Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bol.com dagdeal: Korting op nieuwe Switch Games

Vandaag in de Bol.com Dagdeal: Nieuwe Nintendo Switch games voor 49 of 49,99! Het betreft de volgende games:

Luigi's Mansion 3: 49
Super Mario Party: 49
Zelda Links Awakening: 49
Pokémon Let's Go, Eevee!: 49
Splatoon 2: 49
New Super Mario Bros. U Deluxe: 49,99
Super Mario Maker 2: 49,99
Super Mario Odyssey: 49,99
Donkey Kong Country: Tropical Freeze: 49,99
Fire Emblem: Three Houses: 49,99
Kirby Star Allies: 49,99
Mario Tennis Aces: 49,99
Pokkén Tournament DX: 49,99
Astral Chain: 49,99
Yoshi's Crafted World: 49,99
Mario Kart 8 Deluxe: 49,99
Just Dance 2020: 49,99
The Elder Scrolls V: Skyrim: 49,99

Zie ook de Dagdeal actiepagina.

Bedankt voor het melden: Linn88 en Cread0r

Laatste reacties

avatar van Heart1982
Door Heart1982 (350 reacties) op 18-11-2019 08:06
( PM )
Bedankt voor het melden, maar zijn dit niet de standaard prijzen?

avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29480 reacties) op 18-11-2019 08:12
( PM )
Meestal gaan Nintendo games bij de wat duurdere webshops weg voor tussen de 50 en 60 euro. Bij Bol zijn ze meestal rond de €55.-.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10967 reacties) op 18-11-2019 08:13
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Bedankt voor het melden, maar zijn dit niet de standaard prijzen?



Wellicht was het sarcastisch, maar vooruit: nee, de normale prijzen liggen 7-10 euro hoger en voor de meeste games geldt dat ze nu het goedkoopst zijn bij bol in vergelijking met de Nederlandse winkels.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2006 reacties) op 18-11-2019 08:37
( PM )
Shenks, toch maar Fire Emblem opgepikt, komt toch niet vaak een aanbieding van gezien het een Nintendo IP is
Overigens zijn er al een boel uitverkocht, dus grijp je kans
Edit: nevermind, de link laat er maar 7 zien, maar als je de games zelf opzoekt zijn ze nog wel beschikbaar.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (350 reacties) op 18-11-2019 08:47
( PM )
Quote:
[..]


Wellicht was het sarcastisch, maar vooruit: nee, de normale prijzen liggen 7-10 euro hoger en voor de meeste games geldt dat ze nu het goedkoopst zijn bij bol in vergelijking met de Nederlandse winkels.


Ik was niet sarcastisch, gewoon onwetend.
Ik ben zelf van plan om een switch te kopen met BF (of in ieder geval voor de kerst), maar ik dacht dat de prijzen wel redelijk rond deze koers lagen dus vandar mijn opmerking. Mijn excuses, voel je vrij om de comments te verwijderen.

ktugach edit: nee hoor, geen excuses nodig, veel plezier met een switch!
avatar van Zorewin
Door Zorewin (236 reacties) op 18-11-2019 09:17
( PM )
lol weer nutteloze bol aanbiedingen
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1044 reacties) op 18-11-2019 09:24
( PM )
Ik wil eigenlijk Luigi's Mansion 3 kopen maar nou twijfel ik weer of ik moet wachten op black friday...
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21471 reacties) op 18-11-2019 09:29
( PM )
Quote:
Shenks, toch maar Fire Emblem opgepikt, komt toch niet vaak een aanbieding van gezien het een Nintendo IP is
Overigens zijn er al een boel uitverkocht, dus grijp je kans
Edit: nevermind, de link laat er maar 7 zien, maar als je de games zelf opzoekt zijn ze nog wel beschikbaar.

Ik ga er vanuit dat je geen Duitse versie wilde? Aangezien die momenteel maar 39,99 bij amazon.de is.
avatar van Swift
Door Swift (8084 reacties) op 18-11-2019 09:33
( PM )
Quote:
lol weer nutteloze bol aanbiedingen

De deals zijn nuttiger dan deze opmerking.
avatar van Hunterr
Door Hunterr (569 reacties) op 18-11-2019 10:08
( PM )
Quote:
[..]


Ik was niet sarcastisch, gewoon onwetend.
Ik ben zelf van plan om een switch te kopen met BF (of in ieder geval voor de kerst), maar ik dacht dat de prijzen wel redelijk rond deze koers lagen dus vandar mijn opmerking. Mijn excuses, voel je vrij om de comments te verwijderen.

ktugach edit: nee hoor, geen excuses nodig, veel plezier met een switch!

Weet je teminste wel gelijk dat Sales op Nintendo games zeldzaam zijn !
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3696 reacties) op 18-11-2019 10:50
( PM )
Quote:
Ik wil eigenlijk Luigi's Mansion 3 kopen maar nou twijfel ik weer of ik moet wachten op black friday...

Vorig jaar was amazon DIK aan het knallen en waren al de toen nieuwe games 30
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29480 reacties) op 18-11-2019 10:52
( PM )
Ik wil nog niet dood worden gevonden met die lelijke Duitse logo's op de doos.
avatar van RaoulT
Door RaoulT (171 reacties) op 18-11-2019 11:08
( PM )
Quote:
Ik wil nog niet dood worden gevonden met die lelijke Duitse logo's op de doos.


Zet de dozen rechtop in een rij, probleem opgelost
avatar van Raphaël88
Door Raphaël88 (5 reacties) op 18-11-2019 11:25
( PM )
Verwachten jullie dat de prijzen van deze games tijdens Black Friday lager worden?
avatar van EPvW
Door EPvW (332 reacties) op 18-11-2019 11:44
( PM )
Quote:
Ik wil eigenlijk Luigi's Mansion 3 kopen maar nou twijfel ik weer of ik moet wachten op black friday...


Koop hem gewoon. Als hij met black friday elders goedkoper is koop je die ook en stuur je die terug naar bol. Krijg je van bol je geld terug en hebben zij een gesealde game terug.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (29480 reacties) op 18-11-2019 11:47
( PM )
Quote:
Verwachten jullie dat de prijzen van deze games tijdens Black Friday lager worden?

Even in mijn glazen bol kijken.



De glazen bol zegt 'Nee'.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2006 reacties) op 18-11-2019 12:49
( PM )
Quote:
[..]

Ik ga er vanuit dat je geen Duitse versie wilde? Aangezien die momenteel maar 39,99 bij amazon.de is.

Nee, uiteraard even gekeken, in de UK was ie uitverkocht, en ach, voor die €10 heb ik geen lelijk USK hoesje
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (938 reacties) op 18-11-2019 12:54
( PM )
Zo wat een verwennerij weer voor de Switch eigenaren haha.
avatar van Sjordi
Door Sjordi (404 reacties) op 18-11-2019 13:15
( PM )
Lekkere post.... Sommige games zijn echt niet nieuw. En die prijs met uitroepteken....? Veel van deze games zijn eerder veel goedkoper geweest. Zie prijsreacties onder de individuele games. Click bait dit
avatar van Timmerito
Door Timmerito (2159 reacties) op 18-11-2019 16:25
( PM )
Super Mario Odyssey gekocht, had al de hoop dat dit een keer zou gaan gebeuren, had nog een 25 euro cadeaubon liggen en was hierop aan het wachten
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3696 reacties) op 18-11-2019 16:36
( PM )
Quote:
Verwachten jullie dat de prijzen van deze games tijdens Black Friday lager worden?


ja

nee

misschien

ja

of toch nee

of wel
avatar van Doobieters
Door Doobieters (21471 reacties) op 18-11-2019 16:38
( PM )
Vorig jaar met black friday 3 voor 99 bij Amazon.de
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3696 reacties) op 18-11-2019 16:59
( PM )
Goed kom ik jou voordeur ff roze verven.
Met je ik open een deur om ergens in te gaan en niet om er naar te staren.

avatar van Doobieters
Door Doobieters (21471 reacties) op 18-11-2019 17:04
( PM )
Quote:
bol.com had 5 voor 250
ook best een dikke deal

en je krijgt geen lelijk usk hoesje

Lekker boeiend dat hoesje. Ik game om te gamen en niet naar een hoesje te staren. Maar ieder z'n ding.
avatar van Blupp
Door Blupp (132 reacties) op 18-11-2019 18:59
( PM )
Quote:
[..]

Lekker boeiend dat hoesje. Ik game om te gamen en niet naar een hoesje te staren. Maar ieder z'n ding.


Ja mensen.. kap es over die hoesjes Alhoewel je er wel meer kans op hebt dat een winkel het niet used inkoopt of dat mensen op bijv. Marktplaats persé een NL hoesje willen. Dat dan weer wel!
avatar van Tediz2013
Door Tediz2013 (91 reacties) op 18-11-2019 19:35
( PM )
wat een slechte deals mja.. wat verwacht je van Bol
avatar van Albatros
Door Albatros (128 reacties) op 18-11-2019 20:15
( PM )
Quote:
Ik wil nog niet dood worden gevonden met die lelijke Duitse logo's op de doos.
Hakenkruizen?
avatar van LoveCat
Door LoveCat (219 reacties) op 18-11-2019 21:01
( PM )
Waar is buurman als je hem nodig hebt?
avatar van Stefh
Door Stefh (144 reacties) op 18-11-2019 22:49
( PM )
Quote:
Ik wil nog niet dood worden gevonden met die lelijke Duitse logo's op de doos.


+1

Alleen Duitse auto's kan ik accepteren
avatar van JSKU
Door JSKU (291 reacties) op 19-11-2019 04:59
( PM )
Quote:
Ik wil eigenlijk Luigi's Mansion 3 kopen maar nou twijfel ik weer of ik moet wachten op black friday...
Minimaal 3 van deze games zijn in een flits in November 2018 naar €40 gedropt en omhoog geschoten. Het kan niet anders dan de Black Friday van 2018 zijn. Waarom zou de prijs per game dit jaar niet naar €40 of lager droppen?
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (458 reacties) op 19-11-2019 06:38
( PM )
Als ik naar die 'deals' kijk dan weet ik weer waarom ik nog geen Switch heb.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7382 reacties) op 19-11-2019 06:58
( PM )
Quote:
Als ik naar die 'deals' kijk dan weet ik weer waarom ik nog geen Switch heb.


Heb jij een allergie voor goede en waardevaste games die hun geld dubbel en dwars waard zijn dan? ;)
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3696 reacties) op 19-11-2019 08:38
( PM )
Waardevast xD hahahahahahaha
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6504 reacties) op 19-11-2019 08:41
( PM )
Quote:
Als ik naar die 'deals' kijk dan weet ik weer waarom ik nog geen Switch heb.


Eens, blijft een bak geld voor een stel inferieure games. Maargoed, Nintendo games speel je dan ook voor de gameplay, niet voor de graphics *Flikkert Links Awakening uit het raam*
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7382 reacties) op 19-11-2019 12:43
( PM )
Quote:
Waardevast xD hahahahahahaha


hahahahaha ja
avatar van Ginryuu