Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Pre-Black Fridaydeals wehkamp.nl: Diverse mooie prijzen

Ook wehkamp.nl warmt alvast op naar de Black Friday toe met een paar zeer mooie deals. Zo is bijvoorbeeld de Starlink Starterpack bij te krijgen voor slechts € 38,21! Ook de ruimteschepen en Starlink figuurtjes zijn met 30% korting te krijgen. Wie weet leuk voor de Sinterklaasdagen. Verder zijn er nog meer gamedeals waaronder Fifa 19 voor slechts € 37,36 en Assassin’s Creed odyssey voor € 32,26. Zie hieronder voor diverse deals, meer informatie vind je en bestellen kan op wehkamp.nl.

PS4
Destiny 2 € 8,46
Middle Earth Shadow of Mordor € 21,21
Dragon Ball Xenoverse 2 € 26,99
Assassin’s Creed Odyssey € 32,26
Fifa 19 € 37,36
Starlink Starterpakket € 38,21
Fifa 19 met pet € 43,95
Far Cry 5 - The Father Edition van € 119, voor € 67,95
Assassin's Creed Odyssey Gold Edition van € 69,99, voor € 55,21
Assassin's Creed Odyssey Medusa Collector Edition van € 119, voor € 72

Xbox One
Destiny 2 € 8,46
Watch Dogs 2 € 8,46
Middle Earth Shadow of Mordor € 19,95
Assassin’s Creed Odyssey € 32,26
Fifa 19 € 37,36
Starlink Starterpakket € 38,21
Far Cry 5 - The Father Edition van € 119, voor € 67,95
Assassin's Creed Odyssey Medusa Collector Edition van € 99, voor € 72

Switch
Fifa 19 € 32,26
Fire Emblem Warriors van € 39,95, voor € 33,96
Starlink Starterpakket € 38,21
Nintendo Labo - Robotpakket (Toy-Con 02) € 47,95

3DS
Yo-Kai Watch 2: Droomfantomen € 25,46
Detective Pikachu € 29,95
Pokemon: Ultra Moon - Fan Edition van € 49,99, voor €29,71

Amiibo & Starlink
Starlink Pilot Packs: Kharl, Eli, Levi, Razor van € 9,95, voor € 6,76 per stuk
Starlink Starship Packs: Neptune, Lance, Nadir en Pulse van € 29,95, voor € 21,21 per stuk
Starlink Weapon Packs van € 13,95, voor € 9,31
Super Mario Goomba € 6,76
Super Mario Koopa € 6,76


Zie ook wehkamp.nl.

Laatste reacties

avatar van Jeffrew
Door Jeffrew (638 reacties) op 16-11-2018 11:54
( PM )
Hou je in Daggie, binnenkort is die een tientje!
avatar van Kevii23
Door Kevii23 (399 reacties) op 16-11-2018 12:04
( PM )
Het gaat wel heel erg hard met Starlink XD
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6458 reacties) op 16-11-2018 12:07
( PM )
Quote:
Hou je in Daggie, binnenkort is die een tientje!


En alvast voor Nickachu PREBlack Friday deal
avatar van Soulonsoul
Door Soulonsoul (117 reacties) op 16-11-2018 12:55
( PM )
Nou maar hopen dat Assassins Creed Origins de aankomende week eens gaat droppen naar een euro of 20 (of minder). Hopelijk SNES-mini ook naar een wat schappelijker prijs van rond de 50. Wachten het maar af...
avatar van Rickk1986
Door Rickk1986 (844 reacties) op 16-11-2018 13:15
( PM )
Quote:
Het gaat wel heel erg hard met Starlink XD


Best bizar want het is echt wel een vermakelijke game. Voor deze prijs zeker aan te raden.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8552 reacties) op 16-11-2018 13:34
( PM )
Quote:
[..]


Best bizar want het is echt wel een vermakelijke game. Voor deze prijs zeker aan te raden.


Dat lijkt mij ook. Maar met het starter pack wordt het niet heel eentonig omdat je steeds dezelfde wapens en voertuig hebt?
avatar van TLW
Door TLW (97 reacties) op 16-11-2018 14:08
( PM )

38 euro nu...dat is echt voordelig...heb deze gewoon aangeschaft omdat het zo voordelig is!
avatar van Nickachu
Door Nickachu (660 reacties) op 16-11-2018 14:09
( PM )
Quote:
[..]

En alvast voor Nickachu PREBlack Friday deal

Jammer, had dit jaar meer verwacht van de Wehkamp met Black Friday, dan volgend jaar maar
avatar van Skull_kid
Door Skull_kid (27446 reacties) op 16-11-2018 14:11
Rol: Forum Moderator
( PM )
Destiny 2 €8,46

En dan hoef je alleen nog maar €100 uit te geven aan de DLC!
avatar van M Monster D
Door M Monster D (1354 reacties) op 16-11-2018 14:21
( PM )
Starlink mist onder Xbox, is wel in de aanbieding net als voor Switch en PS4

Edit Yorn: Bij deze!
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 16-11-2018 14:31
( PM )
Quote:
Destiny 2 €8,46

En dan hoef je alleen nog maar €100 uit te geven aan de DLC!

Loooooooooooòooooooooool
Eerlijk de game was best vermakelijk de eerste keer.

Starlink voor 15 euro dan hap ik
avatar van OGster
Door OGster (20 reacties) op 16-11-2018 14:57
( PM )
Twijfel al een tijdje over Starlink voor de Switch...
Maar met deze prijs moet ik eigenlijk wel, hoeveel goedkoper gaat het de komende tijd nog worden. Bovendien best een schappelijke prijs voor wat je allemaal krijgt.
avatar van ShadowP
Door ShadowP (16 reacties) op 16-11-2018 15:42
( PM )
Detective pikachu is al sinds 24 oktober voor 29,95 bij wehkamp dus niet echt in de aanbieding
avatar van MiQ1975
Door MiQ1975 (39 reacties) op 17-11-2018 09:36
( PM )
Veel prijzen zijn alweer naar boven bijgesteld. Het lijkt erop dat het meer een 1dags knaller was.
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 19-11-2018 10:13
( PM )
Starlink al behoorlijk gezakt.