Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Steam Summersale van start

De Steam Summersale is vandaag van start gegaan. Games als Chrono Trigger voor 7,49 of Jurassic World voor 13,49 zijn niet duur. Ook Shining Resonance voor 12,49 en Rise of the Tomb Raider voor slechts 7,49 zijn prima te doen. Zie voor nog veel meer deals ook Steam.com. De Steam summersale loopt nog tot en met 9 juli.

Tevens kun je meedoen met een Steam Grand Prix waarin je punten kunt verdienen door spellen te kopen en achievements te voltooien. De winnaars maken kans op games uit hun wenslijst. Via de link hierboven vind je meer informatie.

In ieder geval flink wat games in de uitverkoop, zit er wat voor jou bij?



Enkele aanbiedingen:
Mortal Kombat X 5,99
Prison Architect 6,24
Valkyria Chronicles 6,79
Chrono Trigger 7,49
Settlers 7 7,49
Rise of the Tomb Raider 7,49
Scythe 7,99
Beholder 8,99
Slime Rancher 9,99
Yakuza 0 9,99
Shining Resonance Refrain 12,49
Jurassic World Evolution 13,49
Space Junkies 14,79
GTA V 14,99
The Witcher 3 GOTY 14,99
Football Manager 2019 18,69
Ark 19,24
Shadow of the Tomb Raider 23,99

Zie Steam.com voor alle deals.

Laatste reacties

avatar van Montalvo
Door Montalvo (2394 reacties) op 25-06-2019 21:34
( PM )
Niet heel indrukwekkend allemaal, veel van de genoemde games zijn al eerder voor die prijs beschikbaar geweest of in de buurt van de prijs. Het gros is ook een jaar door bij key-resellers voor deze prijzen te vinden.
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (1294 reacties) op 25-06-2019 21:47
( PM )
Krijg het er niet echt warm van. Kan zelf de store zoals gewoonlijk ook weer niet in.
avatar van Sephi
Door Sephi (214 reacties) op 25-06-2019 22:13
( PM )
Hollow Knight & Celeste allebei met 40%, dat is meer dan ik tot nu toe voorbij heb zien komen aan korting...

60% op Finding Paradise (nu 4,-) maakt het voor mij een insta-buy.

Verder niet heel veel bijzondere aanbiedingen van mijn Wishlist.
Gris met 33% is nog nt niet aantrekkelijk genoeg...
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3185 reacties) op 25-06-2019 22:17
( PM )
OEF 10 EURO voor slime rancer ?
OEF die was pas geleden gratis op EPIC

beetje jammer dit

is jurrasic park de moeite waard? 14 euro is wel schappelijk
avatar van Mordhau
Door Mordhau (2 reacties) op 25-06-2019 23:36
( PM )
Football manager toch maar even meegenomen hij stond al zo lang op 29.99
avatar van Echo
Door Echo (234 reacties) op 26-06-2019 01:43
( PM )
Deze event is heel verwarrend.....
avatar van SR8
Door SR8 (3070 reacties) op 26-06-2019 08:20
( PM )
Quote:
Football manager toch maar even meegenomen hij stond al zo lang op 29.99


Op UK Gamesplanet is ie nog goedkoper. En als je het over de Touch versie had, die is op Fanatical het goedkoopst.

Dus voor iedereen die wat wil kopen, check even of de aanbieding wel echt goed is op istheranydeal, cheapshark, etc.
avatar van Albatros
Door Albatros (121 reacties) op 26-06-2019 08:53
( PM )
Prijzen doen niet onder voor budget sites als G2A of Instant Gaming.
avatar van Saego
Door Saego (673 reacties) op 26-06-2019 09:09
( PM )
Quote:
Prijzen doen niet onder voor budget sites als G2A of Instant Gaming.

Nee, dat zijn sites waar je je games wilt kopen.
avatar van Ziberius
Door Ziberius (1881 reacties) op 26-06-2019 11:21
( PM )
Quote:
[..]

Nee, dat zijn sites waar je je games wilt kopen.


Ja? Ik koop al mijn games bij G2A of Kinguin voor de Pc. Scheelt soms tot wel 30 euro voor een game. Nog nooit problemen gehad.
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2394 reacties) op 26-06-2019 11:40
( PM )
Quote:
[..]

Nee, dat zijn sites waar je je games wilt kopen.

Ja hoor, niks mis mee. Het is gewoon een marktplaats voor gamekeys. Er hangt een klein risico aan dat een key niet werkt, maar als je een verkoper kiest met uitstekende reviews is die kans nihil.

Verkopers kopen tijdens sale periodes. Humble Bundles, etc, keys op, en wij kunnen buiten sales goedkoper games kopen. Gelukkig maar.
avatar van Ben
Door Ben (7620 reacties) op 26-06-2019 12:41
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
Het gaat er niet om of de games werken ja of nee, maar dat de ontwikkelaar gewoon opgelicht wordt door veel van de aanbieders daar. Creditcardfraude...
avatar van Saego
Door Saego (673 reacties) op 26-06-2019 12:46
( PM )
Quote:
Het gaat er niet om of de games werken ja of nee, maar dat de ontwikkelaar gewoon opgelicht wordt door veel van de aanbieders daar. Creditcardfraude...

Inderdaad. G2A en Kinguin staan hier dan ook duidelijk om bekend. Is iets heel anders dan GreenManGaming en Humble Bundle.
avatar van Bombaron
Door Bombaron (276 reacties) op 26-06-2019 13:14
( PM )
Instant gaming,cdkeys en die sites zijn gewoon legit, koop daar al jaren en nog nooit gezeik mee gehad
avatar van Cynch
Door Cynch (254 reacties) op 26-06-2019 13:41
( PM )
Quote:
[..]

Inderdaad. G2A en Kinguin staan hier dan ook duidelijk om bekend. Is iets heel anders dan GreenManGaming en Humble Bundle.

Heb je daar bewijs voor of doe je gewoon mee aan het "vam horen zeggen" spelletje.
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2394 reacties) op 26-06-2019 13:53
( PM )
Quote:
Het gaat er niet om of de games werken ja of nee, maar dat de ontwikkelaar gewoon opgelicht wordt door veel van de aanbieders daar. Creditcardfraude...

Dus omdat enkele rotte appels ooit illegaal verkregen keys verkochten is het hele systeem volgens jou gebaseerd op oplichting? Dan kan je Marktplaats, eBay en ja, zelfs het budgetgaming trading board ook wel opdoeken. Ook daar wordt men ooit wel eens opgelicht of worden spullen verkochten verkregen via heling.
avatar van Josplays
Door Josplays (1137 reacties) op 26-06-2019 14:24
( PM )


Denk dat dit zo'n discussie wordt waar nooit iemand z'n gelijk gaat krijgen, maar ik ben in ieder geval gestopt met het kopen van dit soort sites na bijvoorbeeld bovenstaande berichten, maar ook ervaringen van andere ontwikkelaars/Youtubers etc.

Ik koop nu alleen nog maar via sites zoals Steam, GoG etc. Ja dan betaal je iets meer, maar tijdens zo'n sale zoals nu dat is het verschil niet heel groot meer.

Echter deze sale zit er niks voor mij bij. Wel lekker gamen en mijn Steam level eens omhoog halen. Gister al 5 levels omhoog gegaan!
avatar van Albatros
Door Albatros (121 reacties) op 26-06-2019 15:55
( PM )
Quote:
[..]

Nee, dat zijn sites waar je je games wilt kopen.
Yep, koop al jaren bij Instant Gaming. Nooit probleem mee gehad.
avatar van Albatros
Door Albatros (121 reacties) op 26-06-2019 16:00
( PM )
Quote:
Dus omdat ene onbekende developer (wat een afgrijselijk Engels zeg!) dat zegt is het waar?
avatar van Drs.P
Door Drs.P (27 reacties) op 26-06-2019 16:13
( PM )
Die keys bij G2A en dergelijke zijn zo goedkoop omdat ze gekocht zijn met gestolen creditcardgegevens. Ja het werkt, maar het is pure oplichterij. Als jij wil dat de ontwikkelaar van de game geen euro terugziet van jouw aankoop moet je vooral daar blijven kopen en de gameindustrie kapot maken. Ik zou er persoonlijk niks halen. Nou ja, EA games misschien, want dat zijn ook een stelletje oplichters tegenwoordig.
avatar van Albatros
Door Albatros (121 reacties) op 26-06-2019 16:48
( PM )
Quote:
Die keys bij G2A en dergelijke zijn zo goedkoop omdat ze gekocht zijn met gestolen creditcardgegevens. Ja het werkt, maar het is pure oplichterij. Als jij wil dat de ontwikkelaar van de game geen euro terugziet van jouw aankoop moet je vooral daar blijven kopen en de gameindustrie kapot maken. Ik zou er persoonlijk niks halen. Nou ja, EA games misschien, want dat zijn ook een stelletje oplichters tegenwoordig.
Iedereen praat elkaar na als papegaaien. Hoeveel creditcard fraude is er? Kunnen daar tientall sites van opereren? Ik geloof er niks van.
avatar van Saego
Door Saego (673 reacties) op 26-06-2019 17:59
( PM )
Quote:
[..]
Iedereen praat elkaar na als papegaaien. Hoeveel creditcard fraude is er? Kunnen daar tientall sites van opereren? Ik geloof er niks van.


http://youtu.be/DaQEBFu9Whs

Hoe dan ook, staat de store niet tussen http://isthereanydeal.com/, kan je er wat mij betreft gelijk van uit gaan dat het hele zaakje stinkt.
avatar van Albatros
Door Albatros (121 reacties) op 26-06-2019 19:04
( PM )
Quote:
[..]


http://youtu.be/DaQEBFu9Whs

Hoe dan ook, staat de store niet tussen http://isthereanydeal.com/, kan je er wat mij betreft gelijk van uit gaan dat het hele zaakje stinkt.

LOL Het staat op youtube dus het zal wel waar zijn. Sorry, mate, geen enkel bewijs geleverd. Er zal vast wel eens keys gekocht worden met gestolen creditcards maar fraude is overal, betekent niet dat die sites daarvan leven. Die sites zijn gewoon legaal.
avatar van Xor
Door Xor (17852 reacties) op 26-06-2019 19:20
( PM )
Quote:
[..]
Iedereen praat elkaar na als papegaaien. Hoeveel creditcard fraude is er? Kunnen daar tientall sites van opereren? Ik geloof er niks van.

Misschien niet veel, maar er is in het verleden wel fraude en diefstal van keys geweest. Sommige uitgevers zoals Ubisoft hadden uiteindelijk deze keys ingetrokken waardoor mensen de game niet meer konden spelen of dat de games niet meer op de account te vinden was. Je kan goedkoop een key van zo'n koper kopen, maar dat geeft geen 100% garantie dat de keys nog ingetrokken kunnen worden.

CDKeys en Instant-Gaming kopen de keys van goedkope partijen uit landen zoals Polen of Tsjechie. Natuurlijk zit daar ook een risico. Alleen het voordeel is dat je bij 1 aanbieder(CDKeys/Instant-Gaming) je klacht kan indienen terwijl sites zoals G2A, Kinguinn en Gamivo een beetje via-via gaat. En het ligt ook natuurlijk of ze niet moeilijk doen, want ze proberen ook winst te maken met dat verzekering/kopersbescherming(zonder kopersbescherming is het helaas pindakaas). Daarom zie ik zelf CDKeys/Instant-Gaming een beetje gedoogd, omdat ze niet keys aanbieden van andere aanbieders alsof het Ebay is.

Mensen die een goede ervaring hebben gehad, zullen altijd positief blijven. Maar je zou net n van de slachtoffers kunnen zijn. Bij webwinkels kan je nog klagen en het product retourneren. Bij Marktplaats kan dat helaas niet. Hetzelfde is dit ook met game key stores. Bij de ene doen ze niet moeilijk erover, maar de ander doet misschien wel moeilijk. En G2A e.d. maken het voor hun makkelijk, want zij zijn niet echt aansprakelijk of de keys wel of niet werken en/of ze wel/niet gesloten zijn. Ze bieden alleen een platform voor andere aanbieders/verkopers aan.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (3733 reacties) op 27-06-2019 00:13
( PM )
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond als G2A fanboys...
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (856 reacties) op 27-06-2019 16:01
( PM )
Thanks voor het melden, zelf Fallout bundel gehaald (deel 1,2 en Tactics).
avatar van MarvelousMax
Door MarvelousMax (5990 reacties) op 02-07-2019 18:26
( PM )
Nog een leuke update over G2A praktijken