Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Dit Paasweekend 7,5% korting op alles bij YGZ.nl

Het Paasweekend komt er aan en om dit te vieren krijg je, met de code PAASWEEKEND nu op alles 7,5% korting op YGZ.nl. Het werkt ook op pre-orders en merchandise. De code PAASWEEKEND geldt nog tot en met 23 april en kun je invoeren in stap 2 van het uitchecken. Zie voor meer informatie en het assortiment ook YGZ.nl.

Met dank aan o.a. Budgetgamers Esensel, GodArcEater en Daggiewaggie voor het melden van dit nieuws.

Laatste reacties

avatar van EPMD
Door EPMD (5752 reacties) op 19-04-2019 12:19
( PM )
Nog leuke dealtjes ?
avatar van TrafalgarLaw
Door TrafalgarLaw (717 reacties) op 19-04-2019 12:51
( PM )
Als je van plan bent Crash Team Racing Nitro Fueled te gaan halen (preorder) kom je neer op €36,30 wat een leuk prijsje is van een betrouwbare webshop.
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (97 reacties) op 19-04-2019 12:54
( PM )
Quote:
Nog leuke dealtjes ?


Niks wat niet elders goedkoper is...
avatar van R-aymond
Door R-aymond (18 reacties) op 19-04-2019 12:55
( PM )
Days gone is niet te bestellen
avatar van EEK79
Door EEK79 (1718 reacties) op 19-04-2019 13:04
( PM )
Quote:
Days gone is niet te bestellen


Nee die is al dagen weg....badumtssss
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1156 reacties) op 19-04-2019 13:16
( PM )
Quote:
[..]


Niks wat niet elders goedkoper is...

Zie Super mario maker 2 anders nergens voor €49.
Dus klopt niks van wat je zegt.
avatar van Craveon
Door Craveon (145 reacties) op 19-04-2019 13:38
( PM )
Quote:
[..]

Zie Super mario maker 2 anders nergens voor €49.
Dus klopt niks van wat je zegt.


Goedkoper bij TheGameCollection.
avatar van Fester
Door Fester (34 reacties) op 19-04-2019 13:38
( PM )
Beetje sigaar uit eigen doos, met die prijzen van ze momenteel...
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1156 reacties) op 19-04-2019 13:39
( PM )
Quote:
[..]


Goedkoper bij TheGameCollection.

Ja buitenlandse websites hebben we het niet over
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6095 reacties) op 19-04-2019 14:21
( PM )
Quote:
[..]

Ja buitenlandse websites hebben we het niet over

Dan moet je wel de spelregels uitleggen voordat we spelen.
Voor mij zie ik niks, ben ook niet zo kapot van de service van YGZ dus laat deze wel even aan me voorbij gaan.
avatar van Maurits27121
Door Maurits27121 (340 reacties) op 19-04-2019 15:08
( PM )
Verderop in de mail stond 10%. Dus weet iemand al wat het is, 7,5 of 10?
avatar van Xor
Door Xor (16532 reacties) op 19-04-2019 15:12
( PM )
Quote:
Verderop in de mail stond 10%. Dus weet iemand al wat het is, 7,5 of 10?

7,5% korting
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3241 reacties) op 19-04-2019 15:55
( PM )
Quote:
Days gone is niet te bestellen


Ik denk dat hij... Gone is ?
avatar van Rens0101
Door Rens0101 (784 reacties) op 19-04-2019 19:03
( PM )
F1 2019
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (25857 reacties) op 19-04-2019 19:13
( PM )
Quote:
Dan moet je wel de spelregels uitleggen voordat we spelen.

Ga niet langs start, u ontvangt geen €500?-, ga direct door naar de volgende post.
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (97 reacties) op 20-04-2019 21:39
( PM )
Quote:
[..]

Ja buitenlandse websites hebben we het niet over


Dat is je eigen invulling, ze zijn wel degelijk dus goedkoper te vinden. Vind altijd het overdreven positieve gedoe van YGZ ook zo standaard. Ze kopen gewoon hun reviews met die beloofde kortingsbonnen bij een review.
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1156 reacties) op 21-04-2019 10:57
( PM )
Quote:
[..]
Dat is je eigen invulling, ze zijn wel degelijk dus goedkoper te vinden. Vind altijd het overdreven positieve gedoe van YGZ ook zo standaard. Ze kopen gewoon hun reviews met die beloofde kortingsbonnen bij een review.

Vind het gezeik dat telkens naar boven komt zodra ze korting aanbieden ook altijd zo standaard. Niemand verplicht je om een aankoop te doen, en als jij graag weken wacht op een game die €0,50 goedkoper is op een buitenlandse site doe dat dan vooral
avatar van Swift
Door Swift (6852 reacties) op 21-04-2019 11:50
( PM )
Quote:
[..]

Vind het gezeik dat telkens naar boven komt zodra ze korting aanbieden ook altijd zo standaard. Niemand verplicht je om een aankoop te doen, en als jij graag weken wacht op een game die €0,50 goedkoper is op een buitenlandse site doe dat dan vooral
als ik dit topic lees kan ik helaas niet anders concluderen dan dat jij de zeikerd bent. Jij gilt game x is nergens goedkoper, vervolgens wordt je erop gewezen dat dit niet zo is, en dan gooi je het erop dat die winkel niet meetelt... Omdat het buitenlands is... Goeie argumentatie.
Overigens ben ik het wel met die dude eens over dat review systeem. En elke keer als ze een slechte review krijgen duiken er nieuwe accounts op met 1 post die een perfecte score geven. En elke keer als je hier iets over typt dan wordt het door de de admins in de doofpot gestopt. Illuminati confirmed.
avatar van Mark4567
Door Mark4567 (36 reacties) op 21-04-2019 13:29
( PM )
ze zijn gestopt met punten ook als je voor de punten als spullen heb besteld krijg je ze niet meer
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1156 reacties) op 21-04-2019 15:28
( PM )
Quote:
[..]
als ik dit topic lees kan ik helaas niet anders concluderen dan dat jij de zeikerd bent. Jij gilt game x is nergens goedkoper, vervolgens wordt je erop gewezen dat dit niet zo is, en dan gooi je het erop dat die winkel niet meetelt... Omdat het buitenlands is... Goeie argumentatie.
Overigens ben ik het wel met die dude eens over dat review systeem. En elke keer als ze een slechte review krijgen duiken er nieuwe accounts op met 1 post die een perfecte score geven. En elke keer als je hier iets over typt dan wordt het door de de admins in de doofpot gestopt. Illuminati confirmed.

Naja we zitten in Nederland op een Nederlands gaming forum. Dus ik ga er dan vanuit dat we dan ook binnen dit land gaan kijken. (stond overigens ook niet in de prijs lijst) Ander kan ik sites zoals ebay er ook wel bij gaan pakken met prijs vergelijkingen.
Wat de reviews betreft, lijkt me idd erg sneu als dat soort dingen gebeuren maar tenzij er concreet bewijs is kan ik niet echt een oordeel geven.
avatar van Xor
Door Xor (16532 reacties) op 21-04-2019 15:52
( PM )
Quote:
[..]
als ik dit topic lees kan ik helaas niet anders concluderen dan dat jij de zeikerd bent. Jij gilt game x is nergens goedkoper, vervolgens wordt je erop gewezen dat dit niet zo is, en dan gooi je het erop dat die winkel niet meetelt... Omdat het buitenlands is... Goeie argumentatie.
Overigens ben ik het wel met die dude eens over dat review systeem. En elke keer als ze een slechte review krijgen duiken er nieuwe accounts op met 1 post die een perfecte score geven. En elke keer als je hier iets over typt dan wordt het door de de admins in de doofpot gestopt. Illuminati confirmed.

Niet alleen nieuwe accounts, maar ook van de actieve members. Heel toevallig dat men dan een positieve review plaatst wanneer iemand opeens een negatieve review plaatst.
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (455 reacties) op 21-04-2019 16:26
( PM )
Quote:
[..]

Niet alleen nieuwe accounts, maar ook van de actieve members. Heel toevallig dat men dan een positieve review plaatst wanneer iemand opeens een negatieve review plaatst.
tja mijn negatieve gameshoptwente revieuw is ook verwijderd.

ja ik had een conflict met ze amar de revieuw was gewoon terecht maar nee hoor die werd zonder pardon verwijderd.

heel betrouwbaar vind ik budgetgaming dus ook neit meer.

ik ahd een slechte ervaring en daar een conflict over met ze maar als je een conflict hebt kan een revieuw schijnbaar niet terecht meer zijn.
avatar van SR8
Door SR8 (3013 reacties) op 21-04-2019 16:43
( PM )
Dat van die shopreviews met als beloning een kortingscode moet gewoon transparanter. Zoals de ACM dat al aangekaart heeft:

Quote:
Tegen beloning review schrijven

Er zijn steeds meer webwinkels die klanten een review laten schrijven in ruil voor een beloning, zoals korting op een volgende aankoop. Deze reviews zijn in feite reclame, iets wat volgens de ACM wel is toegestaan, maar ook als zodanig herkenbaar moet zijn. “Bedrijven hebben de verantwoordelijkheid om te zorgen voor een evenwichtige en eerlijke weergave van reviews”, zo stelt het.


Bij Tweakers moet je de motivatie van je shopreview aangeven:
'Uit eigen beweging' of 'Ik krijg er iets voor terug (beloning)' of 'Ik maak kans op een prijs'
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (264 reacties) op 21-04-2019 19:22
( PM )
Quote:
[..]

Niet alleen nieuwe accounts, maar ook van de actieve members. Heel toevallig dat men dan een positieve review plaatst wanneer iemand opeens een negatieve review plaatst.


Dat komt gewoon doordat YGZ dan weer bovenaan het lijstje van gerecenseerde winkels staat op de frontpage. Ik stel me zo voor dat mensen dan sneller geneigd zijn om een positieve ervaring te delen als een winkel die net een slechte recensie heeft gehad een beetje goodwill bij ze heeft.
avatar van Suna
Door Suna (122 reacties) op 21-04-2019 20:29
( PM )
Ik vind YGZ een prima zaak,
avatar van Sparxy
Door Sparxy (2142 reacties) op 21-04-2019 21:33
( PM )
Heb een pre-order geplaatst voor Borderlands 3, de gewone editie. Scheelt toch weer een paar euro op de al goedkoopste prijs.
avatar van MarkD
Door MarkD (352 reacties) op 21-04-2019 23:20
( PM )
Hoop gezeik weer over niks hier.

Ik heb FFXII Switch voor 45 euro besteld.

Das budgetgamen! (Als je m dag 1 wilt)
avatar van VenusQueenEJ
Door VenusQueenEJ (818 reacties) op 21-04-2019 23:32
( PM )
Zelf My Time at Portia en Mario & Luigi: Bowser's Inside Story + Bowser Jr.'s Journey besteld vrijdag en gisteren al ontvangen. Ieder zo zijn eigen mening, maar ik vind het een prima zaak. Nog nooit problemen gehad en ze zijn over het algemeen een van de goedkopere winkels.
avatar van Huntingmoon
Door Huntingmoon (97 reacties) op 23-04-2019 15:04
( PM )
Quote:
[..]

Naja we zitten in Nederland op een Nederlands gaming forum. Dus ik ga er dan vanuit dat we dan ook binnen dit land gaan kijken. (stond overigens ook niet in de prijs lijst) Ander kan ik sites zoals ebay er ook wel bij gaan pakken met prijs vergelijkingen.
Wat de reviews betreft, lijkt me idd erg sneu als dat soort dingen gebeuren maar tenzij er concreet bewijs is kan ik niet echt een oordeel geven.


Ik wil je niet gelijk een zeikerd noemen, dat zijn niet mijn woorden. Maar niet alle webshops komen uberhaupt naar boven, dus ga niet gelijk uit van het budgetgame lijstje dat hij nergens goedkoper is.

Vind wel dat budgetgaming wat neutraler mag opstellen, want soms krijg ik het idee dat ze bepaalde webshops/winkels voortrekken. Ik ben voor een objectieve vergelijking. Die shopsurveys kijk ik niet eens na, want het is gewoon spam.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1842 reacties) op 23-04-2019 17:09
( PM )
Heb zelf oprecht ook alleen maar zeer goede ervaringen met YGZ.
avatar van R-aymond
Door R-aymond (18 reacties) op 24-04-2019 19:05
( PM )
Quote:
[..]


Nee die is al dagen weg....badumtssss


En nu weer te bestellen.....
Valt niet op hoor, triest.