Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Winnaars RAGE 2 prijsvragen + Launchparty sneakpeek

Puff puff, hijg hijg, met een RAGE 2 launchfeestje afgelopen maandag en twee goodieprijsvragen, was het me het weekje wel! RAGE 2 ligt eindelijk in de winkels en om deze week dan ook goed af te sluiten, is het de hoogste tijd geworden om de winnaars bekend te maken van de twee RAGE 2 goodieprijsvragen! Maar we hebben ook alvast een RAGE 2 launchfeest sneakpeek voor jullie, want hoe ging het allemaal af bij de winnaar?

Sneakpeek van het RAGE 2 launchfeestje
Vorige week was het zover, toen sleepte Budgetgamer Patrickpatrick een uniek feest in de wacht: De RAGE 2 launchparty bij hem thuis. Nergens anders vond dit feest plaats, behalve bij PatrickPatrick! Het was natuurlijk spannend of het allemaal ging passen met een heuse band, buffet en tien vrienden, maar we hebben inmiddels vernomen dat het een enorm groot succes is geworden! Hieronder vind je alvast een sneakpeek van het feest. Uiteraard zullen we ook de aftermovie jullie kant op laten komen, zodra deze klaar is!




Bekendmaking winnaars goodieprijsvragen!
Alsof dat nog niet genoeg was, hadden we dus ook nog de afgelopen week twee goodieprijsvragen waarin je onder andere kans maakte op een pakket met een kleine monster truck n een pakket met de steelbook en een heuse bluetoothradio! Maar wie krijgen binnenkort een mooi pakketje thuis gestuurd? Het is de hoogste tijd om die winnaars te gaan onthullen! De pakketten die je kon winnen en de winnaars:

Winnaar Rage 2 goodiepakket 1
Cragontheone




Winnaar Rage 2 goodiepakket 2
Pinokkia



Van harte gefeliciteerd winnaars! We nemen binnenkort contact met jullie op! Hartelijk ook bedankt weer aan alle Budgetgamers die mee hebben gedaan. Op deze manier hadden we ook digitaal nog een klein lanceerfeestje!

Tot Slot
We bedanken onze vrienden van Bethesda voor het beschikbaar stellen van alle prijzen en zijn blij dat we als Budgetgaming community hebben kunnen bijdragen in de feestvreugde van de lancering van RAGE 2! Het was me het feestje wel. Volgende week gaan we vrolijk door, want aankomende dinsdag komt er ng een bijzondere prijsvraag aan, waarbij we iets weg gaan geven waarvan er maar twee van zijn in Nederland...Wat dat precies gaat zijn? Dat zie je volgende week!

Laatste reacties

avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3569 reacties) op 17-05-2019 13:37
( PM )
Iedereen gefeliciteerd !
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1173 reacties) op 17-05-2019 13:54
( PM )
Congratulations
avatar van Batavier
Door Batavier (60 reacties) op 17-05-2019 14:32
( PM )
Van harte!
avatar van KittieDald
Door KittieDald (333 reacties) op 17-05-2019 14:35
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (267 reacties) op 17-05-2019 14:43
( PM )
Gefeliciteerd
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (213 reacties) op 17-05-2019 15:22
( PM )
Awesomeeeee thanks guys!!!!
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2414 reacties) op 17-05-2019 15:25
( PM )
Heel tof, gefeliciteerd!
avatar van Gradon
Door Gradon (2443 reacties) op 17-05-2019 15:47
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Pinokkia
Door Pinokkia (1680 reacties) op 17-05-2019 15:48
( PM )
Thanks voor de prijs.
avatar van Grondbaviaan
Door Grondbaviaan (46 reacties) op 17-05-2019 16:03
( PM )
Congrats
avatar van Wedlock
Door Wedlock (628 reacties) op 17-05-2019 16:20
( PM )
supercool!

gefeliciteerd!
avatar van Akashii
Door Akashii (588 reacties) op 17-05-2019 16:29
( PM )
Gefeliciteerd met de mooie prijzen!
avatar van Andromeda
Door Andromeda (97 reacties) op 17-05-2019 17:22
( PM )
Mooi hoor. Gefeliciteerd
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (6585 reacties) op 17-05-2019 17:37
( PM )
Conglaturations a winner is you!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8643 reacties) op 17-05-2019 18:14
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (143 reacties) op 17-05-2019 18:29
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van DeX97
Door DeX97 (609 reacties) op 17-05-2019 20:24
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Phaross
Door Phaross (1064 reacties) op 17-05-2019 20:32
( PM )
Gefelicitaart! Die zal een mooi plekje in je game room krijgen
avatar van Seventails
Door Seventails (26 reacties) op 17-05-2019 22:26
( PM )
Enjoy!!
avatar van Md_73
Door Md_73 (241 reacties) op 17-05-2019 22:44
( PM )
Gefeliciteerd winnaars!
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (651 reacties) op 17-05-2019 23:42
( PM )
Gefeliciteerd allemaal.
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (904 reacties) op 18-05-2019 00:21
( PM )
Gefeliciteerd! Dat feestje zag er ook gaaf uit!
avatar van Mave XI
Door Mave XI (129 reacties) op 18-05-2019 08:15
( PM )
Tof feestje. Gefeliciteerd
avatar van Dandanna
Door Dandanna (210 reacties) op 18-05-2019 11:17
( PM )
Congratz allemaal!
avatar van JanKaap
Door JanKaap (3 reacties) op 18-05-2019 17:20
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Jeroen79
Door Jeroen79 (2 reacties) op 18-05-2019 22:25
( PM )
Gefeliciteerd!
avatar van Har82
Door Har82 (72 reacties) op 18-05-2019 22:34
( PM )
gefeliciteerd!
avatar van The Hamster
Door The Hamster (2187 reacties) op 19-05-2019 12:25
( PM )
Leuk dat dit soort dingen nog steeds gedaan worden.
avatar van LucasV9991
Door LucasV9991 (392 reacties) op 19-05-2019 13:58
( PM )
Gefeliciteerd! Toffe prijzen
avatar van ConAir