Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Goodieweekend: Win Hasbro Bordspellenpakket + Switch versie!

Update: Het wordt één spellenpakket ipv vier pakketjes, dus een extra mooi cadeau voor de Sint, voor één van jullie Budgetgamers!

Een hele goedendag Budgetgamers! De donkere dagen zitten er weer aan te komen en dat is altijd een hele gezellige periode om met vrienden of familie iets leuks te gaan doen. Lekker eten of een spelletje op tafel, etc. Bij een spelletje op tafel helpen wij vandaag een handje, want in samenwerking met Ubisoft, maak je vandaag 3x kans op een bordspel en 1x op een digitale versie voor de Switch!



Maak kans op fysieke versies van Monopoly, Risk of Trivial Pursuit of een digitale Switch editie
Dit keer maak je kans op een fysiek exemplaar van het strategie bordspel Risk, het familiespel Monopoly én een exemplaar van Trivial Pursuit! Deze klassieke Hasbro games zijn nu overal en altijd fysiek en digitaal te spelen. Alsof dat nog niet genoeg is krijg je tevens we een digitale versie naar keuze van één van deze bordspellen. Zo kun je altijd thuis of onderweg, alleen of met vrienden genieten van een potje Monopoly, Triviant of Risk. Een superpakket zo voor Sinterklaas, maar wat moet je er voor doen?

Plaats hieronder een reactie, vermeld welk spel jouw voorkeur heeft om in ieder geval digitaal te ontvangen en je maakt direct kans!

Weet je niet wat te schrijven? Vertel dan bijvoorbeeld welk bordspel jij vroeger (of nu) leuk vond om te spelen. Je hebt nog tot zondag 23:59 om te reageren, daarna sluiten we de digitale lijnen!

Tot Slot
We bedanken Ubisoft en Hasbro voor het beschikbaar stellen van de prijzen van deze week en wensen jullie natuurlijk alvast weer heel veel succes. We zullen binnenkort weer wat winnaars bekend gaan maken. Rest ons jullie allen alvast een heel fijn (Sinterklaas) weekend te wensen!


Laatste reacties

avatar van Iwaarden
Door Iwaarden (37 reacties) op 30-11-2018 09:50
( PM )
Risk, is het niet oorlog op het bord, dan wel oorlog in huis Hahaha

Maar de bordversie van Risk heb ik al dus ik speel mee voor Trivial Pursuit of Monopoly :)
avatar van MesserAltair
Door MesserAltair (675 reacties) op 30-11-2018 09:53
( PM )
wij hebben alle games in oude, en monopoly zelfs in HELE oude (zwarte doos) staat.
Trivial pursuit was een spel die ik erg leuk vond, dus als ik win, zou ik die graag willen.
avatar van Johnny_ardenne
Door Johnny_ardenne (77 reacties) op 30-11-2018 09:56
( PM )
Risk! Jeetje dat is lang geleden
avatar van Care
Door Care (21074 reacties) op 30-11-2018 09:56
( PM )
Oeh Risk heb ik nog niet en vroeger alleen maar op de pc gespeeld. Dat is wel leuk om te hebben
avatar van Josplays
Door Josplays (354 reacties) op 30-11-2018 09:59
( PM )
Fijn weekend iedereen! Ik ga voor Monopoly voor de Switch.
avatar van Tinuzz
Door Tinuzz (123 reacties) op 30-11-2018 09:59
( PM )
Weekend!! We alle tijd om lekker te game. Switch voor me dochtertje! Goed weekend allemaal
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (23571 reacties) op 30-11-2018 10:02
( PM )
Vroeger werd Spookslot helemaal kapot gespeeld.

Win graag de Monopoly Switch editie.
avatar van Sebje_1002
Door Sebje_1002 (190 reacties) op 30-11-2018 10:05
( PM )
Levensweg, en dan de bank spelen...
avatar van Mario-race
Door Mario-race (49 reacties) op 30-11-2018 10:07
( PM )
Risk natuurlijk, wat een geweldig spel om met vrienden te spelen!
avatar van Twisted-D
Door Twisted-D (4779 reacties) op 30-11-2018 10:08
( PM )
Quote:
Vroeger werd Spookslot helemaal kapot gespeeld.

(picture)


Vroeger ook gespeeld. Weet niet goed meer of wij zelf het spel hadden of dat ik het bij iemand anders speelde...

Ik ga wel voor Trivial Pursuit
avatar van Eek2nd
Door Eek2nd (820 reacties) op 30-11-2018 10:09
( PM )
Speelde veel Monopoly (verschillende soorten incl kaartspel) en af en toe Risk (en Kolonisten v Catan) mrt mn bff.
Bordspellen zijn leuk!!

Ik gavvoor Trivial Pursuit
avatar van IBorNL
Door IBorNL (42 reacties) op 30-11-2018 10:09
( PM )
Trivial Pursuit, want ik wil toch wel eens bewijzen dat ik het beter weet dan mijn vriendin en familie
avatar van Vechtarend
Door Vechtarend (211 reacties) op 30-11-2018 10:10
( PM )
Hotel natuurlijk wat een spel!.

ik ga monopoly op de switch
avatar van Diamonddust
Door Diamonddust (18 reacties) op 30-11-2018 10:13
( PM )
Wij speelde altijd monopoly met de familie. Dat was eigenlijk altijd de grote familiespel dat wij speelde over meerdere dagen. Goede oude tijden, voor mij zou het Monopoly zijn.
avatar van MaryAnn
Door MaryAnn (993 reacties) op 30-11-2018 10:16
( PM )
Quote:
[..]
Vroeger ook gespeeld. Weet niet goed meer of wij zelf het spel hadden of dat ik het bij iemand anders speelde...

Ik ga wel voor Trivial Pursuit


We hadden zelf ook Spookslot inderdaad thuis. Ik weet alleen nog wel dat je die schedel bovenin de schoorsteen moest gooien en dan kwam hij op 1 van de 4 punten er weer uit. Maar je kon het heel makkelijk manipuleren.


Ook veel gespeeld, later was dat radje al helemaal versleten, dus papa wou geen eens meer blijven liggen.

Ik ga ook voor Trivial Pursuit
avatar van Forrestfield
Door Forrestfield (1796 reacties) op 30-11-2018 10:18
( PM )
Vroeger speelde ik al veel Risk, nadat ik het bordspel had gewonnen met bingo op de Sinterklaasdag van Akzo. Een nieuwe variant zou wel tof zijn!
avatar van Kandiflip
Door Kandiflip (92 reacties) op 30-11-2018 10:21
( PM )
Oeh ik ga voor Risk! Overigens ben ik gek genoeg, heel erg siked voor de switch versies van bordspellen

Op de ps4 oid nooit gespeeld of gekocht, maar ik heb het idee dat de switch echt optimaal is voor bordspellen!
avatar van Echidgna
Door Echidgna (740 reacties) op 30-11-2018 10:23
( PM )
Kolonisten van Catan hebben we thuis heel veel gespeeld. Dat is denk ik wel mijn favoriete bordspel. Favoriete kaartspel is skipbo :-)


Monopoly switch heeft mijn voorkeur mocht ik uitgeloot worden.
avatar van R1R5
Door R1R5 (267 reacties) op 30-11-2018 10:28
( PM )
Ik ga voor Monopoly, die ontbreekt nog in mijn bordspelverzameling .
avatar van Sjembek87
Door Sjembek87 (12 reacties) op 30-11-2018 10:29
( PM )
Risk! Die mist nog in de fysieke collectie :)
avatar van Thefurious1
Door Thefurious1 (9 reacties) op 30-11-2018 10:29
( PM )
Risk mag toch niet ontbreken in de spellen kast. En aangezien die bij mij ontbreekt lijkt de keuze me duidelijk!
avatar van ZeroGeass1
Door ZeroGeass1 (493 reacties) op 30-11-2018 10:30
( PM )
Risk ! :)
avatar van Chrispat
Door Chrispat (369 reacties) op 30-11-2018 10:30
( PM )
Risk
avatar van MissableLink
Door MissableLink (359 reacties) op 30-11-2018 10:30
( PM )
Tegenwoordig is het een beetje lastig om spellen te vinden die echt goed aansluiten bij de mensen in mijn omgeving; gelukkig doen Codenames en Love Letter het heel goed! Daarnaast blijft Exploding Kittens een favoriet :)

Mocht ik winnen, dan Trivial Pursuit (switch of fysiek) graag! Goede herinneringen aan van vroeger, en het zou leuk zijn om een editie te spelen waarvan de vragen niet gaan over details uit de jaren '80 :p
avatar van Patrickpatrick
Door Patrickpatrick (132 reacties) op 30-11-2018 10:30
( PM )
Oeh dit is wel een van de betere goodieweekenden! Ik ga graag voor de Monopoly Switch versie zodat ik overal Monopoly kan doen, groot fan van bordspellen!
avatar van Donselaar
Door Donselaar (349 reacties) op 30-11-2018 10:32
( PM )
fysieke risk is altijd wel leuk!
avatar van Jvalks
Door Jvalks (246 reacties) op 30-11-2018 10:36
( PM )
Risk lijkt mij ontzettend leuk om te spelen!
avatar van Nessen
Door Nessen (30 reacties) op 30-11-2018 10:40
( PM )
Gezellig. Leuk voor de winteravonden.
avatar van Mithrandir
Door Mithrandir (621 reacties) op 30-11-2018 10:40
( PM )
Ik ga voor allemaal! (na de update!) :-D
avatar van Erik79
Door Erik79 (46 reacties) op 30-11-2018 10:41
( PM )
Triviant, geweldig spel voor de komende koude winteravonden.
avatar van Robbert__NL
Door Robbert__NL (650 reacties) op 30-11-2018 10:41
( PM )
Gezien de edit doe ik gewoon lekker mee, naarmate de jaren vind ik het weer steeds leuker gewoon wat fysieke bordspellen te spelen naast het consolegaming. Mooie prijs weer
avatar van YdieresiS
Door YdieresiS (251 reacties) op 30-11-2018 10:48
( PM )
De fysieke versie van Risk is altijd erg leuk en deze heb ik momenteel niet in de kast liggen. Ik speel dit altijd bij anderen, dus zou mooi zijn om deze aan de collectie toe te kunnen voegen. Alle games zijn natuurlijk leuk om te winnen, maar aangezien we moeten kiezen doe ik lekker mee voor Risk.
avatar van Reve92
Door Reve92 (77 reacties) op 30-11-2018 10:50
( PM )
Door mijn vriendin te weten gekomen hoe leuk Risk eigenlijk is!
Heb daar hele gezellige avonden mee beleeft.
avatar van Hinade
Door Hinade (218 reacties) op 30-11-2018 10:53
( PM )
Risk natuurlijk, een van de beste bordspellen ooit!
avatar van ThaBEN
Door ThaBEN (1495 reacties) op 30-11-2018 10:57
( PM )
Ik speelde vroeger Atmosfear. Interactief bordspel waarbij je instructies kreeg van een eng figuur op de TV door middel van VHS videoband welke je gelijktijdig moest afspelen.

Linkje naar de video
Het acteerwerk vind ik nog altijd geniaal gedaan !



Voorkeur: Switch Versie (Monopoly)
avatar van Swift
Door Swift (6376 reacties) op 30-11-2018 10:57
( PM )
Fysieke risk! Kan ik mijn vriendengroep subtiel uitdunnen.

avatar van Pacboyslim
Door Pacboyslim (306 reacties) op 30-11-2018 11:02
( PM )
Monopoly lijkt mij de leukste! Heb ik de meeste herinneringen aan.
avatar van Gr1542
Door Gr1542 (128 reacties) op 30-11-2018 11:03
( PM )
Wij hielden vroeger Risk toernooien in militaire dienst. Dan moest je dus met 6 man aan tafel zitten met volle bepakking, helm, gasmasker enzovoort op. Dat was bloedfanatiek en hilarisch tegelijkertijd. Vervlogen tijden van nog voor de digitale fotografie en smartphones jongelui. Ik heb er dus helaas geen plaatje meer van.
avatar van Luke
Door Luke (1336 reacties) op 30-11-2018 11:04
( PM )
De fysieke trivial pursuit is altijd welkom. Wij zijn thuis erg weg van kennisspellen en kunnen er dus geen genoeg van hebben!
avatar van Joris00
Door Joris00 (23 reacties) op 30-11-2018 11:05
( PM )
Risk! Als je echt geen gezellige avond met vrienden wilt
avatar van Heart1982
Door Heart1982 (280 reacties) op 30-11-2018 11:07
( PM )
RISK!! Het spel wat altijd op mijn verlanglijst staat, maar wat elke keer ondergesneeuwd word wanneer ik weer een leuke game-deal zie liggen..
avatar van Madrigol
Door Madrigol (71 reacties) op 30-11-2018 11:07
( PM )
Monopoly bordspel! Leuk!
avatar van CrippledKiller
Door CrippledKiller (6389 reacties) op 30-11-2018 11:11
( PM )
Switch versies, hoezee!

Ik speelde vroeger best wel wat bordspellen maar Monopoly was altijd een favoriet, ook Salaris, Scotland Yard, Het betoverde Doolhof, Spookslot en Muizenval waren echt vaak op tafel te vinden. Het is alleen tegenwoordig wel makkelijker om je Switch mee te nemen dan om een fysiek bordspel in te pakken.
avatar van ShiningOrange
Door ShiningOrange (31 reacties) op 30-11-2018 11:14
( PM )
ik ga voor monopoly, altijd leuk als het niet tot ruzie leidt!
avatar van Bram13134
Door Bram13134 (2 reacties) op 30-11-2018 11:14
( PM )
Alhoewel Risk natuurlijk fantastisch is moet ik toch gaan voor Trivial Pursuit. Dan kunnen we onze kennis eens flink testen.
avatar van Snoesje
Door Snoesje (2 reacties) op 30-11-2018 11:18
( PM )
Wij spelen veel bordspellen. Nu is er de een nieuwe Monopoly uit..het valsspeeleditie...die zou ik graag winnen want...dan win ik misschien ook eens. Spellen met een thema (Game of Thrones, Harry Potter en Pokémon) vind ik nog leuker!!
avatar van Pujos_pl
Door Pujos_pl (68 reacties) op 30-11-2018 11:19
( PM )
fijn weekend! en risk is heel mooi!
avatar van Tazmaniandevil
Door Tazmaniandevil (197 reacties) op 30-11-2018 11:21
( PM )
Altijd monopoly, altijd leuk
avatar van Vloetje
Door Vloetje (378 reacties) op 30-11-2018 11:27
( PM )
Alles wel veel gespeeld vroeger, Schaken, Dammen, Risk, Stratego, Monopoly, De Betoverde Doolhof, Master Mind, Levensweg, maar vooral heel veel WildLife (kent iemand dat überhaupt ook?)

Ik ga voor Monopoly. Die is denk ik het eerst geschikt om met m'n dochtertje (vals) te spelen.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8555 reacties) op 30-11-2018 11:33
( PM )
Quote:
Vroeger werd Spookslot helemaal kapot gespeeld.

(picture)Win graag de Game Night Switch editie.


Hier ook, heb 'm nog steeds.

Zelf speelden we vaak op vakantie (kamperen) 's avonds Monopoly. Die potjes kwamen nooit ten einde omdat men niet wou dat er iemand af ging. Dus er werd gematst met de betalingen en al dat soort dingen :-D.
avatar van Sebastien
Door Sebastien (321 reacties) op 30-11-2018 11:35
( PM )
Trivial Persuit! Altijd leuk die feitjes
avatar van Rada
Door Rada (90 reacties) op 30-11-2018 11:36
( PM )
ouderwets monopoly$$
avatar van Maikelf
Door Maikelf (25 reacties) op 30-11-2018 11:40
( PM )
Leuke actie! Het zijn alle drie leuke spellen, maar ik zou kiezen voor Triviant
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (285 reacties) op 30-11-2018 11:40
( PM )
Monopoly en Risk beide heel leuk. Mijn vriendin houd niet van Risk, dus ik ga voor Monopoly.
avatar van Scorelord
Door Scorelord (172 reacties) op 30-11-2018 11:41
( PM )
Love it! Ik ga voor.....
Risk!
avatar van Immortalbenny
Door Immortalbenny (366 reacties) op 30-11-2018 11:46
( PM )
Nou een trivial die digitaal is scheelt wel met kaartjes die niet in frustratie door de kamer gegooid worden All hoop ik dan wel dat niemand in een bui de switch of een joycon een zwieper geeft....
avatar van Peek
Door Peek (4 reacties) op 30-11-2018 11:46
( PM )
Monopoly op de switch heb ik al! Graag zou ik daar Risk (fysiek of digitaal) aan toevoegen!
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4813 reacties) op 30-11-2018 11:55
( PM )
Game Night Switch edtion graag. Ik ben niet zo van de bordspellen, vroeger ook niet veel gespeeld maar digitaal heb ik wel de nodig uurtjes in Monopoly op de PS4 zitten samen met mijn vrouw en dochter.
avatar van DjuntzUntz
Door DjuntzUntz (83 reacties) op 30-11-2018 11:57
( PM )
Ik zou graag meespelen voor Risk! :) Super toffe spel waarbij je je goed kunt vermaken en anderen vervelend, haha! Bovendien heb ik Monopoly voor de Switch al, dus Risk digitaal zou geweldig zijn. Succes iedereen!
avatar van Drie-haringen
Door Drie-haringen (59 reacties) op 30-11-2018 11:58
( PM )
altijd leuk, Risk is mijn favoriet hier in.
avatar van Kubica
Door Kubica (12 reacties) op 30-11-2018 12:03
( PM )
Trivial pursuit gaat mijn voorkeur naar uit. ik speelde dit spel vaak met familie op oudejaarsavond en met vrienden in een vakantiehuisje. epische herinneringen aan!
avatar van Svencp
Door Svencp (71 reacties) op 30-11-2018 12:03
( PM )
Game night voor de Nintendo Switch graag! Doe het dan lekker voor Risk op de Switch, geen ruimte voor boordspellen..
avatar van Bob1
Door Bob1 (62 reacties) op 30-11-2018 12:04
( PM )
De fysieke trivial pusuit zou ik graag willen hebben.
avatar van J-master
Door J-master (434 reacties) op 30-11-2018 12:08
( PM )
Ik heb maar 1 word voor iedereen die een tof spel wil spelen.
Het bordspel>: PANDEMIC

Monopoly voor Switch geniet mijn voorkeur,,
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1063 reacties) op 30-11-2018 12:09
( PM )
Monopoly en risk was altijd leuk om te spelen.
avatar van Jeroendewaal
Door Jeroendewaal (1422 reacties) op 30-11-2018 12:11
( PM )
Ik ga voor de fysieke versie van Risk!
Laatste tijd wel meer aan het spelletjes spelen in het gezin.
Momenteel regelmatig een potje Rummikub.
avatar van Rillanon
Door Rillanon (205 reacties) op 30-11-2018 12:15
( PM )
Ik ben gek op bordspellen! Momenteel spelen we veel dominion. Stenen tijdperk, carcasonne en catan zijn ook favoriet. Op z'n tijd een avondje monopoly vinden we ook heel leuk Fijn weekend allemaal!
avatar van Venduran
Door Venduran (39 reacties) op 30-11-2018 12:22
( PM )
Ik was groot fan van Vlucht van Atlantis. Wat een leuk spel was dat.

Als bordspel zou ik graag meedingen naar Trivial Pursuit!. Lijkt me leuk om met familie te spelen
avatar van UltraSven
Door UltraSven (494 reacties) op 30-11-2018 12:25
( PM )
Risk! We hebben inmiddels een eigen bord gemaakt
Geniet per definitie ook de voorkeur
avatar van Loekazz
Door Loekazz (2 reacties) op 30-11-2018 12:26
( PM )
Sowieso Monopoly. Ik en mijn BFF maken elkaar altijd genadeloos en tot scheldens toe af met dat spel. We hebben al veel verschillende versies van Monopoly gespeeld, en er zullen er zeker nog vele komen. Als ik 'm op de Switch krijg hoef ik niet constant die grote dozen meer mee te slepen naar zijn huis
avatar van SR8
Door SR8 (2767 reacties) op 30-11-2018 12:27
( PM )
Hier ook Risk.
avatar van Akashii
Door Akashii (406 reacties) op 30-11-2018 12:29
( PM )
Vroeger alles wel gespeeld. Ik zou Trivial Pursuit graag weer eens een keer spelen.
avatar van Lukas Prince
Door Lukas Prince (59 reacties) op 30-11-2018 12:34
( PM )
Nog nooit Risk gespeeld dus Risk
avatar van Jkampmeijer
Door Jkampmeijer (1604 reacties) op 30-11-2018 12:37
( PM )
Vroeger veel Monopoly en Risk gespeeld. De potjes Risk konden daaaagen duren
avatar van Miss_red
Door Miss_red (1 reacties) op 30-11-2018 12:38
( PM )
Risk, zelf nog nooit gespeeld, maar denk dat ik mijn vriend er een groot plezier mee zou doen.
avatar van Chewbaka
Door Chewbaka (1160 reacties) op 30-11-2018 12:38
( PM )
Ik en mijn vrienden hebben plichtsgetrouw elke maand een gameavond waar we bordspellen spelen (of kaartspellen zoals Machiavelli). Op één of andere manier blijft dat toch iets magisch hebben tegenover onze andere plichtsgetrouwe game-avondje (meestal op de switch/wii u).

Monopoly is te gevaarlijk, aangezien die erom bekend staat meerdere vriendschappen kapot te maken (plus we hebben al meerdere versies van monopoly), dus ik zou heel graag Risk willen!
avatar van Berends
Door Berends (166 reacties) op 30-11-2018 12:41
( PM )
monopoly, leuk on met kerst altijd te spelen!!
avatar van Kentetsu
Door Kentetsu (230 reacties) op 30-11-2018 12:48
( PM )
Favoriete spel vroeger was Trivial Pursuit. Maar zou nu graag Risk winnen, want dat is leuker om te spelen met mijn zoon.
avatar van Remedy
Door Remedy (627 reacties) op 30-11-2018 12:50
( PM )
Ik had ooit eens een spreekbeurt gehouden over het spel Levensweg. Dat was nog wel makkelijk uit te leggen. Maar mijn spreekbeurt over Magic the Gathering was andere koek. Terug naar het onderwerp :p Mijn voorkeur gaat uit naar Risk. De rede...gewoon omdat je een hele avond, dagen, weekend of zelfs maanden kunt vullen met maar 1 potje Risk :)
avatar van Spork234
Door Spork234 (18 reacties) op 30-11-2018 13:00
( PM )
Mijn voorkeur gaat uit naar Monopoly !
avatar van Dranx
Door Dranx (2 reacties) op 30-11-2018 13:02
( PM )
Ik ga ook voor Monopoly. Geweldig spel, zeker om mensen te narren
avatar van Freek0416
Door Freek0416 (54 reacties) op 30-11-2018 13:03
( PM )
Monopoly uiteraard!
avatar van ZaZa
Door ZaZa (84 reacties) op 30-11-2018 13:08
( PM )
Alledrie leuke herinneringen aan, maar Monopoly springt er toch uit voor me
avatar van Kobrakay
Door Kobrakay (872 reacties) op 30-11-2018 13:09
( PM )
Trivial pursuit, geen geluksspel maar gewoon kennis
avatar van Xymie
Door Xymie (166 reacties) op 30-11-2018 13:14
( PM )
Trivial Pursuit had ik op de Xbox 360, veel te vaak gespeeld. Heerlijke party game. Nu m'n 360 alweer een paar jaar de deur uit is, zou hij voor de switch zeker welkom zijn!
avatar van Moontje
Door Moontje (15 reacties) op 30-11-2018 13:16
( PM )
Monopolylijkt me erg leuk om te doen we spelen momenteel Risk star wars erg leuk
avatar van TurboR-GT
Door TurboR-GT (365 reacties) op 30-11-2018 13:20
( PM )
Hoewel ik eigenlijk een digitale gamer ben spelen we thuis best vaak bordspellen ook. niet de spellen van de prijsvraag, maar wel andere zoals Ticket to Ride, Catan, Carcassonne en sinds kort Altiplano. Maar RISK is echt zo lang geleden dat ik die thuis wel weer eens zou willen spelen, dus ik doe mee voor RISK :)
avatar van Anathema1976
Door Anathema1976 (12 reacties) op 30-11-2018 13:21
( PM )
ik kan me nog heel goed voor de geest halen dat wij vroeger vang de kikker speelden met het hele gezin om de tafel met je netje in de hand was echt super leuk.
maar voor nu maak ik graag kans op risk
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (14831 reacties) op 30-11-2018 13:24
( PM )
Risk natuurlijk, my old nickname
avatar van Darynn
Door Darynn (378 reacties) op 30-11-2018 13:25
( PM )
Risk blijft leuk om te doen
avatar van Gradient
Door Gradient (17 reacties) op 30-11-2018 13:25
( PM )
Ik speelde vroeger vaak Hotel, Levensweg en Monopoly.
Mijn keuze valt op de digitale editie van Risk.
avatar van ELuctric
Door ELuctric (174 reacties) op 30-11-2018 13:32
( PM )
Pfoe Risk, dat is al een tijdje geleden. Ik speel nu nog graag bordspellen, 7 Wonders en Dominion vind ik o.a. erg tof
avatar van Crazyboychris
Door Crazyboychris (120 reacties) op 30-11-2018 13:33
( PM )
Risk! : D
avatar van Tostiman
Door Tostiman (4 reacties) op 30-11-2018 13:34
( PM )
Monopolieeee!
avatar van Pulkovic
Door Pulkovic (412 reacties) op 30-11-2018 13:40
( PM )
Phoe vroeger vaak zeeslag, spookslot, onderuit en Rummikub gespeeld...
Nu zijn het vaak de kaartspellen zoals phase 10 of Uno met uitstapjes naar stratego en wat kinderspellen.

Ik zou wel graag de fysieke Risk willen hebben, deze heb ik zelf nooit gehad maar was wel altijd leuk
avatar van Geo
Door Geo (77 reacties) op 30-11-2018 13:52
( PM )
leuke actie. Ik doe mee voor fysiek Risk.
avatar van Hellkith
Door Hellkith (1040 reacties) op 30-11-2018 14:02
( PM )
Monopoly.. the ender of friendships online
avatar van Armor
Door Armor (32 reacties) op 30-11-2018 14:06
( PM )
RIsk, ik moet namelijk een paar vriendschappen beëindigen..
avatar van Jazzer
Door Jazzer (101 reacties) op 30-11-2018 14:14
( PM )
RISK! Vernietig alle groene legers!
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (435 reacties) op 30-11-2018 14:22
( PM )
Ik speelde vroeger altijd buiten, geen computerspelletjes/bordspellen. Ik vond levend Stratego leuk.

Van deze spellen spreekt Trivial Pursuit mij het meeste aan.
avatar van Lecros
Door Lecros (16 reacties) op 30-11-2018 14:45
( PM )
Ik heb me vroeger uren vermaakt met de digitale versie van Risk, het scheelt dat je niet hoeft te priegelen met alle figuurtjes en sneller door het spel heen kan. Maar uiteindelijk is er niks zo leuk als en fysiek bordspel!
avatar van Jerommeke
Door Jerommeke (79 reacties) op 30-11-2018 14:48
( PM )
Trivial Pursuit, vooral zodat we thuis eidelijk weer een up-to-date versie hebben, in tegenstelling tot de versie die we nu hebben met vragen uit de jaren 90 (wat vooral vervelend is voor politieke of 'actuele' vragen).
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (524 reacties) op 30-11-2018 14:52
( PM )
Ik heb vroeger erg veel Risk op de PC gespeeld en het bordspel met mijn D&D clubje. Erg leuk. Maar ik denk dat Triviant beter in de smaak valt bij mijn vriendin dus ik zou daar voor gaan
avatar van Emvopstal88
Door Emvopstal88 (139 reacties) op 30-11-2018 14:54
( PM )
Trivial pursuit!! Altijd willen hebben maar jaren geleden per ongeluk een veel minder leuke team versie gekocht.. dit zou dat (inmiddels erg oude) zeer weer helemaal goedmaken
avatar van JustB
Door JustB (84 reacties) op 30-11-2018 14:56
( PM )
Naast gamen zijn we hier ook groot bordspellen fan!
Triviant en Risk spelen we best vaak. Er wordt dan ook minimaal 3 x in de week een bordspel gedaan hier met zijn allen, altijd gezellig! :) . We hebben hier nog wel een hele oude Monopoly liggen maar helaas missen daar heel veel attributen van.... Dus een hele nieuwe versie van Monopoly is hier meer dan welkom! Hopen op een heel klein gelukje
Succes en goed weekend allemaal!
avatar van Lilytje
Door Lilytje (34 reacties) op 30-11-2018 14:57
( PM )
Heb hele goede herinneringen aan avondjes Risk met mijn broertjes. :)
avatar van TW333331
Door TW333331 (34 reacties) op 30-11-2018 15:07
( PM )
Monopoly natuurlijk. Fijn weekend!
avatar van Baka1894
Door Baka1894 (13 reacties) op 30-11-2018 15:09
( PM )
Monopoly, fysiek of digitaal is beide geweldig!
avatar van Youmademeseeit
Door Youmademeseeit (658 reacties) op 30-11-2018 15:13
( PM )
Met Trivial komt echt het competitieve en alles willen weten in mij naar boven. Dat vind ik zelf dan ook de meest fantastische game van de drie (hoewel ik ze allemaal altijd met veel plezier heb gespeeld).

Fijn weekend allemaal!
avatar van KING DEDEDE
Door KING DEDEDE (31 reacties) op 30-11-2018 15:19
( PM )
Hoe dan ook Risk! Ontzettend tof spel wat ik nog graag mag spelen met wat vrienden
avatar van BlueEx
Door BlueEx (183 reacties) op 30-11-2018 15:19
( PM )
Monopoly! Speel het al vanaf mijn zesde. Echt een klassieker..
avatar van Hupegel
Door Hupegel (418 reacties) op 30-11-2018 15:20
( PM )
Risk als bordspel. Is er nooit van gekomen dus wie weet nu!
avatar van Darkkoet
Door Darkkoet (116 reacties) op 30-11-2018 16:34
( PM )
Fijn weekend! Monopoly
avatar van Timme
Door Timme (162 reacties) op 30-11-2018 16:41
( PM )
Awesome! En ik hoef niet eens te kiezen, want ik kan het hele pakket in 1 winnen? Count me in!
avatar van Tebeth
Door Tebeth (92 reacties) op 30-11-2018 16:44
( PM )
Wauw, wat een top prijs dit weekend!
Voor de digitale versie, absoluut monopoly. Al vanaf de mijn 10e staat het elke woensdagavond met een paar vrienden in de planning, het blijft leuk.
Een digitale versie erbij zou helemaal gaaf zijn

Goed weekend allemaal!
avatar van DashX
Door DashX (116 reacties) op 30-11-2018 17:02
( PM )
Ik doe mee voor Risk. Wat mis ik om gewoon ouderwets boardgames te spelen. Fijn weekend allemaal.
avatar van JapieKrekel
Door JapieKrekel (8 reacties) op 30-11-2018 17:09
( PM )
Risk! Dertien jaar geleden eens een potje gespeeld in de buitenlucht met vrienden wat meer dan 6 uur duurde. Uiteindelijk niet afgemaakt, maar wel goed verbrand door de zon... Zo nu en dan hebben we het er nog over en raken nog steeds mensen geirriteerd door de zetten van toen. Mooi spel.
avatar van Davidov
Door Davidov (8906 reacties) op 30-11-2018 17:13
( PM )
Kaas
avatar van Grizzlywilde
Door Grizzlywilde (94 reacties) op 30-11-2018 17:26
( PM )
Mooie actie! Trivial Pursuit zou ik graag digitaal krijgen (fysiek ook trouwens 😀).
avatar van ChristianHere
Door ChristianHere (1486 reacties) op 30-11-2018 17:31
( PM )
Risk! Dat blijft toch altijd nog wel het leukst om te spelen.
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (153 reacties) op 30-11-2018 17:41
( PM )
Net een switch gekocht tijdens Black Friday. Denk dat good old monopoly het leukst lijkt.
avatar van VaultDescendant
Door VaultDescendant (2963 reacties) op 30-11-2018 17:47
( PM )
Monopoly
avatar van MargotK
Door MargotK (13 reacties) op 30-11-2018 17:51
( PM )
Trivial Pursuit
avatar van IRemco
Door IRemco (11 reacties) op 30-11-2018 18:22
( PM )
Wow vet! Trivial Pursuit!
avatar van Sjordi
Door Sjordi (332 reacties) op 30-11-2018 18:23
( PM )
Trivial Pursuit! Anders Risk

Goed weekend!
avatar van Luus
Door Luus (1 reacties) op 30-11-2018 18:29
( PM )
Yeah!! Wat een gave actie! Dit is mijn kans om de kinderen te laten ervaren hoe leuk het (fysieke) spel Risk is, zodat ze nóóóit meer meewarig naar ons kijken als we vertellen over de lange nachten dat we dit speelden! ja, ja, potje Risk hè?!
avatar van Ecdj
Door Ecdj (7 reacties) op 30-11-2018 18:32
( PM )
Speelde vroeger het meest Monopoly. Dus zou dat graag weer eens spelen!
avatar van Jvt777
Door Jvt777 (508 reacties) op 30-11-2018 18:35
( PM )
Trivial pursuit heeft mijn voorkeur.
Dat is het enige spel dat we met de hele familie speelden rond kerst ^^

Monopoly en Risk zijn ook leuk om te spelen, maar triviant is zeker mijn favoriet van de 3
avatar van Sender
Door Sender (288 reacties) op 30-11-2018 18:35
( PM )
Trivial Pursuit. Om het geschil tussen mezelf en mijn vrouw voor eens en altijd te beslechten. 💪🏿💪🏿💪🏿
avatar van Stooge
Door Stooge (35 reacties) op 30-11-2018 18:46
( PM )
absoluut RISK
avatar van Yue
Door Yue (1651 reacties) op 30-11-2018 19:03
( PM )
Ganzenbord speelden wij altijd

Een digitale versie van Monopoly zou nice zijn.
avatar van Mesa
Door Mesa (406 reacties) op 30-11-2018 19:04
( PM )
Trivial Pursuit,zulke spelletjes doen het altijd goed bij onze familie met de kerst!
avatar van M-iichel
Door M-iichel (241 reacties) op 30-11-2018 19:19
( PM )
Monopoly!! omdat het echte bordspel fysiek zo duur is zie ik deze actie wel zitten!
avatar van Dandanna
Door Dandanna (161 reacties) op 30-11-2018 19:25
( PM )
Op de Switch zou ik graag Trivial Pursuit met m’n matties willen spelen. Eens kijken wie nou echt de brains heeft in onze vriendengroep.
avatar van Xenomar
Door Xenomar (75 reacties) op 30-11-2018 19:40
( PM )
Het liefst Trivial Pursuit.
avatar van Bramenjam
Door Bramenjam (179 reacties) op 30-11-2018 19:55
( PM )
Trivial pursuit please. Ik ben zelf ook erg triviaal
avatar van Visser55
Door Visser55 (46 reacties) op 30-11-2018 20:15
( PM )
Gaaf, ik doe mee
avatar van Phantom20099
Door Phantom20099 (83 reacties) op 30-11-2018 20:21
( PM )
Risk ontbreekt nog in mijn spellenkast dus zou daar graag de fysieke versie van willen, heb geen Switch dus de digitale versies zijn niet handig voor mij. Fijn weekend iedereen!
avatar van Nonexistinghero
Door Nonexistinghero (407 reacties) op 30-11-2018 20:32
( PM )
Mijn oude Risk bordspel ben ik allang kwijt. Dus daar ga ik dan maar voor. Het liefst fysiek, maar digitaal op de Switch is ook prima.
avatar van Tinkie
Door Tinkie (1 reacties) op 30-11-2018 20:33
( PM )
De dozen van Monopoly en Risk zijn versleten. Helaas ben ik meestal de grote verliezer. Misschien moet ik mijn geluk eens gaan proberen met Trivial Pursuit. Daar ga ik voor. Winnen of verliezen: samen een bordspel spelen blijft leuk!
avatar van Galigula77
Door Galigula77 (342 reacties) op 30-11-2018 20:33
( PM )
Heb ze alle 4 al, leuke games op ps4 . S6 voor iedereen .
avatar van Rektifious
Door Rektifious (100 reacties) op 30-11-2018 20:34
( PM )
fijn weekend! en ik zou graag monopoly willen
avatar van Marlies16
Door Marlies16 (97 reacties) op 30-11-2018 20:36
( PM )
Graag Monopoly
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (24 reacties) op 30-11-2018 20:37
( PM )
Fijn weekend! Heb helaas geen Switch
avatar van Mave XI
Door Mave XI (57 reacties) op 30-11-2018 20:38
( PM )
Fijn weekend!!
Risk lijkt me erg tof digitaal.
Monopolie staat op plekje 2 als Risk al vergeven is
avatar van Taken NL
Door Taken NL (250 reacties) op 30-11-2018 20:40
( PM )
Het aller liefst zou ik een Risk game zoals op de PSone willen zien maar tegenwoordig wijken de Risk games te veel af van het orgineel, de eerste Risk game was orgineel aan het bordspel maar daarnaast zat nog een veel vettere versie waarbij je ook forten kon plaatsen.

Maar als ik dan uit deze die moet kiezen kies ik voor Monopoly die ik iedere generatie console weer trouw koop, ik heb de Xbox One versie, Streets op de 360 vond ik beter stond ook zeer hoog in de ranking, een handheld switch versie is zeer welkom.
avatar van Batjaa
Door Batjaa (19 reacties) op 30-11-2018 21:26
( PM )
Vroeger vaak Spookslot gespeeld. Was altijd erg leuk.....
Voor nu kies ik voor Trivial Pursuit al blijft Exploding Kitten ook erg leuk!
avatar van SophiaG
Door SophiaG (2 reacties) op 30-11-2018 21:26
( PM )
Trivial Pursuit!
avatar van Glawen
Door Glawen (121 reacties) op 30-11-2018 21:29
( PM )
Ik speel het liefst Risk dus ik kies ook voor de digitale versie van Risk.
avatar van Yang17
Door Yang17 (270 reacties) op 30-11-2018 21:35
( PM )
Trivial pursuit hou Ik wel van
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2238 reacties) op 30-11-2018 21:46
( PM )
‘Waku Waku maar mee’ het bordspel, uiteraard mét VHS videovragen. Spoiler; antwoord op de eerste videovraag is ‘zeekomkommer’. Ik mis Waku Waku.

Digitaal wil ik Monopoly wel spelen. Die andere twee doe ik toch liever als bordspel.
avatar van Mave XI
Door Mave XI (57 reacties) op 30-11-2018 21:47
( PM )
Risk! Risk! Risk!

Stratego ook grijs gespeeld vroegah.
avatar van Hyack
Door Hyack (25 reacties) op 30-11-2018 21:49
( PM )
Monopoly en risk. Urenlang speelplezier
avatar van Paperclipjez
Door Paperclipjez (1 reacties) op 30-11-2018 21:57
( PM )
Ouderwets gezellig potje Monopoly zou ik zeker weer eens willen spelen!
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8039 reacties) op 30-11-2018 21:59
( PM )
Iedereen een heel fijn weekend!

Monopoly vind ik het leukste. Wel is het soms een probleem dat het erg lang kan duren waardoor niet iedereen mee wil doen.
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (129 reacties) op 30-11-2018 22:05
( PM )
Risk was vroeger mijn favoriet. Kan me nog herinneren dat ik maar 4 landjes had met heel veel poppetjes, en met 1 mega aanval mijn broer van het bord vaagde
avatar van Gamer1967
Door Gamer1967 (54 reacties) op 30-11-2018 22:19
( PM )
Monopoly de valsspelers editie !
avatar van Jensoostland
Door Jensoostland (2 reacties) op 30-11-2018 22:28
( PM )
Risk natuurlijk, een van de beste bordspellen ooit!
avatar van Daanoontje
Door Daanoontje (165 reacties) op 30-11-2018 22:41
( PM )
Ben momenteel met mijn vrienden Risk: Legacy aan het spelen dus het ijkt me leuk straks de normale Risk te kunnen spelen!
avatar van Blaat81
Door Blaat81 (84 reacties) op 30-11-2018 23:10
( PM )
Monopoly!
avatar van MaXiiMuM
Door MaXiiMuM (961 reacties) op 30-11-2018 23:16
( PM )
Risk! Hele goede herinneringen aan tijdens familieweekenden in het verleden, helaas al jaren niet meer gespeeld. :'(
avatar van TiewL
Door TiewL (169 reacties) op 30-11-2018 23:17
( PM )
Weekend!
Ik zou voor Risk gaan! zo veel uren gespeeld.
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (250 reacties) op 30-11-2018 23:39
( PM )
fijn weekend

en ik ga voor trivia pursuit kan ik kijken of ik echt zoveel weet als dat ik denk
avatar van Alex
Door Alex (6503 reacties) op 01-12-2018 00:12
( PM )
trivial pursuit it is!
avatar van Marnixxie
Door Marnixxie (317 reacties) op 01-12-2018 00:56
( PM )
Ik neem een risico, maar ga toch voor Risk
avatar van Rooieduvel
Door Rooieduvel (89 reacties) op 01-12-2018 01:06
( PM )
Risk... zo vaak gespeeld!
avatar van Roy4
Door Roy4 (9 reacties) op 01-12-2018 01:20
( PM )
Vroeger vaak monopoly gespeeld, dit blijft altijd leuk
avatar van Kingsoldier
Door Kingsoldier (1135 reacties) op 01-12-2018 02:46
( PM )
Monopoly all the way!
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1880 reacties) op 01-12-2018 02:53
( PM )
Monopoly, Risk of Trivial Pursuit... kom op mensen er zijn zoveel nieuwere spellen die echt zoveel meer de moeite waard zijn Kijk eens even op budgetspelen!
avatar van Surkow
Door Surkow (77 reacties) op 01-12-2018 03:15
( PM )
Risk lijkt me het leukste uit de opgegeven games.

Vroeger vooral scrabble en monopoly met familie gespeeld.
avatar van Raimundus
Door Raimundus (231 reacties) op 01-12-2018 04:13
( PM )
Monopoly blijft toch mijn lievelingspel.
avatar van Kamoe Ssj 3
Door Kamoe Ssj 3 (133 reacties) op 01-12-2018 04:21
( PM )
Heb vandaag toevallig net me switch gekregen dus een digitale game extra zou wel leuk zijn
avatar van Jdw89
Door Jdw89 (28 reacties) op 01-12-2018 06:05
( PM )
Trivial Pursuit lijkt ons leuk!
avatar van Pasquale NL
Door Pasquale NL (11 reacties) op 01-12-2018 08:45
( PM )
Trivial pursuit. Leuk om met zijn allen weer eens te beseffen dat je algemene kennis te wensen over laat
avatar van Markderoos
Door Markderoos (134 reacties) op 01-12-2018 08:58
( PM )
Allemaal geweldig, al heb ik van trivial pursuit en monopoly al een sterk verouderde versie. Dus als ik mag kiezen; Risk!
avatar van KOBloodflames
Door KOBloodflames (107 reacties) op 01-12-2018 09:06
( PM )
Ik ga voor Risk! Leuk in huis maar ook op de switch die ik afgelopen week heb aangeschaft :p
avatar van Kimbolie12
Door Kimbolie12 (1548 reacties) op 01-12-2018 09:12
( PM )
Ik speelde vroeger best vaak Monopoly met mijn familie (en won vrijwel altijd)
Maar ik ga wel voor trivial persuit voor de switch. Kennisspellen zijn tegenwoordig meer mijn ding :)
avatar van Johandy
Door Johandy (1230 reacties) op 01-12-2018 11:07
( PM )
Trivial pursuit lijkt mij leuk om te proberen.
avatar van Arno
Door Arno (4 reacties) op 01-12-2018 11:20
( PM )
Monopoly, altijd goed!
avatar van Roenhoed
Door Roenhoed (13 reacties) op 01-12-2018 11:35
( PM )
Monopoly, leuk!
avatar van Mouser112
Door Mouser112 (681 reacties) op 01-12-2018 11:37
( PM )
Trival pursuit
als het kan. Mijn zoon van 4,5 zit al erg vaak achter de Switch (Mario games) en ik kan hem dan nog meer leren lezen en gelijk de wijsheden uit dit spel vertellen.
avatar van MilanSven
Door MilanSven (1221 reacties) op 01-12-2018 12:10
( PM )
Risk hebben we nog niet. Past er nog wel bij!
avatar van Dinegs
Door Dinegs (535 reacties) op 01-12-2018 12:12
( PM )
Ik voel wel wat voor Risk!
avatar van Iefske
Door Iefske (2 reacties) op 01-12-2018 13:09
( PM )
Atmosfear, dat was echt eng hahaha :)

Trivial Pursuit! voor de digitale versie
avatar van Doodgraver
Door Doodgraver (578 reacties) op 01-12-2018 13:09
( PM )
Ik vind alle 3 leuk, heb ze alle 3 vroeger ook gespeeld. Ik heb geen voorkeur dus.
avatar van Ripley
Door Ripley (813 reacties) op 01-12-2018 13:17
( PM )
Risk spelen met mijn broertje , nostalgische gevoelens nu
Dus ik ga voor Risk
avatar van Typical
Door Typical (173 reacties) op 01-12-2018 13:43
( PM )
Monopoly kan er wel weer in, lekker de bank spelen en soms geld extra pakken voor mezelf. En nee ik speel nooit vals
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (119 reacties) op 01-12-2018 14:01
( PM )
Monopoly!
avatar van Coen
Door Coen (1333 reacties) op 01-12-2018 14:02
( PM )
Ik zou graag de digitale versie voor de Switch (proberen te) winnen!
avatar van Hell Rider
Door Hell Rider (791 reacties) op 01-12-2018 14:03
( PM )
Monopoly en Risk vond ik altijd erg leuk :)
avatar van Claudya
Door Claudya (1 reacties) op 01-12-2018 14:05
( PM )
Ik ga voor Risk, vroeger veel gespeeld maar helaas zelf geen spel thuis hiervan!
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1880 reacties) op 01-12-2018 14:07
( PM )
Veel reacties hier. Toch zou ik mensen eens willen aanraden een kijkje te nemen op Budgetspelen

Er zijn veel nieuwe spellen die eigenlijk te vergelijken zijn met de klassiekers zoals Monopoly en Risk en echt de moeite waard zijn en het spelen van spellen eigenlijk nog leuker maken.

Jeugdsentiment in een nieuw jasje - deel 1
Jeugdsentiment in een nieuw jasje - deel 2
avatar van DonSniffer
Door DonSniffer (412 reacties) op 01-12-2018 14:30
( PM )
Leuk! Ik zou graag monopoly willen winnen!
avatar van Harglowe
Door Harglowe (6 reacties) op 01-12-2018 15:42
( PM )
Risk graag
avatar van Smannesman
Door Smannesman (107 reacties) op 01-12-2018 15:46
( PM )
Ik vind alle bordspellen leuk, maar m'n moedertje is gek op alle trivia-achtige spellen dus Trivial Pursuit zou leuk zijn, mits er een NL optie is. De Game Grumps speelde laatst de Switch versie van Monopoly en die zag er behoorlijk gelikt uit, dus die zou ik ook zeer leuk vinden.
avatar van Chey3DS
Door Chey3DS (234 reacties) op 01-12-2018 16:37
( PM )
Oef moeilijk te kiezen! Maar dan ga ik toch voor Monopoly! Heel veel herineringen hangen aan dit spelletje, hele familie vakanties in de ban van.. Of vrijdag avond beginnen en zaterdag en zondag verder gaan. En natuurlijk wapperen met (nep)geld en de bitterballen die niet mogen ontbreken, heerlijk!
avatar van Chrisimnida
Door Chrisimnida (18 reacties) op 01-12-2018 16:40
( PM )
Trivial pursuit, leer je ook nog eens wat tijdens spelletje spelen
avatar van AnnedeWaal70
Door AnnedeWaal70 (3 reacties) op 01-12-2018 16:46
( PM )
Ik doe graag mee voor Trivial Pursuit , een erg leuke game.
Erg leuke winactie, super !!.
avatar van Thornado78
Door Thornado78 (21 reacties) op 01-12-2018 17:34
( PM )
Hmmm..ik ga voo rMonopoly :)
avatar van Kenshee
Door Kenshee (40 reacties) op 01-12-2018 19:27
( PM )
Risk graag!
avatar van Arieman
Door Arieman (456 reacties) op 01-12-2018 20:00
( PM )
Toch Risk dan:)
avatar van Roanske
Door Roanske (2 reacties) op 01-12-2018 20:32
( PM )
Ik heb vroeger altijd Risk, Catan en Monopoly leuk gevonden (En vind het nog steeds fantastische games, hehe.) Ik zou dus wel Risk sowieso willen krijgen. Als ik win, tenminste
avatar van Gryphonrider
Door Gryphonrider (2486 reacties) op 01-12-2018 20:59
( PM )
Monopoly, good times
avatar van Skye
Door Skye (40 reacties) op 01-12-2018 20:59
( PM )
Mooie prijs! Digitaal lijkt mij vooral Trivial Pursuit wel leuk.
avatar van Techmode
Door Techmode (3088 reacties) op 01-12-2018 21:10
( PM )
Ga voor het klassieke monopoly
avatar van Gunghir
Door Gunghir (2097 reacties) op 01-12-2018 21:13
( PM )
pass me the hasj bro
avatar van Laura
Door Laura (637 reacties) op 01-12-2018 21:30
( PM )
Mijn voorkeur gaat uit naar trivial persuit
avatar van Kimmetjuh
Door Kimmetjuh (104 reacties) op 01-12-2018 21:48
( PM )
Moelijk kiezen tussen triviant of monopoly, maar de doorslag ligt toch bij triviant
avatar van TheGuy
Door TheGuy (549 reacties) op 01-12-2018 22:21
( PM )
Risk is de all time classic
avatar van Dirkjang
Door Dirkjang (15 reacties) op 01-12-2018 22:31
( PM )
Monopoly :)
avatar van Donnachii
Door Donnachii (12 reacties) op 01-12-2018 22:35
( PM )
Risk!!
avatar van Yunasia
Door Yunasia (652 reacties) op 01-12-2018 22:38
( PM )
Monopoly! Als bordspel al heel veel gespeeld
avatar van Coenstegeman
Door Coenstegeman (118 reacties) op 01-12-2018 22:42
( PM )
Triviant natuurlijk. Al ga ik er geen Switch voor aanschaffen...
avatar van Aurora222
Door Aurora222 (2 reacties) op 01-12-2018 22:50
( PM )
Monopoly is altijd leuk
avatar van Doc81
Door Doc81 (76 reacties) op 01-12-2018 22:58
( PM )
als fighting gamer natuurlijk "Street Fighter 30th Anniversary Collection"
digitaal (zou de eerste digitale game zijn in mijn collectie dan)


Als 2de keuze is het Donkey Kong Tropic Freeze.

(sorry kon het niet laten...hehehe DK vs RYU)
avatar van Nikaru
Door Nikaru (37 reacties) op 01-12-2018 23:15
( PM )
Bordspellen blijven leuk, hoe oud je ook ben!
avatar van Henk321
Door Henk321 (39 reacties) op 01-12-2018 23:37
( PM )
Stratego
avatar van Lfshiu
Door Lfshiu (188 reacties) op 02-12-2018 00:18
( PM )
Trivial Pursuit! Altijd leuk om het met een groep vrienden te spelen.
avatar van Fruitstep_
Door Fruitstep_ (63 reacties) op 02-12-2018 02:44
( PM )
Vroeger altijd kunnen genieten van Mollen Mania, Cluedo en Het Betoverende Doolhof.. Vooral met de feestdagen.

Ik ga nu voor Trivial Pursuit, om zo de jarenlange discussie te kunnen eindigen of mijn vriendin nu echt slimmer is dan ik
avatar van Iersmeisje
Door Iersmeisje (190 reacties) op 02-12-2018 07:40
( PM )
Ben naast gamer ook een bordspellen fanaat, dus de fysieke exemplaren heb ik al heel lang.

Digitaal voor de Switch kan ik niet goed kiezen tussen Monopoly en Risk. Heb ze beiden niet. Dus dat mogen jullie voor mij kiezen.
avatar van Davey666
Door Davey666 (207 reacties) op 02-12-2018 09:57
( PM )
Speel graag mee voor Monopoly Switch.
avatar van Digibetus
Door Digibetus (38 reacties) op 02-12-2018 10:08
( PM )
Trivial pursuit lijkt me de leukste op de switch al waren vroeger monopoly en hotel veel gespeelde bordspellen. Hero quest was toch altijd wel mijn favoriet maar was met allen mijn broertje minder leuk dan met een groep vrienden.
avatar van IWitness NL
Door IWitness NL (336 reacties) op 02-12-2018 10:24
( PM )
Ik zou graag voor monopoly in aanmerking komen. Vriendelijk bedankt!
avatar van Wimtim
Door Wimtim (1 reacties) op 02-12-2018 10:36
( PM )
digitale switch edition voor mijn kleinzoon
avatar van Bramzel
Door Bramzel (29 reacties) op 02-12-2018 11:36
( PM )
Ik speel graag mee voor Risk
avatar van Micha
Door Micha (7 reacties) op 02-12-2018 12:05
( PM )
Trivial Pursuit
avatar van Heliosfive
Door Heliosfive (278 reacties) op 02-12-2018 12:31
( PM )
Trivial Pursuit voor mijn nieuwe Switch! Kan ik lekker mijn kennis verbreden.
avatar van Romius
Door Romius (77 reacties) op 02-12-2018 13:37
( PM )
Monopoly was altijd een groot succes
avatar van Vinny_1888
Door Vinny_1888 (240 reacties) op 02-12-2018 13:50
( PM )
Trivial pursuit 100% :)!
avatar van Epitome
Door Epitome (668 reacties) op 02-12-2018 15:07
( PM )
Monopoly blijft mijn favoriet!
avatar van Tonydavid14
Door Tonydavid14 (58 reacties) op 02-12-2018 15:10
( PM )
Monopoly blijft het beste spel
avatar van BBoyFloww
Door BBoyFloww (9 reacties) op 02-12-2018 16:41
( PM )
Risk!!
avatar van Joris006
Door Joris006 (12 reacties) op 02-12-2018 17:04
( PM )
Elk weekend weer,
Zet butgetgaming weer een top giveaway neer!
avatar van Enrici
Door Enrici (268 reacties) op 02-12-2018 17:48
( PM )
Wat een super leuke giveaway! Monopoly voor mij
avatar van ATM7
Door ATM7 (1622 reacties) op 02-12-2018 18:14
( PM )
Moneypoly
avatar van Kinyo2z
Door Kinyo2z (629 reacties) op 02-12-2018 18:32
( PM )
Zo'n digitaal potje Risk klinkt wel geinig.
avatar van TheLion1981
Door TheLion1981 (14 reacties) op 02-12-2018 18:38
( PM )
Trivia pursuit zal bij ons thuis helemaal tot zijn recht komen. We maken tenslotte bijna overal een wedstrijd van
avatar van Nikkipooh5
Door Nikkipooh5 (4 reacties) op 02-12-2018 18:54
( PM )
Ik ben vooral heel benieuwd naar Trivial Pursuit! Dat speelde ik vroeger al heel graag en de vragen zijn nu tenminste weer wat up to date
avatar van WiseWish NL
Door WiseWish NL (322 reacties) op 02-12-2018 19:14
( PM )
Risk, omdat de Kolonisten van Catan inmiddels wel genoeg gespeeld is hier in huis!
avatar van Pep5
Door Pep5 (147 reacties) op 02-12-2018 19:17
( PM )
Digitaal Risk! En Monopoly! IN
avatar van Anuarisa
Door Anuarisa (14 reacties) op 02-12-2018 19:38
( PM )
Het lijkt me heel erg leuk om risk te winnen. Dat spel werd heel vaak gespeeld bij mijn studievereniging. Daarna heb ik het nooit meer gedaan. Het lijkt me leuk om wat vrienden van mijn studie uit te nodigen voor een trip to memory lane potje
avatar van TwinRanger
Door TwinRanger (84 reacties) op 02-12-2018 19:48
( PM )
Monopoly of Risk lijken mij het leukst! Leuke spelen en nu digitaal lijken ze me nog leuker!
avatar van Md_73
Door Md_73 (183 reacties) op 02-12-2018 20:56
( PM )
Ik vind spellen als DIce Hospital en Marco Polo leuk om te spelen, maar een potje Risk of Monopoly doe ik ook wel.
avatar van Monk
Door Monk (85 reacties) op 02-12-2018 21:04
( PM )
Risk!
avatar van Vonnetjuhh123
Door Vonnetjuhh123 (2 reacties) op 02-12-2018 21:53
( PM )
Ik vind monopoly leuk, ook voor de wat jongere gebruikers ;-)
avatar van Lorei
Door Lorei (81 reacties) op 02-12-2018 22:11
( PM )
Monopoly, altijd leuk!
avatar van Domiimusic
Door Domiimusic (214 reacties) op 02-12-2018 22:32
( PM )
Monopoly doet het altijd goed met vrienden, digitaal is vals spelen misschien moeilijker
avatar van Jeffrietje
Door Jeffrietje (169 reacties) op 02-12-2018 23:09
( PM )
Risk voor mij! Vroeger gespeeld, maar heb hem zelf niet, zou hem graag weer eens spelen!
avatar van Legendofninny
Door Legendofninny (857 reacties) op 03-12-2018 01:02
( PM )
Yeah monopoly...
avatar van LorenzElbersen
Door LorenzElbersen (71 reacties) op 04-12-2018 15:57
( PM )
Risk een all time favorite. Speel het nogsteeds bijna dagelijks op de smartphone.
avatar van Mhzero
Door Mhzero (206 reacties) op 04-12-2018 16:19
( PM )
Monopoly natuurlijk. Heerlijk als je anderen kunt dwingen om te betalen.
avatar van Zanpsyko
Door Zanpsyko (2491 reacties) op 04-12-2018 16:25
( PM )
Risk of course!
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8555 reacties) op 07-12-2018 11:08
( PM )
En de winnaar is...?