Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Kerstweekenddeals in de PSN Store

Dit jaar geen #12 PSN deals with Christmas, maar in plaats daarvan elk weekend een setje aan aanbiedingen. Dit weekend is daarbij onder andere Fallout 4 voor € 9,99 erg scherp geprijsd. Ook A Way Out is prima te doen voor € 19,99. Of wat te denken van Shadow of the Tomb Raider voor € 31,49.
Zie hieronder voor alle aanbiedingen die dit weekend gelden. Zit er iets voor jou bij? Aanbiedingen zijn nog geldig tot en met aanstaande maandag. Zie voor meer informatie ook de PSN Store.



Weekend Kerstdeals (geldig tot maandag)
A Way Out € 19,99
Call of Duty®: Black Ops 4 € 52,49
Call of Duty®: Black Ops 4 – Digital Deluxe € 84,99
Call of Duty®: Black Ops 4 – Digital Deluxe Enhanced € 110,49
Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition € 29,99
F1 2018 € 29,99
Fallout 4 € 9,99
Far Cry 5 Season Pass € 19,99
Far Cry®5 € 29,99
Far Cry®5 Deluxe Edition € 34,99
Far Cry®5 Gold Edition € 49,99
FIFA 19 € 39,99
FIFA 19 Ultimate Edition € 54,99
God of War™ Digital Deluxe Edition € 29,99
LEGO® DC Super-Villains € 39,99
LEGO® DC Super-Villains Deluxe Edition € 54,99
Shadow of the Tomb Raider € 31,49
Shadow of the Tomb Raider – Croft Edition € 44,99
Shadow of the Tomb Raider – Digital Deluxe Edition € 35,99
WWE 2K19 € 29,99
WWE 2K19 Digital Deluxe Edition € 44,99

Laatste reacties

avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (132 reacties) op 08-12-2018 12:19
( PM )
Leuke deals maar blops 4 is in menig winkel goedkoper te krijgen
avatar van EEK79
Door EEK79 (1632 reacties) op 08-12-2018 13:02
( PM )
Weinig speciaals en veel was de afgelopen weken goedkoper in discversie.
avatar van HorrorFox
Door HorrorFox (11 reacties) op 08-12-2018 18:37
( PM )
Wat een 'deals'
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (586 reacties) op 08-12-2018 18:46
( PM )
Uhhhhhh nee helaas, zit niks bij deze ronde.
avatar van Ice-T
Door Ice-T (234 reacties) op 08-12-2018 19:08
( PM )
Shadow of tomb raider nette prijs. Net rise of tomb raider uitgrspreeld maar beviel me niet zo. Dus moet rond de 20 worden. Zelf van de week fallout4/skyrim, knack 2 en spyro gekocht. Twijfel nog om far cry 4 en primal te halen. Prima prijs nu. Zou fallout 4 de goty versir zijn? Dan voel ik me wel genaaid.
avatar van Mave XI
Door Mave XI (76 reacties) op 08-12-2018 21:46
( PM )
Nope. Veel titels zijn goedkoper via Budgetgaming te vinden :)
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (625 reacties) op 08-12-2018 23:19
( PM )
12 Deals of Christmas was een betere actie.
avatar van RubeL
Door RubeL (547 reacties) op 08-12-2018 23:30
( PM )
Quote:
Shadow of tomb raider nette prijs. Net rise of tomb raider uitgrspreeld maar beviel me niet zo. Dus moet rond de 20 worden. Zelf van de week fallout4/skyrim, knack 2 en spyro gekocht. Twijfel nog om far cry 4 en primal te halen. Prima prijs nu. Zou fallout 4 de goty versir zijn? Dan voel ik me wel genaaid.


Fallout 4 is regulier.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (452 reacties) op 09-12-2018 01:55
( PM )
ronde 2/3 valt een beetje tegen veel minder games als vorig weekend
avatar van TommieNL
Door TommieNL (20 reacties) op 09-12-2018 09:48
( PM )
Ik neem aan dat de 12 deals nog gaan komen?
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6616 reacties) op 09-12-2018 09:57
( PM )
Quote:
Ik neem aan dat de 12 deals nog gaan komen?


Ja dat neem je aan, maar nee dit is in plaats van 12 deals of Christmas
avatar van Ice-T
Door Ice-T (234 reacties) op 09-12-2018 10:13
( PM )
Quote:
[..]


Ja dat neem je aan, maar nee dit is in plaats van 12 deals of Christmas


Prima toch, 12 deals was ook veel hit and miss. Zit nog steeds te wachten op een goede deal op origins. Mss in de januari uitverkoop die er elk jaar is. De prijzen die ze nu voor fifa en tomb raider vragen deden ze ook in de 12 deals.
avatar van Superorigineel
Door Superorigineel (363 reacties) op 11-12-2018 06:44
( PM )
Ik vind het maar magertjes..
avatar van Battlehenkie
Door Battlehenkie (134 reacties) op 12-12-2018 22:21
( PM )
Alle prijzen al eerder gezien, matige sale.
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (586 reacties) op 15-12-2018 14:00
( PM )
Ronde 3 van 3 is van start, alleen daar zit ook niet veel bijzonders bij, voor mij dan tenminste. En ze hebben ook een 2 voor €30,00 deal, misschien zit daar wat leuks bij voor sommige.
avatar van ChristianHere
Door ChristianHere (1494 reacties) op 15-12-2018 15:05
( PM )
Quote:
Ronde 3 van 3 is van start, alleen daar zit ook niet veel bijzonders bij, voor mij dan tenminste. En ze hebben ook een 2 voor €30,00 deal, misschien zit daar wat leuks bij voor sommige.


Die 2 voor €30 is ook wel matig imo, normaal staan er wel wat meer games tussen, maar nu alleen de Playstation Hits helaas
avatar van Wargirl007
Door Wargirl007 (586 reacties) op 17-12-2018 08:23
( PM )
Quote:
[..]


Die 2 voor €30 is ook wel matig imo, normaal staan er wel wat meer games tussen, maar nu alleen de Playstation Hits helaas


Klopt inderdaad, normaal staan hier veel meer games.