Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De PSN Plus games van juni zijn bekend

We gaan bijna een nieuwe maand in en dat betekent dat PSN Plus bezitters opnieuw uit kunnen gaan kijken naar een setje nieuwe games. Heb je de huidige PSN Plus nog niet gedownload, dan kan dan nog tot en met maandag.

Vanaf dinsdag zul je namelijk aan de slag kunnen gaan met het actievolle Sonic Mania waarin oude parcours volledig te herspelen zijn in een vertrouwd retrosausje. Sonic Mania Plus ontving een 8,4 van onze Frido, dus wat dat aangaat een mooie titel.



Daarnaast kun je vanaf dinsdag ook gratis aan de slag met Borderlands: The Handsome Collection. Deze is ongetwijfeld nu in de PSPlus omdat ze je alvast warm willen maken voor de release van Borderlands 3 later dit jaar, maar daar is natuurlijk niets mis mee.

De Borderlands: The Handsome Collection bevat Borderlands 2 en Borderlands: the Pre-sequel in een geremastered jasje. Heb je onverhoopt n van deze delen gemist, dan kun je dus nu alsnog hiermee aan de slag. Ben je overigens ooit ergens op de PS3 gestopt, dan is het goed om te weten dat je niet opnieuw hoeft te beginnen, je kunt je PS3 save overzetten en deze gebruiken voor The Handsome Collection.



Het blijft wennen twee titels per maand, maar deze zijn niet verkeerd. Zit er iets voor jou bij?

Laatste reacties

avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (212 reacties) op 29-05-2019 19:22
( PM )
Awesome!!! Niet meer opstaan om de disk te wisselen voor Borderlands!!!
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3801 reacties) op 29-05-2019 19:26
( PM )
Ik doe het ervoor, prima maandje..
avatar van MrkvL
Door MrkvL (753 reacties) op 29-05-2019 19:31
( PM )
Ooit bij borderlands deel 1 afgehaakt vanwege die irritante robot, misschien weer een kans geven voor gratis
avatar van Cephiria
Door Cephiria (179 reacties) op 29-05-2019 19:37
( PM )
Hey, niet slecht. Sonic mania wilde ik altijd al een keertje halen en Borderlands Handsome misschien ook, nooit zo aan toegekomen.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7204 reacties) op 29-05-2019 20:26
( PM )
Keurige maand weer! Over een heel jaar heen zit er toch weer genoeg in voor een abonnement. Zeker als je ze kan scoren in een mooie deal.
avatar van Immortal
Door Immortal (99 reacties) op 29-05-2019 20:27
( PM )
Euffff....
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6521 reacties) op 29-05-2019 21:13
Rol: Forum Moderator
( PM )
Had liever BL1 gehad gezien ik BL2 al heb op de PS4. Maar een zeer goede maand dat zeker!
avatar van Altijdpong
Door Altijdpong (3 reacties) op 29-05-2019 22:38
( PM )
- Ben ik blij dat ik al die tijd Sonic Mania in de winkel heb laten liggen. Hedgehog, here we come!
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15345 reacties) op 29-05-2019 22:47
( PM )
Niet slegt!
avatar van Colonski
Door Colonski (34 reacties) op 30-05-2019 11:38
( PM )
prima!
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (500 reacties) op 30-05-2019 12:33
( PM )
Quote:
Awesome!!! Niet meer opstaan om de disk te wisselen voor Borderlands!!!

dan installeer je de game dus 2x

leuk sonic heb ik al maar vond ik niet zo leuk.. begint volgens mij niet met zo'n makkelijk basic level???
borderlands twijfelde ik aan..

dan nog ik speel bijna nooit ps plus games en ga nu ook zeker minder digitaal kopen omdat ik niet kan inloggen. echt dom 30 dagen geschorst voor niks dan KOOP je een hoop games (450) en kan je ze amper spelen
avatar van Sparxy
Door Sparxy (2168 reacties) op 30-05-2019 21:30
( PM )
Borderlands is wel echt een goede toevoeging, alleen had ik deze al dubbel en dwars uitgespeeld. Gooi hem wel in mijn bibliotheek, online is toch makkelijker dan disk wisselen. Sonic geen idee, maar kan ik altijd ff proberen.

Voor mij zeker n van de betere maanden van afgelopen tijd!