Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

10 gratis (indie) switch games van QubicGames

Omdat QubicGames 15 jaar bestaat krijg je nu 10 gratis games voor de switch. Maar je moet er wel wat voor doen: elke dag een game claimen en je kunt alleen verder als je elke dag mee doet. En de tweede voorwaarde is dat je reeds een game van QubicGames hebt. Maar dat is niet zo'n probleem, want je kunt altijd gratis de game Coloring Book downloaden.

Robonauts: nu tot 15-12
Geki Yaba Runner: 16-12
Puzzle Book: 17-12
One Strike: 18-12
Wreckin Ball Adventure: 19-12
Koloro: 20-12
RACEDIERUN: 21-12
REKT! High Octane Stunts: 22-12
Mana Spark: 23-12
Space Pioneer: 24-12

Bedankt voor het melden: Jeroendewaal

Laatste reacties

avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (148 reacties) op 11-12-2019 08:18
( PM )
Vaag verhaal op hun site, maar dit gaat leuk worden :)
....
Ahh! Timed owner discounts van 100%, vet.

Quote:
For example: If you want to get game (4) One Strike as a free download on December 18th, your Nintendo account library will need to have games (1) Robonauts, (2) Geki Yaba Runner and (3) Puzzle Book added to it. If you are missing ANY of those 3 previous games in your library on you won’t see One Strike as a free download on December 18th.
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 11-12-2019 08:33
( PM )
Op dit moment ken ik nog geen enkele game maar ik ga zeker meedoen met deze leuke gratis aktie.
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (5512 reacties) op 11-12-2019 09:03
( PM )
hmm... weet niet of het mij gaat lukken, vergeet er vast wel eentje en dan is het voorbij.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 11-12-2019 09:13
( PM )
Ik krijg wel het gevoel dat het heel veel 'meuk' is als de actie begint door een kleurboek te downloaden.

Maar goed, het is gratis, dus toch maar proberen. Als lezers dat kleurboek uit de openingspost hebben gedownload, kan je hier het eerste spel gratis downloaden. De website verwijst namelijk naar de Amerikaanse pagina's en dat gaat niet lukken met een Nederlands account.

Misschien kan ktugach zo lief zijn om mijn linkje toe te voegen achter de titel van Robonauts.
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2068 reacties) op 11-12-2019 09:33
( PM )
Ach, gratis is niet duur, heb elke dag een event in Google Calendar gezet als geheugensteuntje :) Zo te zien zitten er wel een paar interessante titels tussen (Koloro en Mana Spark)
avatar van Ktugach
Door Ktugach (11117 reacties) op 11-12-2019 10:14
Rol: Administrator
( PM )
Quote:

Misschien kan ktugach zo lief zijn om mijn linkje toe te voegen achter de titel van Robonauts.


Kun je dat zelf nog steeds niet dan?

Aangepast!
avatar van Chickje
Door Chickje (70 reacties) op 11-12-2019 10:39
( PM )
Rekt is tof!
avatar van Sezpey
Door Sezpey (139 reacties) op 11-12-2019 11:15
( PM )
Gratis Switch games = sowieso tof.

Veel dank voor het melden.
avatar van TW333331
Door TW333331 (84 reacties) op 11-12-2019 12:37
( PM )
O wat leuk bedacht. ff komende tijd aanklikken
avatar van Danter0
Door Danter0 (291 reacties) op 11-12-2019 12:57
( PM )
Scoor...…..
avatar van Darkskedar
Door Darkskedar (316 reacties) op 11-12-2019 12:59
( PM )
Bedankt voor de tip
avatar van NHJZ
Door NHJZ (41 reacties) op 11-12-2019 13:57
( PM )
very nice... maar ik ga er wss 1 vergeten
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 11-12-2019 14:27
( PM )
Quote:
Kun je dat zelf nog steeds niet dan?

avatar van Nightshade
Door Nightshade (1066 reacties) op 11-12-2019 14:35
( PM )
Quote:
Ach, gratis is niet duur, heb elke dag een event in Google Calendar gezet als geheugensteuntje :) Zo te zien zitten er wel een paar interessante titels tussen (Koloro en Mana Spark)

Dat zijn inderdaad ook echt de enige spellen die misschien nog wel de moeite waard zijn.

Ik verwacht dat die mystery game straks gewoon Astro Bears Party is.
avatar van Blackdevil235
Door Blackdevil235 (526 reacties) op 11-12-2019 16:24
( PM )
als ik daar mijn switch voor moet opladen.. het is niet dat ik die games op korte termijn zou gaan spelen.. moet nog aan spiderman, god of war, horizon en nog een hoop andere games spelen die ik al gekocht heb
avatar van Ktugach
Door Ktugach (11117 reacties) op 11-12-2019 16:32
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
als ik daar mijn switch voor moet opladen.. het is niet dat ik die games op korte termijn zou gaan spelen.. moet nog aan spiderman, god of war, horizon en nog een hoop andere games spelen die ik al gekocht heb


Je kunt ze gewoon online "kopen" hoor, hoeft je switch niet voor aan.
avatar van Albatros
Door Albatros (139 reacties) op 11-12-2019 16:40
( PM )
Koloro wat een mooie actie! Komt goed uit want ik heb net een Switch gekocht. Dank aan de melder!
avatar van JustDippiN
Door JustDippiN (54 reacties) op 11-12-2019 21:25
( PM )
zit er iets moois bij?
avatar van -GJ-
Door -GJ- (2466 reacties) op 12-12-2019 06:39
Rol: Forum Moderator
( PM )
Quote:
zit er iets moois bij?

Het lijkt vrijwel allemaal shovelware te zijn. Niet echt de moeite waard dus. Maar de uitgever heeft wel een aantal toffe titels onder z'n naam, waaronder Akane, dus wie weet is de mysterygame tof.
avatar van Htbaa
Door Htbaa (9495 reacties) op 12-12-2019 07:12
( PM )
Robonauts is niet onaardig, maar werd mij snel te moeilijk.
avatar van Stephan
Door Stephan (1121 reacties) op 12-12-2019 14:05
( PM )
Ik dacht heel even TOF gratis games voor de Switch, maar na ze allemaal even bekeken te hebben meteen laat maar...
avatar van Mysticdummy
Door Mysticdummy (7 reacties) op 12-12-2019 16:33
( PM )
toffe actie, hopen dat er volgend jaar meer uitgevers dit gaan doen.
vind die treingame er wel grappig uitzien,als dat niet de 10e game is neem ik die na de actie nog wel me voor een euro

voor de mensen die twijfelen om mee te doen of m wel al via de switch hebben 'gekocht' je kunt de games ook gewoon van je switch verwijderen, en later opnieuw downloaden
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2068 reacties) op 16-12-2019 07:34
( PM )
Geki Yaba Runner is nu te claimen in de eshop!
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 16-12-2019 18:13
( PM )
Game vandaag is erg leuk, ben benieuwd naar de rest
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 16-12-2019 18:24
( PM )
Quote:
Geki Yaba Runner is nu te claimen in de eshop!

Ktugach! Doe je ding.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 17-12-2019 07:08
( PM )

Top man. Ik had uit de openingspost het eerste gratis kleur boek al gedownload. En er zit meer diepgang in die book spellen dan je denkt. Ik ben gestopt met het spelen van Smash Bros en heb mijzelf ingeschreven voor een Puzzle Book toernooi in Litouwen. Ook al bestaat de tier list momenteel voornamelijk uit Fantasy en Landscapes, main ik toch vooral dinosaurussen en kittens.
avatar van CommDante
Door CommDante (138 reacties) op 17-12-2019 07:22
( PM )
Ben te lui om elke dag die link op te zoeken:

One Strike: 18-12
Wreckin Ball Adventure: 19-12
Koloro: 20-12 !! Wel aan te raden
RACEDIERUN: 21-12 Ziet er ook wel aardig uit, zal die zeker ff checken
REKT! High Octane Stunts: 22-12
Mana Spark: 23-12 Zo vaak voor €1 geweest, dat uiteindelijk zelf ik hem opgepakt heb (geen 8bit of rogue fan, maja zag er wel charmant uit)
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2068 reacties) op 17-12-2019 07:51
( PM )
Je mist Puzzle Book, de game van vandaag ;-)
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 17-12-2019 17:09
( PM )
Nog even een reminder voor vandaag
avatar van ThaDanus
Door ThaDanus (2068 reacties) op 18-12-2019 08:53
( PM )
Oooh nice, bedankt voor het toevoegen van de shop links (Ktugach?)
avatar van Karzka
Door Karzka (21 reacties) op 18-12-2019 12:04
( PM )
Werkt One Strike voor iemand? Ik heb alle vorige games in mijn library, maar deze blijft alleen tegen betaling beschikbaar.

EDIT: nvm, blijkbaar die van gisteren toch gemist. Die is nu beschikbaar voor €0,99 mocht je nog willen verder gaan.
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 18-12-2019 19:06
( PM )

Weer even een reminder voor vandaag
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 19-12-2019 09:43
( PM )
Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. Wreckin Ball Adventure.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7464 reacties) op 19-12-2019 09:56
( PM )
Quote:
Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. Wreckin Ball Adventure.


Al ingeschreven voor de WK 2020 in Zambia?
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 19-12-2019 19:19
( PM )
En weer even een reminder
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 20-12-2019 06:18
( PM )
Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. Kolere.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 21-12-2019 08:02
( PM )
Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. RACEDIERUN.

Titel zal wel gebaseerd zijn op mijn spastische darmen.
avatar van Josplays
Door Josplays (1277 reacties) op 21-12-2019 13:08
( PM )
Tot nu toe nog geen gemist! Nog even volhouden!
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 21-12-2019 18:09
( PM )
Quote:
Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. RACEDIERUN.

Titel zal wel gebaseerd zijn op mijn spastische darmen.

Kak, je was me voor met die opmerking...
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7464 reacties) op 22-12-2019 04:12
( PM )
En de game van vandaag, ook een regelRekte ramp. Maar graaatiiiieeessss.
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 22-12-2019 08:29
( PM )
Quote:
En de game van vandaag, ook een regelRekte ramp. Maar graaatiiiieeessss.

Ja, dan vind ik niet dat je er over hoeft te klagen. Net als die gratis banaantjes bij de Jumbo voor de kinderen. Die zijn eigenlijk ook helemaal niet lekker en krijg er opstoppingen van. Maar omdat ze gratis zijn vreet ik toch die hele bak leeg.
avatar van Josplays
Door Josplays (1277 reacties) op 22-12-2019 08:45
( PM )
Omdat nog niemand het vandaag gedaan heeft:

Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. REKT! High Octane Stunts.
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 22-12-2019 21:19
( PM )
En nog even een reminder
avatar van Mave XI
Door Mave XI (150 reacties) op 23-12-2019 00:08
( PM )
Wauw.
Een ruknaam. Maar koloro is een toffe game!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 23-12-2019 08:11
( PM )
Ja ja. Hij staat er weer hoor mensen. Mana Spark
avatar van J-master
Door J-master (513 reacties) op 23-12-2019 21:13
( PM )
Weet iemand al iets over de game van morgen?
avatar van Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (3445 reacties) op 23-12-2019 21:19
( PM )
Dat wordt Space Pioneer.
avatar van Black Dynamite
Door Black Dynamite (210 reacties) op 23-12-2019 21:19
( PM )
Morgen is het Space Pioneer
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 24-12-2019 00:02
( PM )
Laatste game verkrijgbaar Space Pioneer
avatar van UltraTiger
Door UltraTiger (5512 reacties) op 24-12-2019 04:07
( PM )


Doet me denken aan Helldivers.
avatar van Josplays
Door Josplays (1277 reacties) op 24-12-2019 08:54
( PM )
Woooooooooo! Heb alle games unlocked!
avatar van DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (30320 reacties) op 24-12-2019 08:57
( PM )
Ik ook.

Nou. Leuk.
avatar van Jake
Door Jake (11 reacties) op 24-12-2019 09:24
( PM )
Heb alle games voor de kids
avatar van MrkvL
Door MrkvL (1379 reacties) op 24-12-2019 09:40
( PM )
Hier ook alles binnen, zaten gelukkig nog wel een paar leuke games tussen voor gratis.
avatar van KaleDop
Door KaleDop (284 reacties) op 24-12-2019 11:49
( PM )
Ook alles binnen. Sommigen al met plezier gespeeld
avatar van Timutz