Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Mediamarkt Belgie heeft 3 halen = 2 betalen op games

Deze keer een bericht voor onze Belgische bezoekers en eventueel de mensen die in de grensstreek wonen. Bij de MediaMarkt Belgie is het deze week 3 halen = 2 betalen op alle games, daar kunnen we in Nederland alleen maar van dromen! Hieronder vallen bijvoorbeeld Red Dead Redemption 2 voor 52,98, Black Ops 4 voor 44,99, Super Smash Bros voor 59,95 en pokemon voor 48,99. Bezorgen kan overigens alleen in Belgie.

Laatste reacties

avatar van SnowLeopardBE
Door SnowLeopardBE (13 reacties) op 10-12-2018 09:39
( PM )
Perfect! Hier speciaal een account voor aangemaakt. Ik woon in Leuven en heb interesse Smash aan te schaffen. Andere mensen met 60 euro games die ze voor 40 willen kopen? Wil best sturen naar Nederland als het niet anders kan. :)
avatar van M-iichel
Door M-iichel (277 reacties) op 10-12-2018 09:49
( PM )
jammer van het niet naar NL verzenden.. en dat de actie hier niet in NL is :/ misschien dan maar even langs Turnhout filiaal :)
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1662 reacties) op 10-12-2018 09:58
( PM )
"daar kunnen we in Nederland alleen maar van dromen"

*kuch* Jaren geleden konden we in BelgiŽ daar alleen van dromen. *kuch*
avatar van Cypher XCII
Door Cypher XCII (1463 reacties) op 10-12-2018 10:14
( PM )
Potverdorie, op pepper werd ik helemaal blij gemaakt met zo'n actie blijkt het een Belgische 3=2 te zijn. Ik kon wel huuln.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1251 reacties) op 10-12-2018 10:22
( PM )
Moet het niet ď2 halen, 3 betalenĒ zijn? Omdat het BelgiŽ is
avatar van Bob1
Door Bob1 (68 reacties) op 10-12-2018 10:41
( PM )
Smash tijdelijk niet verkrijgbaar
avatar van Applefanboy69
Door Applefanboy69 (79 reacties) op 10-12-2018 10:59
( PM )
Valt me ook op dat de steelbook edition van Shadow of the Tomb Raider daar veel goedkoper is dan in de Nederlandse MM.
Scheelt 25,-
avatar van Mave XI
Door Mave XI (117 reacties) op 10-12-2018 11:27
( PM )
damn,... kom net terug uit BelgiŽ voor een werktrip.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6944 reacties) op 10-12-2018 11:43
( PM )
Als er iemand gaat en de actie wil delen dan meld ik me graag aan voor Smash Ultimate voor 40 pp
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1662 reacties) op 10-12-2018 11:45
( PM )
Damn, de spellen die ik wil zijn alle drie van verschillende prijsklasses: "Ä54,99", "Ä44,99" en "Ä39,99". Zijn er mensen in regio Antwerpen die een groepsaankoop voor die bedragen willen doen?
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (125 reacties) op 10-12-2018 11:48
( PM )
Jammer dat het in BelgiŽ alleen is.
avatar van SnowLeopardBE
Door SnowLeopardBE (13 reacties) op 10-12-2018 11:50
( PM )
Quote:
Damn, de spellen die ik wil zijn alle drie van verschillende prijsklasses: "Ä54,99", "Ä44,99" en "Ä39,99". Zijn er mensen in regio Antwerpen die een groepsaankoop voor die bedragen willen doen?


Zoals mijn eerste reactie! Ik woon in leuven en kan wel langs Antwerpen anders. Ik zoek Smash voor 60, dus liefst rond die prijs!
avatar van Remedy
Door Remedy (685 reacties) op 10-12-2018 12:01
( PM )
Edit: Verwijderd vanwege mijn oplettendheid :p
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6944 reacties) op 10-12-2018 12:06
( PM )
KNIP verwijderd vanwege iemand zijn onoplettendheid :)
avatar van Rickk1986
Door Rickk1986 (892 reacties) op 10-12-2018 12:11
( PM )
Quote:
[..]


Alphen aan den Rijn ligt niet in Belgie volgens mij


Ik ben er de afgelopen twee weken twee keer geweest en ik kan dit bevestigen. Haha
avatar van Remedy
Door Remedy (685 reacties) op 10-12-2018 12:12
( PM )
Slimmmm. Sorry mensen
avatar van SR8
Door SR8 (3022 reacties) op 10-12-2018 12:13
( PM )
1x BelgiŽ in de titel, 2x BelgiŽ in het bericht zelf en nog 1x 'Belgische bezoekers'.
Je zou toch zeggen dat het dan duidelijk zou moetenzijn
avatar van Remedy
Door Remedy (685 reacties) op 10-12-2018 12:37
( PM )
jaja, ik maak ook eens een foutje Zolang we erom kunnen lachen, heeft het in zekere zin meerwaarde :)
avatar van SR8
Door SR8 (3022 reacties) op 10-12-2018 12:47
( PM )
Gistermiddag stond eerst op een andere bekende site dat het ook voor NL zou gelden (later gecorrigeerd), dus het was eigenlijk wachten op de eerste die de fout zou maken.
Helaas voor jou was jij dat.
avatar van Swift
Door Swift (6950 reacties) op 10-12-2018 12:51
( PM )
Gewoon een hele dikke bestelling plaatsen met zijn allen, en dan op een pallet laten verzenden naar Nederland?
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (1251 reacties) op 10-12-2018 13:50
( PM )
al die moeite doen en dan is een paar weken later een 3=2 actie hier in NL
avatar van SnowLeopardBE
Door SnowLeopardBE (13 reacties) op 10-12-2018 13:57
( PM )
Ik ben de 24ste in Nederland voor kerst, we zoeken nog iemand die met ons Smash wil halen. Opsturen is duurder vanuit Belgie, maar dat kan natuurlijk ook. Ophalen in kan ook in Waalwijk mocht dat beter uitkomen!
avatar van BenoitRen
Door BenoitRen (1662 reacties) op 10-12-2018 14:56
( PM )
Octopath Traveller is Ä55, dus dat zou eventueel gecombineerd kunnen worden met Super Smash Bros. Ultimate.
avatar van ZWGamemaster
Door ZWGamemaster (2132 reacties) op 10-12-2018 22:21
( PM )
Zou graag met 2 andere die daar in de buurt wonen, Tetris Effect aanschaffen.
avatar van Chey3DS
Door Chey3DS (236 reacties) op 11-12-2018 00:59
( PM )
Hoe lang blijft je bestelling liggen om op te halen? Ik ben namelijk de 17e in Belgie
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (6944 reacties) op 11-12-2018 03:50
( PM )
Quote:
Hoe lang blijft je bestelling liggen om op te halen? Ik ben namelijk de 17e in Belgie


Dat klinkt als een vraag die beantwoord kan worden door even de betreffende website te raadplegen.
Quote:
Jij houdt alle touwtjes in handen: je vermijdt dat je vol verwachting een MediaMarkt binnenwandelt en dan blijkt dat het product intussen uitverkocht is. Je reservatie blijft immers 2 werkdagen geldig!


Zeer magere service overigens.

Quote:
Hoe lang blijft mijn reservatie geldig wanneer ik kies voor "Afhalen in winkel"?
Je krijgt 1 maand de tijd om je bestelling op te halen. Verstrijkt deze termijn, dan bieden we de producten terug aan in de verkoop. Zo komen de producten opnieuw vrij voor andere gegadigden.


Waarschijnlijk zit het verschil hem in vooruitbetalen of niet.

Verder wil ik wel rijden maar kan ik niet echt een lekkere combinatie vinden van games in een goede prijscategorie en die ook op voorraad zijn in dezelfde winkel. Zit al een tijd te azen op Civ6 maar die is goedkoper dan de rest waardoor voordeel dus lager uitvalt als ik ook voor een ander nog wat meeneem.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (473 reacties) op 13-12-2018 21:57
( PM )
Quote:
jammer van het niet naar NL verzenden.. en dat de actie hier niet in NL is :/ misschien dan maar even langs Turnhout filiaal :)


andersom hetzelfde, zo was er een game die 30-40 goedkoper was in nederland, forza horizon 2 volgens mij, daar 15 euro hier iets van 50