Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Nachtopening Gamemania Pokemon Sword & Shield

Vanaf 0:00 is het zover, een van de grootste (en meest besproken) gamereleases dit jaar is vanaf dan verkrijgbaar: Pokémon Sword & Shield! Vanavond openen dan ook veel Game Mania winkels hun deuren, zodat jij vannacht gelijk aan de slag kunt met het vangen van Pokémon.


In Utrecht kun je met Pikachu op de foto, wie wil dat nou niet? Wie gaat er zelf ook verkleed in zijn Pokemon Onesie?

Let wel even op: Vanwege de grote populariteit van Pokémon Sword & Shield adviseren we om op voorhand een pre-order te plaatsen op de gewenste game als je jouw exemplaar tijdens de nachtopening wil ophalen. Zonder pre-order kunnen we helaas niet garanderen dat er voldoende vrije voorraad van de game beschikbaar is tijdens de nachtopening.

De volgende winkels doen mee aan de nachtopening:

Game Mania Apeldoorn
Game Mania Almere
Game Mania Alphen aan den Rijn
Game Mania Amstelveen
Game Mania Amsterdam Ceintuurbaan
Game Mania Amsterdam Nieuwendijk
Game Mania Arnhem Jansstraat
Game Mania Assen
Game Mania Breda
Game Mania Delft
Game Mania Den Bosch
Game Mania Den Haag
Game Mania Deventer
Game Mania Doetinchem
Game Mania Dordrecht
Game Mania Eindhoven Woensel
Game Mania Groningen OES
Game Mania Haarlem
Game Mania Heerhugowaard
Game Mania Heerlen
Game Mania Helmond
Game Mania Hilversum
Game Mania Hoofddorp
Game Mania Katwijk
Game Mania Leiden
Game Mania Lelystad
Game Mania Maastricht
Game Mania Nijmegen
Game Mania Oosterhout
Game Mania Roermond
Game Mania Roosendaal
Game Mania Rotterdam Centrum
Game Mania Rotterdam Zuidplein
Game Mania Sittard
Game Mania Tilburg
Game Mania Uden
Game Mania Utrecht
Game Mania Venlo
Game Mania Vlaardingen
Game Mania Zeist
Game Mania Zoetermeer
Game Mania Zwolle

Zie ook GameMania.nl.

Laatste reacties

avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (1170 reacties) op 14-11-2019 10:41
( PM )
Vanwege de grote populariteit van Pokémon Sword & Shield adviseren we om op voorhand een te plaatsen op de gewenste game

moet dat niet een order zijn in plaats van alleen een?
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3696 reacties) op 14-11-2019 10:50
( PM )
leuk lekker nacht opening lekker ja
avatar van Asimb0mb
Door Asimb0mb (425 reacties) op 14-11-2019 11:27
( PM )
Quote:
Vanwege de grote populariteit van Pokémon Sword & Shield adviseren we om op voorhand een te plaatsen op de gewenste game

moet dat niet een order zijn in plaats van alleen een?

Waarschijnlijk zie je niet dat het woord "pre-order" er gewoon staat omdat je een ad-block aan hebt staan. Of ze hebben het al aangepast sinds jouw reactie.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7382 reacties) op 14-11-2019 11:30
( PM )
Verbeterd worden door vitaquest... ktugach zit ergens te huilen :)

Leuk, nachtopeningen. Goed bezig gamemania.

avatar van Nrg50
Door Nrg50 (958 reacties) op 14-11-2019 11:34
( PM )
Erg leuk! Al zou er wat mij betreft nog wel wat meer een evenement van gemaakt mogen worden. Pokémon battles, quizzen, speurtocht e.d. Volgens mij is Utrecht de enige vestiging die er wat extra's mee doet.
avatar van MarkD
Door MarkD (715 reacties) op 14-11-2019 11:40
( PM )
Quote:
Erg leuk! Al zou er wat mij betreft nog wel wat meer een evenement van gemaakt mogen worden. Pokémon battles, quizzen, speurtocht e.d. Volgens mij is Utrecht de enige vestiging die er wat extra's mee doet.


Speurtocht! Zoek Mewtwo in Sword en Shield!

Wie m vindt mag naar bed.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10967 reacties) op 14-11-2019 12:00
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
Vanwege de grote populariteit van Pokémon Sword & Shield adviseren we om op voorhand een te plaatsen op de gewenste game

moet dat niet een order zijn in plaats van alleen een?


Zet je addblocker maar uit, dan staat het goed.

Quote:
Verbeterd worden door vitaquest... ktugach zit ergens te huilen :)

Leuk, nachtopeningen. Goed bezig gamemania.



Ik huil alleen om mensen met addblockers
avatar van Vitaquest
Door Vitaquest (1170 reacties) op 14-11-2019 13:06
( PM )
Quote:
[..]


Zet je addblocker maar uit, dan staat het goed.
als je het zelf maar gelooft
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7382 reacties) op 14-11-2019 14:03
( PM )
Quote:
[..]
als je het zelf maar gelooft


Dat is dus echt waar, adblock stript de urls
avatar van Phaross
Door Phaross (1124 reacties) op 14-11-2019 14:50
( PM )
Weet iemand of je bij de preorder van gamemania nog iets extra's kreeg?
avatar van Arcturion
Door Arcturion (1184 reacties) op 14-11-2019 14:52
( PM )
Leuke actie wel, ik haal het voor mijn vriendin wel morgenmiddag op, daar ik om 05.30 moet werken en niet echt aan moet denken om die tijd erheen te gaan. Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe de mensen gekleed zullen zijn.
avatar van Swift
Door Swift (8084 reacties) op 14-11-2019 14:54
( PM )
Iemand zin om mee waterballonnen te gaan gooien?
avatar van Monokuma
Door Monokuma (705 reacties) op 14-11-2019 14:54
( PM )
Quote:
[..]


Zet je addblocker maar uit, dan staat het goed.

[..]


Ik huil alleen om mensen met addblockers

Ik huil om mensen die adblocker niet kunnen spellen.
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10967 reacties) op 14-11-2019 14:58
Rol: Administrator
( PM )
Quote:
[..]

Ik huil om mensen die adblocker niet kunnen spellen.


Daar heb je me, maar vanaf hier maar weer on topic! Ik ga zelf gewoon in mijn pikachu pijama op bed liggen, ik wacht wel tot ie vrijdag binnen komt met de post.
avatar van Monokuma
Door Monokuma (705 reacties) op 14-11-2019 15:07
( PM )
Ik heb de game bij ShopTo besteld met die prijsfout van een tijdje terug, scheelt toch €20 ten opzichte van Gamemania. Hij is begin deze week verzonden, maar daar moet ik waarschijnlijk nog even moet wachten. Vreemdgenoeg staat er op mijn account dat ik er een Steelbook bij krijg, maar op mijn verzendbewijs staat deze niet aangegeven.

Wel leuk dat ze zo'n nachtopening ook voor Pokemon doen, in tegenstelling tot enkel een Call of Duty.
avatar van Zorewin
Door Zorewin (236 reacties) op 14-11-2019 15:11
( PM )
Meeste mensen zijn hem vandaag al aan het spelen maar sure
avatar van Eduardboon
Door Eduardboon (79 reacties) op 14-11-2019 17:03
( PM )
Dank je wel GM Leeuwarden.
avatar van Nilis007
Door Nilis007 (509 reacties) op 14-11-2019 17:10
( PM )
Quote:
Ik heb de game bij ShopTo besteld met die prijsfout van een tijdje terug, scheelt toch €20 ten opzichte van Gamemania. Hij is begin deze week verzonden, maar daar moet ik waarschijnlijk nog even moet wachten. Vreemdgenoeg staat er op mijn account dat ik er een Steelbook bij krijg, maar op mijn verzendbewijs staat deze niet aangegeven.

Het kan zijn dat ze die los naleveren.

Wel leuk dat ze zo'n nachtopening ook voor Pokemon doen, in tegenstelling tot enkel een Call of Duty.
avatar van Beunhaaz
Door Beunhaaz (3665 reacties) op 14-11-2019 17:11
( PM )
Hey Jedi, jouw Game Mania opent vannacht om 24u00 de deuren voor de release van Star Wars Jedi Fallen Order! May the force be with you!

Dit smsje kreeg ik zojuist binnen
avatar van Epitome
Door Epitome (699 reacties) op 14-11-2019 19:49
( PM )
Als ze toch open zijn, kunnen ze je net zo goed ook Fallen Order verkopen...
avatar van Ktugach
Door Ktugach (10967 reacties) op 14-11-2019 19:53
Rol: Administrator
( PM )
Sta je daar als darth vader verkleed tussen alle pokemon :)
avatar van 0lle
Door 0lle (13 reacties) op 14-11-2019 20:02
( PM )
Quote:
Ik heb de game bij ShopTo besteld met die prijsfout van een tijdje terug, scheelt toch €20 ten opzichte van Gamemania. Hij is begin deze week verzonden, maar daar moet ik waarschijnlijk nog even moet wachten. Vreemdgenoeg staat er op mijn account dat ik er een Steelbook bij krijg, maar op mijn verzendbewijs staat deze niet aangegeven.


Werkt de Track-Trace code bij jou? Ik heb een link staan bij de order via m'n account, maar de Royal Mail website zegt dan: "Tracking information is not available for this service" ...?
avatar van Jellsyboy
Door Jellsyboy (391 reacties) op 14-11-2019 21:59
( PM )
hahaha grootste game release? voor wie, kinderen? BG nintendo fan gamers?
avatar van Monokuma
Door Monokuma (705 reacties) op 14-11-2019 22:13
( PM )
Quote:
[..]
Werkt de Track-Trace code bij jou? Ik heb een link staan bij de order via m'n account, maar de Royal Mail website zegt dan: "Tracking information is not available for this service" ...?

Nee, ik krijg hetzelfde.
avatar van Koen
Door Koen (2548 reacties) op 14-11-2019 23:23
( PM )
Quote:
hahaha grootste game release? voor wie, kinderen? BG nintendo fan gamers?

Minimaal 10 miljoen sales niet groot genoeg voor je?
avatar van Teravexis
Door Teravexis (249 reacties) op 15-11-2019 00:50
( PM )
Zojuist de game opgehaald in Nijmegen! Het was verrassend druk eigenlijk (100+), maar gelukkig kwam het grootste gedeelte van de rij pas rond 5 voor 12. Ik heb de game in ieder geval :)
avatar van Gunghir
Door Gunghir (3696 reacties) op 15-11-2019 01:40
( PM )
de game is best leuk
avatar van Cread0r
Door Cread0r (308 reacties) op 15-11-2019 03:28
( PM )
Arnhem was het ook druk, game is gewoon goed dus reviews zijn niet opgekocht of gesponsord.
avatar van Phaross
Door Phaross (1124 reacties) op 15-11-2019 08:55
( PM )
Haarlem was echt bizar druk maar wel gezellig. Volgende keer mogen ze met die kou wel warme koppies thee uitdelen ofzo.
avatar van Misterdoa1983
Door Misterdoa1983 (7382 reacties) op 15-11-2019 10:11
( PM )
Quote:
Haarlem was echt bizar druk maar wel gezellig. Volgende keer mogen ze met die kou wel warme koppies thee uitdelen ofzo.


Was er maar een soort fles die je thuis kon vullen met thee of koffie die de temperatuur een paar uurtjes hoog houdt he

Hadden ze nog wat georganiseerd of was Utrecht de enige waar nog wat te doen viel?