Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

De PlayStation Plus titels van februari zijn bekend

Het is alweer bijna februari en dat betekent dat PlayStation Plus bezitters zich weer op kunnen gaan maken voor een setje nieuwe gratis games! Vandaag is bekendgemaakt welke dat zullen gaan zijn.

De PlayStation Plus titels van maart
Zo kunnen PS4 bezitters vanaf 5 februari aan de slag met niets minder dan de Hitman: Complete First Season! Een fantastische titel die je bergen opties biedt om een moord succesvol te plegen. Heb je minder geduld om alles rustig te plannen, dan is het goed om te weten dat de actievolle online game For Honor. Ubisofts strategische vechter staat garant voor de nodige uurtjes vechtplezier.

Voor de PS3 krijg je verder de komende tijd Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots en de cartoonachtige fighting game Divekick gratis.

PS Vita bezitters kunnen op hun beurt los met Gunhouse en Rogue Aces. Beide spellen zijn ook te dowloaden voor de PlayStation 4.

In het kort vanaf 5 februari gratis te downloaden:
Hitman: The Complete First Season (PS4)
For Honor (PS4)
Divekick (PS3, PS Vita)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
Gunhouse (PS4, PS Vita)
Rogue Aces (PS4, PS Vita)

Laatste maand met PS3 en Vita Games
Verder is het goed om te weten dat dit de allerlaatste maand is waarin gratis PS Vita en PlayStation 3 games worden weg gegeven. Vanaf maart zullen er alleen nog steeds twee PlayStation 4 titels in de PlayStation Plus voorbij komen. Aan de ene kant wel balen, aan de andere kant moet ik bekennen dat ik nog weinig PS3 en Vita titels speel momenteel.

Tot slot wordt de Cloud Storage voor iedere PS Plus bezitter geupgrade. Zo kun je vanaf februari 100 GB aan savegames opslaan in de cloud, waar je voorheen ruimte had voor 10 GB. Al met al een nette maand, zit er iets voor jou bij?

Laatste reacties

avatar van Fpsbig
Door Fpsbig (90 reacties) op 30-01-2019 20:39
( PM )
niet echt relevant voor de ps4 maar meer een vraag aan budget gamer. Ik mis al een tijd de aanbiedingen die wekelijks in de switch eshop staan. tot een paar weken terug kregen we elke week een mooi overzicht maar nu al een tijd niet meer is hier een reden voor? ik vond het een fijn overzicht in ieder geval.
avatar van BeWanno
Door BeWanno (348 reacties) op 30-01-2019 20:43
( PM )
Hitman eens proberen.
avatar van Blaxtard
Door Blaxtard (266 reacties) op 30-01-2019 21:02
( PM )
For honor is echt drama, niet aan beginnen zonde van de tijd.
avatar van Albatros
Door Albatros (119 reacties) op 30-01-2019 21:37
( PM )
Blij dat ik geen lid ben.
avatar van Yrn
Door Yrn (3989 reacties) op 30-01-2019 21:42
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
niet echt relevant voor de ps4 maar meer een vraag aan budget gamer. Ik mis al een tijd de aanbiedingen die wekelijks in de switch eshop staan. tot een paar weken terug kregen we elke week een mooi overzicht maar nu al een tijd niet meer is hier een reden voor? ik vond het een fijn overzicht in ieder geval.


Dat deed Niels altijd, alleen hij heeft geen tijd meer de laatste tijd helaas om hier een handje bij te helpen. Vandaar dat ze de laatste tijd er niet meer staan. Deals waren ook niet altijd even scherp in de eShop. Maar als je ze handig vindt, eens kijken of we ze weer terug kunnen laten komen. :-)
avatar van Yojimbro
Door Yojimbro (15345 reacties) op 30-01-2019 21:55
( PM )
For Honorrrrr! YASS! Gare shit of niet, let's go, it's free!
avatar van DKUp
Door DKUp (378 reacties) op 30-01-2019 21:59
( PM )
Hitman, Yes!
avatar van Beest101
Door Beest101 (68 reacties) op 30-01-2019 22:05
( PM )
GE-WEL-DIG
avatar van M Monster D
Door M Monster D (1378 reacties) op 30-01-2019 22:08
( PM )
Quote:
For honor is echt drama, niet aan beginnen zonde van de tijd.


For honor is al snel zonde van je tijd als je het maar even speelt, de game heeft een hoge learning curve en is pas echt tof als je eindelijk een character hebt waar je fijn mee speeld. Het is zeker geen game waarin je ff online gaat en mee kan want je word finaal ingemaakt. Leer de game, de characters en de combo's en het is een zeer toffe competetieve game.
avatar van Dudeson
Door Dudeson (137 reacties) op 30-01-2019 22:31
( PM )
For Honor al op de pc, nu op de ps4 kijken of een aantal vrienden het interessant vinden. De service zal toch wel een stuk beter moeten zijn nu zo lang na de problemen met release...
avatar van Immortal
Door Immortal (99 reacties) op 30-01-2019 22:38
( PM )
Mooie maand games zo
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8631 reacties) op 30-01-2019 23:03
( PM )
Leuke games om digitaal te hebben, ook al heb ik de PS4 games al wel als disk-versie. Jammer dat er vanaf volgende maand geen PS3 en Vita titels meer bij zitten; niet dat ik er veel van speelde, maar ik hoop dat er dan ook echt goede PS4 titels per maand in zullen zitten.

Ik heb PSplus een tijd geleden met de PSplus aanbiedingen flink verlengd tot nog een paar jaar maar heb die ook om online te kunnen en niet alleen voor de 'gratis games'.

Die upgrade van online storage weet ik niet of die echt nodig is; ik denk dat ik niet veel in gebruik heb op het moment en zag laatst dat volgens mij niet alle savegames op de online storage staan. Het stond wel aangevinkt bij het de games om te syncen naar online, maar lijkt wel of er aardig wat van m'n "oude" PS4 ontbreekt.
Dat werkt bij de Xbox One beter; die synced altijd direct naar online en haalt op een 2e Xbox One ook standaard van online om verder te gaan...
avatar van Joost013
Door Joost013 (142 reacties) op 30-01-2019 23:32
( PM )
Prima maandje, had alleen gehoopt op 1 of 2 mooie knallers voor m'n Vita. Achja, dan maar weer zo'n gewone sale afwachten.
avatar van Gueldi
Door Gueldi (79 reacties) op 30-01-2019 23:48
( PM )
rainbow six siege was beter geweest
avatar van Montalvo
Door Montalvo (2394 reacties) op 30-01-2019 23:50
( PM )
Ik mag toch hopen dat we wel meer dan twee PS4 games krijgen vanaf maart. Nu krijgen we vaak Vita en PS3 games die ook te downloaden zijn op je PS4. Ik hoop dat we naar 2 retail games, een indie game en een VR game gaan.
avatar van Ruben1985
Door Ruben1985 (431 reacties) op 30-01-2019 23:55
( PM )
Zeker niet de slechtste maand, Hitman had ik nog niet, die maar ff proberen
avatar van Rolf1977
Door Rolf1977 (91 reacties) op 31-01-2019 00:16
( PM )
Jammer van de vita games. Die wordt hier nog wel eens gepakt om op te spelen.
avatar van Bigds9fan
Door Bigds9fan (3027 reacties) op 31-01-2019 05:10
( PM )
Tsja, jammer van de PS3 en PS Vita games. Ben nu bezig met Splatterhouse op de PS3 en die is heel tof.

Had ook iets grotere klappers verwacht voor de laatste maand.

Verder is het een beetje "meh". Op de Xbox krijgen ze Bloodstained.
avatar van Nickachu
Door Nickachu (887 reacties) op 31-01-2019 06:41
( PM )
Hele mooie maand!
avatar van Sp4re
Door Sp4re (370 reacties) op 31-01-2019 08:20
( PM )
Hitman maar eens proberen :-)

Weet iemand of de uitbreiding van de online storage ook betekend dat we dadelijk meer savegames achter elkaar kunnen zetten?
Wel zo handig als je een keer zonder dat te beseffen een corrupte savegame upload en dus alsnog geen backup meer hebt dat je dan een versie terug kan
avatar van Azzwanker
Door Azzwanker (111 reacties) op 31-01-2019 10:21
( PM )
Goede maand! lekker
avatar van Akyno
Door Akyno (102 reacties) op 31-01-2019 11:43
( PM )
Vorige week nog Hitman Definitive Edition gehaald..
Nu weet ik weer waarom het geen zin heeft om oude games te halen.
avatar van Reptile
Door Reptile (2059 reacties) op 31-01-2019 12:06
( PM )
Opzich geen slechte maand. Alleen heb ik Metal Gear en Hitman al. For Honor een keer gespeeld met de free weekend. Kon er niet echt inkomen.

Blijft het jammer vinden dat er geen goedkopere Plus abonnement is met alleen online spelen en cloud voor 20 per jaar ofzo. Ik speel de plus games echt amper.

Quote:
Vorige week nog Hitman Definitive Edition gehaald..
Nu weet ik weer waarom het geen zin heeft om oude games te halen.


Geen idee wat je voor de Definitive Edition hebt betaald, maar je krijgt daar wel extra missies, outfits en wapens erbij en bij deze PS+ editie zo te zien niet.
avatar van Akyno
Door Akyno (102 reacties) op 31-01-2019 12:21
( PM )
Quote:
Geen idee wat je voor de Definitive Edition hebt betaald, maar je krijgt daar wel extra missies, outfits en wapens erbij en bij deze PS+ editie zo te zien niet.


Heb er 22,50 voor betaald. Op zich prima prijsje. Maar ik weet niet wat de GOTY upgrade pack kost in de PSStore.
avatar van BDT
Door BDT (77 reacties) op 31-01-2019 13:06
( PM )
zwaar knudde weer. Begint de trend de worden met PSN helaas
avatar van LostBoyNL
Door LostBoyNL (761 reacties) op 31-01-2019 14:20
( PM )
Playstation wint deze maand.

Quote:
zwaar knudde weer. Begint de trend de worden met PSN helaas

LOL Hitman en For Honor wat is daar mis mee? Neem dan geen PS+ zeikerd.

Arabyus edit: Graag wijzig gebruiken ipv dubbelposten.
avatar van Beakz
Door Beakz (353 reacties) op 31-01-2019 15:35
( PM )
Quote:
[..]


Dat deed Niels altijd, alleen hij heeft geen tijd meer de laatste tijd helaas om hier een handje bij te helpen. Vandaar dat ze de laatste tijd er niet meer staan. Deals waren ook niet altijd even scherp in de eShop. Maar als je ze handig vindt, eens kijken of we ze weer terug kunnen laten komen. :-)


Grappige is dat sinds ze hier niet meer gemeld worden de aanbiedingen in het algemeen beter zijn geworden :)

Niet alleen maar van die geupgrade mobiele games, maar ook games die mij wat zeggen.
avatar van Reptile
Door Reptile (2059 reacties) op 31-01-2019 22:51
( PM )
Quote:
[..]


Heb er 22,50 voor betaald. Op zich prima prijsje. Maar ik weet niet wat de GOTY upgrade pack kost in de PSStore.


Ik dacht dat de GOTY upgrade 20 kost als advies prijs. bij de definitive edition krijg je de Requim Pack erbij en 3 exclusive outfits dacht ik.
Als je ooit Hitman 2 koop zit je super goed met de Definitive Edition. Krijg je zowel Hitman First Season en Patient Zero for nopes.

Quote:
Playstation wint deze maand.

[..]

LOL Hitman en For Honor wat is daar mis mee? Neem dan geen PS+ zeikerd.


Ik zou dat zeer graag willen. Helaas is PS+ verplicht voor online gamen...

en wees nou eerlijk. Hij heeft eigenlijk wel een punt.
avatar van Reptile
Door Reptile (2059 reacties) op 31-01-2019 22:51
( PM )
oeps. per ongeluk.
avatar van Eastwood-Tjibbe
Door Eastwood-Tjibbe (71 reacties) op 31-01-2019 23:11
( PM )
Wow! Wat een traktatie voor de Februari maand
avatar van ZWGamemaster
Door ZWGamemaster (2151 reacties) op 01-02-2019 19:49
( PM )
Quote:
zwaar knudde weer. Begint de trend de worden met PSN helaas


Bij jou is het glas altijd half leeg zeker?
Wederom een prima maand.
avatar van ZWGamemaster
Door ZWGamemaster (2151 reacties) op 01-02-2019 19:50
( PM )
Quote:
zwaar knudde weer. Begint de trend de worden met PSN helaas
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (500 reacties) op 04-02-2019 05:31
( PM )
gunhouse is alleen voor de vita?