Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Toonstruck (PC) Gratis

Update: actie alweer afgelopen

Op dit moment is de game Toonstruck voor de PC gratis te downloaden via gog.com. Het is een beetje aparte point-and-click adventure/puzzelgame uit 1996, die dan wel weer redelijk goed gewaardeerd wordt. Is het je genre of is het nostalgie voor je, dan zeker even downloaden!



Bedankt voor het melden: NL Michael K

Laatste reacties

avatar van DaNMaN
Door DaNMaN (220 reacties) op 16-06-2019 09:57
( PM )
Deze game is ťcht fantastisch met een toprol voor Christopher Lloyd!
avatar van Zidane007nl
Door Zidane007nl (242 reacties) op 16-06-2019 15:08
( PM )
Ik had er nooit van gehoord. Intro bekeken en toen zag ik inderdaad Christopher Lloyd. Ook gespeeld en lijkt mij een leuk spel.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8435 reacties) op 16-06-2019 16:11
( PM )
Ik keek een uurtje geleden en zag toen dat die nog gratis was, maar nu wil ik de game toevoegen aan m'n account en zie ik ineens een prijs van 8,99 euro staan. De gratis actie was misschien van korte duur
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (329 reacties) op 16-06-2019 17:14
( PM )
Idd waarom zo kort... Maarja ws toch weer geen Steamcode dus dan boeit het toch niet.
avatar van Gamy
Door Gamy (540 reacties) op 16-06-2019 17:16
( PM )
Quote:
Ik keek een uurtje geleden en zag toen dat die nog gratis was, maar nu wil ik de game toevoegen aan m'n account en zie ik ineens een prijs van 8,99 euro staan. De gratis actie was misschien van korte duur


Klopt het is al afgelopen.
avatar van Zidane007nl
Door Zidane007nl (242 reacties) op 16-06-2019 19:20
( PM )
Quote:
Ik keek een uurtje geleden en zag toen dat die nog gratis was, maar nu wil ik de game toevoegen aan m'n account en zie ik ineens een prijs van 8,99 euro staan. De gratis actie was misschien van korte duur

Was 2 dagen gratis tot vanmiddag 16:00 uur.
avatar van DonAtello
Door DonAtello (553 reacties) op 16-06-2019 20:59
( PM )
Quote:
Idd waarom zo kort... Maarja ws toch weer geen Steamcode dus dan boeit het toch niet.

GOG is DRM free, dan heb je geen steam code nodig
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (196 reacties) op 17-06-2019 15:18
( PM )
Ik was te laat
Super game!
avatar van Starscreamer
Door Starscreamer (196 reacties) op 17-06-2019 15:19
( PM )
Quote:
Ik had er nooit van gehoord. .


Schande