Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Bol.com 10% kassakorting op alles van Microsoft

Alleen vandaag heeft Bol.com 10% kassakorting op alles van Microsoft. De korting wordt dus pas in je winkelmandje berekend. Er zitten ook alvast wat mooie pre-orders bij voor de Xbox One X. Interessante koopjes op dit moment:

Xbox One S Draadloze Controller diverse kleuren: 47,69
Xbox One, Console 500 GB Forza Horizon 3 + Hot Wheels Bundel: 219,60
Forza Motorsport 7 - Ultimate Edition: 89,99
Forza Motorsport 7: 53,99
Forza Horizon 3: 52,19
Halo Wars 2 Ultimate Edition: 35,99
State of Decay 2: 53,99
Crackdown 3: 53,99
Super Lucky's Tale: 26,99
Microsoft Xbox Live Gold Abonnement 12 Maanden: 53,99

Laatste reacties

avatar van PePzi NL
Door PePzi NL (493 reacties) op 25-09-2017 10:09
( PM )
Helaas niet voor de Xbox One X zelf...
avatar van Dagmar
Door Dagmar (12592 reacties) op 25-09-2017 10:12
( PM )
Echt alles?

Quote:
Helaas niet voor de Xbox One X zelf...


Oh... Ben gelijk mijn Xboner kwijt.
avatar van Joost013
Door Joost013 (53 reacties) op 25-09-2017 10:57
( PM )
Dirt 4 ook voor 34,99 voor de rally fanaten. Zelf net besteld
avatar van EelBGlie
Door EelBGlie (76 reacties) op 25-09-2017 11:16
( PM )
Wow, nu al een game reserveren die Q2 2018 uitkomt?
Is dit normaal?
avatar van Dagmar
Door Dagmar (12592 reacties) op 25-09-2017 11:32
( PM )
Tuurlijk. South Park The Fractured Butthole kon je ook al jaren geleden pre-orderen. En dan had je nog Duke Nukem Forever;

avatar van Handenplasser
Door Handenplasser (396 reacties) op 25-09-2017 11:40
( PM )
Wijzig: comment niet meer relevant
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2172 reacties) op 25-09-2017 11:45
( PM )
Quote:
[..]

Als je doorklikt naar de site zie je dat Fifa 18 nu ook met deze bundel meegeleverd wordt. Zo'n Xbox One S console wordt dan wel heel goedkoop.


Bundel kost volgens mij €244,-, nog steeds een prima prijs. >> met kassakorting €220,-
avatar van Handenplasser
Door Handenplasser (396 reacties) op 25-09-2017 13:00
( PM )
Quote:
[..]


Bundel kost volgens mij €244,-, nog steeds een prima prijs. >> met kassakorting €220,-

De FH3 + Hot Wheels bundel met Fifa 18 en 3 maanden Xbox Live voor €244 (excl. 10% korting) is (wijzig:) inderdaad nog wel te vinden. Dus een veel betere deal dan de FH3 bundel die aangeboden wordt voor dezelfde prijs (€244) zonder Fifa 18 en 3 maanden Xbox Live.
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (4125 reacties) op 25-09-2017 13:04
( PM )
Quote:
[..]

De FH3 + Hot Wheels bundel met Fifa 18 voor €244 (excl. 10% korting) is inmiddels verwijderd...


Check deze link

Klikkerdeklik
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (526 reacties) op 25-09-2017 15:37
( PM )
Laatste regel van het artikel mag wel weg wat mij betreft. Als je 54 euro voor een jaar gold betaalt dan ben je niet budgetgaming waardig
avatar van RubeL
Door RubeL (373 reacties) op 25-09-2017 19:10
( PM )
Super Lucky's Tale meegepakt. Forza 7 trekt ook, maar die heb ik denk ik toch liever als Play Anywhere. Zelfde geldt voor State of Decay.
avatar van Malistix
Door Malistix (940 reacties) op 25-09-2017 19:14
( PM )
super lucky's tale ge pre ordered, geen geld
avatar van Yepitshere
Door Yepitshere (30 reacties) op 25-09-2017 20:11
( PM )
3 games voor 50,- Euro: http://www.bol.com/nl/ra/3-games-voor-50-euro/29365/index.html

avatar van Piggen
Door Piggen (10 reacties) op 25-09-2017 20:42
( PM )
Quote:
Dirt 4 ook voor 34,99 voor de rally fanaten. Zelf net besteld

Voor Xbox One ook nog de steelbook edition voor dat geld.
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1114 reacties) op 25-09-2017 21:48
( PM )
Sea of Thieves ontbreekt

53,99
avatar van Lionheart
Door Lionheart (23 reacties) op 27-09-2017 17:07
( PM )
Werkt sinds gisteren niet meer.