Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

7,50 korting bij Wehkamp vanaf 40 euro

Vanaf vandaag krijg je bij wehkamp.nl weer 7.50 korting bij aankoop vanaf 40 euro. Enkele recente games waar dit mooi meegenomen is zijn:

New Super Mario Bros. U Deluxe (Switch): 42,45
Super Smash Bros: Ultimate (Switch) : 52,45
Super Mario Party: 47,45
Red Dead Redemption 2: 47,50
Asterix & Obelix - XXL 2 (Limited edition): 37,49
Darksiders 3: 41,49
Just cause 4: 51,49

De code die je moet gebruiken is: DF37WAHR, zie je nog een goede deal, laat het ons weten!

Bedankt voor de tip: Yepitshere

Laatste reacties

avatar van Fogerty
Door Fogerty (36 reacties) op 09-12-2018 20:40
( PM )
Joy Con Controllers voor bij mijn nieuwe Switch gekocht voor 72,45. Jammer genoeg alleen de grijze nog op voorraad maar goedkoper zijn ze momenteel nergens
avatar van FinalFantasy7NL
Door FinalFantasy7NL (13 reacties) op 09-12-2018 20:46
( PM )
Beter. Meteen pokeball voor Let's go besteld voor 42,45
avatar van Infamous
Door Infamous (382 reacties) op 09-12-2018 20:53
( PM )
extra korting met - edit: sorry, geen reclame voor cashback sites op budgetgaming -

Edit ktuach
avatar van ShepardEffectN7
Door ShepardEffectN7 (6 reacties) op 09-12-2018 20:53
( PM )
tot waneer is de kode geldig?
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10099 reacties) op 09-12-2018 20:58
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
tot waneer is de kode geldig?


Nog onbekend
avatar van Yepitshere
Door Yepitshere (53 reacties) op 09-12-2018 22:11
( PM )
Denk geldig tot 31/12
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1955 reacties) op 09-12-2018 23:28
( PM )
New Super Mario Bros. U Deluxe (Switch): 42,45

Mooie pre-order deal dus wel even gedaan met achteraf betalen Maar denk niet dat er een betere deal komt.
avatar van Pug205GTi
Door Pug205GTi (4828 reacties) op 10-12-2018 07:43
( PM )
Net Smash Bros besteld, met kortingscode de goedkoopste in de lijst.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (1817 reacties) op 10-12-2018 08:28
( PM )
Nice, Tales of Vesperia voor de Switch besteld, €44,99 - €7,50 is de goedkoopste nu :)
avatar van Roland2108
Door Roland2108 (118 reacties) op 10-12-2018 09:36
( PM )
Resident Evil 2 49,99 euro daar gaat dan de 7,50 euro nog vanaf :).
avatar van Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (535 reacties) op 10-12-2018 09:58
( PM )
weet iemand zo een goedkoop product op de site van wehkamp, wat ik wil bestellen is 39,95
avatar van Bart87
Door Bart87 (40 reacties) op 10-12-2018 10:09
( PM )
Kingdom hearts 3 deluxe besteld. Bij hen 79,99 voor de korting.
avatar van Timtamtom
Door Timtamtom (378 reacties) op 10-12-2018 10:31
( PM )
Tales of Vesperia en Owlboy samen besteld voor 55.98
(Had nog een welkomst code tegoed)
avatar van Chrisimnida
Door Chrisimnida (20 reacties) op 10-12-2018 11:34
( PM )
Bedankt! Super Smash ermee gehaald
avatar van Josplays
Door Josplays (497 reacties) op 10-12-2018 11:37
( PM )
Ben aan het twijfelen om Red Dead Redemption 2 te kopen, maar denk dat ik toch maar even wacht tot een betere korting volgend jaar.
avatar van Mave XI
Door Mave XI (89 reacties) op 10-12-2018 14:04
( PM )
New Super Mario Bros U. Deluxe op de Switch voor €35
Goede deal.

Je kan namelijk ook de code 'welkom' gebruiken als je een nieuw account aanmaakt en dan krijg je nogmaals €7,50 korting.
avatar van Sjoeter
Door Sjoeter (120 reacties) op 10-12-2018 15:34
( PM )
net RDR2 besteld, korting werkt maar omdat ik achteraf betalen heb gedrukt is de korting ineens verdwenen en niet meer zichtbaar in de bestelling

Maar in het bevestigingsmailtje staat het wel... raar
avatar van Toto123
Door Toto123 (1 reacties) op 10-12-2018 15:50
( PM )
Kortingscode 'welkom' lijkt het niet te te werken bij mij. Is de eerste keer dat ik een bestelling plaats bij Wehkamp. Ligt het aan mij of doe ik iets fout?
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3268 reacties) op 10-12-2018 15:57
( PM )
New Super Mario Bros. toch maar besteld voor deze leuke prijs .
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1453 reacties) op 10-12-2018 16:11
( PM )
Quote:
Kortingscode 'welkom' lijkt het niet te te werken bij mij. Is de eerste keer dat ik een bestelling plaats bij Wehkamp. Ligt het aan mij of doe ik iets fout?


Je doet niks fout. De code 'welkom' krijg je pas nadat je, je eerste betaalde bestelling hebt gedaan. Dat is hij vergeten bij te vermelden.
avatar van Fantasyfreak
Door Fantasyfreak (1955 reacties) op 10-12-2018 20:24
( PM )
Had het ook al op budgetspelen gepost, maar bij deze nog een lijstje met goedkope producten mocht je net onder de €40 zitten:

L'Oréal ParisElvive Total Repair 5 S.O.S. Haarmasker - Monodose Shots €0,89
Awesomeschrift ruit A4 10 mm €1,25
Secrets Mini Shower Gels €1,49
Woezel&Pip Zeep Tablet €1,74
avatar van Tallon 4 NL
Door Tallon 4 NL (1263 reacties) op 10-12-2018 20:51
( PM )
Quote:
Had het ook al op budgetspelen gepost, maar bij deze nog een lijstje met goedkope producten mocht je net onder de €40 zitten:

L'Oréal ParisElvive Total Repair 5 S.O.S. Haarmasker - Monodose Shots €0,89
Awesomeschrift ruit A4 10 mm €1,25
Secrets Mini Shower Gels €1,49
Woezel&Pip Zeep Tablet €1,74


Erg welkom, thanks!
avatar van Taken NL
Door Taken NL (256 reacties) op 11-12-2018 18:36
( PM )
Resident Evil 2 is het geworden, Ace Combat vioel nog duur uit.
avatar van Jiang153
Door Jiang153 (487 reacties) op 12-12-2018 17:36
( PM )
Iemand enig idee wanneer die 50 euro PSN tegoed weer op voorraad komen?