Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De PlayStation Plus van december zijn bekend

Nog eventjes geduld nog en het is alweer december. Dat betekent dat alle PlayStation Plus bezitters zich weer op kunnen maken voor een sloot aan gratis games. De komende maand kun je onder andere gratis aan de slag met het horror achtige kat en muis spel SOMA. Je moet er natuurlijk van houden om deze spannende titel te spelen.

Leuk is verder dat Onrush nu al in de PlayStation Plus zit, een best toffe racegame die je dus straks geheel gratis kunt binnenhengelen. Wel misschien alleen een beetje jammer voor die gene die hem bij de release heeft gekocht. Desalniettemin een prima titel. PS3 bezitters krijgen verder deze maand de visuele novelle Steins; Gate en de sci-fi sidescrolling shooter Steredenn. .

Heb je verder PlayStation Plus en een Vita? Dan is ook Papers, Please een superleuke game. De setting klinkt wat saai (paspoorten checken bij de douane), maar de uitwerking is erg grappig gedaan. Tot Slot krijg je ook nog komende maand sidescrolling platformgame Iconoclasts geheel gratis. Zit er wat voor jou bij deze week?

PlayStation Plus games van december
Vanaf dinsdag verkrijgbaar:
SOMA (PS4)
Onrush (PS4)
Steredenn (PS3)
Steins;Gate (PS3)
Iconoclasts (PS Vita + PS4)
Papers, Please (PS Vita)

Tot maandag nog verkrijgbaar:
Yakuza Kiwami (PS4)
Bulletstorm: Full Clip Edition (PS4)
Jackbox Party Pack 2 (PS3)
Arkedo Series (PS3)
Burly Men At Sea (PS Vita + PS4)
Roundabout (PS Vita + PS4)

Laatste reacties

avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 28-11-2018 19:38
( PM )
Voor een december maand had ik wat meer gehoopt voor de ps4...
avatar van EEK79
Door EEK79 (1607 reacties) op 28-11-2018 19:40
( PM )
Ik ken deze games niet dus dat zegt genoeg, vroege 1 april grap?
avatar van Djbosanac
Door Djbosanac (68 reacties) op 28-11-2018 19:51
( PM )
En dat voor een december actie? Ik had toch meer liefde verwacht. Omdat ook de kerst aankomt en alles. Erg jammer dit
avatar van Ice-T
Door Ice-T (224 reacties) op 28-11-2018 19:53
( PM )
Denk dat ze wel met dikke kortingen komen met 12 days of play voor kerst en de uitverkopen. Deze maand laat ik deze games lekker liggen.
avatar van Jochemb
Door Jochemb (573 reacties) op 28-11-2018 20:01
( PM )
Ben blij dat ik Onrush niet bestelde tijdens Black Friday
avatar van DanielC
Door DanielC (34 reacties) op 28-11-2018 20:26
( PM )
VERDOMME!! WAAROM GEEN RED DEAD REDEMPTION 2 EN BLACK OPS 4?!?!?
avatar van Cephiria
Door Cephiria (168 reacties) op 28-11-2018 20:26
( PM )
Super blij met Soma, had wel gehoopt dat Steredenn de PS4 versie was..
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2096 reacties) op 28-11-2018 20:34
( PM )
Quote:
VERDOMME!! WAAROM GEEN RED DEAD REDEMPTION 2 EN BLACK OPS 4?!?!?


nou
nou
nou
nou
nou
nou
avatar van CourseOfAction
Door CourseOfAction (29 reacties) op 28-11-2018 20:39
( PM )
SOMA had een van de beste verhalen en eindes in een game die ik heb gespeeld! Dus probeer het in ieder geval even uit.
avatar van Groenteboer
Door Groenteboer (5844 reacties) op 28-11-2018 20:55
( PM )
Gelukkig komt in december de Playstation Classic uit, heb je toch nog wat te spelen.
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14830 reacties) op 28-11-2018 21:14
( PM )
Gelukkig hebben wij AC Odyssey DLC
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1063 reacties) op 28-11-2018 21:22
( PM )
Onrush pas gekocht voor een tientje waar de preorder codes bij zat. Zul je altijd zien.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (449 reacties) op 28-11-2018 21:39
( PM )
onrush nu al gratis.. nog meer ... kinderen online. nu zit er volgens mij 1 team van vrienden in die de fun ervan afhalen. random vs een hoog level team (denk zeker wel level 400) is onmogelijk te winnen.
avatar van Beatstruck
Door Beatstruck (130 reacties) op 28-11-2018 21:47
( PM )
Papers, Please een aantal jaar geleden gespeeld. Vrij korte game, maar heeft dusdanig veel indruk gemaakt dat ik er af en toe nog eens aan terugdenk - de muziek blijft ook zo makkelijk hangen . Hoop dat hij ook op PS4 te downloaden is!
avatar van Nickachu
Door Nickachu (660 reacties) op 28-11-2018 22:04
( PM )
Lijken me 2 leuke games
avatar van Z Pequeno
Door Z Pequeno (589 reacties) op 28-11-2018 22:07
( PM )
Heb meer soma dan een soma
avatar van Echidgna
Door Echidgna (740 reacties) op 28-11-2018 22:13
( PM )
Top, onrush altijd willen proberen :-).
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 28-11-2018 23:16
( PM )
Onrust wel besteld met Black Friday voor de XBox One maar nog niet geleverd gekregen. Van deze december games heb ik er geen een van, dus gewoon weer alles op m'n account erbij zetten
avatar van Techmode
Door Techmode (3088 reacties) op 28-11-2018 23:34
( PM )
onrush was voor mij een verrassing
avatar van Leleisaan
Door Leleisaan (1690 reacties) op 29-11-2018 00:03
( PM )
Onrush heel snel gratis zeg, wel mooi, zat tijdens BF nog te twijfelen hem op te pikken.

SOMA ook wel tof!
avatar van Akumetsu
Door Akumetsu (25 reacties) op 29-11-2018 00:30
( PM )
Het is hilarisch hoe mensen games afschrijven omdat het geen superbekende AAA games zijn die meerendeels van de mensen al gespeeld hebben. Oh ja en wanneer Sony een AAA game weggeeft dan klagen degene weer omdat ze het spel al hebben
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6459 reacties) op 29-11-2018 00:49
( PM )
Meh, gameplay vids bekeken maar niets voor mij tussen. Geeft niet, zat te spelen nog inclusief heel veel backlog vanuit andere plus maanden.
avatar van Wwereport
Door Wwereport (232 reacties) op 29-11-2018 07:22
( PM )
Unrush kan nog vermakelijk zijn denk ik. Prima dus.
avatar van TheMayMaysJack
Door TheMayMaysJack (218 reacties) op 29-11-2018 07:36
( PM )
Quote:
VERDOMME!! WAAROM GEEN RED DEAD REDEMPTION 2 EN BLACK OPS 4?!?!?
Sarcasme neem ik aan?
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (280 reacties) op 29-11-2018 07:54
( PM )
Quote:
Voor een december maand had ik wat meer gehoopt voor de ps4...


Idem..
Ik ken de titels niet, dus misschien wat voorbarig, maar .. Meehhhh..
avatar van Joost013
Door Joost013 (97 reacties) op 29-11-2018 08:25
( PM )
Soma toevallig net een maandje geleden gekocht maar dat is een erg tof spel. Zoveel atmosfeer en creepiness.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23566 reacties) op 29-11-2018 08:56
( PM )
Quote:
VERDOMME!! WAAROM GEEN RED DEAD REDEMPTION 2 EN BLACK OPS 4?!?!?

Dit. En een miljoenmiljard euro shop tegoed.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6459 reacties) op 29-11-2018 09:17
( PM )
Quote:
[..]
Sarcasme neem ik aan?


Sarcasme neem ik aan?
avatar van Suna
Door Suna (90 reacties) op 29-11-2018 10:02
( PM )
Quote:
VERDOMME!! WAAROM GEEN RED DEAD REDEMPTION 2 EN BLACK OPS 4?!?!?


HHAHAHHAHAH
avatar van Klijn4
Door Klijn4 (458 reacties) op 29-11-2018 11:46
( PM )
gaar...
avatar van Defl
Door Defl (865 reacties) op 29-11-2018 12:34
( PM )
Beiden wel geprobeerd, Soma zelfs gekocht maar kon er niet inkomen en Onrush vond ik in de demo al niet echt veel boeien. Onrush heeft ook snoeihard gefaald en dat team is als ik me niet vergis opgedoekt. Lijkt erop dat Sony een afdankertje op de kop heeft getikt.
avatar van Quetzalcoatl
Door Quetzalcoatl (198 reacties) op 29-11-2018 14:45
( PM )
Iconoclasts en Soma zijn erg tof. Benieuwd of Onrush een beetje leuk is.

Mensen kennen niet 1 van deze titels? Veel plezier met AC en CoD dan I guess.
avatar van Klaasjan007
Door Klaasjan007 (83 reacties) op 29-11-2018 14:56
( PM )
Hoezo die haat? Soma is echt briljant.
avatar van Selvmortsydd
Door Selvmortsydd (3250 reacties) op 29-11-2018 15:07
( PM )
Quote:
VERDOMME!! WAAROM GEEN RED DEAD REDEMPTION 2 EN BLACK OPS 4?!?!?


Die zaten er vorige maand in, niet slapen sheriff...
avatar van Chimnino
Door Chimnino (52 reacties) op 29-11-2018 15:40
( PM )
Quote:
Ik ken deze games niet dus dat zegt genoeg, vroege 1 april grap?


Zegt genoeg over jou ja.

SOMA had ik al, leuke game. Onrush vaak mee getwijfeld, nu lekker mee pakken!
avatar van DanielC
Door DanielC (34 reacties) op 29-11-2018 17:45
( PM )
Quote:
[..]
Sarcasme neem ik aan?


Redelijk ;)
avatar van Majjen
Door Majjen (238 reacties) op 29-11-2018 19:44
( PM )
Daarom was Onrush opeens 10,-. Wel vette game! En steins gate ps3!!
avatar van Immortal
Door Immortal (44 reacties) op 29-11-2018 21:08
( PM )
Geen beste maand en gemiste kans, had veel betere games voor december moeten zijn.
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4809 reacties) op 30-11-2018 08:13
( PM )
Leuk voor in de bibliotheek
avatar van Galva Tron
Door Galva Tron (53 reacties) op 30-11-2018 08:13
( PM )
Geef idd een Okami of een Inside weg of nog beter een a way out of hellblade
avatar van Roach
Door Roach (263 reacties) op 30-11-2018 19:09
( PM )
Op zich niet slecht.

Soma altijd al willen spelen, van de makers van Amnesia, dus garant voor een spannend verhaal.

Onrush beta vond ik aardig maar nooit de game willen kopen. Denk dat het spel met Plus wellicht een groter publiek krijgt.

Maar het meest verheug ik me op Iconoclasts. Een goed ontvangen Metroidvania actie game kan er altijd in :)


avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (567 reacties) op 02-12-2018 06:47
( PM )
Valt een beetje tegen, maar er zijn genoeg kortingen van bijv 70% tot 75% in de PSN store voor andere leuke games.
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2236 reacties) op 02-12-2018 16:24
( PM )
Papers Please is echt een hele toffe game. Game speelt wel wat beter op een groter scherm van een PC monitor of gewoon een tablet, maar het is zeker geen wegwerp indie game.
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6389 reacties) op 03-12-2018 08:36
( PM )
OnRush is een toffe racegame, ben opzich wel tevreden met dit lijstje hoor. Niks mis mee, zeker voor een decembermaand nie.
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (342 reacties) op 04-12-2018 06:44
( PM )
Niet direct interesse, dus die komen op de stapel. Heb gelukkig nog wat backlog weg te werken.
avatar van HyrulePrincess
Door HyrulePrincess (7 reacties) op 04-12-2018 13:44
( PM )
Ik had bijna Soma gekocht paar weken geleden terug maar toen toch voor een andere horror game gegaan dus ben hier blij mee