Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Update Winnaar F1 2018 Dagdealprijsvraag!

Update Winnaar: We hebben veel mooie comments voorbij zien racen en de tijd is werkelijk gevlogen! Tijd om de winnaar bekend te maken die op het digitale podium mag gaan komen om zijn F1 exemplaar in ontvangst te gaan nemen! Er waren heel wat reacties die allemaal voldeden aan de regels van het racecircuit van deze prijsvraag, maar er kan er maar n de winnaar zijn. Dit is geworden:

Winnaar Bol.com F1 2018 prijsvraag
Eek2nd


Van harte gefeliciteerd! We nemen binnenkort via privebericht contact met je op, zodat je straks daadwerkelijk in F1 2018 je skills verder kunt gaan ontwikkelen. Niet gewonnen? Dan niet getreurd, er komen nog genoeg prijsvragen aan!
-----

Voor de F1 racefans met een budget hebben we vandaag meer liefst twee keer goed nieuws! Dat is natuurlijk nooit verkeerd. Zo hebben we vandaag een mooie dagdeal n hebben we een dagdealprijsvraag

Dagdeal bij bol.com: F1 2018 alleen vandaag 33
Heb je de game zelf nog niet aangeschaft, dan is het namelijk goed om te weten dat er vandaag een dagdeal bij Bol.com is waarbij je de game kunt oppikken voor slechts 33! De dagdeal geldt voor zowel de PC, Xbox One versie als de PS4 uitvoering. Normaal kost de game 39,99 in de prijslijsten, dus wat dat aangaat een goede deal. Zie voor meer informatie ook bol.com.

.

Dagdealprijsvraag: maak kans op een exemplaar van F1 2018! (PC/Xbox One of PS4)
De dagdeal is natuurlijk al lekker scherp, maar wil je hem ng goedkoper, dan kun je een kansje wagen in de F1 2018 prijsvraag! We mogen namelijk namens bol.com n exemplaar naar keuze (PC,Xbox One of PS4) weg geven aan jullie als Budgetgamers! Hoe tof is dat! Maar wat moet je er voor doen om hier kans op te maken?

Plaats hieronder een F1gerelateerde reactie en je maakt direct kans!

Dit mag van vrrrrroem zijn tot bijvoorbeeld of je de huidige F1 volgt nu Max Verstappen het zo goed doet. Het is aan jou wat te posten.

Twijfel je overigens om hem in de dagdeal te kopen omdat je heel misschien de prijsvraag wint? Dan kun je altijd zo denken dat je hem weer terug kunt sturen, als je uiteindelijk als winnaar uit de bus zou komen. Zo hoef je in ieder geval niet bang te zijn de dagdeal te missen, wanneer je deze toch graag mee wilt pikken.



Tot Slot
Vandaag dus twee raceprijsvragen op n dag! Als het (game)weekend daarmee niet sneller dichterbij komt weten wij het ook niet meer. Hou je maar stevig vast! Aangezien het om een dagdeal gaat, is dit verder ook een dagprijsvraag, je hebt dan ook nog tot vanavond 23:59 om te reageren, daarna sluiten we de digitale racelijnen. Heel veel succes iedereen!

Laatste reacties

avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1422 reacties) op 19-10-2018 09:00
( PM )
Ik ben zo snel als een formule 1 wagen. First! (PS4 graag)
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (179 reacties) op 19-10-2018 09:00
( PM )
Mooie prijs, daar moet ik snel bij zijn
(PS4)
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (128 reacties) op 19-10-2018 09:05
( PM )
F1 2018 zou een mooie game zijn voor mijn racestation 4
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 19-10-2018 09:06
( PM )
Dan zal ik toch is een keertje uit mijn comfortzone Verstappen en meedoen met deze F1 prijsvraag.
(PS4)
avatar van Marty84
Door Marty84 (993 reacties) op 19-10-2018 09:07
( PM )
Weer een reden om mijn playseat te voor schijn te halen om dan even rondjes te rijden met Max
(PS4)
avatar van Roguesquad
Door Roguesquad (43 reacties) op 19-10-2018 09:10
( PM )
Er is maar n Formule en dat is die van De Jeugd van Tegenwoordig. Prove me wrong. (PC)
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (242 reacties) op 19-10-2018 09:13
( PM )
Ik ben aan de race!
avatar van Its
Door Its (1 reacties) op 19-10-2018 09:14
( PM )
Go Max!
avatar van Hunterr
Door Hunterr (323 reacties) op 19-10-2018 09:15
( PM )
De liefde tussen Verstappen en Vettel is geweldig om te zien tijdens de race.
avatar van Fletch
Door Fletch (102 reacties) op 19-10-2018 09:16
( PM )
Niks F1 ik blijf net zolang op F5 drukken om te kijken of ik iets gewonnen heb (PS4)
avatar van Wbschumi
Door Wbschumi (4 reacties) op 19-10-2018 09:18
( PM )
#keepfigthing
avatar van JapieKrekel
Door JapieKrekel (8 reacties) op 19-10-2018 09:24
( PM )
Gaan als de brandweer
avatar van Cryothic
Door Cryothic (93 reacties) op 19-10-2018 09:25
( PM )
Ik voel me net Alonso... Je weet dat de kans heel klein is dat je iets wint, maar ondertussen wel vol goede moed elke keer meedoen.
(Ps4)
avatar van Donselaar
Door Donselaar (349 reacties) op 19-10-2018 09:33
( PM )
ik ben niet mer zo snel toen ik mij had verstapt nu kan ik deze game wel gebruiken voor de PS4
avatar van Dandanna
Door Dandanna (161 reacties) op 19-10-2018 09:34
( PM )
Notificatie bij het verlaten van de chicane op het circuit Paul Ricard: Vroem, vroem, einde gevarenzone!

Of heeft Max geen Flitsmeister aan boord van zijn bolide?
avatar van Heijaangel
Door Heijaangel (103 reacties) op 19-10-2018 09:34
( PM )
Het is weer race weekend!
avatar van Carmaniac
Door Carmaniac (220 reacties) op 19-10-2018 09:36
( PM )
Hebben jullie een Formule om 1 exemplaar te bemachtigen?
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4779 reacties) op 19-10-2018 09:36
( PM )
Formule 1 GP van de Verenigde Staten Race is aanstaande zondag vanaf 19:00 live te volgen op
avatar van Remedy
Door Remedy (625 reacties) op 19-10-2018 09:38
( PM )
Woohoo mijn werkgever is sinds 2 weken sponsor van de Formule E :)
avatar van Josplays
Door Josplays (354 reacties) op 19-10-2018 09:39
( PM )
Ik voel mij net Max Verstappen. Ik weet dat ik dit kan winnen. Ik zie mijzelf al zo staan:
avatar van Elexus
Door Elexus (145 reacties) op 19-10-2018 09:40
( PM )
Vroom vroom!
avatar van SmooK
Door SmooK (81 reacties) op 19-10-2018 09:45
( PM )
Op mijn oprit ligt grind, ik parkeer mijn auto dus elke avond als Jos Verstappen.
avatar van Edo-gamer
Door Edo-gamer (167 reacties) op 19-10-2018 09:46
( PM )
Biep biep. Graag eentje 4 xbox one
avatar van Maico
Door Maico (35 reacties) op 19-10-2018 09:47
( PM )
Mooie actie van Bol.com (#KeepPushing👊)
avatar van Dwracing
Door Dwracing (1 reacties) op 19-10-2018 09:48
( PM )
Racing, competing, it's in my blood. It's part of me, it's part of my life; I have been doing it all my life and it stands out above everything else.

(PS4 en anders PC)
avatar van Prissie26
Door Prissie26 (167 reacties) op 19-10-2018 09:48
( PM )
Ik race na de finish in de hoop dat daar een winnend ps4 exemplaar klaar ligt.
avatar van Janpieterheijen
Door Janpieterheijen (219 reacties) op 19-10-2018 09:49
( PM )
Maxje!!! Xbox One
avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (251 reacties) op 19-10-2018 09:50
( PM )
Mooie actie en net als bij de formule 1 een heel veld aan deelnemers waarbij er maar 1 kan winnen. Ik hoop dat ik de Max Verstappen wordt van Oostenrijk dit jaar en dan dat kunstje kan herhalen op de PS4 hier. Vroeeeeem!!
avatar van ThomasAVN
Door ThomasAVN (37 reacties) op 19-10-2018 09:51
( PM )
Dit weekend de Grand Prix in de Verenigde Staten. Met deze prijs heb ik een perfecte voorbeschouwing!
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6458 reacties) op 19-10-2018 09:52
( PM )
Doe mij die voor de maXbox... ;) Dan ga ik (Coult)hard door de bochten en op tijd Remilton. Want Hamilton maar dan remmen hihihihi.
avatar van Jakerockwell
Door Jakerockwell (324 reacties) op 19-10-2018 09:53
( PM )
Succes iedereen met deze snelle prijsvraag! (PS4)
avatar van Madrigol
Door Madrigol (71 reacties) op 19-10-2018 09:54
( PM )
Vroem? Vroem!
avatar van ZionX83X
Door ZionX83X (51 reacties) op 19-10-2018 09:54
( PM )
Team buggetgaming staat op Pole Position met deze prijsvraag!
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (167 reacties) op 19-10-2018 09:58
( PM )
Ik ben helaas zo traag als een Renault motor, want ik kom pas een uur later over de streep :'(

(PS4)
avatar van Taha
Door Taha (74 reacties) op 19-10-2018 09:58
( PM )
Vroem vroem
avatar van Oxigeon
Door Oxigeon (123 reacties) op 19-10-2018 09:59
( PM )
Ik doe vandaag ook mee. Heeft iedereen trouwens die tweet gezien van Circuit the Americana's. Ze hebben een Curbstone toegevoegd in de "Verstappenbocht". En het circuit noemt deze Curb de "Verstopper". Graag voor de PS4
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (123 reacties) op 19-10-2018 09:59
( PM )
Hammertime!! Hamilton wereldkampioen dit weekend
avatar van Jasper428
Door Jasper428 (41 reacties) op 19-10-2018 10:02
( PM )
Ik racete zowat naar deze prijsvraag toe!
avatar van Alex
Door Alex (6503 reacties) op 19-10-2018 10:04
( PM )
Woehoeeeee (XONE)
avatar van Casartelli
Door Casartelli (1095 reacties) op 19-10-2018 10:08
( PM )
Tof! I can 'Hartley' wait om deze game te spelen op mn PS4
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (89 reacties) op 19-10-2018 10:09
( PM )
Dat wordt zondag naar huis racen om Max te zien! (PC)
avatar van Immortalbenny
Door Immortalbenny (366 reacties) op 19-10-2018 10:17
( PM )
De enige race die ik dit weekend hoop te winnen is die naar de WC. Leuk hoor latijnse familiediner avond 0.O, waarna ik hoop te racen op mijn Xbox One.
avatar van JoostFormula1
Door JoostFormula1 (12 reacties) op 19-10-2018 10:19
( PM )
Seute Seute?!!? Dat zegt mijn zoontje van 1,5 iedere dag als ik van het werk thuis kom.
Oftewel: Racen Racen?!!?
Met de nieuwste versie van dit spel schakelt ook papa weer makkelijk op van het werk naar een lekker potje racen!!!
avatar van BohanNL
Door BohanNL (20 reacties) op 19-10-2018 10:23
( PM )
Dan race ik gelijk naar huis heen als ik win :)
avatar van Tremmy
Door Tremmy (469 reacties) op 19-10-2018 10:24
( PM )
Geef maar lekker gas bas! (PS4)
avatar van Rapsniperr
Door Rapsniperr (24 reacties) op 19-10-2018 10:29
( PM )
ik hoop dat ik win, en me niet verstap!
avatar van DunTee
Door DunTee (426 reacties) op 19-10-2018 10:31
( PM )
Welke slogan krijg je als je Formule 1 en Star Wars samen doet? "May the downforce be with you!" Edit: Voor PS4 zou erg nice zijn!
avatar van Stefan
Door Stefan (469 reacties) op 19-10-2018 10:32
( PM )
"vrrrrroem"
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3829 reacties) op 19-10-2018 10:33
( PM )
Erg benieuwd naar het VS raceweekend, zou tof zijn die track te racen op de PS4 in F1 2018
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (650 reacties) op 19-10-2018 10:36
( PM )
Vroem vroem (X1)
avatar van Juhrat
Door Juhrat (317 reacties) op 19-10-2018 10:36
( PM )
Toch wel lekker dat de race dit weekend pas op zondagavond is, geen wekkertje dus zondag
avatar van Bassilus
Door Bassilus (6 reacties) op 19-10-2018 10:38
( PM )
Vorig jaar was het voor Verstappen een harde les.
Maar dit jaar gaat ie scoren in de VS.
Elke race is het weer een mooie battle.
Tussen Max, Ferrari en Vettel.
Dus Max, breng die beker maar hier.
Dat spelletje zou ik wel willen voor de PS4.
avatar van Pichu
Door Pichu (110 reacties) op 19-10-2018 10:38
( PM )
Oh tof, dat is wel een heftig verschil in vergelijking met de vorige (formule) racegames die ik heb gehad (Grand Prix 1 & CART Fury Championship Racing) PS4!
avatar van Xraster
Door Xraster (57 reacties) op 19-10-2018 10:38
( PM )
avatar van Oelak
Door Oelak (32 reacties) op 19-10-2018 10:42
( PM )
Ik ben benieuwd of mijn Xbox One,
de snelheid van deze mooie game aan kan!
avatar van Deplana
Door Deplana (127 reacties) op 19-10-2018 10:43
( PM )
vrrrrroem
avatar van AngeloG
Door AngeloG (1444 reacties) op 19-10-2018 10:45
( PM )
SKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT (X1)
avatar van Vloetje
Door Vloetje (377 reacties) op 19-10-2018 10:53
( PM )
Ik zeg, 'prost' op het weekend! (PS4)
avatar van WK26
Door WK26 (21 reacties) op 19-10-2018 11:01
( PM )
ben wel benieuwd of ik Max kan verslaan, dus graag F1 2018 voor de PS4!
avatar van Konings1
Door Konings1 (33 reacties) op 19-10-2018 11:06
( PM )
Ik doe graag mee! Formule 1 al jaren aan het volgen, en speel graag formule 1 games. Nog geen tijd gehad voor F1 2018 vanwege de backlog, maar ik zou hem graag willen toevoegen aan mijn PS4!
avatar van Interscope1984
Door Interscope1984 (36 reacties) op 19-10-2018 11:08
( PM )
F1 voor de Xbox One... dan kan ik na het seizoen gewoon doorgaan
avatar van Magnifix71
Door Magnifix71 (41 reacties) op 19-10-2018 11:08
( PM )
Max #33? Max#1!
avatar van EL SALVADOR
Door EL SALVADOR (68 reacties) op 19-10-2018 11:13
( PM )
Mijn interesse voor de F1 kan wellicht weer gereanimeerd worden door middel van deze game!
avatar van Slz80
Door Slz80 (72 reacties) op 19-10-2018 11:22
( PM )
vrrrrroem
avatar van Linius Pallitax
Door Linius Pallitax (272 reacties) op 19-10-2018 11:22
( PM )
Formule 1 altijd +1, zeker sinds we met Max weer een beetje Neerlands glorie hebben in de koningsklasse van de racesport. (PS4)
avatar van Yunasia
Door Yunasia (652 reacties) op 19-10-2018 11:23
( PM )
Thuis zijn ze helemaal gek op F1. Moesten ook opeens boodschappen doen bij de Jumbo voor de Max Verstappen auto
PS4.
avatar van Remmetje
Door Remmetje (12 reacties) op 19-10-2018 11:28
( PM )
Ik denk dat ik alleen maar de rest voor kan blijven door de andere coureurs even een tik te geven als ze mij in willen halen! En owee als je leiding daar WEER eens een straf voor geeft! Dan ga ik helemaal uit mijn plaat!

(Xbox)
avatar van SDSnatcher
Door SDSnatcher (281 reacties) op 19-10-2018 11:30
( PM )
Oh, heb de game Ayrton Senna's Super Monaco GP 2 Sega Megadrive nog ergens in de kast, net als Nigel Mansell's World Championship Racing
Pole position en PitStop waren ook hartstikke leuk op de C64 en Atari 600 XL,
http://www.youtube.com/watch?v=Jn6ytoaMdvE
avatar van E-OnE
Door E-OnE (24 reacties) op 19-10-2018 11:31
( PM )
(MAX) "Snik..., <stilte>...motor doet het (weer) niet.., ow gelukkig het was maar een droom." (X1)
avatar van Deusthedon
Door Deusthedon (47 reacties) op 19-10-2018 11:35
( PM )
De kracht van tornado's wordt geclassificeerd met de zogenoemde Fujita schaal, een schaal die loopt van F0 tot F5. Een categorie F1 tornado heeft een windkracht van 117 - 180 kilometer per uur.
avatar van Kerpeten
Door Kerpeten (15 reacties) op 19-10-2018 11:37
( PM )
Go Max!
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1547 reacties) op 19-10-2018 11:38
( PM )
Mijn vader is nog nooit F1 fan geweest maar sinds de successen van Max verstappen kijkt hij elke race, voorbespreking, nabespreking, highlights en ga zo maar door. Ik word er doodmoe van

PC please
avatar van ShiningOrange
Door ShiningOrange (31 reacties) op 19-10-2018 11:42
( PM )
Ik heb een F1 wagen (liefst van Max) nodig om naar me werk te komen ipv van NS.
avatar van SR8
Door SR8 (2765 reacties) op 19-10-2018 11:45
( PM )
Ben benieuwd of we dit keer wel een succesvolle Verstappen-Honda samenwerking zullen zien.

En kunnen jullie deze nog?
http://youtu.be/E_uuYCRUhV8

PC versie graag.
avatar van Swift
Door Swift (6375 reacties) op 19-10-2018 11:46
( PM )
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1221 reacties) op 19-10-2018 11:47
( PM )
Als ik niet win, ga ik net zo janken als Vettel..
avatar van Emrulez
Door Emrulez (64 reacties) op 19-10-2018 11:48
( PM )
Ready set en Pole position!
avatar van Ivo001
Door Ivo001 (5252 reacties) op 19-10-2018 11:51
( PM )
Ik wil F1 wel voor de ps4 winnen.

VROOOOOOOEEEEEEMMMM!!!!!!!
avatar van Dietz
Door Dietz (45 reacties) op 19-10-2018 11:57
( PM )
Max op m'n Xbox One... Toppie!
avatar van Blauwehaan
Door Blauwehaan (296 reacties) op 19-10-2018 11:59
( PM )
Johee, johoo, jo fucking hell wat bizar!
avatar van -RRichiej-
Door -RRichiej- (25 reacties) op 19-10-2018 12:00
( PM )
Next year...Honda, The power of dreams (MAXimum power)

PS4&#128539;
avatar van Peters83
Door Peters83 (19 reacties) op 19-10-2018 12:07
( PM )
Dat lijkt mij zo vet gaaf om eens op mijn Xbox in die Brawn van 2009 te kunnen racen!
avatar van GamingCows
Door GamingCows (90 reacties) op 19-10-2018 12:10
( PM )
Veel beterschap Michael Schumacher...! (PS4)
avatar van Cmpunk
Door Cmpunk (221 reacties) op 19-10-2018 12:11
( PM )
is lewis hamilton eigenlijk wel de beste coureur als ie in een andere wagen zou rijden?
avatar van AReFeS
Door AReFeS (92 reacties) op 19-10-2018 12:25
( PM )
Jammer dat Max zijn favoriete nummer 3 al was vergeven aan Ricciardo en hij zelf voor nummer 33 moest gaan. Anders was de dagdeal nog aantrekkelijker geweest.
avatar van Robinc
Door Robinc (4 reacties) op 19-10-2018 12:26
( PM )
speelt het beste op xbox one x.. denk ik. Zou mijn voorkeur hebben
avatar van Hidde98
Door Hidde98 (2 reacties) op 19-10-2018 12:30
( PM )
''Gewoon volle gas''. waarom binnendoor als je buitenom kan! (in de regen vooral)
avatar van Jazzer
Door Jazzer (101 reacties) op 19-10-2018 12:31
( PM )
Wat krijg je als je Formule1 met Star Wars kruist?


May the Downforce be with you!
avatar van Jigsaw
Door Jigsaw (2284 reacties) op 19-10-2018 12:31
( PM )
Max wereldkampioen in 2020.
avatar van Lukas Prince
Door Lukas Prince (59 reacties) op 19-10-2018 12:34
( PM )
Zou willen dat mijn F1 knop op mn laptop n racewagen was.
avatar van Aapje_nl
Door Aapje_nl (2933 reacties) op 19-10-2018 12:39
( PM )
Dit jaar bij 2 grand prixs geweest, dus game kan er ook wel bij! Xbox one
avatar van BlueFireGaming
Door BlueFireGaming (370 reacties) op 19-10-2018 12:43
( PM )
Fun Fact: Formula 1 auto's gaan best wel hard!
*insert the more you know gif*

(PC )
avatar van Ram-G-maN
Door Ram-G-maN (104 reacties) op 19-10-2018 12:49
( PM )
Ik zeg het maar zo; je hebt Verstappen fans en je hebt Formule 1 fans. Ik heb het aan de lijve ondervonden in Oostenrijk. Er wordt op je neergekeken als een Nederlandse Hamilton supporter. Haters gonna hate.
avatar van Super_veloce
Door Super_veloce (29 reacties) op 19-10-2018 12:59
( PM )
Vroeger was de f1 toch een stuk leuker. Nu is het vooral treintje rijden en wachten tot een drs zone.
avatar van Q00101100
Door Q00101100 (31 reacties) op 19-10-2018 13:02
( PM )
Vroeger veel Forza gespeeld, maar vond F1 toen niet zo interessant. Nu 8 jaar later fan van Max en wellicht toch een keer een F1 game proberen op de PS4.
avatar van Speed24
Door Speed24 (12 reacties) op 19-10-2018 13:11
( PM )
Vrrrrroeem! F1 :)
avatar van ZWGamemaster
Door ZWGamemaster (2012 reacties) op 19-10-2018 13:20
( PM )
Box box box i am comming in, PS4 pls
avatar van Emc2
Door Emc2 (115 reacties) op 19-10-2018 13:22
( PM )
Ik zal wel vaak in de grindbak staan, maar doe mee voor de PS4.
avatar van Cread0r
Door Cread0r (178 reacties) op 19-10-2018 13:22
( PM )
Verstapppppennnnn nr1 volgend jaar! (Xbox)
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (365 reacties) op 19-10-2018 13:29
( PM )
Ooooh, het F1 seizoen is bijna voorbij, dus de PS4 versie kan me lekker bezighouden totdat seizoen 2019 begint!
avatar van MichelV
Door MichelV (464 reacties) op 19-10-2018 13:29
( PM )
Max doet het een stukbeter dan Jos Grinbak Verstappen! PS4
avatar van Reiverdemon
Door Reiverdemon (728 reacties) op 19-10-2018 13:33
( PM )
Maxie komt er weer aan!
avatar van Nr|Five
Door Nr|Five (267 reacties) op 19-10-2018 13:35
( PM )
Snel?! Hier met poep WiFi gelapped worden door jullie! (#homesick)

O doet maar de PC versie :)
avatar van Joost013
Door Joost013 (97 reacties) op 19-10-2018 13:37
( PM )
krkrkrkrkrk, dat is Ricciardo z'n versnellingsbak. (ps4)
avatar van SebastiaanB
Door SebastiaanB (2633 reacties) op 19-10-2018 13:47
( PM )
Vroem vroem.
avatar van Sjordi
Door Sjordi (332 reacties) op 19-10-2018 13:51
( PM )
Met zo'n prijs staat Bol.com wel gelijk op Bole Position
avatar van Frankie
Door Frankie (1558 reacties) op 19-10-2018 13:54
( PM )
Game on!
avatar van Dukun
Door Dukun (23 reacties) op 19-10-2018 14:19
( PM )
Eeuwig zonde dat Schumacher niet meer zal rijden. Had hem en max wel samen willen zien strijden. (ps4)
avatar van Mcnick1
Door Mcnick1 (23 reacties) op 19-10-2018 14:36
( PM )
Ik zou hier wel een ongemakkelijke ziggo-reclame kunnen naspelen waar de formule 1 gepromoot wordt door Wiplala en die iets oudere kale man, maar dat doe ik niet. Krijg je namelijk een tijdstraf voor die je aan het einde de punten kan kosten. Daarom gewoon veilig een comment daarover, in plaats van een Ecclestone goede woordspeling. P(S) 4 is de startconsole waarvoor ik hem graag zou willen.
avatar van Gradon
Door Gradon (2378 reacties) op 19-10-2018 14:38
( PM )
Tof! Ik kijk weer uit naar de race van zondag en hoop deze na te kunnen spelen als ik win!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 19-10-2018 14:39
( PM )
Bol had voor mij al wel een podium plaats en met zo'n prijsvraag helemaal.

Zou mooi zijn met de game tegelijk met Max te kunnen racen
Xbox ga ik voor.
avatar van Rominick
Door Rominick (2041 reacties) op 19-10-2018 14:41
( PM )
Ik ga max sowiezo voorbij.
avatar van Raging Raven
Door Raging Raven (213 reacties) op 19-10-2018 14:42
( PM )
Shut up Jeff!
avatar van Taz76
Door Taz76 (75 reacties) op 19-10-2018 14:46
( PM )
Ik slipstream hier ook even mee om die prijs binnen te halen, stop ik daarna in de pit om te gamen, XBOX
avatar van Matsuba
Door Matsuba (13 reacties) op 19-10-2018 14:46
( PM )
O lekker hoor dit weekend F1 kijken en het daarna lekker overdoen op de ps4. Man had ik nu maar mijn Fanatec stuurtje alvast gehad dan was het nog mooier geweest. Maar ja kan niet alles hebben he! het spel krijgen is iig al een mooi begin ;)
avatar van Tielo
Door Tielo (67 reacties) op 19-10-2018 14:50
( PM )
Met m'n ouwe karretje valt geen lol meer te leven dus de F1 racer komt goed van pas! (PS4 aub).
avatar van Dommel50
Door Dommel50 (1011 reacties) op 19-10-2018 14:54
( PM )
Ik wil wel eens kijken of ik aan hun tijden kom in de F1 Simulator :)
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (2491 reacties) op 19-10-2018 14:57
( PM )
Kiek m goan in dn USA! Ps4
avatar van Hupegel
Door Hupegel (416 reacties) op 19-10-2018 14:59
( PM )
Poleposition! Xbox One please...
avatar van Luke
Door Luke (1336 reacties) op 19-10-2018 15:05
( PM )
Zo "race" je wel lekker het weekend in zeg! Wat prijs "formule" hebben we hier toch deze week! :)
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (817 reacties) op 19-10-2018 15:09
( PM )
Jammer dat Hamilton alweer kampioen wordt, hopelijk Vettel volgend seizoen meer kans.
Max is nog beetje te eigenwijs, nog wat bijslijpen en beter auto, wordt ie gauw kampioen
En Schumacher Jr. Komt er oom al aan!
avatar van Brainsnack
Door Brainsnack (130 reacties) op 19-10-2018 15:18
( PM )
"Komt dat schoooot!"



Ik kijk geen F1
avatar van Yakomuzo
Door Yakomuzo (2 reacties) op 19-10-2018 15:27
( PM )
jaaa hoor grote fan hier van F1! PC
avatar van Tranceguy
Door Tranceguy (282 reacties) op 19-10-2018 15:28
( PM )
Ik wil als Verstappen aan de slag in deze F1 game! PS4 graag
avatar van DeOpperstamper
Door DeOpperstamper (33 reacties) op 19-10-2018 15:35
( PM )
Hier ook een F1 fan! Ik doe mee voor PS4
avatar van Md_73
Door Md_73 (183 reacties) op 19-10-2018 15:36
( PM )
Hopelijk heeft Max volgend seizoen een betere motor met Honda, dan kan hij echt meedoen.
avatar van Ashazy
Door Ashazy (1039 reacties) op 19-10-2018 15:36
( PM )
In mijn formule bestaat maar 1 feit.
Mocht ik winnen schenk ik m aan een goede vriend van mij.
Ps4 svp
avatar van Xymie
Door Xymie (166 reacties) op 19-10-2018 15:39
( PM )
Laatste kans op een F1 race game waar Max in een Renault rijd. Dit moet ik hebben!!!

(Xbox)
avatar van Crryp
Door Crryp (4 reacties) op 19-10-2018 15:44
( PM )
Eens kijken of in het spel de halo net zo lelijk is als in het echt.... (of is er een optie om deze eraf te halen ^^).

(Platform: Pc)
avatar van Techmode
Door Techmode (3088 reacties) op 19-10-2018 16:09
( PM )
Forza Ferrari

PS4
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1600 reacties) op 19-10-2018 16:12
( PM )
Weer keertje F1 racen lijkt me erg tof!

PC
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (765 reacties) op 19-10-2018 16:34
( PM )
Heeeeeee-heeeeeeeenk! Klantenbalie alstublieft!

Ps4
avatar van Echidgna
Door Echidgna (740 reacties) op 19-10-2018 16:38
( PM )
Zin in dit weekend! Grand Prix van usa :-) Ben benieuwd!
(PS4)
avatar van Beem
Door Beem (47 reacties) op 19-10-2018 16:59
( PM )
Vroem ja.
(PS4)
avatar van WaaRLaNDeR
Door WaaRLaNDeR (2270 reacties) op 19-10-2018 17:20
( PM )
START>------------------------------------FINISH!


(X1)
avatar van Rolf1977
Door Rolf1977 (27 reacties) op 19-10-2018 17:21
( PM )
F1 altijd al eens willen spelen!!!! Lekker autootje rijden
avatar van DashX
Door DashX (116 reacties) op 19-10-2018 17:25
( PM )
Laatst nog genoten in Singapore van Verstappen. Hopelijk binnenkort zelf ook mogen ervaren om te raceb op de PS4.
avatar van OneDay
Door OneDay (2195 reacties) op 19-10-2018 17:28
( PM )
Roses are red, violets are blue, my F1 car goes STUTUTUUTUUUUTU
avatar van Niels_w
Door Niels_w (112 reacties) op 19-10-2018 17:49
( PM )
Zeer nice, altijd voor de buis gekluisterd elke gp weer! Xbox one graag
avatar van Spork234
Door Spork234 (18 reacties) op 19-10-2018 17:54
( PM )
Ik maak een pitstop om hierop kans te maken
avatar van VTec555
Door VTec555 (76 reacties) op 19-10-2018 18:08
( PM )
Ik doe meeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
avatar van Kloes
Door Kloes (3657 reacties) op 19-10-2018 18:13
( PM )
Grindbaklappen!
avatar van Theetjuh
Door Theetjuh (45 reacties) op 19-10-2018 18:13
( PM )
Aahh leuk, voor PS4 graag
avatar van Inguh
Door Inguh (289 reacties) op 19-10-2018 18:40
( PM )
Ik druk op Play op de playstation en ik ben weg.....naar de Finish om de prijs van F1 in ontvangst te nemen
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3014 reacties) op 19-10-2018 18:45
( PM )
To finish first, you first have to finish
avatar van Aevumm
Door Aevumm (212 reacties) op 19-10-2018 18:46
( PM )
Hoop dat het spel beter is dan de Renault-motor!
avatar van Grizzlywilde
Door Grizzlywilde (94 reacties) op 19-10-2018 18:52
( PM )
PS Viiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (1135 reacties) op 19-10-2018 18:54
( PM )
Ayrton Senna #1 (PS4)
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (412 reacties) op 19-10-2018 18:56
( PM )
Vroem vroem (XboxOne)
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (153 reacties) op 19-10-2018 19:05
( PM )
Moet nog F1 2015 en 2016 spelen, maar heb nog geen stuur voor de ps4.
avatar van Tonydavid14
Door Tonydavid14 (58 reacties) op 19-10-2018 19:17
( PM )
Hopelijk wordt max verstappen net zo goed als Michael Schumacher. Ik wil het spel graag voor de ps4
avatar van Geonetic
Door Geonetic (124 reacties) op 19-10-2018 19:19
( PM )
Vroem vroem. Voorkeur voor de PS4.
avatar van UAG
Door UAG (8 reacties) op 19-10-2018 19:22
( PM )
Ik op de PS4: vrrrrroem vrrrrroem oh nee een bocht BOEM!
avatar van Maplo68
Door Maplo68 (18 reacties) op 19-10-2018 19:30
( PM )
vrrrrroem voor PS4
avatar van TrafalgarLaw
Door TrafalgarLaw (589 reacties) op 19-10-2018 19:30
( PM )
Ik ben z'n grote F1 fan, mijn toetsenbord heeft er een snelkoppeling naar. (PS4)
avatar van Kingmick96
Door Kingmick96 (99 reacties) op 19-10-2018 19:36
( PM )
Hopen op een goede race Zondag. (Ps4)
avatar van TiewL
Door TiewL (169 reacties) op 19-10-2018 19:40
( PM )
Zondag weer genieten van de race. (PS4)
avatar van Glawen
Door Glawen (121 reacties) op 19-10-2018 20:03
( PM )
Weer een raceweekend, lekker!
avatar van SHiKoRa
Door SHiKoRa (98 reacties) op 19-10-2018 20:34
( PM )
Laat ik nu net F1 2017 helemaal kapot gespeeld te hebben en heb ik iets nieuws nodig om het winter seizoen door te komen......
avatar van Doc81
Door Doc81 (76 reacties) op 19-10-2018 20:51
( PM )

Dat wordt LEKKAH racennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
avatar van Marco_NL
Door Marco_NL (5 reacties) op 19-10-2018 21:00
( PM )
Kimi that game for the Xbox One!
avatar van J0p3Y
Door J0p3Y (9 reacties) op 19-10-2018 21:03
( PM )
Gaaf man dat F1 2019!! Sneller dan het licht! Max to the future...
avatar van Pannenkoek
Door Pannenkoek (87 reacties) op 19-10-2018 21:04
( PM )
Ik ben Max verstappen (Xbox One)
avatar van Doobieters
Door Doobieters (19458 reacties) op 19-10-2018 21:14
( PM )
Top Xbox one
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (132 reacties) op 19-10-2018 21:16
( PM )
(F)F 1 keer mee doen dan! (Ps4)
avatar van PsyXerio
Door PsyXerio (3 reacties) op 19-10-2018 21:31
( PM )
Johee, johoooooo!! [PS4]
avatar van Trunx
Door Trunx (687 reacties) op 19-10-2018 21:51
( PM )
Erg gaaf,volg al formule 1 sinds tijdperk van M.schumacher en Jos verstappen.in de Benetton,wat waren dat moooe tijden.Nadat Schumi gestoptnwas keek ik het wel maar minder,nu we MAX henben geniet ik weer net als.in de schumi en jos ze tijd.Nu hopen op een goede Honda motor volgemd jaar. PS4
avatar van Darkkoet
Door Darkkoet (116 reacties) op 19-10-2018 21:51
( PM )
Fijn raceweekend met hopelijk veel inhaalacties (ps4)
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (250 reacties) op 19-10-2018 22:09
( PM )
MIEP MIEP


IEEEEEEEEUW
avatar van Aeliana
Door Aeliana (39 reacties) op 19-10-2018 22:34
( PM )
Iedereen fijn raceweekend
avatar van NoB@lls
Door NoB@lls (49 reacties) op 19-10-2018 22:50
( PM )
Ik race graag mee!
avatar van NL Michael K
Door NL Michael K (33 reacties) op 19-10-2018 22:56
( PM )
Vrrroem #33 (Xbox)
avatar van Thawar
Door Thawar (329 reacties) op 19-10-2018 23:20
( PM )
vrrrrroem *crash*
avatar van Gamer1967
Door Gamer1967 (54 reacties) op 19-10-2018 23:25
( PM )
Ik Verstap me regelmatig.
avatar van Wasneeplus
Door Wasneeplus (48 reacties) op 19-10-2018 23:34
( PM )
Laten we hopen dat er ooit nog eens formule 1 in Zandvoort komt! En anders tip ik hem als bonusbaan voor in de game.
Cheers en leuke prijsvraag!
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14830 reacties) op 19-10-2018 23:40
( PM )
Rrrrrrrrrrridge racerrrr!
avatar van Themadman
Door Themadman (118 reacties) op 19-10-2018 23:42
( PM )
vrrrrroem
avatar van ChrizzM
Door ChrizzM (23 reacties) op 19-10-2018 23:48
( PM )
Verstappen for the win! PS4
avatar van DeX97
Door DeX97 (463 reacties) op 20-10-2018 00:05
( PM )
F(1)rrrrroem
avatar van Jazzer
Door Jazzer (101 reacties) op 20-10-2018 02:13
( PM )
Wel grappig dat de deadline nu verstreken is.... tenzij je bijv. in Austin, Texas bent, waar je als coureur zijnde nu gewoon met je team je bolide aan het voorbereiden bent voor de vrije training van 'morgen'... #elkekansopwinsttelt
avatar van Quazota
Door Quazota (14 reacties) op 20-10-2018 09:58
( PM )
Get ready to Race, MAX (ps4)
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1406 reacties) op 20-10-2018 10:56
( PM )
Ik moest vanochtend racen naar het toilet, omdat ik heel erg nodig moest poepen (XONE)
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (285 reacties) op 20-10-2018 11:43
( PM )
Max doet het echt goed
avatar van Raimundus
Door Raimundus (231 reacties) op 20-10-2018 11:51
( PM )
vrrrrroem
avatar van Quintenzon
Door Quintenzon (5 reacties) op 20-10-2018 11:56
( PM )
#Go Max
avatar van Johandy
Door Johandy (1229 reacties) op 20-10-2018 12:11
( PM )
Ik ga voor pole position!
avatar van Tazmaniandevil
Door Tazmaniandevil (197 reacties) op 20-10-2018 12:23
( PM )
Ready, set, go. Mijn f1 wagen blaast iedereen omver.
avatar van JordyFR
Door JordyFR (31 reacties) op 20-10-2018 12:27
( PM )
Ik kijk Formule 1 al van kleins af aan. Maar sinds Max volg ik alles (zelfs de vrije trainingen).
avatar van FlyGuy94
Door FlyGuy94 (42 reacties) op 20-10-2018 13:57
( PM )
Ik mis de oude motorgeluiden. PC graag
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (412 reacties) op 20-10-2018 14:03
( PM )
volgens mij was deze tot gisteren

aangezien ik m al heb en de deadline verstreken is kan ik m nu wel maken;
Vanavond naar de kroeg, hopelijk doen ze het bier vers tappen.....

*padampam tsjinnnggg*
avatar van Rebbels
Door Rebbels (114 reacties) op 20-10-2018 17:13
( PM )
Ik volg alles van de F1 sinds Max meedoet, wat een topper! PS4 graag als ik win!
avatar van Dbaws
Door Dbaws (266 reacties) op 20-10-2018 18:43
( PM )
Nice F1 2018 is een Vette(l) game! Graag voor de ps4
avatar van Tan-chanNL
Door Tan-chanNL (40 reacties) op 20-10-2018 19:07
( PM )
Zou gaaf zijn als ze Hakkinen als DLC toevoegen! Ik ga voor de PS4 :)
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (119 reacties) op 20-10-2018 20:04
( PM )
Dat Vettel maar laatste mag worden! Broezen met die handel!
avatar van Regino
Door Regino (14 reacties) op 21-10-2018 13:03
( PM )
vrrrrroem
avatar van Epitome
Door Epitome (668 reacties) op 21-10-2018 17:19
( PM )
Max Verstappen
avatar van Nickoz10
Door Nickoz10 (123 reacties) op 21-10-2018 17:25
( PM )
Ja ja, bijna de GP van de VS, who's ready?
avatar van LanJam
Door LanJam (31 reacties) op 21-10-2018 22:24
( PM )
Jammer dat ik dit pas vandaag zie
avatar van Dennis2566
Door Dennis2566 (1 reacties) op 22-10-2018 11:54
( PM )
Ik ga voor het maximale resultaat deze prijsvraag
avatar van DJxLaurens
Door DJxLaurens (5 reacties) op 22-10-2018 12:22
( PM )
Ericsson hit me!
(xBox One)
avatar van 0daro0
Door 0daro0 (63 reacties) op 22-10-2018 13:36
( PM )
Jammer dat ik MAX maar 1 exemplaar kan winnen (PS4)
avatar van Yrn
Door Yrn (3928 reacties) op 24-10-2018 19:33
Rol: Administrator
( PM )
Bekendmaking winnaart!
avatar van Nitrorcr
Door Nitrorcr (765 reacties) op 24-10-2018 22:15
( PM )
Congrats!!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (161 reacties) op 25-10-2018 08:27
( PM )
Gefeliciteerd en geniet er van!
avatar van Doc81
Door Doc81 (76 reacties) op 25-10-2018 08:49
( PM )
gefeliciteerd man geniet ervan
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1603 reacties) op 25-10-2018 16:28
( PM )
Gefeliciteerd veel plezier met de game
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (817 reacties) op 26-10-2018 04:46
( PM )
Thanx allemaal!

Ben erg happy