Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Deze Week in de Winkels: Red Dead Redemption 2, Darksiders: Genesis en Life is S...

Deze week is een van de leegste lijsten die ik tot nu toe heb gepost.

Wel leuk om te weten is dat Red Dead Redemption 2 en Darksiders: Genesis uitkomen voor de PC! Life is Strange 2 en Neverwinter Nights zijn ook het proberen waard! Deze komen uit op Xbox One, PS4 en Nintendo Switch. (LiS 2 komt niet uit op de switch).

Game of Thrones fans kunnen nu een complete Blu-ray boxset halen, voor de echte liefhebbers is er zelfs een Limited Edition Boxset verkrijgbaar. Wel heeft deze een stevig prijskaartje.

Zit er deze week iets voor jou bij?

PS4
Honor and Duty D-Day All Out War Edition (PSVR)
Life is Strange 2
Neverwinter Nights - Enhanced Edition
Neverwinter Nights Enhanced Edition Collector's Pack

Switch
Assassin's Creed - the Rebel Collection
Farming Simulator 20
Gigantic Army
Neverwinter Nights - Enhanced Edition
Neverwinter Nights Enhanced Edition Collector's Pack

Xbox One
Life is Strange 2
Neverwinter Nights - Enhanced Edition
Neverwinter Nights Enhanced Edition Collector's Pack

PC
Darksiders: Genesis
Red Dead Redemption 2

Blu-ray
Game of Thrones - Seizoen 1-8 (Limited Edition)
Game of Thrones - Seizoen 1-8 (The Complete Series)
Ghosts Of Mars
Playmobil
The Beach Bum
Ugly Dolls

Laatste reacties

avatar van Karzka
Door Karzka (16 reacties) op 02-12-2019 07:52
( PM )
Red Dead Redemption 2 is bijna een maand (5-11) beschikbaar voor de PC, en ruim 2 weken voor Stadia. Wat is deze release dan?
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10976 reacties) op 02-12-2019 09:32
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Red Dead Redemption 2 is bijna een maand (5-11) beschikbaar voor de PC, en ruim 2 weken voor Stadia. Wat is deze release dan?


De fysieke release, waarbij je hem thuisgestuurd krijgt. Met een code in de box, dat dan weer wel...
avatar van The Gipetto
Door The Gipetto (381 reacties) op 02-12-2019 09:54
( PM )
Gigantisch kut dat we tot februari moeten wachten voor Darksiders op de console ...
avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (715 reacties) op 02-12-2019 10:18
( PM )
Quote:
[..]


De fysieke release, waarbij je hem thuisgestuurd krijgt. Met een code in de box, dat dan weer wel...

Snap ik ook wel weer, meeste PC's hebben geen Blu-ray drive en als je RDR2 op DVDtjes wil zetten krijg je twee kilo aan discs thuisgestuurd

OT: Ik zeg al jaren dat ik de complete boxset van GoT ga halen (heb de serie altijd gepirate), maar na dat achtste seizoen kunnen ze me wat Gewoon geen zin meer om de serie ooit nog te gaan kijken als het toch nergens heen gaat.

OTOT: Morgen hopelijk de CE van LiS2 binnen
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1798 reacties) op 02-12-2019 15:46
( PM )
OPGETLET: Life is Strange 2 is niet volledig op disc. Het laatste hoofdstuk is een DLC-code.
avatar van Phaross
Door Phaross (1124 reacties) op 02-12-2019 23:57
( PM )
Quote:
OPGETLET: Life is Strange 2 is niet volledig op disc. Het laatste hoofdstuk is een DLC-code.


Thanks, ik had hem bijna gekocht. Even wachten op een complete edition dus.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8808 reacties) op 03-12-2019 01:14
( PM )
Game of Thrones seizoen 8 op bluray besteld (de limited edition van Bol); die komt ook deze week uit
(om de serie compleet te maken)
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (426 reacties) op 03-12-2019 10:18
( PM )
Quote:
Life is Strange 2 en Neverwinter Nights zijn ook het proberen waard! Deze komen uit op Xbox One, PS4 en Nintendo Switch. (LiS 2 komt niet uit op de switch).


Deze formulering is echt fascinerend!
avatar van MarkD
Door MarkD (717 reacties) op 03-12-2019 11:18
( PM )
Quote:
[..]


Deze formulering is echt fascinerend!


Haha echt he!

Mijn broer en ik houden van ijsjes, snoep en chocola (mijn broer niet van ijsjes).
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (3135 reacties) op 04-12-2019 01:19
( PM )
Quote:
Game of Thrones seizoen 8 op bluray besteld (de limited edition van Bol); die komt ook deze week uit
(om de serie compleet te maken)


Net uit de bus gehaald (woon in een flat dus die hang beneden) en heb er zin in!
avatar van Evil_zelda
Door Evil_zelda (480 reacties) op 06-12-2019 10:07
( PM )
oops