) op 19-04-2019 11:48
( PM )
Gaaf! Super tof! Wederom een geweldige prijs om te winnen! EN dat door alleen maar een berichtje te typen! Zó simpel kan het leven soms zijn! Prettig weekend!
avatar van Crazy undertaker
Door Crazy undertaker (121 reacties) op 19-04-2019 11:50
( PM )
Dat is top. En ja ik kan aanwezig zijn
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (98 reacties) op 19-04-2019 12:12
( PM )
Dit is echt een van de beste prijzen die jullie ooit hebben mogen weggeven, dus ik doe zeker mee. Ik kan helaas niet de 6e in Breda zijn (tenzij het pas 's avonds is). Succes iedereen!
avatar van Mysterio79
Door Mysterio79 (18 reacties) op 19-04-2019 12:39
( PM )
Legendary!!
avatar van BlueEx
Door BlueEx (221 reacties) op 19-04-2019 13:02
( PM )
Leuke prijs! Easter Bunny, here I come!
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (727 reacties) op 19-04-2019 13:22
( PM )
wauw, dit is zeker dik!
Succes iedereen!
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (406 reacties) op 19-04-2019 14:19
( PM )
Bijna vakantie! Fijn weekend iedereen, en ik heb wel weer eens zin in een escape room
avatar van ChaosKiller
Door ChaosKiller (76 reacties) op 19-04-2019 14:26
( PM )
Lijkt mij erg tof!
avatar van Davidov
Door Davidov (9536 reacties) op 19-04-2019 14:42
( PM )
Kaasroom
avatar van Mdog93
Door Mdog93 (94 reacties) op 19-04-2019 17:55
( PM )
Heel nice, zou heel leuk zijn om dit te kunnen doen!

Ik ben op 6 mei wel beschikbaar
avatar van Anne-lolhuis
Door Anne-lolhuis (19 reacties) op 19-04-2019 17:57
( PM )
fijn weekend allemaal
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (439 reacties) op 19-04-2019 18:20
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (71 reacties) op 19-04-2019 18:33
( PM )
Fijn weekend!
avatar van Megafire777
Door Megafire777 (36 reacties) op 19-04-2019 19:13
( PM )
Goed weekend iedereen,

Ja ik zou op 6 mei vrij kunnen maken voor een trip Breda! Leuke winactie!
avatar van Miesie
Door Miesie (2142 reacties) op 19-04-2019 19:18
( PM )
Lijkt me erg leuk om eens te proberen. Nog nooit een escape room gedaan, maar mijn vriendin vind ze geweldig. 6 mei is voor mij helaas niet haalbaar denk ik
avatar van Pilzchen
Door Pilzchen (5 reacties) op 19-04-2019 19:52
( PM )
Tof! 6 mei is nog vrij in de agenda en een tripje Breda zou er wel vanaf kunnen denk ik :)
avatar van Schlitt
Door Schlitt (51 reacties) op 19-04-2019 20:07
( PM )
AC escape room, dat lijkt mij een leuke ervaring.
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2672 reacties) op 19-04-2019 20:45
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Fijn weekend allemaal!
avatar van Md_73
Door Md_73 (241 reacties) op 19-04-2019 21:24
( PM )
Goed weekend allemaal! Weer een gave prijs! Zelf nog nooit een escape room gedaan, maar wel een aantal bordspel ecape rooms gespeeld, zoals Escape Room: The Game, verschillende Exit spellen en Unlock! spellen.
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (852 reacties) op 19-04-2019 21:27
( PM )
Oeh doe graag mee, Breda is hier om de hoek. Zelf al verschillende escape rooms gedaan, maar nog niet een compleet in VR. Ik ben erg benieuwd! Ik ben zelf op 6 mei beschikbaar maar weer niet zeker of vrienden die ik mee wil nemen dat ook zijn. Maar daar komen we vast wel uit!
avatar van Kingmartini
Door Kingmartini (286 reacties) op 19-04-2019 22:02
( PM )
fijn weekend
avatar van 555444zzz
Door 555444zzz (50 reacties) op 19-04-2019 23:40
( PM )
heel gaaf!!! fijn weekend allemaal
avatar van Mave XI
Door Mave XI (129 reacties) op 19-04-2019 23:53
( PM )
Wauw! Vette actie.
6 mei staat in de agenda! Ons Escape team staat klaar.

Is er trouwens al een winnaar geselecteerd voor de Rai bowsix goedies ;)?
Houdt me aanbevolen :p!
avatar van Pujos_pl
Door Pujos_pl (106 reacties) op 20-04-2019 01:18
( PM )
Fijn paasweekend toegewenst
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (3038 reacties) op 20-04-2019 03:07
( PM )
Fijn weekend gewenst.
avatar van Doc81
Door Doc81 (191 reacties) op 20-04-2019 08:32
( PM )
cool. goed weekend :-)
avatar van Stijsiger
Door Stijsiger (30 reacties) op 20-04-2019 08:56
( PM )
Tof! Laatst met een groep gedaan mooie tijd neergezet door uitmuntende samenwerking fijn pasen allen
avatar van Quazota
Door Quazota (19 reacties) op 20-04-2019 09:00
( PM )
Super mooi, ja in de avond als het vliegtuig op tijd land anders nee
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (300 reacties) op 20-04-2019 10:46
( PM )
Fijn weekend!!!!
avatar van Batavier
Door Batavier (60 reacties) op 20-04-2019 10:50
( PM )
Fijne Paasdagen! En veel gameplezier (maar ook even naar buiten!).
avatar van Schoenieman
Door Schoenieman (871 reacties) op 20-04-2019 12:14
( PM )
Winner winner chicken diner
avatar van Jessicaa279
Door Jessicaa279 (3 reacties) op 20-04-2019 14:32
( PM )
Super graag😍
avatar van Heliosfive
Door Heliosfive (287 reacties) op 20-04-2019 21:16
( PM )
Super vet
avatar van Gamer1967
Door Gamer1967 (102 reacties) op 20-04-2019 21:52
( PM )
Happy Gaming !
*******************
avatar van Rudey
Door Rudey (2301 reacties) op 20-04-2019 23:23
( PM )
Gaaf, ik doe mee! Escape rooms zijn altijd genieten met een groep vrienden . Leuk om met mijn gamebuddy's te doen!
avatar van Tan-chanNL
Door Tan-chanNL (49 reacties) op 20-04-2019 23:46
( PM )
I’m in! 6 mek Breda moet lukken.
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (830 reacties) op 21-04-2019 01:43
( PM )
Iedereen veel succes ik doe NIET mee.

hoewel ik het erg tof zou vinden is Breda erg ver weg en zou aan reiskosten alleen al minimaal 40 ah 50 euro kwijt zijn. Dat is het me niet waard voor een uurtje.

maar veel succes iedereen
avatar van Renckens
Door Renckens (155 reacties) op 21-04-2019 07:56
( PM )
Zelf kan ik toevallig wel 6 mei, maar ik twijfel of ik drie vrienden bij elkaar krijg. Werkdag enzo.
avatar van Wimtim
Door Wimtim (17 reacties) op 21-04-2019 09:23
( PM )
prettige paasdagen
avatar van Quorumz
Door Quorumz (121 reacties) op 21-04-2019 15:10
( PM )
wel super stoer dit
avatar van Armor
Door Armor (55 reacties) op 21-04-2019 18:08
( PM )
Ik doe graag mee!
avatar van Budgetgangster
Door Budgetgangster (26 reacties) op 22-04-2019 00:22
( PM )
Vet! Op 6 mei tot dusver geen plannen.
avatar van Xiomata
Door Xiomata (505 reacties) op 22-04-2019 23:52
( PM )
Erg tof, ben wel een fan van escape rooms. Betwijfel of 6 mei gaat lukken, dus ik ga er maar vanuit dat het niet lukt op die dag.
avatar van Crryp
Door Crryp (6 reacties) op 24-04-2019 07:54
( PM )
Heb veel rooms gedaan maar dit ziet er wederom wel echt heeeel tof uit
avatar van Jmdeking
Door Jmdeking (37 reacties) op 24-04-2019 13:36
( PM )
Ik doe mee!
avatar van ArcheoloogNoud
Door ArcheoloogNoud (1 reacties) op 25-04-2019 12:19
( PM )
Super vet dit! Fan van Assassin's Creed, mediterraan archeologie student en fan van Escape Rooms, dit is het perfecte dagje uit voor mij! En o ja... 6 mei ben ik beschikbaar!
avatar van Rektifious
Door Rektifious (117 reacties) op 28-04-2019 20:31
( PM )
Kan er nog meegedaan worden? Zoja, ik kan 6 mei aanwezig zijn!
avatar van SR8
Door SR8 (3070 reacties) op 28-04-2019 20:50
( PM )
Quote:
Kan er nog meegedaan worden? Zoja, ik kan 6 mei aanwezig zijn!


Nee, te laat. De winnaar is zelfs al bekend.