Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

PSN Store Paasuitverkoop met 800+ deals van start

Vandaag is de Paas uitverkoop van start gegaan in de PSN Store! Met meer dan 800 deals is dat een flinke uitverkoop. We hebben de meest interessante deals voor je hier onder vermeld, maar je vind er nog veel meer in de PSN Store zelf. Zit er iets voor je bij?


PSN Store Paasdeals
Hotline Miami € 2,99/ Wrong Number € 3,99/ Collection € 5,99
Thief € 2,99
Child of Light € 3,99
Lords of the Fallen € 3,99/ Complete Edition € 5,99
Murdered Soul Suspext € 3,99
Trials of the Blood Dragon € 3,99
Sleeping Dogs Definitive Edition € 4,49
Minecraft Storymode € 4,99
Trials Fusion Awesome Level MAX € 4,99
Trials Fusion The Awesome MAX Edition € 9,99
Battlefield 4 Premium € 6,99
Battlefield Hardline Ultimate Edition € 9,99
Plants vs Zombies Garden Warfare 2 € 6,99 / Deluxe € 9,99
Rayman Legends € 6,99
Wolfenstein New Order € 6,99
Wolfenstein Old blood€ 6,99
Sherlock Holmes Crimes and Punishments € 7,99
Sherlock Holmes Devils Daughter € 9,99
Batman Telltale Series € 7,99
The telltale Batman Bundle € 17,99
Darksiders Warmastered Edition € 6,99
Darksiders II Deathinitive € 7,99
7 Days to Die € 9,99
Life is Strange Before the Storm € 9,99
PayDay 2 Crimewave Edition The big € 12,99
Life is Strange Before the Storm Deluxe € 14,99
GTA Trilogy € 13,99
Dirt Rally € 14,99
Dying Light € 14,99
Dying Light Enhanced Edition € 19,99
LEGO De Hobbit € 12,99
LEGO Jurassic World € 14,99
Mortal Kombat X € 14,99
Assassins Creed Ezio Collection € 17,99
Mortal Kombat XL € 19,99
NHL 18 € 19,99
The Witcher 3 GOTY € 19,99
Battlefield 1 Revolution € 19,99
F1 2017 € 19,99
Ghost Recon Wildlands Season Pass € 19,99
The Evil Within 2 € 19,99
Watch Dogs 2 € 19,99
Fallout 4 GOTY € 24,99
Watch Dogs 2 Deluxe € 24,99
Wolfenstein II € 24,99
WRC 7 € 24,99
Ghost Recon Wildlands € 26,99
De Sims 4 € 29,99
Fifa 18 € 29,99/ Ronaldo € 34,99/ Icon € 49,99
South Park Fractured But Whole € 29,99
GTA V € 29,99
Assassin’s Creed origins Deluxe € 44,99

Zie de PSN Store voor nog veel meer deals.

Bedankt voor het doorgeven: Zanpsyko

Laatste reacties

avatar van Twizzler
Door Twizzler (1817 reacties) op 21-03-2018 20:03
( PM )
Mooi weer de vita backlog aanvullen.
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (2511 reacties) op 21-03-2018 20:21
( PM )
Mooie deals! Maar ik zal nog eens een actie doorgeven...
avatar van Twizzler
Door Twizzler (1817 reacties) op 21-03-2018 20:31
( PM )
Quote:
Mooie deals! Maar ik zal nog eens een actie doorgeven...


Ik begrijp je helemaal. Ben ook gestopt met deals te melden of door te geven.

avatar van Doobieters
Door Doobieters (22164 reacties) op 21-03-2018 20:45
( PM )
Tot wanneer zijn deze geldig?
avatar van Zι Pequeno
Door Zι Pequeno (602 reacties) op 21-03-2018 20:48
( PM )
Doom is nu 10€ zal ik hem voor de switch of ps4 halen?
avatar van Ktugach
Door Ktugach (11360 reacties) op 21-03-2018 20:53
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Mooie deals! Maar ik zal nog eens een actie doorgeven...


Soms krijgen we ook wel eens wat door via andere kanalen en staan artikelen al klaar, maar ik heb je naam erbij gezet hoor, want ik zie dat je hem vanmiddag door hebt gegeven :)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (22164 reacties) op 21-03-2018 20:58
( PM )
Life is Strange for me!!
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (2511 reacties) op 21-03-2018 21:00
( PM )
Quote:
[..]


Soms krijgen we ook wel eens wat door via andere kanalen en staan artikelen al klaar, maar ik heb je naam erbij gezet hoor, want ik zie dat je hem vanmiddag door hebt gegeven :)


Thank Ktugach!
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7582 reacties) op 21-03-2018 21:38
( PM )
Quote:
[..]


Ik begrijp je helemaal. Ben ook gestopt met deals te melden of door te geven.



Of je geeft gewoon de deals door zonder te verwachten dat ze een parade voor je organiseren en je helpt iedereen dealtjes te vinden. Want je zal zelf ook wel af en toe gebruik gemaakt hebben van deze site voor deals...

Anyway mooie aanbiedingen maar merendeel heb ik al
avatar van Doobieters
Door Doobieters (22164 reacties) op 21-03-2018 21:39
( PM )
Quote:
[..]
Of je geeft gewoon de deals door zonder te verwachten dat ze een parade voor je organiseren en je helpt iedereen dealtjes te vinden.

hear hear
avatar van Rens0101
Door Rens0101 (792 reacties) op 21-03-2018 21:46
( PM )
Quote:
[..]


Of je geeft gewoon de deals door zonder te verwachten dat ze een parade voor je organiseren en je helpt iedereen dealtjes te vinden. Want je zal zelf ook wel af en toe gebruik gemaakt hebben van deze site voor deals...

Anyway mooie aanbiedingen maar merendeel heb ik al
avatar van Bombaron
Door Bombaron (276 reacties) op 21-03-2018 22:54
( PM )
Quote:
[..]


Of je geeft gewoon de deals door zonder te verwachten dat ze een parade voor je organiseren en je helpt iedereen dealtjes te vinden. Want je zal zelf ook wel af en toe gebruik gemaakt hebben van deze site voor deals...

Anyway mooie aanbiedingen maar merendeel heb ik al

Precies dit.
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1868 reacties) op 21-03-2018 23:13
( PM )
Quote:
[..]


Of je geeft gewoon de deals door zonder te verwachten dat ze een parade voor je organiseren en je helpt iedereen dealtjes te vinden. Want je zal zelf ook wel af en toe gebruik gemaakt hebben van deze site voor deals...

Anyway mooie aanbiedingen maar merendeel heb ik al


dit.

life is strange gekocht.
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4831 reacties) op 22-03-2018 08:42
( PM )
Quote:
Tot wanneer zijn deze geldig?

12-4 geloof ik stond in de store.

Iemand had een keer in de sale die Power Rangers game gekocht maar is het ook wat? Ziet er leuk uit, vooral als je met meer mensen speelt.
Ook Awsomenauts ziet er goed uit voor 3 euro, mmmmm maar ik heb nog zoveel te spelen en weinig tot geen tijd.
avatar van Jokkie
Door Jokkie (86 reacties) op 22-03-2018 09:09
( PM )
Arkham knight season pass 5,99 yeah
avatar van Yψrn
Door Yψrn (4003 reacties) op 22-03-2018 13:31
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
[..]


Ik begrijp je helemaal. Ben ook gestopt met deals te melden of door te geven.



Ik vermeld altijd een bedankje als we dankzij iemand zijn bericht een sale heb gevonden. Deze actie had ik zelf ook al voorbij zien vliegen. Het lijstje maken kost alleen wel een uurtje en in die tijd kijk ik vaak niet of er nog gerelateerde tips binnen zijn gekomen :-)
Desalniettemin zijn jullie aanbiedingsmeldingen zeker welkom en wordt je dus sowieso vermeld als we via jullie de aanbieding of sale hebben gevonden.

avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (2115 reacties) op 22-03-2018 15:32
( PM )
Quote:
[..]


Ik vermeld altijd een bedankje als we dankzij iemand zijn bericht een sale heb gevonden. Deze actie had ik zelf ook al voorbij zien vliegen. Het lijstje maken kost alleen wel een uurtje en in die tijd kijk ik vaak niet of er nog gerelateerde tips binnen zijn gekomen :-)
Desalniettemin zijn jullie aanbiedingsmeldingen zeker welkom en wordt je dus sowieso vermeld als we via jullie de aanbieding of sale hebben gevonden.



En zo niet dan pech Het is maar een nickname die vermeld wordt.. het is niet alsof Yorn als dank €20 naar je overmaakt. Of wel? Wacht ben ik de enige die dat niet krijgt? :o
avatar van JapieKrekel
Door JapieKrekel (13 reacties) op 22-03-2018 16:16
( PM )
Twijfel om 7 Days to Die als couch co-op te halen. Zeer gemixte reviews van gelezen. Maar ik weet ook niet echt wat een betere/leukere couch co-op zou zijn.
avatar van Stubborn
Door Stubborn (1058 reacties) op 22-03-2018 18:42
( PM )
Lego Heroes 2 yeey
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (466 reacties) op 22-03-2018 20:45
( PM )
Nice! Thief gehaald (hier zat tevens ook The Bank missie bij)
avatar van Leleisaan
Door Leleisaan (1714 reacties) op 22-03-2018 21:36
( PM )
Quote:
Twijfel om 7 Days to Die als couch co-op te halen. Zeer gemixte reviews van gelezen. Maar ik weet ook niet echt wat een betere/leukere couch co-op zou zijn.


geen ervaring met de co-op maar de game is erg verslavend.

Wel speelde ik hem toen hij relatief nieuw was, en ben meerdere malen mijn wereld verloren (corrupt save), waardoor ik er uiteindelijk maar mee gekapt ben. misschien dat dat probleem inmiddles opgelost is d.m.v. een patch.
avatar van RJGAMER
Door RJGAMER (267 reacties) op 22-03-2018 23:36
( PM )
@ Admin

Murdered Soul Suspext

Die x mag een c worden
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (377 reacties) op 23-03-2018 08:18
( PM )
Toch maar Rayman Legends en Minecraft Story Mode Season 2 Season Pass gehaald :)
avatar van Deadlymuffins
Door Deadlymuffins (190 reacties) op 23-03-2018 10:16
( PM )
Als iemand de Witcher nu nog heeft geprobeerd, €20 voor de GOTY is een koopje!
avatar van Cowboy_Henk
Door Cowboy_Henk (23 reacties) op 24-03-2018 06:12
( PM )
Prachtig dat Sony zoveel periodes met deals doet. Veel meer dan Steam