Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze week in de Winkels: Fire Emblem, Wolfenstein Youngblood

De zomer is in volle gang, de mussen deze week vallen het dak en normaal is dat een periode waar het aantal gamereleases flink op zijn gat ligt. Niets is echter minder waar deze week!

Zo is er Wolfenstein Youngblood, een gloednieuw deel in de Wolfenstein serie dat zich ontvouwt in de vorm van cooperatief verhaal. De Deluxe Edition biedt je daarbij de mogelijkheid om de game te spelen met iemand die de game niet heeft in de vorm van een zogenaamde Buddy pass. Je speelt als één van de tweelingdochters, Jess en Soph, terwijl je op zoek gaat naar je vermiste vader in het bezette Parijs, met wie ga jij de strijd samen aan?. Ook verschijnt de fighting game Kill la Kill die onze Pascal gisteren met een 8,5 beoordeelde.

Verder kunnen Nintendo fans deze week eindelijk aan de slag met het strategische Fire Emblem: Three Houses, een perfecte game voor een potje zo nu en dan tussendoor. Ideaal voor op reis of gewoon tussendoor thuis. Zit er iets voor jou bij deze week?

Switch
Fire Emblem: Three Houses
Fire Emblem: Three Houses - Limited Edition
KILL la KILL IF
Wolfenstein: Youngblood
Wolfenstein: Youngblood - Deluxe Edition

PS4
KILL la KILL IF
Wolfenstein: Cyberpilot (PSVR)
Wolfenstein: Youngblood
Wolfenstein: Youngblood - Deluxe Edition

PlayStation 4 Dualshock Controller V2 + Fortnite Neo Versa Voucher
Razer Raiju Tournament Edition Quartz - Draadloze Gaming Controller

PlayStation Gold Wireless Stereo Headset 2.0 + Fortnite Neo Versa Voucher
Turtle Beach Recon Spark Headset (PS4/Switch/Xbox One)

Playstation 4 Slim (500GB) + Fortnite Neo Versa Voucher
PlayStation 4 Pro 1TB + Fortnite Neo Versa Voucher

Xbox One
Wolfenstein: Youngblood
Wolfenstein: Youngblood - Deluxe Edition

PC
Wolfenstein: Youngblood
Wolfenstein: Youngblood - Deluxe Edition

Gamestoelen
DXRacer Racing Pro - Gamestoel - Zwart / Geel
DXRacer Racing Pro - Gamestoel - Zwart
DXRacer Racing Pro - Gamestoel - Zwart / Grijs

Blu-Ray
Backdraft 2 - Fire Chaser
Destroyer
The Clovehitch Killer
The Poison Rose
The Prodigy
Us
Us (4K Ultra HD)
What Men Want

Laatste reacties

avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (559 reacties) op 22-07-2019 09:21
( PM )
Fire Emblem limited edition voor mij WOOP! Wolfenstein komt er later wel een keer
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29180 reacties) op 22-07-2019 09:54
( PM )
Rustig weekje voor mij. Kan ik even aan mijn backlog werken.

Of die titels kopen die ik eerder wilde hebben. Hmmmm...
avatar van Vloetje
Door Vloetje (615 reacties) op 22-07-2019 11:05
( PM )
Wolfenstein Cyberpilot (VR) komt ook vrijdag uit
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1831 reacties) op 22-07-2019 12:12
( PM )
Quote:
Wolfenstein Cyberpilot (VR) komt ook vrijdag uit

Ik hoorde dat die best wel tegenviel. Blijkbaar zit je dan op/in zo een "Panzerhund" en zie je in de cockpit view verschillende knoppen en schakelaars, echter die knoppen worden op geen enkel moment door je VR karakter gebruikt. Je karakter zit als het ware vast met zijn handen en je zou maar 2 wapens hebben. Een flamethrower en een machinegeweer. Beide zouden niet goed aanvoelen.
Geen idee of deze info correct is, maar dat zijn de geruchten
avatar van Yue
Door Yue (1843 reacties) op 22-07-2019 13:03
( PM )
FIRE EMBLEM
avatar van Vloetje
Door Vloetje (615 reacties) op 22-07-2019 13:39
( PM )
Quote:
[..]

Ik hoorde dat die best wel tegenviel. Blijkbaar zit je dan op/in zo een "Panzerhund" en zie je in de cockpit view verschillende knoppen en schakelaars, echter die knoppen worden op geen enkel moment door je VR karakter gebruikt. Je karakter zit als het ware vast met zijn handen en je zou maar 2 wapens hebben. Een flamethrower en een machinegeweer. Beide zouden niet goed aanvoelen.
Geen idee of deze info correct is, maar dat zijn de geruchten


Jaaa, dat je op zo'n Panzerhund zit heb ik wel ergens gezien ooit. Maar mmmm... even afwachten dus of het de moeite gaat zijn. Anders maar wachten tot ie ergens heel budget te krijgen is.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21199 reacties) op 22-07-2019 13:52
( PM )
Ben benieuwd naar de reviews voor Fire Emblem.
avatar van Gryphonrider
Door Gryphonrider (2532 reacties) op 22-07-2019 16:33
( PM )
Wolfenstein: Youngblood (PC) fanboy reporting
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3665 reacties) op 22-07-2019 17:49
( PM )
wokenstein SJW editie can't wait
avatar van Hinade
Door Hinade (484 reacties) op 22-07-2019 18:55
( PM )
Wolfensteijn lijkt mij wel leuk, maar wil physical en dat is er niet voor de Switch. Multiplayer lijkt mij wel leuk voor W.

Heb wel al Fire Emblem Three Houses besteld, kan niet wachten!
avatar van Gunzelino
Door Gunzelino (1328 reacties) op 22-07-2019 19:07
( PM )
Niks voor mij, maar hopelijk komt de smash DLC wel deze week.
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1211 reacties) op 22-07-2019 20:44
( PM )
Kill La Kill IF voor de switch!!!!
Helaas iets langer wachten aangezien ik de CE besteld heb uit het buitenland.
avatar van Xili_Tollo
Door Xili_Tollo (2674 reacties) op 22-07-2019 21:30
Rol: Toevoeg Moderator
( PM )
een rustig weekje voor mij
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (4137 reacties) op 23-07-2019 04:18
( PM )
Quote:
Note, the Standard Edition is only available as a digital download across Europe, Australia & New Zealand

(bethesda.net)
Het zouden dus alleen maar fysieke Deluxe Editions hier in Europa moeten zijn.

Quote:
Will the Nintendo Switch version be digital only?
The Nintendo Switch version of Wolfenstein: Youngblood will be available digitally. The physical version of Wolfenstein: Youngblood will be a digital download code in the box with no game cartridge. A download will be required to play the game.

code-in-a-box
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29180 reacties) op 23-07-2019 07:23
( PM )
Todd strikes again.

avatar van Grijzevos
Door Grijzevos (69 reacties) op 23-07-2019 12:23
( PM )
Fire Emblem is voor mij geen tussendoortje
avatar van Beakz
Door Beakz (354 reacties) op 23-07-2019 12:33
( PM )
Niks boeiends voor mij, maar vannacht stond Automachef van Team17 in de Eshop dus kon ik gelukkig toch weer wat geld uitgeven. Kom ik even goed weg
avatar van The Hamster
Door The Hamster (2187 reacties) op 23-07-2019 19:17
( PM )
Wolfensteen jongbloed?
avatar van ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (2017 reacties) op 23-07-2019 19:44
( PM )
Wolfenstein Youngblood en Cyberpilot VR voor PS4, best wel zin in!
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (477 reacties) op 23-07-2019 21:11
( PM )
Wolfenstein en Fire emblem. Yeah baby
avatar van DenDen64