Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De Xbox Live Gold games van november zijn bekend

Morgen is het alweer november! De tijd vliegt wat dat aangaat. Een nieuwe maand betekent nieuwe gratis games voor Xbox Live Gold bezitters. En deze week kunnen Xbox bezitters onder andere uitgaan kijken naar Battlefield 1 voor de Xbox One die vanaf morgen gratis te downloaden zal zijn. De ideale warmup voor Battlefield V.
Vanaf 16 november komt daar tevens nog het arcade spelletje Race the Sun bij.

Xbox 360 bezitters kunnen op hun beurt vanaf 1 november aan de slag met de originele Assassinís Creed, vanaf 16 november kun je vervolgens ook Danteís Inferno gratis binnenhalen. Zit er iets voor jou bij?

In het kort de Xbox Live Gold games van november:
Vanaf 1 november beschikbaar:
Battlefield 1
Race the Sun

Vanaf 16 november beschikbaar
Assassinís Creed
Danteís Inferno



Met dank aan o.a. Budgetgamer Josplays voor het melden van dit nieuws.


Laatste reacties

avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1669 reacties) op 31-10-2018 12:54
( PM )
Damn dat is best wel een lekker maandje
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 31-10-2018 12:55
( PM )
Mooie maand
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6459 reacties) op 31-10-2018 12:56
( PM )
Battlefield 1 is al beschikbaar. Leuk maandje zo.
avatar van Rusteloze
Door Rusteloze (36 reacties) op 31-10-2018 13:18
( PM )
Gvd vorige maand nog 6 euro betaald voor Battlefield 1.
Dit doet zeer...
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6459 reacties) op 31-10-2018 13:20
( PM )
Quote:
Gvd vorige maand nog 6 euro betaald voor Battlefield 1.
Dit doet zeer...


Gelukkig is het maar 6 euro, er zijn mensen die weken geleden 30-60 euro hebben betaald
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (198 reacties) op 31-10-2018 13:27
( PM )
Gvd twee jaar geleden nog 53 euro betaald voor Battlefield 1! Het lijkt wel alsof games steeds goedkoper worden naarmate ze langer uit zijn en uiteindelijk zelfs in GwG of PS+ kunnen belanden!
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (360 reacties) op 31-10-2018 13:35
( PM )
Quote:
Gvd twee jaar geleden nog 53 euro betaald voor Battlefield 1! Het lijkt wel alsof games steeds goedkoper worden naarmate ze langer uit zijn en uiteindelijk zelfs in GwG of PS+ kunnen belanden!
Ok dat ligt dus niet aan mij. Ik heb het ook nog niet heel lang geleden gekocht, inclusief de inmiddels ook gratis premium pass. Straks iig een hele lading nieuwe noobies om op te schieten.
avatar van Josplays
Door Josplays (354 reacties) op 31-10-2018 13:48
( PM )
Battlefield 1 heb ik wel zin in. heeft het een goede story mode?
avatar van RubeL
Door RubeL (537 reacties) op 31-10-2018 14:00
( PM )
Quote:
Battlefield 1 heb ik wel zin in. heeft het een goede story mode?


Ik heb een paar hoofdstukken gedaan en vond dat wel onderhoudend ja.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 31-10-2018 15:00
( PM )
Ik heb BF1 en AC al wel maar een prima setje games voor deze maand

Misschien dat december ook een prima maand wordt zodat meer mensen eventueel een Xbox One kopen met de feestdagen in december (als ze zien dat dit soort games bij Gold zitten).
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (342 reacties) op 31-10-2018 16:59
( PM )
Niet slecht.
avatar van Crazyottoman
Door Crazyottoman (119 reacties) op 31-10-2018 18:39
( PM )
Race to the sun ook erg leuk!! Aanrader
avatar van Tediz2013
Door Tediz2013 (47 reacties) op 31-10-2018 20:27
( PM )
Leuke maand.. heb 3 van de 4 helaas al
avatar van Immortalbenny
Door Immortalbenny (366 reacties) op 31-10-2018 21:52
( PM )
Yass Ik heb geen van deze 4 games in bezit( AC1 wel ooit geleend en gespeeld) Vooral Dante`s Inferno staat all erg lang op men lijstje om toch eens een keer aan te schaffen
avatar van PhysX
Door PhysX (1180 reacties) op 02-11-2018 09:27
( PM )
Heb de komende maanden geen tijd voor andere spellen nu Red Dead Redemption 2 uit is.
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (1796 reacties) op 02-11-2018 09:49
( PM )
Quote:
Battlefield 1 heb ik wel zin in. heeft het een goede story mode?


Ja, wel wat kort. Zijn soort verzameling aan mini-verhaaltjes.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 02-11-2018 09:51
( PM )
Is de sp campaign langer of korter dan battlefront 2 ?
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (1796 reacties) op 02-11-2018 09:55
( PM )
Quote:
Is de sp campaign langer of korter dan battlefront 2 ?


Geen idee hoelang Battlefront 2 was, maar Battlefield 1 kun je denk ik in zo'n 4 uurtje wel uitspelen.
avatar van DeGoeisteKaas
Door DeGoeisteKaas (360 reacties) op 02-11-2018 11:53
( PM )
Ik vond de campaign wel geslaagd, inderdaad 5 korte hoofdstukken die diverse fronten uit WO1 belichten. Had van mij iets langer mogen zijn. Heb er zelf denk ik circa 6 uur over gedaan, maar ik neem mijn tijd en zoek ook naar collectibles of wapens.
Bijkomend voordeel is dat je niet alleen wat handigheid opdoet met de wapens, maar ook met de voertuigen. Handig voor de multiplayer.

Als het goed is heb je als nieuwe speler ook direct een hoop battlepacks met skins, puzzelstukjes (voor melee wapens) of xp boosts.