Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De Humble PlayStation THQ Nordic Bundle 2

Vanaf nu is er weer een nieuwe bundle en deze keer zijn het geen PC maar PS4 games en ook nog eens te downloaden voor iedereen met een Nederlands PSN account (eigenlijk iedereen met een Amerikaans of Europees PSN account). Zit er wat voor jou in de PlayStation THQ Nordic Bundle 2?

$1 of meer:
- Lock's Quest
- Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut

Betaal het gemiddelde of meer (op dit moment $11,24):
- This Is the Police
- The Dwarves
- Red Faction II
- Black Mirror
- Destroy All Humans! 2

Betaal $15 of meer:
- Titan Quest
- Darksiders Warmastered Edition
- Sine Mora EX
- Battle Chasers: Nightwar
- $2 Humble Wallet credit for Monthly

Bonus:
- 10% off your first month of Humble Monthly

Bedankt voor het melden: Xor

Laatste reacties

avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (119 reacties) op 30-10-2018 20:39
( PM )
Mehh
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 30-10-2018 21:24
( PM )
titan quest is een lache game maar die is volgens mij los te halen voor rond de 5 euro
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 30-10-2018 23:10
( PM )
Mooi deze keer ook voor Europese accounts

Ik dacht eerst tot de middelste tier te kopen, maar het verschil in prijs met de 2e tier is niet zo groot, dus ik koop alles ook al heb ik er wel al 2 games van.
avatar van Riquelme
Door Riquelme (1044 reacties) op 31-10-2018 01:18
( PM )
Een van de slechste misschien wel allerslechste Humble Bundle met Playstation games.
avatar van The_ghostmen
Door The_ghostmen (36 reacties) op 31-10-2018 01:23
( PM )
Quote:
Een van de slechste misschien wel allerslechste Humble Bundle met Playstation games.

Sinds ign humble bundle overgenomen heeft zijn de bundels gigantisch achteruit gegaan.
avatar van Remedy
Door Remedy (625 reacties) op 31-10-2018 06:18
( PM )
Ook al waren de games beter, er is altijd wat te klagen ;) ik ben al blij dat deze keer de Nederlandse PSN aan de beurt is. Wees blij dat de bundles uberhaupt nog bestaan.
avatar van Wwereport
Door Wwereport (232 reacties) op 31-10-2018 07:44
( PM )
Niets voor mij.
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 31-10-2018 08:38
( PM )
Voor een dollar niet verkeerd
avatar van Ghostly
Door Ghostly (453 reacties) op 31-10-2018 09:35
( PM )
Quote:
Een van de slechste misschien wel allerslechste Humble Bundle met Playstation games.


Eens, darksiders en death to al humans heedt al in eerdere bundels gezeten. Ja dit waren NA only maar iedereen kan een NA psn aanmaken, daar de games op inwisselen vervolgens downloaden en het dan op je normale account spelen.
avatar van RRica
Door RRica (81 reacties) op 31-10-2018 10:55
( PM )
Quote:
titan quest is een lache game maar die is volgens mij los te halen voor rond de 5 euro
Battle chasers: night war is gewoon 30,- op steam. Heb je voor 50% korting inclusief een hele hoop andere games. Best goede deal zo toch?
avatar van Arteroot
Door Arteroot (38 reacties) op 31-10-2018 11:33
( PM )
Naar mijn mening een prima bundle!
Zeker in de 15 euro Tier ben je veel goedkoper uit.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23566 reacties) op 31-10-2018 11:43
( PM )
Quote:
Battle chasers: night war is gewoon 30,- op steam. Heb je voor 50% korting inclusief een hele hoop andere games. Best goede deal zo toch?

Het is voor de PS4. Zou juist in mijn handjes knijpen voor Humble Bundles voor consoles.
avatar van Leleisaan
Door Leleisaan (1690 reacties) op 31-10-2018 12:19
( PM )
Ziet er goed uit, 11 games voor 15. Met een brede smaak en interesse kan je hier wel even mee vooruit. Toch wel een aantal toppertjes er tussen.
avatar van Arabyus
Door Arabyus (6467 reacties) op 31-10-2018 12:20
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
[..]


Eens, darksiders en death to al humans heedt al in eerdere bundels gezeten. Ja dit waren NA only maar iedereen kan een NA psn aanmaken, daar de games op inwisselen vervolgens downloaden en het dan op je normale account spelen.


Dat kan best zo wezen maar er zijn mensen (waaronder ik) die niet aan het wachten zijn om een ander account aan te maken. Daarom fijn dat dit ook een EU bundel is.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14830 reacties) op 31-10-2018 12:57
( PM )
Ja
avatar van Kobrakay