Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Budgetgaming opnieuw genomineerd voor Website van het Jaar!

Beste vrolijke Budgetgamers, we hebben goed nieuws, want dit jaar zijn we opnieuw genomineerd in de nationale Website van het Jaar verkiezing in de categorie prijsvergelijkers! Dit betekent dat we alweer vier jaar op rij mee mogen doen aan deze bijzondere verkiezing. De afgelopen drie keer hebben we daarbij de tweede prijs in de wacht mogen slepen als een na beste Prijsvergelijkingssite van Nederland, met dankzij jullie gemiddeld een 9,4! We zaten Tweakers dan ook op de hielen, zij gingen er met deze prestigieuze prijs de afgelopen jaren vandoor.



Stem mee op Budgetgaming in de verkiezing van Beste prijsvergelijker van Nederland!
Ook dit jaar maken we dus weer kans op een mooie score, maar dat hangt geheel van jullie af! Jullie mogen namelijk als bezoeker stemmen op de websites die jullie favoriete plekjes zijn op het Internet! Stemmen kan via Websitevanhetjaar.nl. Met veel plezier willen we jullie natuurlijk weer vragen om ook dit jaar weer te stemmen in de categorie Prijsvergelijkers en willen we jullie natuurlijk weer vragen om te overwegen om op ons te stemmen! Jouw mening telt!

Je kunt hier op Budgetgaming stemmen, het kost slechts twee minuten!

Uit het verleden hebben we gemerkt dat het winnen op basis van het meeste aantal stemmen net iets te ver buiten bereik is, daar gaan we dan ook niet voor dit jaar. Wel maken we een mooie kans op het gebied van het aantal sterrenratings in de strijd om het worden van de Beste Prijsvergelijkingssite van Nederland!. Het aantal sterren vanuit jullie zal dan ook belangrijk zijn in de uiteindelijke uitslag! Tevens kun je feedback achterlaten over wat je graag beter zou willen zien. Stiekem kan ik jullie verklappen dat we bezig zijn met een vernieuwde website, dus wie weet kunnen we jullie feedback direct meenemen!

Tot slot
Jouw mening is belangrijk, dus stem alsjeblieft mee hier en wie weet vieren we straks aan het einde van de rit weer een mooie mijlpaal. Sowieso willen we jullie bedanken voor het stemmen de afgelopen jaren en natuurlijk enorm bedankt alvast als je dit jaar op stemt! Een tweede plaats de afgelopen jaren was zeker niet verkeerd. Niet iedereen kan zich, dankzij jullie, de op en na beste prijsvergelijkingssite van Nederland noemen! Maar uiteraard gaan we ook dit jaar weer ons best doen om die felbegeerde prijs in de wacht te slepen. Eens kijken hoe ver we met zijn allen dit jaar gaan komen! Hoe dan ook zijn we natuurlijk inmiddels meer dan een prijsvergelijkingssite, we zijn een enorme community, zonder jullie zou Budgetgaming nooit zijn waar we nu staan. Samen staan we sterk!



Laatste reacties

avatar van SDSnatcher
Door SDSnatcher (180 reacties) op 19-09-2018 11:49
( PM )
Sowieso is heel dat stem gebeuren te manipuleren. Ik zal al mijn contacten in China eens vragen of ze gaan stemmen. Zou ook beter zijn als de jury van de organisatie een percentage van de score zelf toekent of zo. Succes!
avatar van Casartelli
Door Casartelli (1057 reacties) op 19-09-2018 11:54
( PM )
Error
Het lijkt erop dat we niet kunnen vinden waar je naar zoekt.



mmmm

Gestemd via een omweg
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6111 reacties) op 19-09-2018 11:54
( PM )
Met instemmende stemming gestemd
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (382 reacties) op 19-09-2018 11:59
( PM )
Done!
Geld word vanzelf overgemaakt?
avatar van Kentetsu
Door Kentetsu (215 reacties) op 19-09-2018 12:00
( PM )
Natuurlijk weer op budgetgaming gestemd
avatar van MrFit
Door MrFit (554 reacties) op 19-09-2018 12:14
( PM )
Gestemd.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (22422 reacties) op 19-09-2018 12:19
( PM )
Om bij de beoordeling niet al te partijdig over te komen heb ik overal voor de zekerheid 'Ik kom voor de rest nooit op Budgetgaming.nl; D prijsvergelijkingssite voor games!' gezet.

Straks denken ze nog dat het doorgestoken kaart is.Voor mensen die problemen hebben met de link. Link.
avatar van Drie-haringen
Door Drie-haringen (48 reacties) op 19-09-2018 12:23
( PM )
Huppa, gestemd.
avatar van Bart4june
Door Bart4june (430 reacties) op 19-09-2018 12:24
( PM )
Gestemd.
avatar van Patrickdoorn
Door Patrickdoorn (135 reacties) op 19-09-2018 12:41
( PM )
Net ook even gestemd.
avatar van Vloetje
Door Vloetje (296 reacties) op 19-09-2018 12:50
( PM )
Done! Succes
avatar van YOLOYOLO
Door YOLOYOLO (1598 reacties) op 19-09-2018 12:58
( PM )
Gestemd
avatar van XX-Deadproof-Xx
Door XX-Deadproof-Xx (90 reacties) op 19-09-2018 12:59
( PM )
Done! tweakers was het toch ?
avatar van Chimnino
Door Chimnino (50 reacties) op 19-09-2018 13:04
( PM )
Ik stem voor Tweakers Sorry, not sorry
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1394 reacties) op 19-09-2018 13:09
( PM )
Hopaaa gaan we doen
avatar van Johandy
Door Johandy (1157 reacties) op 19-09-2018 13:17
( PM )
De bevestiging van de stemmail kwam in de spambox. Maar alsnog gestemd!
avatar van Janzijnvader
Door Janzijnvader (15 reacties) op 19-09-2018 13:18
( PM )
Gestemd. Hatseknar.
avatar van Sonicguy14
Door Sonicguy14 (1109 reacties) op 19-09-2018 13:25
( PM )
Gestemd!!!
avatar van ZombieRofl
Door ZombieRofl (39 reacties) op 19-09-2018 13:33
( PM )
Mijn stem hebben jullie. Wel tijd voor nieuw, doordacht ontwerp.
avatar van Arieman
Door Arieman (356 reacties) op 19-09-2018 13:40
( PM )
2600 al
avatar van Dudeson
Door Dudeson (110 reacties) op 19-09-2018 13:49
( PM )
De eerste site die ik elke dag bezoek krijgt zeker mijn stem!
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (503 reacties) op 19-09-2018 13:59
( PM )
Zo gestemd, ik kijk hier iedere dag op de site.
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (759 reacties) op 19-09-2018 14:09
( PM )
Gestemd!
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (103 reacties) op 19-09-2018 14:14
( PM )
Ik heh ooko gestemd..hatsikidee
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4732 reacties) op 19-09-2018 14:24
( PM )
Gestemd!
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2325 reacties) op 19-09-2018 14:29
( PM )
Yesss, mijn stem is een feit.
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (135 reacties) op 19-09-2018 15:05
( PM )
Gestemd. Tweakers is ook goed maar deze site bekijk ik uiteindelijk veel meer.
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12336 reacties) op 19-09-2018 15:13
( PM )
Uiteraard even gestemd op BG Toch wel een van de leukste sites waar ik actief op ben. Niet alleen omdat het geld bespaart, maar ook omdat het naar mijn mening een leuke community is met leuke leden.

En eigenlijk stiekem ook omdat er net als alle andere jaren ook een aantal niet afhankelijke websites tussen staan, die sponsoren laten betalen om bovenaan te staan. Dan ben je i.m.o dus niet goed bezig.
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4617 reacties) op 19-09-2018 15:45
( PM )
Gestemd... op Tweakers
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (102 reacties) op 19-09-2018 17:04
( PM )
Mijn stem hebben jullie!
avatar van Mave XI
Door Mave XI (33 reacties) op 19-09-2018 17:39
( PM )
Alvast gefeliciteerd
avatar van Yuripc30
Door Yuripc30 (13 reacties) op 19-09-2018 18:17
( PM )
Gefeliciteerd! En net even gestemd
avatar van Dadaveke
Door Dadaveke (52 reacties) op 19-09-2018 18:18
( PM )
Zo hoort het ook , Alvast gefeliciteerd
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1721 reacties) op 19-09-2018 18:21
( PM )
Quote:
Gestemd... op Tweakers


boef
avatar van DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (1207 reacties) op 19-09-2018 18:25
( PM )
Mijn stem hebben jullie
avatar van Gunghir
Door Gunghir (1721 reacties) op 19-09-2018 18:26
( PM )

alles op max gezet bedankt voor de vele besparingen
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (258 reacties) op 19-09-2018 20:15
( PM )
Dat op zich is al tof nieuws!
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (258 reacties) op 19-09-2018 20:16
( PM )
Quote:
[..]


boef


Stiekem heeft ie gewoon op BG gestemd
avatar van Soninlaw
Door Soninlaw (238 reacties) op 19-09-2018 20:24
( PM )
Gefixt
avatar van Dandanna
Door Dandanna (140 reacties) op 19-09-2018 21:00
( PM )
Done!

Een responsive website zou ook leuk zijn voor komend jaar.
avatar van Niels_w
Door Niels_w (99 reacties) op 19-09-2018 21:54
( PM )
Natuurlijk gestemd!
avatar van JSKU
Door JSKU (64 reacties) op 20-09-2018 03:14
( PM )
Quote:
Done!

Een responsive website zou ook leuk zijn voor komend jaar.
Voor ontwerp heb ik ook niet zoveel sterren kunnen gegeven als ik eerlijk ben.

Kom op. We leven in een tijdperk dat iedereen en z'n grootmoeder een breedbeeldscherm heeft.

BudgetGaming is geen RetroGaming, waarbij VGA monitors het excuus kunnen zijn om bij een "4:3 aspect ratio"-ontwerp te blijven.
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (92 reacties) op 20-09-2018 08:09
( PM )
Ik vind de website handig maar zeker niet website van het jaar. De hele website ziet er ook ''budget'' uit. Basic, nothing special (helaas)

Dus ik ben gewoon eerlijk, mijn stem gaat niet naar jullie. Wellicht nadenken over een re-design van de website.
avatar van Sebacoraje
Door Sebacoraje (33 reacties) op 20-09-2018 08:35
( PM )
gestemd
avatar van Yrn
Door Yrn (3909 reacties) op 20-09-2018 08:36
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Wellicht nadenken over een re-design van de website.


Volgens mij hebben we het daar ook over in het nieuwsbericht hierboven :-)
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (92 reacties) op 20-09-2018 10:40
( PM )
Quote:
[..]


Volgens mij hebben we het daar ook over in het nieuwsbericht hierboven :-)


Mooi!
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5652 reacties) op 20-09-2018 10:49
( PM )
Gestemd natuurlijk
avatar van RJGAMER
Door RJGAMER (243 reacties) op 20-09-2018 11:13
( PM )
Stemmen done
avatar van Sebje_1002
Door Sebje_1002 (166 reacties) op 20-09-2018 14:46
( PM )
Check!!
avatar van Andromeda
Door Andromeda (66 reacties) op 20-09-2018 15:19
( PM )
Yep, budgetgaming heeft mijn stem
avatar van Son Goku
Door Son Goku (105 reacties) op 20-09-2018 18:14
( PM )
Gestemd op Budgetgaming? Check!
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (85 reacties) op 20-09-2018 20:56
( PM )
Gestemd!
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (308 reacties) op 20-09-2018 21:46
( PM )
Gestemd!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (7942 reacties) op 20-09-2018 22:54
( PM )
Gestemd op Budgetgaming met uiteraard maximale scores!
avatar van Megane377
Door Megane377 (3706 reacties) op 21-09-2018 00:33
( PM )
Gestemd!
Dit jaar moet het eindelijk wel gaan lukken hoop ik.
avatar van Grizzlywilde
Door Grizzlywilde (80 reacties) op 21-09-2018 10:59
( PM )
Gestemd heur!

Nieuwe website? Prima! Maar maak hem niet te zwaar, het mooie van Budgetgaming nu is de simpele en lichte opzet. Alles laadt supersnel en zou vervelend zijn als je door allerlei mooie effecten straks een tragere site hebt.
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (16 reacties) op 21-09-2018 11:21
( PM )
Plicht gedaan!
avatar van AnubisNefer
Door AnubisNefer (693 reacties) op 21-09-2018 11:26
( PM )
Done!
avatar van Swift
Door Swift (5900 reacties) op 21-09-2018 11:28
( PM )
Tweakers is kud, vallen jullie in dezelfde categorie als pepper? Dan gaat het lastig worden dit jaar. Sowieso hebben jullie mijn stem.

avatar van ATM7
Door ATM7 (1600 reacties) op 21-09-2018 11:35
( PM )
Voted
avatar van Maurin31
Door Maurin31 (98 reacties) op 21-09-2018 18:52
( PM )
Mijn stem hebben jullie!
avatar van Cas150
Door Cas150 (272 reacties) op 21-09-2018 22:37
( PM )
Gestemd
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (322 reacties) op 22-09-2018 08:42
( PM )
Wij hebben uiteraard weer gestemd.
avatar van Dnoxo
Door Dnoxo (469 reacties) op 22-09-2018 11:21
( PM )
Gestemd
avatar van King Bowser
Door King Bowser (12336 reacties) op 24-09-2018 10:27
( PM )
Quote:
[..]
Volgens mij hebben we het daar ook over in het nieuwsbericht hierboven :-)

Quote:
Ubisoft uitverkoop van start in de PSN Store

Waar dan? Ik ben wel een beetje nieuwsgierig hoor nu.
avatar van LoveCat
Door LoveCat (213 reacties) op 24-09-2018 10:59
( PM )
Neuh stem nie......