Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Prijsvraag:Win een exclusieve Diablo III Switch beschermhoes

Hele goedendag Budgetgamers! We zagen vandaag de week door midden met niemand minder dan onze vrienden van Nintendo! Dit alles ter viering dat Diablo III deze week het daglicht ziet op de perfecte console voor deze game; de Nintendo Switch.



Diablo III + Switch bundel vanaf vrijdag verkrijgbaar op de Switch
Vanaf aanstaande vrijdag ligt voor de Nintendo Switch de Diablo III Eternal Collection in de winkels met alle voorgaande updates en extras verzameld op n cartridge. Daarnaast zit er voor het Nintendo tintje zelfs een Ganondorf-achtig pantser in om echt de bad guy uit kunnen te hangen. Diablo III is natuurlijk al voor andere consoles uitgekomen, maar nu kun je dus ook in de trein los met deze verslavende hack n slash game!

Heb je nog geen Switch? Dan is het goed om te weten dat er ook een Nintendo Switch Diablo III bundel voor 379,- het daglicht zal zien, uiteraard geheel in Diablo III stijl. Bij deze Switch bundel zit een Switch in de stijl van de game en daarnaast krijg je een exclusieve Diablo III beschermhoes voor je Nintendo Switch. Deze mooie beschermhoes krijg je alln bij deze set en is dus niet los verkrijgbaar. Heb je al een Nintendo Switch en wil je toch wel graag dit mooie exemplaar verwelkomen in je collectie? Dan hebben we goed nieuws!



Prijsvraag: Maak kans op een Exclusieve Diablo III Beschermhoes
Vandaag maak je, dankzij Nintendo, kans op een exclusieve Diablo III themed Nintendo Switch beschermhoes! Deze is nergens los verkrijgbaar, behalve bij de Diablo III Switch bundel. Van Nintendo mogen wij er ntje onder jullie als Budgetgamers verloten, zodat als je al een Switch hebt, toch de kans hebt om je Switch een mooi nieuw huisje te bieden! Maar wat moet je er voor doen? Heel simpel!

Wat is tot dusver n van jouw favoriete herinneringen aan de Diablo franchise? Heb je de game nog nooit gespeeld en wil je er binnenkort mee aan de slag? Vertel dan kort wat je er van verwacht.

Qua favoriete herinnering; Denk bijvoorbeeld aan een memorabele boss battle, je eerste unique item, of iets anders, of bijvoorbeeld wat je anderen nooit verteld hebt rondom de game. Zo moet ik stiekem bekennen dat ik bij Diablo 2 mijn savegame op een floppy (jaja toen hadden we die nog:-)) op vakantie meenam (level 78 sorceress), omdat ik bang was dat onze brakke computer het zou begeven. Deel jouw verhaal hieronder!

Tot Slot
We bedanken Nintendo voor het beschikbaar stellen van deze toffe goodie! We gaan straks zien welke Budgetgamer zijn Nintendo Switch een mooi nieuw onderkomen mag gaan geven. Een onderkomen wat je nergens los kunt krijgen. Je hebt nog tot en met donderdag 23:59 om mee te doen, daarna sluiten we de digitale lijnen. Heel veel succes alvast! En eens kijken welke mooie herinneringen we allemaal hebben aan het Diablo universum. Diablo fans unite!


Laatste reacties

avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 31-10-2018 08:37
( PM )
Mijn favoriete herinnering van Diablo franchise is natuurlijk uit Diablo 1. De Baas The Butcher by far
avatar van Kobrakay
Door Kobrakay (872 reacties) op 31-10-2018 08:39
( PM )
Cool! Mijn eerste Diablo herinnering is ook de eerste Diablo, vooral met King Leoric en The Butcher aan het begin. Tof dat Diablo 3 nou op de Switch komt, 1 en 2 mogen ze daar ook als remaster uitbrengen
avatar van Sebje_1002
Door Sebje_1002 (190 reacties) op 31-10-2018 08:40
( PM )
Ik verwacht dat ik heel veel van mijn reistijd aan Diablo kan besteden!
avatar van Chicalvin
Door Chicalvin (56 reacties) op 31-10-2018 08:43
( PM )
Favo herinnering > uren een game gespeeld te hebben die ik best eng vond. Maar de gameplay (loop) vond ik zo interessant en leuk dat ik door wilde spelen. Jaren later kwam ik pas erachter dat ik Diablo aan het spelen was
avatar van ShiningOrange
Door ShiningOrange (31 reacties) op 31-10-2018 08:46
( PM )
Me eerste legend wapen in Diablo 3. Helaas was dat niet mijn class, maar dat maakte niet uit.
avatar van Hyack
Door Hyack (25 reacties) op 31-10-2018 08:46
( PM )
Ik verwacht mijn Switch eindelijk te kunnen beschermen :)
avatar van Tremmy
Door Tremmy (469 reacties) op 31-10-2018 08:47
( PM )
Mijn favoriete herinnering is dat ik na uren traden in de trade rooms bij Diablo 2 eindelijk mijn eerste Soj (Stone of Jordan) had bemachtigd.
avatar van IBorNL
Door IBorNL (42 reacties) op 31-10-2018 08:52
( PM )
Hoop er binnenkort voor het eerst mee aan de slag te kunnen gaan
Ik hoop op een ideale "bank coop" game die ik met mijn vriendin kan spelen
avatar van Notmegalodon
Door Notmegalodon (145 reacties) op 31-10-2018 08:53
( PM )
De muziek van Tristram in Diablo 1 gaat nooit meer uit m'n kop. Wat een sfeer, wat een game.
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1547 reacties) op 31-10-2018 08:54
( PM )
Nog nooit Diablo gespeeld, maar ik heb echt een nieuwe hoes nodig voor mijn switch en deze is erg mooi
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23566 reacties) op 31-10-2018 08:59
( PM )
Beste herinnering is wel de koe level in Diablo II.

En natuurlijk codes die je gewoon met je toetsenbord in kon tikken. Er zat in mijn PU (Power Unlimited. Dat is een games magazine. Voor kinderen die niet weten wat een magazine is; Dit is een periodieke publicatie die per aflevering bestaat uit een bundeling van artikelen op papier.) een flinke ezelsoor om direct de codes op te zoeken.
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (412 reacties) op 31-10-2018 09:11
( PM )
Beste herinnering heb ik aan de oneindige baalruns op mijn paladin. Elke keer weer hopen dat je een stukje goede loot eruit kon slepen. Ik hoop dat er op Blizzcon een Diablo 2 remaster wordt getoond.
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (280 reacties) op 31-10-2018 09:13
( PM )
Diablo 3 was wel goed, heb hem verdomme zelfs 2x gekocht.
avatar van Pallie
Door Pallie (169 reacties) op 31-10-2018 09:13
( PM )
Cool! Nog nooit een diablo game gespeeld, vrijdag krijg ik de switch versie binnen. Daar past deze cover goed bij.
Benieuwd naar de game.

Good luck allemaal!
avatar van Mave XI
Door Mave XI (56 reacties) op 31-10-2018 09:13
( PM )
Vet! Die game ga ik zeker halen!

Mijn verwachtingen zijn hoog door de miljoenen spelers voor mij. Ben heel benieuwd!
Lijkt me ook een top spel voor handheld/onderweg.
Mooi voor in het vliegtuig.
avatar van Atilim
Door Atilim (89 reacties) op 31-10-2018 09:13
( PM )
favoriete herinnering....eerste keer een dungeon doen.
avatar van Swift
Door Swift (6375 reacties) op 31-10-2018 09:18
( PM )
Whimsyshire uit diablo!!!!

Wat me ook bij is gebleven is dat ik "belial"? Tig keer moest verslaan voor hij een item dropte die alleen hij kan droppen...de grind
avatar van Johandy
Door Johandy (1229 reacties) op 31-10-2018 09:21
( PM )
Met 8 man sterk in de Throne of Destruction. Dat was heel psychedelisch en je kon snel levellen.
avatar van Slick
Door Slick (761 reacties) op 31-10-2018 09:22
( PM )
Met twee vrienden op de bank urenlang in co-op Diablo 3 gespeeld. Al die boss battles, legendaries en strijden om de nieuwste items. Gelukkig zijn de meeste items class-bound dus viel dat laatste wel mee, maar soms was het letterlijk vechten om net die ene te krijgen. Zal nooit de chaos vergeten waarmee ik als Witch Doctor het hele beeld volzette met talloze beesten die ook nog eens gif spuwden. En grote hack 'n slash bende, heerlijk.
avatar van Alex
Door Alex (6503 reacties) op 31-10-2018 09:27
( PM )
Ik heb nog nooit een Diablo game gespeeld, maar ik denk zeker dat ie in huis gaat komen. Dit is d game om in de trein te spelen!
avatar van Pep5
Door Pep5 (147 reacties) op 31-10-2018 09:31
( PM )
Mijn favoriete herinnering is als klein mannetje (en totale noob) voor het eerst het geheime koe level te doorlopen in D2.

Ik wist niet wat me overkwam; moest zwaar op de vlucht slaan voor een horde gestoorde, bloedlustige bovinae.

Maar zo. veel. loot.

Sindsdien Diablo fan geweest
avatar van L1F3Stream
Door L1F3Stream (3829 reacties) op 31-10-2018 09:32
( PM )
De release van de eerste Diablo en vervolgens een heel weekend met een maat het spel onafgesloten kapot spelen, vervolgens de savedata onpraktisch meenemen naar zijn huis om daar het weekend erna verder te gaan Epische hoes btw!
avatar van Get Schwifty
Door Get Schwifty (242 reacties) op 31-10-2018 09:33
( PM )
Toen ik als 8 jarig jongetje mijn eerste playstation 1 kreeg en niet wist wat Diablo was.... jaren later kijk ik terug op toch wel een mooie in-game tijd
avatar van Eshura
Door Eshura (146 reacties) op 31-10-2018 09:34
( PM )
Mijn oudere broer is helemaal gek van Diablo III. Hij speelde al op de 360, maar toen keek ik er niet zo veel naar om. Toen had hij 'm voor de One gehaald en speelde ik en mijn tweelingbroer mee. Hij had een pre-order bonus waardoor we allemaal extreem lang met dezelfde helm bleven lopen. Bij deze helm kreeg je namelijk zoveel % extra exp 😂
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4809 reacties) op 31-10-2018 09:39
( PM )
Wel Diablo 3 gespeeld op de PS3 maar herinner mij er weinig van. Misschien deze een keer oppikken om lekker op de bank te spelen.
avatar van Drie-haringen
Door Drie-haringen (59 reacties) op 31-10-2018 09:41
( PM )
fijn spel om te spelen, ooit op de PC en later op de X-Box gespeeld. heerlijk om het spel lekker in de trein te kunnen beleven.
avatar van MarkD
Door MarkD (296 reacties) op 31-10-2018 09:44
( PM )
Mijn twee beste vrienden bespraken ein de loos hoeveel lol ze wel niet hadden als ze samen diablo speelden. Ik had geen pc en kon alleen mee luisteren. En knikken.

Inmiddels is diablo 3 besteld en betaald! Nu kan ik eindelijk mee praten!

...kunnen jullie hun twee alleen nog wel even een switch sturen?

avatar van Dinegs
Door Dinegs (535 reacties) op 31-10-2018 09:45
( PM )
Ik heb het nog nooit gespeeld, maar kijk er wel naar uit. Ben heel benieuwd!
Een Switch heb ik al, dus een beschermhoes zou goed van pas komen!
avatar van Cragontheone
Door Cragontheone (136 reacties) op 31-10-2018 09:45
( PM )
oewww die wil ik wel! heb em kapot gespeeld op PS4 nogsteeds trouwens alleen de mooie switch si te duur
avatar van Mayra
Door Mayra (2 reacties) op 31-10-2018 09:48
( PM )
Mijn favoriete herinnering is dat Diablo III het eerste couch co-op spel dat ik met mijn vriend heb uitgespeeld.. na zo'n drie dagen niet van de bank af gekomen te zijn! Dus dit zou een heel leuk aandenken zijn aan die tijd, aangezien ik D3 natuurlijk ook op de Switch ga spelen!
avatar van TrueNeophyte
Door TrueNeophyte (86 reacties) op 31-10-2018 09:50
( PM )
Mijn favoriete herinnering is met een maat van me voor het eerst een treasure goblin horde tegen te komen en alleen maar naar elkaar lopen schreeuwen om op te schieten en op elkaar vloeken als je ieders de andere kant op rent en niet verder kan (ja, PS4 couch coop :) ).
avatar van Sentic
Door Sentic (4 reacties) op 31-10-2018 10:04
( PM )
FRESH MEAT!
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (123 reacties) op 31-10-2018 10:16
( PM )
Mooie hoes! Diablo 1 blijft voor mij toch echt mijn beste herinnering zo veel nachten door gehaald niet normaal
avatar van Leeghoofd26
Door Leeghoofd26 (9 reacties) op 31-10-2018 10:25
( PM )
Mijn eerste playthrough van DIII met daarnaast the Book of Cain , en het verdriet omtrent de *SPOILER* dood van Deckard Cain *SPOILER*.
avatar van BlueFireGaming
Door BlueFireGaming (370 reacties) op 31-10-2018 10:29
( PM )
Ik vind het nog steeds gewoon leuk om gewoon wat rond te banjeren in de wereld en wat mobs te grinden. Best relax moet ik zeggen haha.
Daarom pik ik denk ik Diablo nog wel op voor de Switch als ie misschien wat goedkoper is...
avatar van Miesie
Door Miesie (2125 reacties) op 31-10-2018 10:44
( PM )
Mijn beste herinnering aan diabolo is dat het me uiteindelijk lukte dat ding 3x achter elkaar op te vangen....
avatar van IRGIORGIO
Door IRGIORGIO (37 reacties) op 31-10-2018 10:46
( PM )
Na uren grinden eindelijk de flail of the fell gevonden en het in eerste instantie niet door hebben tot ik mijn items wilde verkopen
avatar van DenXD
Door DenXD (445 reacties) op 31-10-2018 10:54
( PM )
Ik heb vele leuke herinneringen aan Diablo 3. Gespeeld met vrienden op de Xbox. We deden Hardcore mode, waar je permanent dood bent als je dood gaat. Kameraad ging bij Diablo 3 dood op level 29, terwijl je op level 30 een achievement zou halen. Bij de expansion kreeg je deze pas bij 70. Toen ging hij dood op level 62. Veel gelachen hierom haha.

Wat ook lekker was, is die Archon skill van mages. Dat was onze manier om flink wat vijanden af te schoren. Mooie tijden...
avatar van BegoNe
Door BegoNe (52 reacties) op 31-10-2018 10:55
( PM )
Met meerdere personen local multiplayer Diablo 2 spelen. Samen rellen, loot verdelen en sets verzamelen
avatar van IronStrider
Door IronStrider (191 reacties) op 31-10-2018 11:00
( PM )
Sheablo vond ik wel een leuke twist in III! Ook leuk dat je haar kan kiezen in HotS.
avatar van Baka1894
Door Baka1894 (13 reacties) op 31-10-2018 11:03
( PM )
Nog nooit gespeeld, maar ben benieuwd!
avatar van Moonboss
Door Moonboss (2 reacties) op 31-10-2018 11:05
( PM )
Mijn favoriete herinnering aan de diabolo franchise komt wanneer ik het spel voor de switch gekocht heb.
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1600 reacties) op 31-10-2018 11:15
( PM )
Ik verwacht heel gauw ports van Diablo 1 en 2 op Switch. En snel een beetje!
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (128 reacties) op 31-10-2018 11:19
( PM )
Mooie hoes waar mijn switch heel blij van zal worden. En van diablo 3 zal mijn switch ook vast erg blij worden. Heb m nog nooit gespeeld maar lijkt me een brute en uitdagende hack en slash
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 31-10-2018 11:20
( PM )
Appelflap
avatar van Venduran
Door Venduran (39 reacties) op 31-10-2018 11:21
( PM )
Die is vet. Ik doe graag mee.

Mijn herinnering is trouwens Diablo 1 en 2 op mijn oude pc spelen toen ik nog jong was . "Stay awhile and listen.."
avatar van Dansync
Door Dansync (107 reacties) op 31-10-2018 11:25
( PM )
Ik twijfel nog steeds of ik een tweede switch moet gaan halen, puur voor deze carrying case.

Ik heb letterlijk duizenden uren in Diablo 3 op de PC zitten en kan niet wachten om op de Switch verder te gaan, alleen om daar dan nog een Switch voor te halen... Dan zou deze prijsvraag echt perfect zijn!

M'n beste herinnering is toch wel Error 37 meemaken met m'n beste vrienden op release en het spel proberen uit te spelen met hen op uiteindelijk de Inferno difficulty (bestaat nu niet meer).
Helaas was het spel zo onmogelijk moeilijk dat Act 2 uitspelen op Inferno difficulty (voor de grote balance patch) bijna niet te doen was. Mooie herinneringen!
avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 31-10-2018 11:33
( PM )
Mijn herinnering aan diablo zijn de uren lange hak avonturen in vette dungeons. :-) Hee veel op mijn pc...(wat was het 486 dx2....of toch al een pentium :-))

En nu op de switch, zo naast mario party haha, mooi contrast verschil.
avatar van Just1n
Door Just1n (57 reacties) op 31-10-2018 11:36
( PM )
Mijn favoriete herinnering aan Diablo was dat ik met een paar vrienden niet naar uni gingen op release dag zodat we de hele dag met elkaar konden gamen
avatar van Duiv3l
Door Duiv3l (36 reacties) op 31-10-2018 11:42
( PM )
In Diablo 2 bosses farmen met een teleport Sorceress. Meerdere accounts (mules) gekocht om alle items te kunnen bewaren

Ik voel me opeens een stuk ouder :'(
avatar van Pacboyslim
Door Pacboyslim (306 reacties) op 31-10-2018 11:43
( PM )
Ik heb nog nooit Diablo gespeeld. Maar door alle lyrische verhalen ben ik wel nieuwsgierig geworden. Dus Diablo 3 wordt mijn eerste Diablo ervaring. Spannend...
avatar van Remedy
Door Remedy (625 reacties) op 31-10-2018 11:46
( PM )
Mijn beste herinnering is vroeger Diablo spelen op 2 pc's in dezelfde ruimte met een goede vriend. Biertje erbij en gaan met de banaan

Ik heb de Switch nog niet in huis, maar staat wel voor eind dit jaar op de planning om er te zijn. Rede genoeg voor mij om mee te doen met deze mooie prijsvraag, yeahh
avatar van MasterTP
Door MasterTP (55 reacties) op 31-10-2018 11:49
( PM )
Mijn mooiste herinnering was met Diablo 3 voor de PS3, spelen met 2 andere door het hele spel, waar we uiteindelijk, na meerdere keren het spel te hebben uitgespeeld, tot de hoogste moeilijkheidsgraad van het spel waren gekomen.

Helaas was onze motivatie op dat moment niet zo hoog meer, omdat we het spel al 5 keer hadden uitgespeeld .

Leuke actie BG en Nintendo!
avatar van Chronootje
Door Chronootje (156 reacties) op 31-10-2018 11:57
( PM )
Mijn mooiste herinneringen aan diablo zijn die van het met 4 man op de bank spelen van de local co-op van diablo 3 op de ps4. Een betere local co-op game bestaat er eigenlijk niet
avatar van Yue
Door Yue (1649 reacties) op 31-10-2018 12:12
( PM )
Ik heb het nog nooit gespeeld en ben het ook niet van plan, maar die hoes is wel gaaf :)
avatar van Hinade
Door Hinade (218 reacties) op 31-10-2018 12:20
( PM )
Mijn mooiste herinnering is dat toen ik Heroes of the Storm ging spelen Azmodan meteen mijn main werd. En dat was nog voor zijn rework!

Azmodan de Diable character btw haha.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14830 reacties) op 31-10-2018 12:37
( PM )
Zeker wel gespeeld en een portable versie is awesome!
avatar van Rillanon
Door Rillanon (205 reacties) op 31-10-2018 13:02
( PM )
Super tof! Deze game al veel gespeeld op pc samen met mijn broertje, nu binnenkort ook samen op de switch.
avatar van Aelysium
Door Aelysium (10 reacties) op 31-10-2018 13:03
( PM )
Mijn beste herinnering is tot diep in de nacht samen met een paar vrienden Diablo 2 local co-op spelen. Met name de honderden Mephisto runs om de beste gear proberen te krijgen. Goede oude tijd :)
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (285 reacties) op 31-10-2018 13:10
( PM )
Diablo 1 samen spelen online was in die tijd zo bijzonder. En Diablo 2 met een groep vrienden was ook legendarisch. Diablo 3 is leuk, maar geeft voor mij toch niet hetzelfde gevoel.
avatar van Care
Door Care (21065 reacties) op 31-10-2018 13:12
( PM )
Mij favoriete herinnering is dat als ik dit ding win ik het op marktplaats kan verkopen en van dat geld een PS4 game kan halen.
avatar van Chewbaka
Door Chewbaka (1160 reacties) op 31-10-2018 13:15
( PM )
Diablo 3 was mijn eerste game, had het nooit een kans gegeven en ben achteraf ZO positief verbaasd erover. Het is erg verslavend, vooral met 2 vrienden samen wil hem op de switch ook gaan halen, want portable lijkt mij helemaal geniaal!
avatar van URL
Door URL (356 reacties) op 31-10-2018 13:36
( PM )
Diablo 3 ... uren gespeeld op ps3, daarna op ps4 en nu dus op Switch :) Een game die je kan blijven spelen.
avatar van Ekfad
Door Ekfad (324 reacties) op 31-10-2018 13:45
( PM )
Ik twijfel tussen Diablo 1 spelen op de pc in de achterkamer van de Game Mania waar ik toen een bij-job had tot uren na sluitingstijd of Diablo 3 met mijn beste vrienden in co-op doorlopen.
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (681 reacties) op 31-10-2018 14:25
( PM )
De mooiste herinnering is toch wel de nachten. Met 4 man grinden in de moeilijkste levels om zo maar steeds hoger en hoger te komen in level. We hebben het er nog wel eens over in de vriendengroep. Nachten lang gamen zit er helaas niet meer in nu ik kinderen heb. Mijn zoon van 4,5 is wel dol op de switch en met deze hoes maakt het het voor mij een nog meer nostalgisch gevoel van.
avatar van Chrispat
Door Chrispat (367 reacties) op 31-10-2018 14:48
( PM )
De eerste keer diablo 2 spelen en de eerste prachtige cutscene bekijken.
avatar van FransHunter
Door FransHunter (275 reacties) op 31-10-2018 14:56
( PM )
Ik hoop het samen lekker te spelen op de bank in de avond, heerlijk!
avatar van Akashii
Door Akashii (404 reacties) op 31-10-2018 14:57
( PM )
Diablo 3 op de PS3, eerste ervaring met Diablo.
Heel veel gezellige avonden gehad door het spelen van deze game op de bank met vrienden.
avatar van ChaosKiller
Door ChaosKiller (65 reacties) op 31-10-2018 15:10
( PM )
In Diablo 1 dat je zulke sterke spells had dat alles wat om je heen stond, dood ging. Gigantisch veel schade en moord
avatar van Ardenius
Door Ardenius (50 reacties) op 31-10-2018 15:22
( PM )
Mijn favoriete herrinering is aan diablo 2, toen ik voor mijn necromancer voor het eerst zijn class set van trang oul compleet had. Hij verandert dan van uiterlijk in een "vampier". Nu terugkijkend was het niks anders dan een sprite van een van de demonen die je in diablo 2 tegenkwam. Maar toen was dat echt vet. Hij zag er echt evil uit hoe hij net boven de grond zweefde. De necromancer was toen mijn favoriete klasse en nu is dat nog steeds niet veranderd in diablo 3.
avatar van Sixtripple
Door Sixtripple (44 reacties) op 31-10-2018 15:35
( PM )
De muziek van Diablo 2.
avatar van Knet
Door Knet (11 reacties) op 31-10-2018 15:36
( PM )
Op Gamescom Diablo 3 spelen met zn 4en op 1 console
Damn ik mis die tijd!
avatar van Pizzadealer
Door Pizzadealer (68 reacties) op 31-10-2018 15:46
( PM )
Handig! kan ik af en toe wel gebruiken
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3215 reacties) op 31-10-2018 16:10
( PM )
Diablo 2: mijn eerste PC game. Enorm veel gespeeld en onvergetelijke game !
avatar van Doc81
Door Doc81 (76 reacties) op 31-10-2018 16:39
( PM )
ik heb die game nog nooit gespeeld, wel gezien bij een van mijn vrienden, ik heb die game als broodjes verkocht toen ik werkte bij de gameshop, vooral deel 2. maar ik verwacht meer van het zelfde alleen mooiere graphics.
avatar van Armor
Door Armor (32 reacties) op 31-10-2018 16:47
( PM )
Beste herinnering is in act 3 ge-oneshot worden op een HC mannetje...
avatar van LaRego
Door LaRego (12 reacties) op 31-10-2018 17:22
( PM )
Ergens vorig jaar ontving ik een mailtje van Sony met mijn meest gespeelde games. Duidelijke winnaar was uiteraard Diablo, met toen al meer dan 800 uur. Dat aantal is inmiddels verdubbeld, maar nog steeds niet uitgekeken, vooral couch coop blijft een feest. Tijd om (samen) het nieuwe season op de Switch te beginnen!
avatar van Kuros
Door Kuros (82 reacties) op 31-10-2018 17:41
( PM )
Mijn eerste meest verschrikkelijke ervaring die ik heb meegemaakt met Diablo 3 is het feit dat ik meer dan de helft van de game heb gespeeld zonder fast travel. Ik kwam hier pas achter toen ik in een brandend huis de butcher boss had verslagen en niet weg kon. Na wat gegoogle ben ik erachter gekomen dat je kunt fasttravelen. Fuck my life
avatar van KittieDald
Door KittieDald (112 reacties) op 31-10-2018 17:46
( PM )
Mijn vriend en ik speelde altijd Diablo III op de PS3. Op den duur kochten we de PS4 versie. Nu wil hij ook nog de Switch versie hebben.

Wat mijn grappigste en vervelende herinnering aan Diablo III zijn is mijn vriend die steeds de geluidsinstellingen van de game aanpast om de Goblins beter te kunnen horen. Nou vergeet hij die altijd weer terug te zetten en krijg ik altijd een halve hartverzakking en gehoorsbeschadiging als er dan monsters met een gigantische klap spawnen.
avatar van Epitome
Door Epitome (668 reacties) op 31-10-2018 18:16
( PM )
Ik werkte bij een PC bouwer toen iedereen Diablo 1 speelde, veel uren gespeeld en genieten van de kwaliteit van Blizzard games die toen met kop en schouders boven andere games uitstak. Vooral uitkijken naar elke cinematics scene, die weer een stuk van het verhaal vertelde.
avatar van Kachun1991
Door Kachun1991 (38 reacties) op 31-10-2018 18:26
( PM )
Urenlang grinden samen met vrienden voor legendaries met diablo 3 release om vervolgens de raarste stats te krijgen waar je niks aan had. Ieder koos een ander class om zo samen beste combinatie te krijgen voor verschillende loot. Beste tijd wat ik heb gehad met Diablo!
avatar van Arcadia
Door Arcadia (743 reacties) op 31-10-2018 18:34
( PM )
Toen ik in DIablo 3 een barbarian tegenkwam met zulke degelijke gear dat hij whirlwindde door de hele dungeon (!) en tegelijkertijd sneller was dan ik, hij was sneller klaar met de dungeon doodmaken dan ik er doorheen kon lopen. Ziek.
avatar van Legendofninny
Door Legendofninny (857 reacties) op 31-10-2018 18:57
( PM )
Diablo 3 wel gespeeld, maar eerlijk gezegd herriner ik het me niet :p
Maar die hoes wil ik graag voor mijn vandaag bestelde Switch
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (119 reacties) op 31-10-2018 19:19
( PM )
bwoah! Awesome! Diablo 3 heb ik helemaal grijs gespeeld er is niks meer van die blu-ray over. Lekker rammen met de demon hunter ballen en alles kapot maken, dat was echt powerfull!
avatar van RaoulT
Door RaoulT (21 reacties) op 31-10-2018 19:51
( PM )
Mijn favoriete herinnering is toch het meekijken met Diablo 2 met mijn grote broer. Ik was toen nog een klein manneke en snapte niks van het spel. Voor mij allemaal te snel en te veel. Mijn broer leek het toen een goed idee om me Nox te geven, een spel van het zelfde genre maar toch echt veel makkelijker. Zo heb ik het genre leren kennen.
avatar van OGster
Door OGster (20 reacties) op 31-10-2018 19:59
( PM )
Diablo 3 op mijn Mac gespeeld maar wat afgeleid door school en daarna minder gespeeld. Nu op de switch ben ik van plan verder te gaan en de draad op te pakken. De gameplay leent zich ook echt voor deze console! Grote verwachtingen dus hier.
avatar van TheDutchman88
Door TheDutchman88 (8 reacties) op 31-10-2018 20:04
( PM )
favoriete moment is het vinden van de eerste legendary in vanilla Diablo 3
avatar van Domiimusic
Door Domiimusic (214 reacties) op 31-10-2018 21:04
( PM )
Ik speel altijd met een seizoen character en ik heb altijd veel meer geluk met zeldzame items krijgen in het begin dan mijn vriend. We spelen vaak samen. Soms krijgt hij van mij de Ramaladni om een slot in zijn wapen te doen cadeau van mij omdat ik er toch nog wel nog krijg.
avatar van OneDay
Door OneDay (2195 reacties) op 31-10-2018 21:08
( PM )
Vorig jaar heb ik hem gekocht op de PS4, tot op heden helaas nog niet de tijd voor gehad.. ik hoop snel eraan te kunnen beginnen, vooral omdat een paar maten van mij (die ik ken van hier op BG) er ook weer mee beginnen. Diegene die het zijn zullen zichzelf wel kennen ;)

Anyways, dus ik hoop snel ermee aan de slag te kunnen. Al ben ik wel beetje bang vanwege de najaarsdrukte..
avatar van ATM7
Door ATM7 (1622 reacties) op 31-10-2018 21:30
( PM )
DIABLO 3!!!
avatar van Dadaveke
Door Dadaveke (59 reacties) op 31-10-2018 22:08
( PM )
Ik ga diablo 3 wel halen voor de switch, nog nooit een diablo game gespeeld. Ik verwacht er na al de goeie reviews en hoge scores dat ik er veel plezier aan ga beleven. Aangezien mn vrienden ondertussen slapenloze nachten hebben van de adrealine om de game op de switch te spelen is deze beschermhoes een must als ik een game avondje bij hun thuis heb
avatar van Rebbels
Door Rebbels (114 reacties) op 31-10-2018 23:20
( PM )
Ik heb de game nog nooit gespeeld en heb ook geen Switch.
Krijg wel steeds meer interesse in de Switch door dit soort games en de goede reviews.
avatar van Skinniej
Door Skinniej (68 reacties) op 01-11-2018 00:47
( PM )
Diablo 3 op Torment toen het spel net uit was. Helemaal het mannetje zijn en dan geganked worden door de eerste steekvlieg die je ziet. Top tijd. Goed voor je ego.
avatar van Maduroq
Door Maduroq (9 reacties) op 01-11-2018 08:31
( PM )
Geweldig!
Mooiste herinnering aan Diablo is voor mij een een maat van mij deel 'Diablo III: Reaper of Souls', waarbij we tegelijk platinum hebben gehaald op de PS4.

Laatste twee trophies voor Platinum die we moesten halen was het spel uitspelen op Hardcore en level 70 bereiken. Dat was af en toe zweten om elkaar in leven te houden door elkaar rugdekking te geven terwijl wij het hele spel met z'n tween aan het spelen waren.

Ik zou het hele spel zo weer opnieuw spelen op de Switch, erg verslavend. Laatste uitbreiding van Necromancer moet ik toch nog eens spelen :-).
avatar van DENNtoet
Door DENNtoet (1 reacties) op 01-11-2018 08:36
( PM )
Dit spel brengt goede herinneringen op. In Diablo 3 samen met enkele maten van mij tot diep in de nacht nog die ene extra Rift meepakken in Adventure mode. Post game de verzamelde loot onderling ruilen om iedereen te helpen hun legendary set compleet te maken om als bazen elke uitdaging te voltooien
avatar van Gradon
Door Gradon (2378 reacties) op 01-11-2018 08:48
( PM )
Mijn mooiste herinnering is het 1000x doorspelen van de Diablo II demo die ik ergens als promo had gekregen. Heb later de game zelf ook gekocht, maar was toen jong en moest het doen op een paar gulden zakgeld, dus dat was een flinke investering.
avatar van Blupp
Door Blupp (110 reacties) op 01-11-2018 14:19
( PM )
Mijn mooiste herinnering (of beter gezegd n v.d. eerste) was in Diablo 2.. de eerste keer dat ik het online ging spelen.
Ik liep toen in Act 1 met een vriend co-op met onze level level 8 karakters of zo.. En toen liepen we in een tombe en toen rende er ineens een highlevel Druid voorbij met Hurricane om zich heen. Wij als noobs begin deze eeuw waren helemaal onder de indruk.. en dat was een motivatie om door en door te spelen Een soort DBZ momentje om sterker te willen worden. We hebben het toen nog jaren af en aan gespeeld!
avatar van Emzed
Door Emzed (47 reacties) op 01-11-2018 14:27
( PM )
Diablo I helemaal grijs gespeeld als kind, uiteraard staat de Butcher ook in mijn brein gegraveerd (de eerste dat je dat deurtje opent heb je namelijk geen idee dat er een 'baas' in zit, dus dat was rennen geblazen).

Daarnaast vond ik het supertof hoe de Hell-Entrance in het, tot dusverre veilige, Tristam was gezet.
avatar van Jazzer
Door Jazzer (101 reacties) op 01-11-2018 14:30
( PM )
Het mooiste is dat als je hem heeeel hoog gooit en dan toch nog op weet te vangen tussen de stokjes zodat ie weer op het touwtje balanceert. Ook is het mooi als ie zo van links naar rechts heen en weer vliegt en knetter snel ronddraait.
avatar van Vloetje
Door Vloetje (377 reacties) op 01-11-2018 17:21
( PM )
Da's een diabolo... @hierboven ;)
avatar van Jethunt
Door Jethunt (1121 reacties) op 01-11-2018 18:05
( PM )
Heb alleen diablo 3 gespeeld, en wat een heerlijke game is dat zeg!
avatar van Artemisia
Door Artemisia (25 reacties) op 01-11-2018 18:26
( PM )
Favoriete herinnering was geld verdienen in D3 Auction House en zien hoe de game veranderde van launch Diablo 3 tot een meesterlijke game nu.
avatar van Iwaarden
Door Iwaarden (37 reacties) op 01-11-2018 22:16
( PM )
samen met vrienden heel wat uurtjes kwijt geraakt in Diablo 2, heerlijk game, heerlijke tijden.
avatar van Dreadlc
Door Dreadlc (12 reacties) op 01-11-2018 22:27
( PM )
Mijn beste herinnering is mijn Hammerdin van diablo 2. Wat was dat heerlijk om mee te spelen.
avatar van Jopvdsteen
Door Jopvdsteen (2745 reacties) op 02-11-2018 06:21
( PM )
Ik heb Diablo III ooit eens bij een vriend gespeeld. Daarna altijd gehoopt dat hij naar een nintendo console zou komen. Vandaag ga ik hem dan ook meteen halen, de reviews zijn lovend en ik denk vele uren in dit spel te kunnen gaan steken!

Ontzettend veel zin in.

Edit; shit, te laat, nog steeds zin in het spel haha
avatar van Peetje49
Door Peetje49 (2 reacties) op 02-11-2018 09:37
( PM )
Ben super nieuwsgierig ,heb het nooit eerder gespeeld .Verwacht dat ik er wel veel uurtje mee kan doorbrengen.....
avatar van BrownMuffin
Door BrownMuffin (58 reacties) op 02-11-2018 10:57
( PM )
Heb veel herinneringen aan Diablo 3, maar denk toch de eerste keer een item verkopen in the auction house toch wel onvergetelijk is.
avatar van JaySea
Door JaySea (31 reacties) op 03-11-2018 19:17
( PM )
Beste herrinnering is de limited edition van diablo 3 die ik op vakantie heb gekocht aangezien de release in mijn vakantie was. Tevens ook mijn slechtste herinnering aangezien mijn vader tijdens diezelfde vakantie is overleden.
avatar van Ashazy
Door Ashazy (1039 reacties) op 03-11-2018 21:43
( PM )
Mijn beste herinnering was de class Necromancer in Diablo 2. De character zelf was voor mij de ultieme fun to play. Nog altijd vind ik een Necromancer 1 v/d leukste classes om te spelen in spellen waar dit kan.
avatar van Cas150
Door Cas150 (288 reacties) op 04-11-2018 12:55
( PM )
Ik heb nog nooit een Diablo 3 game gespeeld. Ik weet alleen dat een Zweedse vriend continu dit spel speelde. Ik weet zelf niet wat ik van het spel moet verwachten. Alleen dat het zeer waarschijnlijk best verslavend is.

EDIT: zie nu pas dat ik te laat ben.
avatar van Nielsus6
Door Nielsus6 (5 reacties) op 05-11-2018 22:17
( PM )
Beste Diablo herinnering is de originele Diablo krijgen van mijn oom. Ik was 9 jaar oud en mijn oom wilde dat ik het eens voor hem zou testen. Ik weet nog goed hoe de atmosfeer me enorm bij de keel greep en de Butcher me letterlijk de stuipen op het lijf jaagde! Diablo is en blijft een van mijn eerste, echt intense, game ervaringen!

Ik hoop de beschermhoes te winnen want met mijn nieuwe kleine mini-diablo thuis moet ik toch oppassen dat mijn Switch niet in een van de 7 hells terecht komt!