Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Shenmue 3, Civilization 6

Deze week valt qua hoeveelheid best wel mee, onder andere door veel uitgestelde games. Maar dit mag de pret uiteraard niet drukken!
Laten we namelijk beginnen met Shenmue III, deze krijgt een normale en een collector’s edition op de PS4 waar onder andere een Dubbelzijdige Phoenix/Dragon-spiegel bij zit! Tevens komt de normale editie ook uit op de PC.

Naast PC spelers kunnen nu ook PS4 en Xbox One bezitters aan de slag met Civilization VI, deze enorm populaire strategy game is vanaf komende vrijdag te halen!

Switch bezitters kunnen deze week een Super Mario Party + Joy-Con Controllers Bundel halen, deze neongroene + neonroze controllercombinatie ziet er super vrolijk uit!

Voor de rest kunnen spelers aan de slag met onder andere Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir, Titeuf: Mega Party en Sniper Ghost Warrior: Contracts.

Zit er deze week iets voor jou bij?

PS4
Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir - Collector's Edition
Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir - Limited Edition
BlazBlue Cross Tag Battle Special Edition - Day One Edition
Civilization VI
Golem (PSVR)
Shenmue III
Shenmue III - Collector's Edition
Sniper Ghost Warrior: Contracts
Sparklite
Titeuf: Mega Party
Train Sim World 2020 - Collector's Edition

Switch
Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir - Collector's Edition
Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir - Limited Edition
Bubble Bobble: 4 Friends
Bubble Bobble: 4 Friends - Special Edition
Deadly Premonition: Origins
Last Fight
Sparklite
Super Mario Party + Joy-Con Controllers Bundel
Titeuf: Mega Party
Zumba Burn it up!

Xbox One
Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir - Limited Edition
Civilization VI
Sniper Ghost Warrior: Contracts
Train Sim World 2020 - Collector's Edition

Razer Nari Ultimate Wireless Gaming Headset

PC
Asterix & Obelix XXL 3: The Crystal Menhir
Shenmue III
Sniper Ghost Warrior: Contracts

Guides
Pokemon Sword & Shield: The Official Galar Region Strategy Guide
Pokemon Sword & Shield: The Official Galar Region Strategy Guide - Collector's Edition

Blu-ray
Narcos - Seizoen 1 t/m 4
Narcos: Mexico
The Lion King (2019)
The Lion King (2D+3D) (2019)

Laatste reacties

avatar van Sen
Door Sen (112 reacties) op 18-11-2019 06:56
( PM )
Shenmue! Finally! Twee examenplaren gekocht. Kickstarter 330 dollar en de limited edition ook nog. Hoop echt dat het een succes wordt en natuurlijk een net zo geweldig spel als de eerdere delen!
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10967 reacties) op 18-11-2019 07:55
Rol: Administrator
( PM )
Eens kijken of Bubble Bobble: 4 Friends wat voor de kids hier is.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29483 reacties) op 18-11-2019 08:13
( PM )
Bubble Bobble reeds besteld. Nu nog 4 vrienden regelen.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10967 reacties) op 18-11-2019 08:15
Rol: Administrator
( PM )
Die Mario party bundel is een heruitgave trouwens, vorig jaar was deze er ook al. Blijft een leuke game in local coop!
avatar van Swift
Door Swift (8085 reacties) op 18-11-2019 08:50
( PM )
Quote:
Bubble Bobble reeds besteld. Nu nog 4 vrienden regelen.

Zwaait naar daggie
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1845 reacties) op 18-11-2019 11:57
( PM )
Iedereen is op de hoogte dat de studio achter Shenmue 3 het review embargo heeft opgelegd tot 2 dagen na release!
Geen goed teken....
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (938 reacties) op 18-11-2019 12:49
( PM )
Wist helemaal niet dat Civ 6 nu al uit is voor de Xbox en PS4, die aankondiging was pas kort geleden. Hopelijk met zwarte vrijdag of in december al een mooie aanbieding.
avatar van Guilty Bystander
Door Guilty Bystander (17 reacties) op 18-11-2019 13:40
( PM )
Quote:
Iedereen is op de hoogte dat de studio achter Shenmue 3 het review embargo heeft opgelegd tot 2 dagen na release!
Geen goed teken....


Ik heb Shenmue 3 al bijna een week voor de PS4 en kan je vertellen dat dit wel klopt. Matige framerate met veel drops, veel laadtijden, veel pop-in van NPC's en omgeving. Voelt erg als een budgetgame aan.
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21471 reacties) op 18-11-2019 13:49
( PM )
De Narcos box met seizoen 1 t/m 4 voor mij.
avatar van ArdiBacardi
Door ArdiBacardi (2022 reacties) op 18-11-2019 15:25
( PM )
Golem voor PSVR lijkt me wat, dacht alleen dat de game voor volgende week gepland stond?
avatar van MarkD
Door MarkD (715 reacties) op 18-11-2019 16:12
( PM )
Quote:
[..]


Ik heb Shenmue 3 al bijna een week voor de PS4 en kan je vertellen dat dit wel klopt. Matige framerate met veel drops, veel laadtijden, veel pop-in van NPC's en omgeving. Voelt erg als een budgetgame aan.


Kortom, net zo goed als shenmue 1 en 2!

Heb er zin in
avatar van Jellsyboy
Door Jellsyboy (391 reacties) op 18-11-2019 19:24
( PM )
wat een troep weer deze week
avatar van Phaross
Door Phaross (1124 reacties) op 19-11-2019 00:27
( PM )
Asterix en Obelix! Lang naar uitgekeken.
avatar van HansjeNL
Door HansjeNL (188 reacties) op 19-11-2019 10:45
( PM )
Quote:
[..]


Kortom, net zo goed als shenmue 1 en 2!

Heb er zin in


Het voelt als een vervolg wat 20 jaar geleden uit had moeten komen. Super kleinschalig, keer op keer op en neer hobbelen door hetzelfde kleine dorpje waarbij rennen afgestraft wordt door Stamina en hp uit dezelfde poel te halen.

Ik ben fan van het origineel, iets minder van deel 2 en ga de game zonder al te veel irritatie uitspelen. Mensen die nog nooit shenmue gespeeld hebben moeten wel ver uit de buurt blijven van deze game. Schandalig dat er een 60 euro prijskaartje aan vast zit.. De game oogt als een late ps3, vroege ps4 game en speelt als een ps2/dream cast game.

Mensen met interesse zonder de andere delen gespeeld hebben, koop een Yakuza game.
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (3135 reacties) op 19-11-2019 11:44
( PM )
Quote:
Wist helemaal niet dat Civ 6 nu al uit is voor de Xbox en PS4, die aankondiging was pas kort geleden. Hopelijk met zwarte vrijdag of in december al een mooie aanbieding.


Zou daar niet op rekenen. Toch maar besteld ook al had ik op de Switch de klik nog niet met de game. Al heb ik die daar door de gigantische lading Switch games die ik gekocht heb nauwelijks gespeeld.