Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Download nu tijdelijk gratis de Jackbox Party Pack voor PC

Heb je wel eens vrienden over de vloer en ben je wel in voor een partygame? Dan is het goed om te weten dat The Jackbox Partygame nu tijdelijk gratis digitaal te verkrijgen is voor PC zowel PlayStation 4, Xbox One en de Switch. Het is uiteraard niet de nieuwste uitvoering, dat neemt niet weg dat er diverse partygames in zitten die voor het nodige vermaak zullen zorgen en gratis is natuurlijk niet duur. Het enige wat je wel moet doen is je registreren voor de Epic Games Store, die Epic Games recent heeft opgestart. Zie voor meer informatie ook Epicgames.com.

Met dank aan Budgetgamer Xandrilios voor het melden van dit nieuws.


Laatste reacties

avatar van CageFighter
Door CageFighter (1364 reacties) op 25-01-2019 13:44
( PM )
Ik kan me niet voorstellen dat er Budgetgamers zijn die deze games nog niet hebben...
avatar van Moefiebal
Door Moefiebal (9 reacties) op 25-01-2019 14:04
( PM )
Ik heb hem (denk ik) aan mijn nintendo account gelinked en er staat nu dat hij owned is maar hoe download ik deze op mijn switch?
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3408 reacties) op 25-01-2019 14:12
( PM )
Ik had hem nog niet . Bedankt voor het melden!
avatar van Sixtripple
Door Sixtripple (50 reacties) op 25-01-2019 14:23
( PM )
Alleen pc versie is Free volgens mij.

http://jackboxgames.com/2019/01/24/the-jackbox-party-pack-is-free-in-the-epic-games-store-now/

Weve partnered with Epic Games to offer The Jackbox Party Pack for FREE(!!!) on PC inside the Epic Games store. You can login and download it right now!

The Jackbox Party Pack is free to download until 11:59PM EST on February 7, 2019. Best of all, once you grab the game, its yours to keep!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (28557 reacties) op 25-01-2019 14:42
( PM )
Quote:
Alleen pc versie is Free volgens mij.

http://jackboxgames.com/2019/01/24/the-jackbox-party-pack-is-free-in-the-epic-games-store-now/

Weve partnered with Epic Games to offer The Jackbox Party Pack for FREE(!!!) on PC inside the Epic Games store. You can login and download it right now!

The Jackbox Party Pack is free to download until 11:59PM EST on February 7, 2019. Best of all, once you grab the game, its yours to keep!

Klopt. Staat ook op Twitter.



Dit is serieus een dooie mus.
avatar van Megafire777
Door Megafire777 (36 reacties) op 25-01-2019 17:22
( PM )
Ik vond het dus al vreemd dat je ook voor console alleen maar ff bij epic hoefde in te loggen
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2394 reacties) op 25-01-2019 17:30
( PM )
Epic store.. pass.
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3133 reacties) op 25-01-2019 17:47
( PM )
Quote:
Epic store.. pass.

grappig ik zei hetzelfde over steam zo een 11 jaar geleden.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8631 reacties) op 25-01-2019 18:13
( PM )
Via de Epic launcher toegevoegd aan m'n account. Inderdaad wel jammer dat het niet is voor consoles, maar gratis voor PC is ook niet duur
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (221 reacties) op 25-01-2019 20:09
( PM )
Wel in de aanbieding voor de ps4 voor 12,99 maar niet gratis, Jammer. Heb geen game PC.
avatar van M-iichel
Door M-iichel (281 reacties) op 25-01-2019 21:41
( PM )
Quote:
Ik kan me niet voorstellen dat er Budgetgamers zijn die deze games nog niet hebben...


hoi
avatar van M-iichel
Door M-iichel (281 reacties) op 25-01-2019 21:42
( PM )
wel een beetje jammer dat het voor pc is alleen, zie nergens free op de x1 of switch :/ jammer dit BG
avatar van Taken NL
Door Taken NL (260 reacties) op 25-01-2019 22:39
( PM )
Beperkt te downloaden of te spelen?
avatar van Megalomaan
Door Megalomaan (1928 reacties) op 25-01-2019 23:12
( PM )
Thanks, maar toegevoegd voor de zekerheid. Mocht Epic ooit een interessant alternatief voor Steam worden

Ik denk dat Yrn geen Switch heeft, want het is de enige console zonder hoofdletter.
avatar van Berends
Door Berends (218 reacties) op 26-01-2019 10:42
( PM )
Zo ook ff mee gesnoept
avatar van Rasblackfire
Door Rasblackfire (279 reacties) op 26-01-2019 10:49
( PM )
tofff tnx!
avatar van Koen
Door Koen (2461 reacties) op 27-01-2019 19:48
( PM )
Quote:
Wel in de aanbieding voor de ps4 voor 12,99 maar niet gratis, Jammer. Heb geen game PC.

Voor Jackbox heb je echt geen high-end pc nodig, het is een veredelde internetbrowser
avatar van NHJZ
Door NHJZ (32 reacties) op 29-01-2019 08:54
( PM )
Dank voor het delen
avatar van Xandrilios